"Tinder on pysähtynyt"

Osaamaton

Liityinpä minäkin tässä jokin aika SITTEN Tinderiin, tuohon paljon kehuttuun ja parjattuun "paikkaan". Alkuun kaikki toimi hyvin, kunnes muutama pvä sitten sovellus heitti mut yht ´äkkiä pois sivuilta (olin tulloin kirjautuneena sisään ja muokkaamassa omaa profiilitekstiäni). Tuon jälkeen en enää ole päässyt sovellukseen. Joka kerta yrittäessäni kirjautua sisään, puhelimen näyttöön tulee teksti "tinder on pysähtänyt".

Mistä mahtaa olla kyse?? Olen kokeillut mm. PALAUTTAA puhelimen tehdasasetukset, tuloksetta. Mitä asialle on tehtävissä ja kuinkahan pitkään tämä kyseinen sovellus mahtaa olla pysähdyksissä...? Liekö täällä olis joku mua viisaampi, joka osais asiassa neuvoa =)

5

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanki iphone tai samsung. Tai luovuta. Tai poista sovellus ja asenna uudestaan. Tai käytä googlea. Tai juo viinaa. Joku noista toimii varmasti.

    • tinder_x

      Välillä kannattaa kuvien selailun tai pitkien tsättäilyjen lomassa käynnistää tinder uudestaan, eikä pahitteeksi varmaan ole vapauttaa muistia sovelluksen käytettäväksi jos vapaa muisti vähissä. Tuo uusi tinder-versio, missä näkee myös instagram-kuvat on erittäin epävakaa, vanha toimi paremmin.

    • anon111

      Kannattaa poistaa tinder sieltä et tule löytämään naista. Saatikka saamaan naisilta mitään viestiä tai kommenttia puhumattakaan nyt treffeistä, myös saat varautua siihen että tinder lukee kaikki match parien väliset yksityisviestit ja stalkkaavat kaikki kuvat mitä käyttäjät keskenään toisistaan vaihtavat.

      • match_girl

        Enpä oo huomannut miesten olevan tinderissä yhtään sen aktiivisempia. Alkaa turhauttaa, kun itse saanut kaikki keskustelut aloittaa..


    • match_girl

      Sama ongelma, ja samsungin puhelin käytössä :( Poistin sovelluksen ja asensin uudelleen, mutta ei auttanut. Mikä on vanha versio, saisko sen vielä jostain?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe