Sitominen fantasiana

anski20v

Moi, mä oon 20-vuotias nuori naisen alku, ja mulla on jatkuvasti mielessäni sitominen. Haluaisin olla itse se alistettu osapuoli ;) Mua jotenkin kiehtoo ja "pelottaa" se sidottuna oleminen, kun samaan aikaan mies antaa jonkinlaisia yllätyksiä. Ja jännitystähän lisää huivi silmillä ;) Ajatus siitä, että alussa oisin sidottuna ja yrittäisin rimpuilla pakoajatukset mielessä - turhaan. Sitten mies hieroisi rintojani ja antaisi orgasmeja uudelleen ja uudelleen. Pääsisin sitten vain, kun miehelle käy.

Miltä teistä kuulostaisi nuoren naisen alistaminen?

65

2723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasu777

      Hei! Se kuulostaa hienolta, kiihoittavalta ajatukselta. Haluaisin sitoa sut ja kiusoitella kielellä jokapuolelta lipoa klitorista nuolla kunnolla ja lopettaa pieneksi hetkeksi ja taas jatkaa.....

      • anski20v

        Mmmm... voihan se olla tykästyisit tuohon mun tiukkaan aukkoon ;) Se kun on niin monia miehiä kiinnostanut. Multa löytyypi pari lelua ja niitäkin saa käyttää.

        Voi että mä tekisin mitä vaan päästääkseni tuohon haaveilemaani käsittelyyn.


    • Aikku20v

      Oiskohan p-Savon suunnilta asiasta kiinnostuneita? Tuntuu olevan vähän, ei ees kuopiolaisiakaan :(

      • ratton

        Rauman suunnalla osaava kundi,mulla on juuri sun ikäinen neito oppilas työn alla....eilen harjoiteltiin fistaamista,kumpikin tykkäs....voitas tulla kesällä käymään jos sulla on paikka niin näät kuinka homma toimii livenä ja saat haluamasi.


      • Aikku, sitominen on kivaa!


      • BdM

        Kyllä Pohjois-savon suunnalta sitojia löytyy...

        esim.
        sidominut.com kautta löytyy...

        T.BdMaster


      • Hiplaten

        Kyllä Siilinjärveltä löytyy mies joka tykkää kiusoitella sidottuna olevaa naista


    • BlackJackManYo

      MustaMies, tule kaisaniemi puisti, mina nayta sitoleiki sinule.

      • Mulla on sellainen kaveri joka panee aina kerran kuussa mua peppuun. Se pyys mua mukaansa mökille kun siellä lähellä on pilkkikisat. Jos mä voisin ujostella ja vastustaa kun sen kaveri yrittäs mua. Mut lopulta mun pitäis antautua.
        Läksin sovitusti hiihtämään ja tulisin sitten kun vieras on tullut. Pyytäisin apua kun olen lähi mökillä yksin. Mä tulin sitten. Kaveri oliihan kalpee kun se musta frendi oli tuonutkin mustat kaverisa mukaan. Sitten se sai katella koko viikon lopun kun mua pantiin "väkisin".


    • Näin_voisi_käydä

      ......vetäessäsi stayup sukkia jalkaasi mietit yksinkertaisia ohjeita. Takaa solmittavat bikinien yläosat ja sivuilta solmittavat alaosat...miksiköhän. No se selvinnee pian. Homma oli sovittu suurinpiirtein etukäteen, mutta ei ihan kaikkia yksityiskohtia, sillä jotain yllätyksellisyyttä hommassa pitää olla. 3-4h sessio sidottuna olemista ja useita orgasmeja. Kuulostaa helpolta. Stayup:t puristavat hieman reisiäsi ja tunnet olosi hieman "hutsumaiseksi", mutta niin kait on tarkoituskin. Alapääsi on ollut märkänä jo aamusta asti, mutta nyt stayupit jalassa alkaa jo tykyttämään niin että voit laskea sydämesi lyönnit alapäästäsi.
      Ovikello soi ja menet hieman nolona avaamaan...ennenkuin tajuatkaan sinut on käännetty selin tulijaan ja käsiesi ympärille kietoutuu pehmeää köyttä. Kädet lukittautuvat selän taakse. Pari kierrosta köyttä menee vartalosi ympäri rintojesi ylä- ja alapuolelta. Rintasi jäävät jieman puristuksiin köysien väliin. Et voi mitään sille että nännisi turpoavat....tuntuu jo melkein liian hyvältä. Sinut komennetaan lattialle polvilteen. Edessä roikkuvat köyden päät vedetään haarojesi välistä ja sidotaan jo ennestään tiukkaan sidottuihin ranteisiisi. Miksi näin ajattelet. Sinut kaadetaan pehmeästi mahallesi ja tunnet kuinka nilkkojesi ympärille alkaa kiertyä köyttä. Melko tiukalla, mutta ei liian. Jalkasi taivutetaan koukkuun ja nilkat sidaan reisiisi niin että et pysty juurikaan jalkojasi liikuttamaan. Nyt vasta tajuat että olet jo sellaisessa kiipelissä ettet voi oikeastaan tehdä muuta kuin ihmetellä mitä seuraavaksi tapahtuu. Kuuluu komento tule makuuhuoneeseen 30min kuluttua, mutta ole hiljaa tai......Jäät yksin lattialle ja vieras poistuu makuuhuoneeseen. Yrität rimpuilla käsiäsi vapaaksi ja nyt tajuat haarojesi välistä tulevan köyden idean. Jokainen pyristely tietty kiristää köyttä klitoristasi vasten samalla vetäen rintojesi yli ja ali meneviä köysiä napaasi kohden. Tuntuu taivaallisen hyvältä, ja samalla hieman pelottavalta. Miten pääset pois tästä pinteestä puolessa tunnissa. Hitaasti yrität liikutella käsiäsi ylös, alas ja sivuille. Köydet eivät löysty mutta hyvänolon tunne kasvaa jo sietämättömäksi ja alat liikuttaa vaistomaisesti käsiäsi ylös ja alas, jotta köysi hieroisi alapäätäsi kovempaa. Lopulta et voi mitään ja saat "äänekkään" orgasmin. Makuuhuoneen ovi aukeaa ja kuulet sanat "sinun piti olla hiljaa" ja vain sekunteja tästä näet vilauksen punaisesta pallosta joka asetetaan suutasi vasten. Yrität pitää hampaita yhdessä, mutta remmi kiristyy pääsiympärille ja pallo luiskahtaa suuhusi ja estää ainakin enimmät ääntelyt. Kuinka tässä näin kävi ajattelet tajuttuasi että olet jälleen hieman pahemmassa kiipelissä. Sinulla ei koskaan ole ollut gagball:ia suussasi. Se tuntuu oudolta, mutta ei kuitenkaan pahalta. Ehkä jopa kiihottavalta, sillä sinua on alistettu jälleen lisää. 20 minuuttia kuuluu viimeiset sanat, ennen vieraan poistumista makuuhuoneeseen. 10 minuuttia kulunut ja olet saanut yhden orgasmin ja pallon suuhusi. Saattaa tulla pitkä kolme tuntinen ajattelet mielessäsi. Nyt on päästävä vapaaksi....jalkojen ja käsien sätkyttely ei tunnu johtavan mihinkään muuhun kuin uuteen hyvänolon tunteeseen alapäässä. Ajattelet rintojasi ja tunnet kuinka ne ovat hieman puristuksissa ja nännit turpeina.....uusi orgasmi lähestyy etkä mahda sille mitään. Se tulee ja saa sinut sätkimään mielihyvästä. Ymmärrät että sinulla ei ole mahdollisuutta päästä nykyisestä pinteestä ja niin ehkä oli tarkoitettukin....turhat pakohalut on nyt karsittu ja sinun on vain alistuttava kohtaloosi. Rimpuilet itsesi kyljelleen ja jäät odottamaan viimeisten minuuttien kulumista........mitä makuuhuoneessa sinua odottaa siitä kuulet myöhemmin jos vielä kiinnostaa ;)

      • kfeuhtn

        Tämä kuulostaa hyvältä :) Harmi kun oma mieheni ei ymmärrä yhtään näiden sitomisleikkien päälle.


      • Peloton123

        Morjens, jos haluat kokeilla niin et sinä omaa miestä siihen tarvitse, kyllä täältä apua löytyy. ; )


      • Våkisin
        Peloton123 kirjoitti:

        Morjens, jos haluat kokeilla niin et sinä omaa miestä siihen tarvitse, kyllä täältä apua löytyy. ; )

        Olen ekan kerran kun olin 14 niin halunnut uudestaan jotain miestä mikä vaan tekee. Olen ollut puoli v äkisin/väkisin autossa/kellarissa /puistossa/jonkun kämpässä kimppakivana. Aina siitä saa kiksit vaikkka on vanhempia ukkoja mitkä käytttää hyväkseen, ei satuta mut sitä lujempaa naivat että saa äkkiä orkut.


    • tytto84

      Anskia ei näköjään kiinnosta, mutta minua kiinnostaisi ja jos loppukin kiinnostaa yhtä kovasti kuin alku niin miten saan suhun yhteyden?

      • ParruLaaduvalvHanurissa

        laadunvalvojalla lukihäriö....tai sitten se dildopärisytin perseessä sotkee sen ajatuksia.


    • Hyväksyisitkö sen jos sitojia olisi useampi?

      • sidottunoloinen

        Tuollainen, että olisi kaksi jotka sitoisi kiinni on hyvä ajatus. Voisi laittaa vastaan, yrittää karkuun. Siinä voisi olla jokaiselle jotain. Turvallista, kuitenkin kiehtovaa.


      • sidottunoloinen kirjoitti:

        Tuollainen, että olisi kaksi jotka sitoisi kiinni on hyvä ajatus. Voisi laittaa vastaan, yrittää karkuun. Siinä voisi olla jokaiselle jotain. Turvallista, kuitenkin kiehtovaa.

        Mun vaimo haaveilee tollaisesta. Mut ei sitomista naruilla vaan käsistä jotka pitää kiinni. Mä mietin et joka raajassa pitäisi olla yksi pitelijä. On se vaan sen verran salilla käynyt.


    • siiselikkä

      Elikkä siis, ihan perceestähän tollanen ajatus on

    • alistajax95

      Tykkään. Ajatuskin jo laittaa veren kiertämään. Kuvittelen suloiset, ruusunpunaiset rintasi käsilläni..

    • Peloton123

      Morjens
      Tuohan kuulostaisi lähestulkoon unelmien täyttymykseltä. Voi kun joskus pääsisi kokeilemaan. Taitaa tämäkin vain jäädä fantasiatasolle kun noita uskaltavia naisia on aika harvakseltaan tarjolla.

    • Näin_voisi_käydä

      ....olet myöhässä! Kuuluu ovelta. Yrität vääntäytyä makuuhuoneen ovea päin nähdäksesi millaisessa varustuksessa vieraasi on. Vilaukselta näet pyöräilyshortseja muistuttavat tiukahkot housut joiden etumus pullottaa todella epäilyttävän suurena. Sinut kännetään melko kovin ottein takaisin mahallesi ja tunnet kuinka suupalloa kiristävä remmi löystyy. Tunnet jo olevasi melkein vapaa, vaikka vain pallo on poistettu suustasi. Samassa silmissäsi pimenee ja päähäsi sujahtaa huppu. Suun kohdalla tunnet aukon, joten ainakin henkittäminen sujuu....Kangas on kuin silkkiä ja näet juuri ja juuri ikkunan valon kajastuksen hupun läpi. Jalkasi vapautetaan ja odotat että kätesikin irroitetaan hieman kiristävistä köysistä. Niin ei kuitenkaan tapahdu, vaan sinut nostetaan pystyyn huppu silmillä ja kädet yhä selän taakse sidottuina. Rintojasi puristavia köysiä kiristetään entuudestaan ja etupuolelle tehdään solmu joka puristaa niitä entistä kovemmin. Tunnet kuinka nännisi ovat jo melkein "räjähtämäisillään" hyvän olon tunteesta. Rintojesi kohdalta kulkevaan naruun tartutaan takaapäin ja sinut tuupataan liikkeelle kohti makuuhuonetta. Sinua ohjataan "tissi" valjaista kuin ponia. Tajuat että olet täysin vieraasi vallassa, vaikka olet jalkeilla.

      Makuuhuoneessa sinut komennetaan polvilleen ja kuulet lauseen "sääntörikkomuksista tulee sanktio, saat valita: "pakotettu" suihinotto tai itse laskien 25 piiskan iskua / kannikka?" Mietit kuumeisesti mitä pakotettu suihinotto voi tarkoittaa, sillä olet jo muutenkin täysin avuttomasti sidottuna ja "sokeana". Punnitset vaihtoehtoja ja mietit kiivaasti sovittiinko edes tällaisista rankuista...jotain puhetta oli pienistä lisätehtävistä jos ei ole kuuliainen....valitset piiskan, koska et ole oikeen koskaan välittänyt spermasta suussasi, lisäksi mielestäsi sinulla on melko hyvä kivunsietokyky. 25 läppäisyä menisi nopeasti ja olisit selvittänyt tilanteen kunnialla. "25 piiskaniskua" vastaat reippaalla äänellä. "Selvä" ja samantien tunnet kuinka leveä nahkainen kaulapanta kiristyy kaulasi ympärille. Panta tuntuu hieman kuristavaltaja pakottaa sinut pitämään hyvän ryhdin ja leuan pystyssä. Uusi kokemus tämäkin ajattelet. Eteesi nostetaan makuuhuoneessasi oleva rahi ja sinut kaadetaan mahalleen sen päälle. Kaulapannassa olevista lenkeistä sinut kiinnitetään köysillä rahiin. Olet siis polvillasi lattialla ja rintakehäsi rahin päällä. Kauhistut ajatusta että oikeasti pyllistät ja molemmat pakarasi ovat täysin suojattomana piiskaukselle. Taisi tulla väärä valinta ehdit ajatella kun ensimmäinen läpsähdys kajahtaa. "Auts" pääsee suustasi......slap toinen napsahtaa toiselle puolelle. Aijai ajattelet ja yrität jännittää toista pakaraa.....slap isku osui samalle puolelle kuin edellinen. Ei ole reilua ajattelet."Meinaatko laskea vai läpsitäänkö tässä koko ilta" kuulet äänen sanovan. Ai niin 25 iskua itse laskien ja PER KANNIKKA kauhistut. Todellakin väärä valinta ajattelet. Slap..yk...slap ..si, slap..kak..slap...si......kymmenen kohdalla kadut jo todella valintaasi ja olisit valmis tekemään mitä vaan vaihtaasesi valintasi. Yrität rimpuilla rahista irti ja suojata käsilläsi pakaroitasi, mutta olet totaalisen jumissa rahin päällä ja rimpuilu tuntuu vain lisäävän voimaa iskuihin. Viimeisenä keinona soperrat melkein itku kurkussa "Isäntä, voinko...slap...ottaa teiltä suihin ...slap...hyvityksenä myöhästymisestä" en halua enää piiskaa...slap.. Piiskaukset taukoavat....."Alkuperäisin ehdoin rangaistuksen voi vaihtaa täysimääräisenä toiseen, oletko varma?" Olet täysin varma ihan kaikesta muusta joka lopettaa iskut pakaroihisi. Ymmärrät ettei kivun sietokykysi ehkä sittenkään ole kovin korkea vaikka niin luulit.
      Odotat köysien löystyvän kaulapantasi lenkeistä, mutta yht'äkkiä suuhusi sovitetaan jotain isoa ja rengasmaista. Remmi kiristyy pääsi taakse ja huomaat olevasi äskeisessä pinteesä suu ammollaan rengas suussa. Vieraasi asettuu polvilleen eteesi ja pystyt erottamaan hupun läpi hahmon vasten makuuhuoneen ikkunaa. Umff...tunnet kun vieraasi penis työntyy suuhusi.....sisään, ulos, sisään, ulos, yrität kääntää päätäsi mutta se on mahdotonta koska panta ja samalla pääsi on kiinnitetty todella tiukasti rahiin. Välillä penis työntyy kurkkuusi saakka ja se saa sinulta vedet valuaan silmistä. Ajattelet piiskan iskuja ja ymmärrät alistua kohtaloosi. Turha pyristellä turha vastustella, toivot vaan vieraalta nopeaa laukeamista.

      Yhtäkkiä tunnet kuinka suuhusi ruiskahtaa jotain. Ei paljon, mutta spermaa on suussasi ja joudut väkisinkin nielemään sen. Rengas estää syljeskelyn ja kyllä melkein nielemisenkin. Yrität pidättää spermaa kielelläsi, mutta komento "nielaise" saa minut nielaisemaan millisekunnissa. "Sanktio suoritettu" kuuluu edestäni ja vieras poistuu makuuhuoneesta. Kuulen kuinka kraana avataan vessassa ja epäilen vieraani huuhtelevan kaluaan.....

      • Misukka82

        Voi kun pääsisi kokemaan tuon. Sinkkuna pohjoisessa ei edes tohdi ehdottaa kenellekään. Kaikki tuntee toisensa :( Arvaan jo miten lopussa käy tyttö saa ja oikein kunnolla.


      • nuori18v
        Misukka82 kirjoitti:

        Voi kun pääsisi kokemaan tuon. Sinkkuna pohjoisessa ei edes tohdi ehdottaa kenellekään. Kaikki tuntee toisensa :( Arvaan jo miten lopussa käy tyttö saa ja oikein kunnolla.

        Missäs päin pohjoista? Voisin ehkä auttaa M18


    • narttu-

      oi voi, kyllä mäkin ottaisin ton käsittelyn :( Ei vaan oma mies lämpeä...kirjottelin just vaniljaseksi otsikolla...

    • Nimien

      Näin_voisi_käydä. Miten tarina jatkuu? Olisi mukava tietää...;)

    • Pliiiis

      Jatkoa pliiiis. Tahtoo tietää miten tytön käy.

    • Iinesannka

      Minut sidottiin viikonloppuna ekaa kertaa elämässäni kinkyillassa. Mies oli taitava ja osasi vääntää solmuja. Suosittelen lajia muillekin.

      • MimmiMimmi

        Minäkin olin hetki sitten kirkkonummella kinkybileissä. Olin toista kertaa köysissä ja tämä samainen heppu sitoi minut jo toista kertaa. On kyllä ihanan rauhallinen ja pätevä tyyppi. Turvallinen olo vaikka paikalla on muitakin ihmisiä katselemassa. Suosittelen, jos joku käy niin kysyy rohkeesti vaan päästä köysiin.


    • sitojasetä

      Jos näin voisi käydä -tarina tuntuu liian rajulta niin minulta saisi vähän vaniljaisempaa sidontaa, kiinnostaako...

      • ehkävähänutelias

        vaniljaisempi sidonta--mitä se sitten tarkoittaa??


      • sitojasetä

        Minun kohdallani se tarkoittaa enemmänkin sitomista ilman pakottamista tai väkivaltaa. Pääasia tässä on sinun vapaudenmenetys ja alistuminen sekä minun nauttiminen siitä. Mielelläni kyllä haluaisin saada sinut myös laukeamaan käsillä tai leluilla. Nämä kaikki riippuu oikeastaan sinusta ja sinun haluistasi, myös pelkkä sitominen ilman erootiikkaa käy jos sitä haluat mutta se taas vähän riippuu...


      • ehkävähänutelias
        sitojasetä kirjoitti:

        Minun kohdallani se tarkoittaa enemmänkin sitomista ilman pakottamista tai väkivaltaa. Pääasia tässä on sinun vapaudenmenetys ja alistuminen sekä minun nauttiminen siitä. Mielelläni kyllä haluaisin saada sinut myös laukeamaan käsillä tai leluilla. Nämä kaikki riippuu oikeastaan sinusta ja sinun haluistasi, myös pelkkä sitominen ilman erootiikkaa käy jos sitä haluat mutta se taas vähän riippuu...

        Jassoo, ei sitten ollutkaan mitään vaniljaisin aromein pehmeetä touhuu. Vähän menee kyllä yli hilseen nuo sitomistouhut kuitenkin. Kuka sitäpaitsi oikeesti on niin hullu, että antaa jonkun tuntemattoman sitoa itsensä..tätä minä en kyllä käsitä alkuunkaan. Mutta onneksi kaikkea ei tarvitsekaan ymmärtää. Kyllä se hellästi kiihkeä seksi vie voiton yhä edelleen. :D


      • sitojasetä
        ehkävähänutelias kirjoitti:

        Jassoo, ei sitten ollutkaan mitään vaniljaisin aromein pehmeetä touhuu. Vähän menee kyllä yli hilseen nuo sitomistouhut kuitenkin. Kuka sitäpaitsi oikeesti on niin hullu, että antaa jonkun tuntemattoman sitoa itsensä..tätä minä en kyllä käsitä alkuunkaan. Mutta onneksi kaikkea ei tarvitsekaan ymmärtää. Kyllä se hellästi kiihkeä seksi vie voiton yhä edelleen. :D

        Katsoppa vaikka googlesta mitä tarkoittaa "vaniljaseksi"

        Mutta totta toinen puoli, en minäkään antaisi tuntemattoman sitoa itseäni, kyllä tässäkin pitää olla ensin molemminpuoleinen luottamus olemassa vaikka kuinka "vaniljasidonnasta" onkin kyse. Yksi hyvä konsti on ottaa pari kaveria kuunteluoppilaaksi viereiseen huoneeseen, siinä kyllä käy helposti niin että pääsen sitomaan jokaisen vuorollaan...


    • No niin lutkat jonoon vaan lomaketta kirjottaan nimimerkki palvelun tarjoajan sposti
      yksi on jo ennestään, joten pari mahtuu vielä mukaan ;)

      • Ei-löydy

      • löylykauha

        vedä löylykauha persiisiin


    • syysunelma34

      Kinkybileissä on turvallista tutustua tuntemattomiin, sillä paikalla on aina muita ihmisiä ja myös henkilökunta. Sitten jos luottamus ja kemia löytyvät niin on kivempi tavata ehkä kahdenkin kesken. Pervpark illat ovat hyvä vaihtoehto.

      • ponytail

        joo, olen samaa mieltä. Jos sidottavaksi haluaa turvallisesti niin se on hyvä paikka.


    • Antti16

      Hei Anski20v
      Olen samaa mieltä syysunelma34:n ja ponytailin kanssa. Kinkybileet ovat sinulle oikea paikka. Seuraavat sellaiset ovat PervParkissa 7.11. Lisätietoja löydät PervParkin kotisivuilta.
      terv. Antti16

    • Kirsi33

      On siellä illassa kaikkea muutakin kivaa. Monipuolisesti erilaisia kinkylaitteita muunmuassa sellainen sybian laite joka ei jätä kylmäksi ;)

    • bettiesmallhand

      Minua kiinnostais nuoren naisen alistaminen vaikka nainen olen itsekin. :) Toistaiseksi olen saanut vain miehiä alistaa. Toisaalta, jos fistaus lasketaan jollain tavalla alistavaksi niin olen fistannut naista :D

    • saat mitä haluut

    • eisaajäädäkesken

      Kerro miten tarina loppuu

    • nutturapää

      Olen teininä saanut kokea nautinnon mitä on tavallaan se kun mut pidetään väkisin kiinni ja nautinkin siitä toiveeni onkin vielä jos kerran joutus samaan.
      Eli olin se koululun tyttö joka oli se et muut tytöt ja pojat piti mua sinä kilttinä teininä.
      Olin siis iskeny sen koulun veto voimmaisemman työtön pojan ja se kun otto tämän luokan kunnianhimoisiman tytön luontoon.
      No mut sitten kutsuttiin illanviettoon näitten kolmen tytön luokse ja sielä sain ensin vastailla heidän uteluihin. Sit mut tavallaan juotettiin illanmittaan ja lopuksi olin sängyssä kädet rautoihin laitettuna vatsallaan ja sit mun jalat otti kaksi tyttöä levälleen ja se jonka poikaystävän olin vienyt työnsi sauvan huulilleeni ja alkoi työnnellä sitä sisään sanoen tästä sinä narttu nyt saat.
      No se oli se kun mut väkisin pantiin ja huomasin et minähän nautin tästä, siks nykyisin olen aina fantasioinut et jos vielä kerran saisi samaa maistaa.

    • arttu7676

      Ota yhteys niin toteutan kyllä fantasiasi mielelläni.

    • Runkkupoika

      Olin 13v poikanen kun minut laitettiin ensimmäisen kerran pöydälle selälleni, Ja sidottiin kiinni ja otettiin housut pois, Sen jälkeen rupesivat porukalla runkkaamaan minua.

      • Sidottupoika

        Samaa "lääkettä" myöskin mulle on annettu monesti. Monet ihmiset tykkäsivät että on poika sidottuna, Saa antaa pojalle mitä vain tahtovat tehdä.


    • Hei. Jos sinä haluat tuntea minut paremmin, niin ole yhteydessä tätä kautta verkko "http://seksitreffeille.com" Minulla on puhelinnumero siellä . :) Sinun Cessi :)

    • Jane76

      Sitomisesta haaveilevat voivat tulla meidän bileissä sidottavakseni. Meillä on Wildclubilla 17.9. bailut ja pistän nippuun niin miehet kuin naisetkin jos vain uskallatte heittäytyä leikkiin mun kanssa. ;)

      • LottaT

        Sitominen kiehtoo - tai siis sidotuksi tuleminen. Valvooko joku ettei homma mene liian pitkälle? Miten paljon voi olla vaatteita ensikertalaisella?


      • Sovitusti
        LottaT kirjoitti:

        Sitominen kiehtoo - tai siis sidotuksi tuleminen. Valvooko joku ettei homma mene liian pitkälle? Miten paljon voi olla vaatteita ensikertalaisella?

        Juttu on teidän välinen sopimus. Eli olette sovitusti.


    • Patajätkäherra

      Siellä bileissä minäkin Patajätkä, olen mukana köysien kanssa. Rohkeasti juttusille vaan.

    • SamiJuha-

      Kiva alku on myös liukuva tai muuttuva sidonta. Alussa sidottava on täysissä vaatteissa, mutta sidonnan edistyessä vaatteet vähenevät ja lopulta on alastomana.

      • Kaarina43

        Tarkoitatko että eri kerroilla mennän aina askel pitemmälle? Sellainen voisi sopia tällaiselle ujolle ja arallekin.


      • SamiJuha-
        Kaarina43 kirjoitti:

        Tarkoitatko että eri kerroilla mennän aina askel pitemmälle? Sellainen voisi sopia tällaiselle ujolle ja arallekin.

        En. Kaikki samalla kerralla. Ideana on, että sidonnan edetessä vaatteet vähenevät ja vaikka sidottava haluaisi estellä, ei hän sidottuna siihen pystyisi.


    • Sitominen, nuoren tai vanhan naisen, on todella ihanaa.

      Ehkä parasta on, kun nainen on sidottuna polvilleen lattialle ja kädet on kiinni selän takana. Nänneihin on laitettu pienet nipistimet ja huivi on silmillä.

      Seison naisen edessä ja pidän kiinni hänen hiuksistaan ja vedän niistä samalla häntä ylöspäin. Työnnän kullini naisen suuhun ja nimittelen häntä ja puhun hänelle rivouksia.

      :)

    • janneanne

      Ensin olisin naamio konna, joka sitoisi avuttoman neidin tuoliin kellarissa. Sitten omana itsenäni vapauttaisin nuoren naisen siteistä. Nuori nainen olisi shokissa ja potkisi minua vimmatusti korkeilla saappailla.

    • Toimintaa-ei-haaveita

      Miksi fantasioida?
      Tekeminen on paljon mukavampaa.

    • Poude

      Moi, jos kiinnostaa sitominen vielä niin tervetuloa vain osaaviin käsiin. Vien sut hekuman huipulle uudestaan ja uudestaan ;)
      Kielelläni kiusoittelisin sinua pitkään ha hartaasti ;)

      • frog.netti.fi

      • Poude
        frog.netti.fi kirjoitti:

        Just sitä haluisin
        [email protected]

        Laittelen postia tuleen tän päivän aikana nii jutellaa lisää ;)


      • Poude
        frog.netti.fi kirjoitti:

        Just sitä haluisin
        [email protected]

        oliko osoite oikea kun ei lähtenyt viesti ?


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1407
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1356
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1283
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1248
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1196
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      634
      1171
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      7
      1053
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      994
    Aihe