Pahoinpitely

Pahoinpitely

Kävi semmoinen pikku tapaus viime yönä, eli tultiin 4 hengen porukalla baarista kotiin ja kotona tuli sitten jotain pikku sanaharkkaa yhden tyypin kanssa ja täysin syyttä kävin miehen kimppuun. Löin häntä useasti kasvoille, heitin maahan ja kuristin. Olin todella kovassa humalatilassa ja en muista juuri yhtään tapahtumista. Paikalla kävi tietysti ambulanssi ja poliisi. Tänään sain siskoltani viestillä kuvan tämän kaverin naamasta ja toinen silmä oli mustana ja ehkä hiukan muurautunut umpeen, otsassa oli iso laastari ja muutama muu pikku haaveri.
Sain tämän kaverin puhelinnumeron ja laitoin viestiä, pyysin anteeksi ja kyselin että saadaanko asia hoidettua ilman mitään syytteitä niin tietysti rahahan se tuli puheeksi. 1000e pyydettiin ja se pitäisi yhden päivän sisällä saada kasaan tai muuten asia menee käräjille. No en tietenkään mistään saa sitä kasaan niin käräjille tässä sitten joudutaan

Kaduttaa ja vituttaa ihan helvetisti että menin kaverin kimppuun täysin syyttä. Hän on kuulemma vielä sellainen ihminen joka ei koskaan tahdo mitään pahaa kellekään eikä vahingoittaisi kärpästäkään

Olen siis 19v miehenalku ja vakituisessa työssä autokorjaamossa. Tästä kun nyt varmaan se pahoinpitely syyte tulee niin voinko menettää työpaikan tämän takia?
Asianajaja kannattaa varmaan hankkia käräjille?
Varmaan hankala arvioida mutta kuinkahan paljon tästä joutuu maksamaan (oikeudenkäynti kulut, vahingonkorvaukset, sakot)?
Onko mahdollisuutta saada jotain korvausta/avustusta noihin maksuihin?

Olen ensikertalainen ja mitään vakavia rikkeitä ei ole takanapäin

Kaduttaa ihan helvetisti ja viinan juomisen lopetan suosiolla kokonaan

10

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopajooehkäpä
      • Anonyymi

        Kyllä väkivalta yleistyy ja yllätys yllätys syytetyn penkillä on yleensä musta mies. Kyllä olis aika mustan miehen saada kunnolla turpaan niin turbohuulet venyyyyyy. Ei suomen kulttuuriin kuulu mustat pirut. Vielä viitsivät valittaa rasismista. Minä ainaskin lisään rasismia. En yhtään sääli mustia piruja.


    • Tosiasiat

      Terve..meikäläinen aikoinaan löi kerran yhtä puukon kanssa päälle karkaajaa..ja poliisi tuli paikalle..mut putkaan ja kolme vrk..olin ja sitten laski irti,,no tein sovittelu paperit kuten kuuluukin ja asian piti olla sillä selvä..mutta eipä ollutkaan olin maksanut sen mitä oli sovittu niin kusipää poliisi otti asiakseen viedä jutun rosikseen ja sagtioita tulikin sitten ihan toisella tavalla..eli kahteen kertaan...

      • sipeeeriaaan

        puukon kanssa vankilaan


    • Liston1

      Lähdetään liikkeelle siitä että ei se kännitila ole mikään puolustus ja se että et muista mitään, se on pelkkää paskanjauhamista, vika piilee päässäsi. Jos työnantajasi kuulee tempustasi niin vähintä ja fiksuinta mitä hän voi tehdä, on lempata kaltaisesi väkivaltainen kusipää duunista samantien, olet vaarallinen itsellesi ja muille. On sääli ettei kaltaisiasi himorunkkareita laiteta heti nokkimaan, yhteiskunta säästyisi monelta "pikku tapaukseltasi". "Äiti, äiti, minua kaduttaa ja itkettää", voi vittu mitä vitun vikinää, häpeä! Ps, olin ikäisenäsi jo lusinut 2 vuotta enkä ruikuttanut kylillä surkeuttani, se lusittiin itkemättä mitä käräjillä saatiin.

    • olehyvävaan

      Asian osainen ei päätä tuleeko rikos syyte.
      Toivottavasti et selviä alle 10 000 € kummankin oikeudenkäynti kulut.

    • Linnaan

      Vaikeinta oli avauksen jutussa tajuta miksi kävi kaverinsa kimppuun ja aiheetta? ylipäätäänkin vaikuttaa siltä kuin tämä kaverinsa ei olisi osaanut edes aavistaakaan mitä tuleman pitää ja yllätyksenähän tummoinen tulee ja uskon ettei tämä nyt palstalla itkijä olisi uskaltanut käydä jokun muun ja vahvemman kimppun koska osaa kuitekin pelätä. ja siksi on ollut tietoinen mitä teki. ja linnaan koko renttu vaikka loppu iäksi voi kun olisi vielä syyyttäjä valkama hengissä niin saisi seksi rikos syyteenkin tuosta noin vaan.

    • puhejudosensei

      älä anna rahaa ainakaan. kaveri kerjänny sulta turpaan ja saanut mitä tilasi. meet käräjille ilman asianajajaa, älä sano siellä mitään, tuomio tulee kuitenkin kirjan mukaan. n. 300- 400 euroa sakkoa veikkaisin. ei mee maine eikä työpaikka. maksat sakon ja jatkat autojen rassaamista. niin ja se tonni tipahtaa korvauksia käräjiltä ni älä siis maksa etukäteen. seuraavan kerran laastaripää ei ihan heti vittuile sulle. viinanjuonnin lopettamista ihan turha ton ikäsenä harkita, tuut kuitenkin vielä luttaamaan paljonkin. voit lopettaa itkemisen, ei oo tapahtunu mitään.

    • Juoppohullun-poika

      Ketjun aloittaja kuuluu siihen pieneen vähemmistöön, jotka saavat aina rähinäviinaa, kun muut saavat ilolientä. Tunnusta tämä tosiasia itsellesi ja hakeudu porukoihin, joissa ei viinaa käytetä, muuten sinulla on paskanen loppu. Juomalla tulet saamaan lastesi kirouksen niskaasi, eukkosi lähtee ja itse olet ikuisessa ridassa virkavallan kanssa. Kaikki halveksii sinua ja sinä tunnet sen, vaikka olisit kuinka päissäsi.

      Aika monen rähinäviinan juojan tie vie kiven sisään mm. tapon takia.

    • Anonyymi

      Yleensä sinunlaisesi kusipäät valitsevat uhrikseen jonkun heikon hivelön. Seuraavan kerran kapakasta tullessasi, kun olo tuntuu oikein vahvalta ja kuolemattomalta, niin valitse edes joku miehen näköinen vastustaja, niin säästät rahaa ja saat ihailla peilistä omaa sinimustaa naamaasi pari seuraavaa viikkoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe