Rikki taas

lsaojd

Miksi sitä on typerä ja v***n tyhmä, kerta toisensa jälkeen. Miksi sitä ei vaan voi uskoa, että kukaan ei koskaan tule rakastamaan minua. Onhan se nähty jo niin helvetin monta kertaa. Olen aina ja ikuisesti vain se "vara", kunnes miehelle tulee jotain parempaa eteen. Olen yrittänyt yrittämistäni ja jaksaa uskoa, että kyllä mullekin on joku kunnollinen, mutta ei. Aina tässä vaan päätyy satuttaan itsensä. Ja niin kuin tilanne ei olisi paha ja masentava muutenkin, niin aina joku tuttu kyselemässä, että "No koska se sulle aviomies löytyy?". No ei koskaan.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini1

      Etenetko liian nopeaan tahtiin? Oletko tuntenut yhtä ainutta miestä vuoden , pari, ensin tuttava, ystävänä? Sitten erikoisystävä? Ja vihdoin aikojen päästä intiimiystävänä - kaavalla.

      Kestää kauan ennenkuin todella oppii tuntemaan toisen ihmisen, puhumattakaan rakastua toiseen.

      Alapäillä tutustuminen on juuri sitä - siitä puuttuu täysin järjen toiminta ja tunteitten ja muiden yläpään henkisten varojen arviointi.

      • DiveMaster

        Hohhoijaa...ai että ensin pari vuotta jonkun sortin frendinä, sit seuraavat pari vuotta hyvinä frendeinä. Josko sitä vaikka sit neljän-viiden vuoden päästä kokeilis seurustelua ja ehkä seksiäkin... Ziisus!!


      • Justjustjuupajuu

      • oppeliini1
        DiveMaster kirjoitti:

        Hohhoijaa...ai että ensin pari vuotta jonkun sortin frendinä, sit seuraavat pari vuotta hyvinä frendeinä. Josko sitä vaikka sit neljän-viiden vuoden päästä kokeilis seurustelua ja ehkä seksiäkin... Ziisus!!

        Sitä saa mitä tilaa. Alapäiden seurustelu on juuri vain sitä. Ameebatkin osaavat sen. Siihen ei tarvitse edes yhtä ainutta aivosolua! Ei tarvitse tuntea toisen ajatusmaailmaa, toisen henkisiä kykyjä, arvomaailmaa, ei yhtään mitää! osata vaan sanoo mennääks mun lukaalii vai sun? Ooksää humennaki mun kaaaaaaaaaaaaaaa?
        Ziiiicus ;) Niin helppoa!
        MUTTA : Tyhmyydestä sakotetaan ja ilmaista lounasta EI ole olemassa! Tuon tajuaa vain meistä fiksuimmat!


    • kaikkikohdallaan

      http://kaikkikohdallaan.blogspot.fi/

      Kuvaus kaiken vieneestä suhteesta. Kuvaus siitä, mitä oli olla toinen nainen. Epätoivoinen, mutta tavoitteellinen kuvaus eteenpäin menemisestä.

    • kaikkikohdallaan
    • 4525252

      Älä tarjoudu varalle.. jos pistät tunteita peliin niin katso että se toinenkin niin tekee..

      • 727272

        Juuri näin ja jos on fiksu niin arvostaa itseään sen verran, ettei ryhdy kenenkään vara puolisoksi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe