Kiinnostunut ja ujo vai ei kiinnostunut?

Mitenkäs

Kertokaahan, mistä ihmeestä tietää onko nainen kiinnostunut mutta ujo vai ei kiinnostunut?

Itse näin hieman ujompana miehenä olen omassa käyttäytymisessäni huomannut että toisinaan tulee toimituksi molemmissa tilanteissa hieman samalla tavalla kun kiinnostuneena ei halua pelästyttää toista pois liialla innokkuudella tai kohtaamista jännittää liikaa.

Parasoksaalista kyllä, tuntuu että itsellä varmin merkki siitä että en ole kiinnostunut jostakin ihmisestä on se että pystyn ottamaan hänen seurassaan rennosti!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jassier

      Miten sinä itse olet kyseisen ihmisen seurassa? Karkotatko hänet pois luotasi juuri noin että välttelet? Ja nainen lukee sen niin että et ole kiinostunnut. Ota rennosti ja anna mennä, mitä sulla on menetettävää?

      • varovainen.lähestyjä

        Menetettävää on se, että mokaa, kun ei keskity ja harkitse tarpeeksi.


    • Näin.mulle.kävi

      Ei sitä kiinnosta muut kuin jännämiehet. Sinä saatat olla vain harjoituskappale hänen opinnoissaan.

    • yritänmuuttaakäytökseni

      Noinhan tuo yleensä menee. "Epäkiinnostavien" kanssa puhelet niitä-näitä. Ihastukselle et saa sanaa suustasi. Ehkä väkinäisesti jotakin haparoivaa:( Ainakin tämän naisen kohdalla. Näin, vaikka et ole edes ujo, valitettavasti:(

      • vcvcnbcxnbxc

        Tietenkin, koska epäkiinnostaville voi sanoa asioita, jotka ihastuksen kohdalla olisivat taktisesti huonoja - esim. epäkorrekteja, tyhmiä tai noloja juttuja. Ihastukselle ei ole varaa sanoa väärin, joten pelivaraa on paljon vähemmän.


    • kiiiia64

      Aloittele pikkuhiljaa, kysele kuulumisia esim. miten meni vkloppu? Miten töissä sujuu? Ei tuon kummempia ja jos nainen on sinusta kiinnostunut, hän kyllä mielellään juttelee kanssasi enemmänkin.

      • kysymättä.pärjää

        Pikkuhiljaa? Nuo ovat iskurepliikkejä, koska kukaan ei noilla tiedoilla oikeasti mitään tee - eli niitä kysytään vain kiinnostuksen takia.


      • ruska11

        Nuo ovat ihan normaalia small talkia.


    • Enthecore

      En viiti kirjoittaa pitkää sepustusta... Etsi netistä pdf "Mystery Method - how to get beautiful women into bed". Siinä on hyvä lista asioista, joista pystyy päättelemään onko nainen kiinnostunut vai ei! Kun itse luin ekan kerran, niin hämmästyin siitä, miten monet naiset olivat olleet minusta kiinnostuneita, vaikka en sitä huonoitsetuntoisena silloin ollut uskonut todeksi.

    • ööö_ongs_neiti_varattu

      Parasoklaalista joo. Mene terapiaan harjoittelemaan elämää ja ihmisten kanssa olmista. Voit oppia

    • hermoheikki

      Käsien tärinä ja epäselvä sössöttäminen ovat ihan varmoja merkkejä kiinnostuksesta!

      Itselläni on todellakin kokemusta ja upeita suhteita upeiden tyyppien kanssa, mutta niin vaan kädet vippaa ja hikoilee ääni värisee, kun koittaa puhua jollekkin kiinnostavalle selvin päin. Jos on ujo, niin on ujo, eikä se tarkoita esim kokemattomuutta tai jos ei ole ujo, niin ei se tarkoita, että on esim jännämies, ihmiset ovat erilaisia tässäkin asiassa, itse ole melko "kuuma", joten hermot pinnassa, jos upea ja ihana ihastuksen kohde hohtaa lähietäisyydellä, niin jo on kuulat sekaisin pussissa.

      Hävetä ei tarvitse, kyllä kohteen pitäisi jotain tajuta aiheuttavansa ja olla iloinen ja kiitollinen siitä huomiostakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe