HUS Neuropsykiatria

kommunikaattori

Poliklinikka tullaan lopettamaan epäammattitaitoisen henkilöstön toiminnan seurauksena. Poliklinikalla harrastetaan lainvastaista toimintaa.

22

1556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aineiss4

      Linkkaa

      • foorumin_vaihto

        Kerro ensin missä aineissa, jotta saan selvyyden asiasta. Voin oikeasti auttaa, jos tahdot.


    • pisterivi

      Sen vuoksi tullaan lopettamaan koska yksikössä valehdellaan neurologisista oireista kärsiville potilaille, joiden tiedetään olevan yliherkkiä valehtelulle tietoisena siitä, että potilaan tilaa saadaan huononnettua valehtelun keinoin. Ammattitaitoinen lääkäri ei toimi näin. Ja näkee, että potilas näkee tällaisen valehtelun lävitse "auttajansa" sisimpään eli selvästi tiedostaa sen, millainen huijari on kyseessä.

      Muutama linkki aiheesta tulossa..

      • Valehtelulleyliherkkä

        Nämä ketjut kun ovat niin epäselviä, ettei näissä oikein ikinä tiedä mitä tarkoitetaan,
        mutta minua kiinnostaisi tapahtuuko oikeasti erilaisilla auttavilla tahoilla (en kirjoita HUS:sta koska HUS:sta en tiedä mitään) kiusaamista, jossa neurologisesti poikkeavia kiusataan ylenmäärin valehtelemalla valehtelulle yliherkille henkilöille ?

        Toistakymmentä vuotta elin aspergerista tietoisena kertomatta siitä kenellekään.
        Sitten kerroin toivoen ymmärtämystä, vastaanotto oli juurikin päinvastoin, ominaisiuuden hyväksikäyttö alkoi.

        Viitaten edelliseen kirjoitukseen,
        mielestäni "valehtelulle yliherkkä" onkin hyvä termi, joka ei aiemmin ole kirjaimellisesti tullut mieleen.


      • Admin_

        Mielestäni erittäin raakaa henkistä väkivaltaa on salakavalasti huijata valehtelun keinoin autisminkirjon ihmisiä, jota eivät siinä tilanteessa missä tällaista tapahtuu, ymmärrä tilanteen vakavuutta eikä siten pysty puolustamaan itseään. Myöhemmin, kun rankan valehtelun uhrille selviää, kuinka pahasti hän on joutunut kusetetuksoi, ei siitä voi seurata muuta, kuin silkkaa raivoa tahoa kohtaan, joka on näin toiminut. Täysin inhimillistä, täysin ymmärrettävää. Vain epäinhimillinen tunteeton psykopaattizombie ei reagoisi moiseen mitenkään.


      • enymmärräyhtään

        Kun ihmiselle suositellaan keskustelua,
        jossa ei ollenkaan keskitytä siihen mikä on totta ?
        Sekaisinko siinä on tarkoitus ihminen saada ?

        Olen jo pienenä päättänyt, että tärkeintä elämässä on pitää kiinni totuudesta. Ja niin olen aina tehnyt. Nyt vanhanako minut siitä yritetään "terapoida" irti ? Ja missäköhän tarkoituksessa ?
        Ympärilläni on näitä viisaita enemmänkin, jotka yrittävät minulle opettaa, että maailmassa vale voittaa.
        No voittakoon jos niin on, tässä nyt ei voittaminen olekaan oleellista, vaan totuudesta kiinni pitäminen....


      • Admin_

        Aivan. Totuudesta kiinni pitäminen on kunnioitettavaa. Totuus voittaa loppupeleissä. Valheet tullaan kumoamaan, valheinformaatiota levittävät tahot tuhoamaan. Totuus on ainut, mistä tulisi pitää kiinni lujasti. Totuudellisuus on yksi ihmisen jaloimmista piirteistä, halveksuttavaa on varsinkin nyky-yhteiskunnassa jatkuvasti toteutuva valehtelu; valehtelevat ihmiset eivät ole aitoja, he eivät uskalla on, heillä pääasia on mennä massan mukana silläkin uhalla, että heidän toiminnastaan koituisi vahinkoa kanssaihmisille.

        Diagnoosipaperissani lukee, että asperger-persoonalla on tavallista vahvempi psyyke sekä oikeudenmukaisuuden taju, mikä pitää 200 prosenttisesti paikkansa. Ammattilaiset tietävät mitä kirjoittavat virallisiin papereihin. Totuuden.


      • enymmärräyhtään

        Minulle on tuota salakavalaa manipulointia tehty tavalla, jota en olisi voinut kuvitella olevan olemassakaan.
        Ikäänkuin liian äklöttävää ollakseen totta,
        joten puolustautumaankaan ei pystynyt...

        Nyt pitäisi jotenkin niistä vaikutuksista vapautua.


      • enymmärräyhtään

        Aspergerdiagnooseissa voikin lukea totta,
        mutta kaikissa virallisissa papereissa mitä nyt voikaan olla olemassa,
        ei läheskään aina lue mitään totta. Välillä lukee hyvinkin tarkasti totta ja välillä mitä sattuu.


      • muutankuuhun
        enymmärräyhtään kirjoitti:

        Aspergerdiagnooseissa voikin lukea totta,
        mutta kaikissa virallisissa papereissa mitä nyt voikaan olla olemassa,
        ei läheskään aina lue mitään totta. Välillä lukee hyvinkin tarkasti totta ja välillä mitä sattuu.

        Julkisen puolen epikriisit ovat niiden kirjoittajien mielikuvitusen tuotetta, mikä HIEMAN välillä raivostuttaa. Olenkin siksi ylilääkäreihin lähes päivittäin yhteydessä sähköpostitse ja yritän takoa heidän päähänsä missä mennään, mitä he eivät jostain syystä ymmärrä. Olen ollut myös kaupungin TIETOHALLINGTOON yhteydessä, joka vastaa siitä, mitä *********** ihmisistä julkisiin tietokantoihin kirjoitellaan erilaisissa epämääräisissä mielentiloissa, joissa julkisen puolen lääkärit ja koko sairaanhoitohenkilöstö on ollut jo vuosia. EU antoi Suomelle muutaman varoituksen jonkin aikaa sitten. Suomi on tilastojen mukaan maa, josta suurin osa ihmisoikeusrikkomuksia koskevista kanteluista on peräisin. Siis; johdamme sekä tässä että itsemurhatilastoissa globaalilla tasolla.
        t.eräs


      • enymmärräyhtään

        Kiva, että joku täällä edes tykkää sanasta "totuus".
        Olen huomannut, että yllättävän suuri osa ihmisiä ei pidä koko sanasta.
        Heti alkaa semmonen selostus, joka yrittää kumota koko sanan merkityksen.
        "No jokaisella on se omansa" jne. jne. Mikä kuulostaa minusta samalta kuin sanottaisiin:
        "Voithan mitä vaan höpöttää, muttei se kumminkaan ole totta."
        Se on toki totta, että totuutemme on tietyllä tapaa suhteellista, mutta
        jatkuvasti saa olla selittämässä, että on olemassa myös objektiivisia ja absoluuttisia totuuksia.
        Onhan niinkin yksinkertaisesta asiasta olemassa totuus, että onko tämä viesti lähetetty vai ei.
        Jos se ei jonkun tietokoneella jostain syystä näy, hän voi väittää vuoren varmana, ettei ole lähetetty (ja se on hänen "totuutensa"), mutta totuus on, että on lähetetty.


      • enymmättäyhtään

        Se on vakava asia, kun asperger henkilöltä yritetään hukata totuus, koska hänen elämänsä rakentuu siihen.
        Ehkä sellainen, joka on aina vähän väliä valehdellut koko elämänsä ei pysty sitä ymmärtämään miksi sitä totuutta niin pitää tivata.


      • Admin_as
        enymmärräyhtään kirjoitti:

        Kiva, että joku täällä edes tykkää sanasta "totuus".
        Olen huomannut, että yllättävän suuri osa ihmisiä ei pidä koko sanasta.
        Heti alkaa semmonen selostus, joka yrittää kumota koko sanan merkityksen.
        "No jokaisella on se omansa" jne. jne. Mikä kuulostaa minusta samalta kuin sanottaisiin:
        "Voithan mitä vaan höpöttää, muttei se kumminkaan ole totta."
        Se on toki totta, että totuutemme on tietyllä tapaa suhteellista, mutta
        jatkuvasti saa olla selittämässä, että on olemassa myös objektiivisia ja absoluuttisia totuuksia.
        Onhan niinkin yksinkertaisesta asiasta olemassa totuus, että onko tämä viesti lähetetty vai ei.
        Jos se ei jonkun tietokoneella jostain syystä näy, hän voi väittää vuoren varmana, ettei ole lähetetty (ja se on hänen "totuutensa"), mutta totuus on, että on lähetetty.

        Siis aivan AO, en ymmärrä kuinka joku voi sekoittaa totuuden ja valheen siten, ettei enää tiedä kummasta on oikeasti kyse. Ainakin minulle, kuten varmasti muillekin asseille on päivänselvää, milloin on kyse totuuksista ja milloin valehdellaan päin näköä. Valheella on lyhyet jäljet, totuus voittaa.


      • enymmärräyhtään

        Aika monet ihmiset yrittää ikäänkuin selittää minulle,
        ettei yhteiskunnassa ole väliä sillä mikä on totuus.
        Että ei kannata jankata sen totuuden perään.
        Tätä mieltä on sekin henkilö, joka ensimmäisenä tuli aatoksiin,
        että minut pitäisi aspergertutkia mm. tuntien totuudenpuhumiseni, koska hänellä oli siitä kokemusta pitkältä ajalta.


      • enymmärräyhtään

        Lisättäköön vielä, että olen elämäni aikana kuunnellut tosissani niin valtavan määrän palturinpuhetta, että minulle on kertynyt huomattava kokemus siitä millaiseen hillittömään palturinpuhumiseen ihmiset voivatkaan intoutua, jos joku vaan vaikuttaa sille vastaanottavaiselle...
        Tämä on rasittanut hermostoani rankasti...
        kuitenkin se palturimössö sitten kaiken vastaanotettuani siirtyy
        minulle tarkkaan prosessointiin, jossa sitten seuraa vaihe: "To extract"
        ja siinä siitä kokonaismössöstä sitten niin sanotusti eritellään se totuus.
        Tietyllä tapaa mitä suurempi palturimössö sitä rankempaa,
        mutta toisaalta mitä mittavampi otanta, sitä enemmän sieltä saa kasattua totuudenjyviä, joista sitten pitää "extract" se totuus...

        Näin tän ainakin pitäis toimia...


      • Admin_

        Juuri noinhan se toimiikin. Pystyn hyvin samaistumaan kokemaasi sekä tapaasi käsitellä asiaa.


      • enymmärräyhtään

        wow
        tosi kiva kuulla...
        että mekanismissa on kenties jotakin universaalimpaakin :)


    • Admin_

      Mitä tarkoittaa "vuoren varmasti"? Tipuin kärryiltä. Voisiko joku selventää, olen tosissani.

      • enymmärräyhtään

        Noh, voin selittää, kun minä osaan noita tietynlaisia symbolisia ilmauksia, vaikka muutoin kirjaimellinen olenkin.
        Se tarkoittaa, että niin varmasti, että se varmuus on yhtä jykevää kuin vuori.
        Selvensikö ?


    • Admin_

      Juu, kiitos.

    • 5vasioitatutkinut

      VAROITUS

      HUS Neuropsykiatrian yksikkö tekee ilman virallista lupaa tutkimuspotilaillaan lääkekokeiluja.

    • Anonyymi

      Täällä hullut kirjoittelee keskenään harhoissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe