Kohokammio vuotaa

Xnxx

Mikä vikana kun kohokammio vuotaa siitä sen ja kaasarin välisestä liitoksesta? Tiiviste vaihettu mutta siihen jää pieni väli vaikka ruuvit kirrais ihan tappiin?

16

7597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • böysöy

      Onko siinä jotain paskaa välissä? Ei oikein loogista syytä kyllä löydy tommosesta.

    • Kys_vas

      Et kai puhdistanut vanhaa tiivistettä raapimalla?

      Onko pieni väli koko matkalla, vai vaan jossain kohdassa?
      Vois auttaa, jos saat ruuvien kantojen alle pienet prikat, ne varmaan jo painaa raon kiinni.

      • olehyvä

        ja paksumpi tiiviste


    • juhuupasniinkin

      kamoon, onko koho puhki?? ei kai sen tartte piripintaa täyttyä, kohokammion??

      • Alottaja

        Kohokammio on kiinni kahella ruuvilla jotka o sillee ristikkäisissä kulmissa ja rako jää toiseen kulmaan missä ruuvia ei ole. Tiivistettä en ole puhdistanut raapimalla vaan osti uuden ja hyvin varovasti laitoin paikalleen muttakun se rako sinne jää vaikka mona kertaa yrittänyt uudestaan kirrata


      • Alottaja

        Ainiin ja sitten ku mopon laittaa käyntiin niin kaasu hirttää


    • vatunkeles

      tutkikaa sen PÄÄ, vika on lähellä..

    • Joo mulla on ihan sama ongelma ja jos joku olisi ystävällinen ja kertoisi mitä teen ostin uuden kohokammion ja siinä samalla tuli tiivisteet ja kun kiristää ne 2 ruuvia niin siihen kulmaan missä ei ole ruuvia jää rako eikä se umpeudu vaikka kuinka kireälle ruuvit laittas olen nyt varmaan 5 tuntia 2 päivän aikana sitä yrittänyt ja pinna alkaa palamaan kertokaa jos tiedätte auttaisi paljon KIITOS jo etukäteen

    • Perkeletyhgg

      Itellä sama ongelma et kohokammiosta valuu bensaa. Olen yrittäny korjata byt jo muutaman päivän mutta mikään ei ole toiminu. Alkaa menee jo kierteet siit kohokammion muttereista.

    • Vuotava.kohonkansi

      Ongelma on siinä että kiristätte ruuvit liian tiukalle, sen vuoksi kohokammion kansi vääntyy. Oikea momentti noissa ei ole kuin ~5Nm. Ulkopuolelle, saumakohtaan voi laittaa polttoainetta kestävää tiivistesilikonia varmuuden varalle.

    • mopedijonne

      mulla oli sama ongelma viimevuonna ja löysin yksinkertaisen ratkaisun. Sen kohon ''kiinnityspultti'' eli sellane pieni metalline pala joka kiinnittää sen kohon siihen kaasariin niin se oli työntynyt vähän pois paikaltaan ja kun sen työnsi takaisin paikalleen niin kohokammio sujahti komeasti paikaleen. Tarkistakaa myös ettei se tappi ole vääntynyt kun olette kohokammiota apinanraivolla yrittänyt saada kiinni, nimittäin itsellä kävi juuri näin. Vähän näyttää varovasti pihtejä tapille niin sen saa suoristettua (jos se on mutkalla niin neula ei liiku vapaasti ja se täyttää kohokammion liian täyteen). Toivottavasti apu on tarpeen ja keulikaahan turvallisesti liikenteessä :D

      • derbikuski

        mikäs tämän tapin nimi on kun onnistuin sen katkaisemaan:D ja uusi pitäis ostaa


      • Anonyymi
        derbikuski kirjoitti:

        mikäs tämän tapin nimi on kun onnistuin sen katkaisemaan:D ja uusi pitäis ostaa

        saitko jo tietää mikä se on? sama ongelma


      • Anonyymi

        Mikäs tappi siellä kohossa nyt onkaan kyseessä


    • riejumrt

      mulla sama vika vaihdoin suuttimen ja ei mee kunnolla kiinni ja kun laittaa bensa hanan päälle bensaa tulee mutta kun laittaa pois niin ei tuu

      • Solifer

        Jep neulaventtiili ja muut lirkuttimet pitää olla kohillaan jotta mahtuu kansi kiinni?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe