Taito, kun rahat revitään ystävistä

plähhhhä

Joillakin sijaisperheillä on ilmiömäinen taito repiä "tukilapsi" -rahat lasten ystävistä ja "sijaislapsi" -rahat lasten seurustelukumppaneista. Kun asuu korvessa, on hyvä hommata lapsen seurustelukumppani sijoitukseen. Näin toimien saa rahaa ja oma lapsi pysyy kiltisti kotona, kun seukkaa sijoitetun kanssa.

Kun lapset aikuistuvat, voivat he alkaa tukiperheeksi sijoitetuille lapsialle ja näin yhteiskunnan varat pysyvät perheessä. Lisäksi mitkään perhesalaisuudet eivät vuoda ulkopuolisille. Kuplaa on suojeltava. Ja rahan tuloa ei voi estää.

Onko kellään yhtä luovia ideoita? Kuka keksii parempia keinoja repiä rahaa yhteiskunnalta? Tietty omille kullanmuruille kaikki.
Omat oppii esimerkin turvin repimään itselle kaiken hyödyn, minkä röyhkeydellä ja paljain jaloin juosten saavat irti. MINÄ, MINÄ, MINÄ, MINÄ'. Minä olen älykäs, hieno ja puhtoinen.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grandeblllllllll

      Tietty suhteet oikeisiin "mesenaatteihin" auttavat oman röyhkeyden ohessa. Avittavat paljon! Ja suojelijoitakin piisaa. On tuttua järjestön lähipiiristä ynnä muualta. "Hyvin menee, hyvin menee, riitisi rap pap pap!"
      Kun on RÖYHKEE, tässä maailmassa kyllä pärjää. Rahat revitään sieltä sun täältä ja keinoja ei kaihdeta. Esitetään hienoa, hyvää ja älykästä ja mallikelpoista, MUTTA TILAISUUDEN TULLEN KAMPATAAN RÖYHKEÄSTI HEIKOT. Heikot nääs sortuu elän tiellä. Röyhkeä SEN KUN KASVATTAA PÖRSSIÄÄN. Rahaaaa. Rahaaaaaaaaa. Sitä saa vaikka millä konstein. Voi esittää kiintynyttä, jos vois olla vaikka TUKIPERHE. SIITÄKI SAIS JOTAIN ROPOO. Niin ja kunniaa. Onhan se hienoa olla kaiken muun hyvän lisäksi SÄDEKEHÄINEN keijukainen. Niin hyvä ihminen.

    • hahahahhhh

      HIENOA KUN TOTUUS JOSKUS TULEE JULKI JA OIKEUS VOITTAA! NAUTIN SIITÄ MITÄ SUUREMMIN. Hah, hah, haaaaaaa. PILKKA OSUI OMAAN NILKKAAN, vaikka ollaan niin pirun hienoo, niin pirun hienoo. Hah, hah haaaa. Miten noin älykkäille ja viisaille ja puhtoisille ihmisille käy noin hiton huonosti. Voi, voi reppanoita. Säälikää reppanoita. Antakee avustuksii ja menkää nyt hyväne aika tukemaan, ko ihan nääntyvät. TORTUUS ON TUILLUT JULKI JA PAS... PALJASTUI. Pas...mikä pas..... vaikka vieläkin muuta esittävät. Hah, hah haaaaa.

      • hulluus

        Hullu.


      • seukataan
        hulluus kirjoitti:

        Hullu.

        Kysy vaan, kuka on hullu. Sairaan sijaisperheen touhua katsoessa ei ole ihme, jos tulee hulluksi. Onneksi pas... paljastui. TOTUUS on tarua ihmeellisempää - ihan noiden hienojen sijaisperheidenkin keskuudessa.


    • seukkaaa

      Kaikkien kannattaa ottaa oppia. Eli jos teillä on mahdollisuus ja tilaa ja tarvetta RAHALLE, järjestäkää teini-ikäisen seukkaus kumppani sijoitukseen. Kumppani alkaa vähän temppuilla; ei mene kouluun, kiukuttelee ja haukkuu omaa vanhempaa yms. Sitten ehdotatte kuntanne sossulle, että te voisitte ottaa tuon teinin teille asumaan - RAHAA vastaan tietty. Sitten suunnitelman osa 2. Kun teini on asunut jonkun aikaa, hän muuttuukin taas kiltiksi ja ongelmat ovat poissa. Näin RAHAN tuloa ei voi estaa ja seukkaaminen onnistuu hienosti. Teinipariskunta voi vaikka asua samassa huoneessa.

      • seukkaajat

        Jos ei muuten saa RAHAAA RAHAA RAHAA kirjija rustaamaan


    • mitäisoted

      Se on hyväksi vaan leikkiä kotista ja aloittaa vakava seukkaus jo vähän toisella kymmenellä. Tietääpä sitten aikuisena mitä se on. Ei tule mitään yllätyksiä. Iskältä ja äiteeltä voi hyvin kattoo mallia, miten he seukkaa - ja tehdä kaikki perässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe