SERRANOT UUDESTAAT TELEVISIOON

serranofanivictorelias

Heips kaikki serrano fanit, laitetaan kaikki ylelle viestiä että saataisiin serranon perhe taas telkkariin, se kun on niin hyvä sarja, nyt KAIKKI serranofanit ylelle viestiä laittamaan, yhteistyölläl saadaan serranot teeveeseen!!!

11

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytporukatkasaan

      Hyvä idea! Minäkin kaipaan sitä sarjaa!!

    • Sarjadiggari

      Ei tarvi, mulla on kaikki jaksot dvd:llä.
      Oisitte ladannut noi Areenasta kun viimeksi tuli, jollei DVD-pakettien osto kiinnosta.

      Eiköhän tuo ole tullut jo riittävän monta kertaa uusintana. Välillä vois uusia vähän muutakin.

      • muuthaluaanähdä

        Serranon perhettä ei todellakaan ole telkkarissa uusittu montaa kertaa.Olisko tullut kahdesti ja siitäkin on aikaa.Varmasti löytyy katsojia.

        Todella itsekäs olet..


      • Sarjadiggari
        muuthaluaanähdä kirjoitti:

        Serranon perhettä ei todellakaan ole telkkarissa uusittu montaa kertaa.Olisko tullut kahdesti ja siitäkin on aikaa.Varmasti löytyy katsojia.

        Todella itsekäs olet..

        Ainakin kolme kertaa tullut, joista viimeinen tosin vain Areenalla (ja sieltä nyt ainakin olisi ollut helppo tallentaa koko sarja koneelle).

        Olisi paljon muitakin hyviä sarjoja, joista kaipaisi uusintoja. Ei aina tarvitse uusia samoja.


      • cdoncom
        muuthaluaanähdä kirjoitti:

        Serranon perhettä ei todellakaan ole telkkarissa uusittu montaa kertaa.Olisko tullut kahdesti ja siitäkin on aikaa.Varmasti löytyy katsojia.

        Todella itsekäs olet..

        osta dvd boxit cdon:ilta, voit katsella vaikka 24/7 joka jaksoa.


      • yjhf
        Sarjadiggari kirjoitti:

        Ainakin kolme kertaa tullut, joista viimeinen tosin vain Areenalla (ja sieltä nyt ainakin olisi ollut helppo tallentaa koko sarja koneelle).

        Olisi paljon muitakin hyviä sarjoja, joista kaipaisi uusintoja. Ei aina tarvitse uusia samoja.

        Areenasta juuri ei ole helppo tallentaa.


      • Sarjadiggari
        yjhf kirjoitti:

        Areenasta juuri ei ole helppo tallentaa.

        Ai ei? Itse käynnistän ensin FlickFletchin (voi sen laittaa käynnistymään Windowsin käynnistyessäkin), jolloin tallennus alkaa automaattisesti kun kopioi areenan osoiteriviltä sen ohjelman, jota klikkaa.
        Ei helpompaa voi olla.


      • enosaaenkäjaksaopetella
        Sarjadiggari kirjoitti:

        Ai ei? Itse käynnistän ensin FlickFletchin (voi sen laittaa käynnistymään Windowsin käynnistyessäkin), jolloin tallennus alkaa automaattisesti kun kopioi areenan osoiteriviltä sen ohjelman, jota klikkaa.
        Ei helpompaa voi olla.

        Voi olla osaavalle helppoa,mutta esim. minä olen todella onneton kaikkien laitteiden kanssa.


      • sarjadiggari
        enosaaenkäjaksaopetella kirjoitti:

        Voi olla osaavalle helppoa,mutta esim. minä olen todella onneton kaikkien laitteiden kanssa.

        Miten sitten osaat käynnistää nettiselaimen? Ei FlickFletchin käyttö ole edes yhtä vaikeaa.
        Tietysti voit joutua asennukseen pyytämään apua naapurin teiniltä tai joltain sukulaispojalta, mutta käyttö on helpompaa kuin nettiselaimen käyttö. Eikä asennuskaan ole sen vaikeampaa kuin minkä tahansa ohjelman asentaminen.


      • veronmaksajanaminäkin
        sarjadiggari kirjoitti:

        Miten sitten osaat käynnistää nettiselaimen? Ei FlickFletchin käyttö ole edes yhtä vaikeaa.
        Tietysti voit joutua asennukseen pyytämään apua naapurin teiniltä tai joltain sukulaispojalta, mutta käyttö on helpompaa kuin nettiselaimen käyttö. Eikä asennuskaan ole sen vaikeampaa kuin minkä tahansa ohjelman asentaminen.

        Meinaatko siis,että katsoisin netistä sen vai?Olen todellakin ummikko kaikkien laitteiden kanssa.Sen juuri osaan,että avaan pöytätietokoneen ja siitä googletan sivun mihin haluan.En ole ainoa joka haluaa sarjan ihan normaalisti oikeaan televisioon.On paljon tuttavapiirissänikin vanhempia ihmisiä,jotka haluaisivat katsoa Serranon perhettä.Kaikilla ei ole edes tietokonetta.Miksi sinua niin hirveeesti haittaa se,että jotku ihmiset haluaa sarjan nähtäväksi ihan tavallisesti Ylen kanavilta?


    • EIMEELÄPITOI

      Eihän ne sellaisia ohjelmia laita uudestaan joita ihmiset oikeasti toivovat.Joku paska hömppäohjelma jolla ei edes ensiesityksessä ollut paljon katsojia,niin laitetaan MUKA TOIVEUUSINTANA!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe