Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi..2

Kämppis

Onko Ok jatkaa uuden otsikon alla . Ja kirjoitanpa samalla mitä haluaisin sanoa ihmisille joita olen rakastanut : olitte ihania kaikki !

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toomutchofyou

      Olit mun hetken aikaa. Enempää en olis kestänytkään.

      • Justsopivasti

        Hyvä asenne!


    • dontknow

      V..en tiedä missä mennään. Se satuttaa

    • sinnetännes8

      Mihin tää tie vie? Tiiän ettet oo hyväks mulle ja silti en voi enää elää ajattelematta sua.

    • Oot just paras, enkä haluais olla täällä ilman sua :)

    • enmuistanikkiäni

      Ikävöin sua joka päivä... Itken sitä, etten voi sanoa sitä sulle... Edellinen ketju sai mut tekemään aloitteen. Kadun sitä, mutta katuisin vielä enemmän, jollen olisi laittanut sitä viestiä. Ehkä vielä joskus rakas on meidän aikamme...

    • kookuinkuu

      Vaistoan, ettet ole mulle ihan avoin. Mitä oikein pelkäät? Mieti millaista olisi kohdata ilman maskeja ja valmiiksi kirjoitettua juonta. Hellitä vähän.

    • OpinPaljon

      Tiedätkö sanonnan, se oli liian hyvää ollakseen totta. Se kaikki oli sitä. Mutta edestään sen löydät, ennemmin tai myöhemmin, eikä minun tarvitse tehdä yhtään mitään. Elämä pitää siitä huolen.

    • Juojapetä

      Miks sua vei viina enemmän kuin tosi rakkaus? Miks menit ja petit? Miks teit sen liian monta kertaa - tänäänkin .. Kaikki ne yhdessä vietetyt vuodet menetti merkityksensä jälleen kerran. Miks annoin anteeksi liian monta kertaa? Miks silti kaipaan sua? Tiedän, ettei tunteita voi heittää tosta vain pois, ei käy niinkuin nappia painamalla eli liian tuore tapahtuma taas miettiä ja päästä tämän yli. Oot taas juomassa ja silti kaipaan sua, vaikken kestä läsnäoloasi, kun olet kännissä. Väkivaltaa, vihaa, omaa katkeruuttasi purit minuun. Olin aina uskollinen, en kännännyt, en ollut se pahoinpitelijä, sait parasta seksiä ikinä ja silti sun piti mennä aina. Aikuinen nainen oot kuten minäkin, muttet osaa puhua tunteistasi kuin pakon edessä. Rakastan sinua, kaipaan sinua .. nuo olivat ne ainoat lauseet, joita osasit toistaa. Sanan anteeksi hallitsit myös. Enää se ei riitä. Ei enää. Ei. Miks mä silti kaipaan sua, senkin pettäjä ..

      • juojapetä

        juokse sä vain, mä seison jaloillani sentään ja pysyn pystyssä ilman sinuakin, jopa paljon paremmin itsekseni kuin sinun kanssasi.


    • 313n

      Rakastan sinua A. enemmän kuin olen ketään koskaan rakastanut, rakastan sinua joka heki enemmän ja enemmän. Olet ihaninta ja tärkeintä, ja meidän rakkautemme on parasta mitä minulle on koskaan elämässäni tapahtunut. Ennen sinua ja meitä en tiennyt, mitä todellinen ja oikea rakkaus on, mitä on rakastaa ja saada tuntea olla rakastettu.
      Elämälle kiitos siitä, että me olemme kohdanneet. N.

    • n1m1merkk12345

      Ollaan tunnettu vasta niin vähän aikaa, mutta silti olen täysin hullaantunut susta. Ajattelen vaan sua, sun naurua, sun huulia, sun suudelmia, kaikkea... En pysty keskittyyn mihinkään kunnolla. Odotan vaan jo seuraavaa kertaa kun nähdään.

      Olisiko liian aikaista sanoa rakastavani sua? Hulluahan tää on...

      • n1m1merkk12345

        Maanantaina tapaamme jälleen. Tuskin maltan odottaa sinne asti. Että saan taas pitää sinua lähelläni hetken. <3


    • midlifecrisis

      M. en voi unohtaa sinua.

      • MMM09

        Mihin päin menee haikailu?M


      • midlifecrisis

        Pääkaupunkiseudulle.


      • MMM09

        Onko tarkempia tuntomerkkejä?


    • hhggaga

      Sanna.

      Tulit mun elämään vuosi sitten varsinaisesti. Damn! Tietäisitpä miten hyvin sekoitat pakkaani. Kehräisin, kuin kissa jos voisit mua rapsuttaa. JOtenkin tuntuu etten ole yksin tässä, vaikka olosuhteiden takia en mitään menisi tekemäänkään. Oot upea ihminen <3

    • dreamer234

      Tekis niin mieli pussata sun auringon hyväilemää ihoa, ja kuiskata korvaan miten kaunis olet. Onneksi huomenna nähdään taas.

    • 17plus3

      Pahus. Olit oikeassa, meidän täytyy vältellä toisiamme... Haluaisin niin kovasti sua! Kärvistelen ja yritän hillitä itseni aina kun tapaamme. Pitäisi osata irrottautua, mutta minkäs teet kun oot niin vetävä.

      • sanosemulle

        17plus3: samat sanat sinulle ittelles. Mäkin haluan kovasti sua ja joudun kärvistelemään aina nähdessäni sut, mut jopa silloin, kun viestittelemme. Sä oot ite vetävä, en mä. Sanoisit tai kirjoittaisit mulle suoraan ton, niin vastaisin sulle aivan eri sävyyn kuin aiemmissa viesteissä. Sä tiedät kyllä, että oon kiinnostunu susta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe