Mikä kyrsii eniten?

Avautumisketjunaloittaja

Ajattelin aloittaa ihan kunnon avautumisketjun, johon jokainen, jota työ ottaa päähän, voi kertoa, mikä omassa työssä ärsyttää eniten. Minäpä aloitan: Ihmiset (yleensä ne on keskiportaan pikkupomoja), jotka ei hoida hommiaan ajallaan eikä kunnioita toisen työtä edes sen vertaa, että viitsisivät siitä ajoissa ilmoittaa. Kiva kun omat työt seisoo ja pyörittelet peukaloita siihen asti, kun liukuma alkaa, ja seuraavalla viikolla joudut jäämään ylitöihin, kun oma dedis tulee vastaan. Kaiken kukkuraksi tämän tämänpäiväisen pikkupomon mielestä ei ollut korrektia, kun uskalsin huomauttaa, että hänellä oli homma myöhässä...

40

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s.tana

      Ihmiset, jotka pitävät tunnin taukoja juoruten työkavereista ja istuen turpa kiinni kännyä näpräämässä taukojen välissä.
      Pikku nirppanokka prinsessat/prinssit, jotka laistavat epämieluisat työt.
      Eläkeikää lähestyvät mummokerholaiset, jotka paapoo em. nuoria ja natkuttavat nurkan takana kun ne eivät tee mitään.

    • kiiree

      Kiire kiire kiire.

      Kaikki tehdään kiirellä sitten mokataan ja asia tehdään udelleen ilman kiirettä.

      Ei loogista.

      • työ_vituttaa

        Ei kun ne uudelleen tehtävät tehdään vieläkin suuremmalla kiireellä.
        Kiire syntyy käytännön työstä mitään ymmärtämättömän johdon takia, otetaan vaikeita tilauksia eikä edes ymmärretä että niitä ei voi tehdä laitoksessa olevilla koneilla. Koneita ei korjata eikä uusita joten on aina häiriöitä ja vikoja, remonttia, tuotanto seisoo ja etenee hitaasti mutta johto olettaa läpimenoajat siten kuin koneet olisivat tuliteriä. Eri koneilla voi olla erilainen läpimenoaika ja tehokkuus, yhtäällä voi olla uudet ja tehokkaat koneet, sitten jossain välillä on joku ikivanha paskakone tulppana ja sitten ihmetellään huuli pyöreänä mistä mahtaa ruuhka ja huono läpimenoaika johtua, työntekijää painostetaan ylitöihin ja uhkaillaan potkuilla jos ruuhka ei ala hävitä yms. ihan sairasta touhua prkele!


    • työtön323223

      se ettei ole töiät ollenkaan

      • eipalkaatyöstä

        Tämä. Eli se ettei palkkatöitä ole ollenkaan.


      • hamppukravatti

        Töissä oli siedetävää. Nyt työttömänä on täydellisen lohdutonta


    • tulokasalokasnobody

      - kun tulet taloon, kukaan ei kerro mistään mitään. Yleensä ihmiset kertovat heti kättelyssä, että mikä boogie talossa on, mutta on sitten yhteisöjä, jotka eivät kerro mitään. Sitä miettii, että a) onko itsessään vikaa b) onko yhteisössä vikaa.

      - Virheet. "Kaikkihan tekee virheitä". Sitten teet sen virheen ja kaikki vaan nauraa seläntakana. Jepjep. Näemmä muut saa tehdä virheitä.

      - Osaamattomuus. Sitä odottaa, että muilla on tullut työtehtävien myötä hyvää tietotaitoa. Näin ei se aina ole.

      • lksdjfkldjgkldd

        Tuo viimeinen kohta, osaamattomuus, saman kohtasin itsekin. Talossa tehty vuosikymmeniä töitä ja ihmettelen mihin se aika on mennyt kun kukaan ei tiedä mistään mitään...


    • kyrsiikyrsii

      eniten ottaa päähän sellaiset työkaverit, jotka eivät muuta tee kuin marise,kun kaikki on niin huonosti vaikkei olisikaan ja vatvovat turhanpäivisiä asioita, eivät tee sitä mistä heille maksetaan eivätkä saa mitään aikaan eivätkä pidä mistään sovitusta kiinni. On vain he ja heidän huonossa jamassa oleva elämän, kaikki on niin kauheaa ja vaikeaa ja väsyttävää. istutaan nojatuolissa näkemättä ja tekemättä mitään ja olettavat sitten muiden hoitavan homman ja pakenevat vastuuta jopa omasta työstään ja sysäävät sitä muille.

      • kyrsiikyrsii

        Ja sitten se , että itse ei apua työhön saa ja vuorot ovat mitä sattuu. Vaikka en valita ja työni hoidan ja sivussa vielä muidenkin, kyrsii se että kun pärjää työssä niin saa tehdä sitten kolmen edestä ja lahjoittaa vielä vapaa-ajankin. Eli enemmän kyrsii paikka ja tietyt ihmiset missä töitä teen. Itse työtä rakastan ja haluan tehdä työni kunnolla.


      • kyrsiikyrsii

      • skjfklsjklsdkgj

        Entäs sellainen työkaveri joka tekee vain helpoimmat työt mutta jättää sinulle kaikki vaikeimmat ja vittumaisimmat työt minkä läpi kahlaaminen on turhauttavan hidasta ja vaivalloista sekä vaatii helppoja töitä paljon enemmän keskittymistä, taitoa ja osaamista. Kuitenkin en saa yhtään enempää palkkaa siitä, pikemminkin huonompaa koska mulla ei ole vielä kertynyt kokemus / ikälisiä yhtään vaikka minäkin olen jo vuosia ollut tässä työssä :-/
        Työkaveri vetää siis parempaa palkkaa ja tekee vain helpoimmat työt!


      • näin-liikelaitoksessa

        Ai että, kun pistää jyrsimään nämä lusmut.
        Minä katselin pari vuotta yhtä nuota miestä ja annoin tyypille aikaa oppia työ ja sen tekeminen. Vuosi meni hänellä ihmetellessä verkkaiseen tahtiin ja otin jo yhteyttä esimieheen kaverin työmoraalin tiimoilta. Aikaa kului eikä mitään edistymistä muuta kuin kaveri kipin kapin juoksi vapaalle tuolille istumaan...istuisi varmaan 24/7, jos ei olisi kiire lähteä kotiin!
        Otin asenteen -sitä saa mitä-tilaa ja yhteisissä vuoroissa en tee yhtään sen enenpää kuin työparini...
        Puoi vuotta on kulunut eikä tyyppi vieläkään vaivaudu tekemään töitään muuta kuin minimin. Erälle työkaverille oli vai tokaissut..."palkka on onneton eikä kukaan arvosta, ei kannata rehkiä enkä edes viitti vaivautua"... wtf mikä työkaveri!


    • seliseliseli

      Selittely.
      Selitellään jos tuli jotain tehtyä, selitellään jos jotain jäi tekemättä - viedään selittelyllä aikaa muilta ja varsinaiselta työnteolta.
      Selitetään 10 minuuttia sitä, missä oltiin edelliset 10 minuuttia.

    • KaikkiOnShaibaa

      Kaikki duunielämässä on paskaa. Paitsi tietysti kusi. Tänäänkin sen sai jälleen huomata. Töiden kannalta pahin on toi aivan totaalisen liian lyhyt loma. Sellainen kymmenen vuotta olisi ihan jees. Siinä ajassa koko sakki olisi jo ehtinyt vaihtua toiseen.

      • 121312

        Itse duunissa ei ole mitään vikaa. Se on mielenkiintoista ja kivaakin. Laiskat urpo-duunikaverit ja pomot vaan vaihtoon, niin siellä ehkä viihtyisikin.


    • yksiIrma

      Minua pelottaa, että minut myrkytetään täällä työpaikalla ennen kuin pääsen eläkkeelle. En ole enää vuosiin uskaltanut jättää eväitä jääkaappiin. Minulla on oma lukittu kylmälaukku mukana. Nyt luulen, että minun työpisteeseeni tuleva vesi on myrkytettyä. Yksi luihun näköinen ukko rassautui päivänä eräänä putkien kanssa ja luulen, että laitettiin jokin lisälaite josta veteen tulee myrkkyä.

      Joskus kuuluu lattian suunnalta semmoista rapinaa.... voisiko olla, että joku kaivaa tunnelia ja yrittää ujuttaa myrkkyä toimistooni? Tarviiko tunnelin kaivu maa-ainesluvan tai semmoisen? Onneksi tätä ei ole ilmastoitu. Jos olisi, niin varmasti teippaisin tuloreiät umpeen. Kukkaruukut silpaisin pihalle muutama kuukausi sitten, kun tuli tunne, että kukkamultiin on lisätty jotakin.

      Äskenkin käveli joku tyyppi ikkunan edestä ja katsoi sisälle. Ihan kylmäsi. Olen varma, että se oli joku työyhteisön palkkaama vakooja tai semmoinen. Ties vaikka oli äänivaimennettu pyssy povessa?

      Mahdanko nähdä muutaman vuoden päässä olevia eläkepäiviäni. Jos eivät saa myrkytettyä, niin nakkaavat vielä parvekkeelta, työntävät mereen, sytyttävät tulipalon, jne. Onhan niitä keinoja päästä eroon vanhentuvista työntekijöistä. On ihan paha mieli ja itkettää .... mahtaako tässä nähdä edes tulevaa viikonloppua.

      • heikoilla.kantimilla

        Mee psyk.päivystykseen. Voit jopa saada jotakin apua.


    • heittopusseja

      Kyllä. Nuo keskitason pomot on niitä pahimpia. Liian suuret egot haittaa työn tekoa. Ja ainakin meillä näillä työnjohtajilla vielä alempi kolutustaso kuin rivimiehillään. Ei herätä kunnioitusta.

    • kyrsijä

      Selittäjät.
      Selvitetään mummun vaarin raappahoususta lähtien jotain asiaa, jonka saa yhdellä yksinkertaisella lauseella hoidettua.

      Liitesanailijat
      Tota noin, niiku, etc.

      Sijaistoimintojen hoitajat
      Homman teko kestää 5 minsaa, mutta näillä kestää 35 minsaa.

      • puhdasmielikö

        Itseään ja titteliään alleviivaavat keski-ikäiset, rumat lehmät. Kouluttamattomat pyrkyrit, jotka hokee aivopesumantraa, jotta vaikuttaisivat pätevämmiltä.


    • HyvähänTäälläOnOlla

      Suoli-24:n valittajat.

      • Valittajako

        Olet siis sellainen?


    • TöihinPaluunHelvetti

      "Kiire kiire kiire.
      Kaikki tehdään kiirellä sitten mokataan ja asia tehdään udelleen ilman kiirettä.
      Ei loogista."

      Eikö olekin mielenkiintoista että aina on aikaa korjata, muttei koskaan ole aikaa tehdä kunnolla heti ensimmäisellä kerralla?

    • Misani

      Misantrooppina elellessä aika moni tyyppi on alkanut ottaa nuppiin. Olisiko se fitun naamakirja siihen syyllinen? Onneksi en ole siinä mukana.

    • Kärsivä123

      Ei vaan kiinnostaisi ollenkaan tehdä töitä. Esimiehen narsistisen ja suoraan sanoen mielenvikaisen käytöksen takia menetin luottamukseni häneen jo vuosia sitten.

    • Rehtiduunaaja

      Epärehellinen ilmapiiri.

    • Luntatuiskuttaa

      No niin, kiitos tästä mahdollisuudesta. Minun pomoni on vuodesta pipo suojellut paria työntekijää, jotka ovat hänen kavereitansa. Vaikka pomo tietää että kaikkien tulisi opetella ne vaikeimmat ja vittumaisimmat työt, ei hän ole niihin näitä kahta laittanut. Pomo myös kertoo tälle toiselle kaikki mahdolliset asiat, työkaverien sairauksista lähtien. Pomo ei myöskään uskalla kenellekään huomauttaa epäkohdista, koska on ääneen sanonut ettei halua olla mikään mulkvisti. Näin ollen hänen hovinsa toinen osapuoli vetelee 3 vartin ruokatunnin, kun se oikeasti olisi 15min. Tiettyjen ihmisten vetelehtiminen ja torikokousten pitäminen on ihan ok. Minun tupakoinnistani oli kuitenkin sanonut ylemmälle esimiehelle. Vetasen savut nopeasti ja teen työtä kaiken muun ajan. Olemme erään työkaveri kanssa sanoneet pomolle suoraan, ettei hän kohtele kaikkia tasavertaisesti. Todennäköisesti pomo tietää meidän olevan oikeassa, ja tuntee häpeää ettei kykene parempaan. Sen seurauksena inhoaa meitä, jotka haluaisimme oikeudenmukaisemman työympäristön.

    • hourula

      Menet uuteen työpaikkaan motivoituneena ja osaavana, mutta pian huomaatkin,ettei sinua kunnolla neuvota, miten jokin asia heillä tehdään,nyrpistellään vain katsotaan kieroon ja supistaan selän takana ja kun et kehtaa välittää sen kummosimmin vaan jatkat omaa työtäsi, niin nämä kahjot keksivät vaikka mitä,että saavat sinut myrkytettyä ulos työpaikalta, ne naiset on vaan niin kieroja. ja kateellista porukkaa.en ole ainut sieltä lähtenyt

      • Heittopussi

        Kuulostaa tutulta, tosin nuo työkaverit eivät ole naisia. Ja salmannopeasti tieto pomolle jos teet virheen tai sanot jotain negatiiviseksi tulkittavaa.


      • suuretsummatjejejee

        On se kamalaa kun katsoo vähän kauempaa tuollaista tilannetta. Missä johdolla on rahaa, ja köyhäksi itsensä tunteva, mielessään kärsimyksensä ylivoimaisiksi mitoittava työväestö kuvittelee että kaikki heidän kärsimyksensä johtuvat siitä ettei heidän palkka ole 100-200 euroa suurempi. (eihän siitä reilusti alle 2 tonnin brutosta tietty paljon jääkään..). Sitten kateus ja pelko taputtelevat heitä molemmille poskille ja naama punaisena kateudesta älvehditään päivät töissä ja mietitään miten saisi toiset työntekijät pois kilpailusta... haaveillen että pääsisi suurempiin SUMMIIN käsiksi...


    • Viilinki

      Työntekijöille valehtelu. Työsopimusten laiton ketjutus. Työntekijälle vittuilu. Työskentely pörssifirmassa, jossa koko ajan vähennetään porukkaa, mutta samat työt silti tehtävänä. Näissä osakkeenomistajille pitää saada koko ajan enempi ja enempi rahaa, se ei kuitenkaan näy työntekijän tilinauhassa. Vittumaiset työkaverit on myös perseestä.

      • asuminenonkallistasaa

        ja lisäisin vielä että tästä asiasta työntekijälle tilipäivänä EI JÄÄ KÄTEEN MITÄÄN!
        tili kun tulee verkkopankkiin niin sitä ei seuraavana päivänä olekkaan kun kaikki on niin saatanan kallista!


    • SeYksHullujenhuone

      Yks huullujenhuone kyrsii. Sitä kun on omin päin nähnyt kaiken työpaikkakierouden ja eri arboasemien aiheuttaman kummallisen käytöksen niin huomaa että ri se mikään terve ympäristö ole. Ongelmaa on vaikea paikallidtaa, mutta kaipa työntekijät inhoavat se työtään et toisiaan, mutta vielä enemmän johtajia? Kaipa se on ns. Normaalia, mutta niitä asioita mistä ei puhuta.

    • puutetario

      Tottakai moni asia kyrsii. Mutta mua kyrsii se, että nykynulikat saa suunnilleen raivokohtauksen, jos erehtyy kääntämään radiorockilta jollekin toiselle kanavalle. Heavymetal on jossain mielentilassa ihan hyvää kuunneltavaa, esim asennemusiikkina, jossain kuntosalilla, muttei muuten. Itse en jaksa sitä karjuntaa kauaa kuunella. Ainakaan työpaikalla en pysty keskittymään, jos radiorock karjuu vieressä. Teen siis suunnittelutyötä, eli paljon tietokoneella pipertämistä yms.

      Erään kerran olin yksin työhuoneessa, ja laitoin iskelmälle kun olin hyvällä tuulella ja sieltä tuli mukavan letkeää musiikkia. Eiköhän joku nulikka tuli huoneeseen ja sai suunnilleen raivokohtauksen ja väänsi kanavan radiorockille vittua hokien, ja lähti vittua hokien ovet paukkuen pois työhuoneesta. Myöhemmin tuli radioon isot heippalaput, jossa kiellettiin radion taajuuden säätämistä muulle kuin radiorockille. En ymmärrä miksi muuten asialliset työkaverit saavat suunnilleen raivokohtauksen, jos radiokanava on väärä.

      Viimeksi tein saman nulikan kanssa yhdessä jotain suunnitelmaa, ja sammutin radion, sanoin ettei pysty keskittymään. Niin taas raivokohtaus ja kynien paiskomista, sekä vittu vittu vittu hokemista.

      Oltiin työporukan kanssa eräällä mökillä, ja istuskelin erään vanhemman työntekijän kanssa ulkoterassilla, radiosta jotain suomipoppia tms. Hieno ilma, olutta, letkeää musiikkia ja jutustelua. Eiköhän nämä nulikat tulleet vittua hokien vääntämään radiorockille, ja räyhämusiikkia kehiin. Meni siinäkin hieno päivä pilalle.

      Mä en vaan ymmärrä, miksi radiorock ja räyhämusiikki on joillekin ainoa mahdollinen musiikki, ja mitään muuta ei suvaita, vaan saadaan raivokohtaus ja hoetaan fuck-sanaa kuin olisivat jossain amfetamiinihöyryissä.

    • Sivusta_seurannut

      Siihen on yksi hyväksi koettu konsti.
      Tapahtui muutama vuosi sitten.
      Työntekijä huomautti toista työntekijää, että sinulla radio soi liian kovaa, että laita vähän hiljaisemmaksi. Kehoitus ei tehonnut, mutta kyllä radio hiljeni kun kovasta äänestä huomauttanut otti radion ja löi sen päreiksi lattiaan heitti hajalle menneen radion roska astiaan, niin loppu radion kuuntelu siinä työpisteessä kokonaan.
      Näin pitää tomia jos muu ei auta.

    • Kenkääkiitos

      Radiot pois työpaikoilta!! Jumalauta että mua ärsyttää radiot töissä
      Samat saatanan paskat soi joka päivä, muutenki vituttaa pelkkä työnteko

    • Sisareiniinhentomielinen

      Hoitoala!! Yhtä samaa paskaa joka paikassa! Kaikessa säästetään ja kiristetään. Lääkärit pitää pikku piikoinaan ja pomot varpaillaan. Potilaat valittaa ja narisee kun kaikkeen ei revetä.. hymyillä vaan pitäs. Tänään olin aivan raivonpartaalla kun työpaikan oven suljin! Ei kiinnostanut yhdellekään vastaantulevalle hymyillä tai puhua. Kyl niin väärälle alalle aikanaan opiskelin. Koiranvirka.

    • näinon_saatana

      Eniten Vituttaa Kaikki !!!

    • kuinmunsuusta

      Nyt täytyy käyttää inhoamaani kirjainyhdistelmää: OMG! Ihan kuin mun kirjottamaa, juuri tuo kyrsii eniten työssä ja erityisesti tänään. Pikkupomolla ei oo muka aikaa tehdä hommiaan ajallaan ja eihän hän voi noudattaa deadlineja. Deadlinet vaan sattuu mun työssä tulemaan olosuhteiden pakosta, joten rouva ylimielinen voi ihan vapaasti laskeutua sieltä jalustalta maan pinnalle. Argh, että mä inhoan oikein sydämeni pohjasta ihmisiä, jotka on kykenemättömiä noudattamaan deadlineja. Eikä viitsi siitä edes ilmoittaa. Pitäisköhän eräiden harkita vähän vähemmän vaativaa työtä, kun ei selvästikään kyvyt riitä nykyiseen pestiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe