Viestin pituus

nimimerkki123456jne

Mikä siinä muka haittaa jos aloitusviesti jää 2-3 lauseen pituiseksi? Jos sen kokee itselle sopivaksi ettei kirjoita heti alkuun pitkää romaania vaan aloittaa kevyesti mutta ei pelkällä "Moi mitä kuuluu?" vaan ihan niin että on kiinnostunut kyseisestä henkilöstä kysyen esim. harrastuksesta. Lentääkö nämä lyhyet aloitukset aina roskikseen kun ei edes käydä profiilia vilkaisemassa. Eihän livenäkään ketään mennä iskemään niin että ensin puhuu 5min putkeen antamatta vastapuolelle puheenvuoroa?...

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluujanäkyy

      Jos ei ole muuta sanottavaa kuin "moi mitä kuuluu", niin eipä kummoista kuvaa vastaajasta saa.

      • luetunymmärtäminen

        Aloittaja selvästi sanoi että ei käytä mitään moi mitä kuuluu...


    • kokemuss

      Kyllä minä mieluiten luen niitä pitkiäkin sepustuksia elämästä ja ihmisen luonteesta kuin sellaisia "moi minä olen.. no terve!" -viestejä, niistä ei vaan saa yhtään mitään irti eikä tiedä toisesta henkilöstä mitään. Naisena ei ole kiva alkaa laittaa kysymyslistaa ja ikään kuin kerjätä mieheltä tietoja. Miettikää nyt te miehet itsekin minkälaisia viestejä te haluaisitte että riittäisikö teille viestiksi vaan "moi" ja sitten nainen alkaisia leikkiä mykkää, vai haluaisitteko oikean keskustelun aikaan. Lisää yritystä niin hyvä tulee!

      • Oman kokemuksen mukaan naiset toimivat juuri noin. Nainen laittaa viestin "moi, vaikutat kiinnostavalta" ja sitten vastuu keskustelin ylläpitämisestä siirtyy miehelle.


      • arkajalkailija
        wlfwd kirjoitti:

        Oman kokemuksen mukaan naiset toimivat juuri noin. Nainen laittaa viestin "moi, vaikutat kiinnostavalta" ja sitten vastuu keskustelin ylläpitämisestä siirtyy miehelle.

        Jepulis, mä oon ainakin niin ujo että hyvä kun uskaltaa tuon laittaa ja siitäkin sydän alkaa hakkaamaan lisälyöntejä enkä uskalla muutamaan päivään mennä katsomaan onko tullut vastausta.


      • arkajalkailija kirjoitti:

        Jepulis, mä oon ainakin niin ujo että hyvä kun uskaltaa tuon laittaa ja siitäkin sydän alkaa hakkaamaan lisälyöntejä enkä uskalla muutamaan päivään mennä katsomaan onko tullut vastausta.

        Se on vaan hankala tutustua, jos keskustelu jää yksinpuheluksi. Ujo minäkin olen ja aloitteen teko lähes mahdotonta. Mutta yritän kuitenkin viritellä jotain keskustelua, jos tilanne niin vaatii.


    • ihminenminäkin

      Moi, miten menee? Olet tosi kiinnostava ja sulla on kaunis hymy, lähdetkö kanssani pyöräilemään ja sen jälkeen mentäis leipomaan pizzaa luokseni?

      • miesvm_1967x

        Ei pizzaa kannata leipoa kun valmispohjia löytyy kaupan pakkasesta. Se koristelu on mukavampaa kuin leipominen. Mikäli nyt leipomisella tätä tarkoitetaan :D


      • ei_tehoa

        Tuon viestin puutteet eli miksi se ei tehoa:
        - Viesti ei kerro yhtään mitään sinusta eli lähettäjästään. Sinustahan se tyttö (siis viestin saaja) on kiinnostunut!
        - Eka viestissä ei kannata ehdotella kummankaan luo menemistä, siitä ehtii jutella sitten kun nähdään, toisilla tai kolmannilla treffeillä. Tuo vaikuttaa liian suorasukaiselta.
        - Viestisi pitäisi olla sellainen, että se on nimenomaan sinulta hänelle. Eli jos toinen esim. sanoo ledmpikaupungikseen Pariisin, niin kerro että olet itsekin käynyt siellä. Tai jos et ole, niin kysy mistä paikoista hän Pariisissa erityisesti tykkää. Nyt viestisi näyttää sellaiselta, että laitat saman viestin jokaiselle naiselle netissä = pahin moka!


      • pixxa
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Ei pizzaa kannata leipoa kun valmispohjia löytyy kaupan pakkasesta. Se koristelu on mukavampaa kuin leipominen. Mikäli nyt leipomisella tätä tarkoitetaan :D

        Ne valmiit pizzapohjat on ihan kamalia ja sitä paitsi leipominen on intiimiä puuhastelua joka symboloi rakastelua: Kunhan ensin vähän alustetaan, niin johan rupeaa taikina kohoamaan, ja sitten se pannaan uunin kuumuuteen.


      • eikiitosvalmispohjaa

        Ja valmispohja on huonon seksin symboli... heh hee, mies vm1967x paljasti nyt itsestään liikaa... :P


      • miesvm_1967x
        eikiitosvalmispohjaa kirjoitti:

        Ja valmispohja on huonon seksin symboli... heh hee, mies vm1967x paljasti nyt itsestään liikaa... :P

        Makuasioita pystyykö syömään valmispohjia vai ei. Minä olen kaikkiruokainen. Mitä se sitten symboloi? :D


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        Makuasioita pystyykö syömään valmispohjia vai ei. Minä olen kaikkiruokainen. Mitä se sitten symboloi? :D

        Tai en ihan sittenkään, vuohenjuustoa ja naudansydäntä en suostu syömään, muuten kaikki käy.


    • tyuiopåpoiuhy

      Ei välttämättä haittaa jos profiilisi muuten on mielenkiintoinen. Haittana saattaa olla hukkuminen kaikkien muiden aloitusviestien sekaan jos niitä tulee sadoittain.
      Viime tutustumisen olen aloittanut yhdellä lauseella johon toinen vastasi yhdellä lauseella ja siitä se jatkui. Mutta olin todennut jo etukäteen kaverin olevan kiinnostava joten hain vahvistusta miten asia on tai sitten ei ole.

      • gdgsdgsgd

        Eli kysyit että onko sitä omaisuutta tosiaan niin paljon? ;)


      • tyuiopåpoiuhy
        gdgsdgsgd kirjoitti:

        Eli kysyit että onko sitä omaisuutta tosiaan niin paljon? ;)

        Lähes tulkoon noin se meni, kyse ei kuitenkaan ollut maallisesta omaisuudesta, siitä kun en tiennyt mitään.


    • huhhahhei67

      Ei aloitusviestin pituudella ole merkitystä. Yleensä naisten aloitusviestit ovat olleet todella lyhyitä. Viimeisinkin taisi laittaa sen kolme lausetta. Myöhemmin tuli sitten tekstiä enemmän ja puhelimessa on kulunut aikaa sen jälkeen tunteja tapaamiset päälle. Häneltä sain tosin palautetta, että sai suorituspaineita kirjoittamisesta, kun minulta tulee niin paljon tekstiä. Jos vastapuoli on huono kommunikoimaan kirjoittamalla, niin livessä sama henkilö voi olla todella hyvä kommunikoimaan. En itse ainakaan tuomitse ketään tai mitään aloitusta sen lyhyyden perusteella.

      • Giilia

        Joo mutta mutta! Toisaalle kirjoitin jo ettei aloitusviesti saisi kuitenkaan kuvastaa sitä ettei profiilitekstiäni olisi edes luettu. Pelkkä "mentäiskö kahville" vai onko se "lähtisitkö kupposelle" ei ole aloitusviesti. Live-elämässä se olisi mainio iskurepliikki jossain tuolla torin kulmilla mutta ei toimi kun luettavana kuitenkin oli ollut jo jonkun otsa hiessä värkkäämä profiiliteksti. Tai no, ei ainakaan minulla toimi varsinkin jos kirjoittajan omassa profiilissa ei sit oikeastaan sanota kuin pari sanaa.


      • etelan.aslak
        Giilia kirjoitti:

        Joo mutta mutta! Toisaalle kirjoitin jo ettei aloitusviesti saisi kuitenkaan kuvastaa sitä ettei profiilitekstiäni olisi edes luettu. Pelkkä "mentäiskö kahville" vai onko se "lähtisitkö kupposelle" ei ole aloitusviesti. Live-elämässä se olisi mainio iskurepliikki jossain tuolla torin kulmilla mutta ei toimi kun luettavana kuitenkin oli ollut jo jonkun otsa hiessä värkkäämä profiiliteksti. Tai no, ei ainakaan minulla toimi varsinkin jos kirjoittajan omassa profiilissa ei sit oikeastaan sanota kuin pari sanaa.

        Joo, "otsa hiessä" värkkäämäsi profiiliteksti, jonka kirjoittamisesta sinut palkitaan RUHTINAALLISESTI kymmenillä viesteillä. Mies, joka "otsa hiessä" kirjoittaa pitkän lähestymisviestin saa todennäköisesti palkinnoksi PAKIT. Eli kun mies kertoo avoimesti elämästään, arvoistaan, historiastaan tms. niin hän palkinnoksi hän saa nöyryytyksen, ettei ollut edes vastaamisen arvoinen. Sitten jotkut vielä kehtaavat valittaa, että miehet kirjoittelevat kahden lauseen viestejä. Se ovat kuin riistäjäyrittäjä, joka haluaa, että työntekijä - teki hän kuinka pitkää päivää tahansa - tekisi entistä pidempää päivää samalla palkalla.


    • Siinä se ongelma onkin kun joidenkin mielestä tuo kolme lausetta on liian vähän mutta sitten jos kirjoittaakin sen 4 niin se onkin sitten liian paljon:/

    • 1811

      Turha tuhlata aikaa pitkään aloitukseen, kun todennäköisyys vastaamattomuuteen on kuitenkin niin suuri. Lisäksi kyllästyin tuohon keskustelun ylläpitoon. Aluksi luulin ettei minua passiivisempaa olekaan. Muttä näköjään on ja runsaasti.

    • Semmostaseon

      Jokainen kirjoittaa niin paljon kuin itse haluaa. Turha silti on kitistä jos joku haluaisi pidempiä aloitusviestejä, eikä siksi sinun kirjoituksestasi innostu. Ehkä joku toinen nainen innostuu.

    • Nainen-42v

      Itse tykkään edetä pienin askelin, kun tutustun uusiin ihmisiin. Minua ei haittaa parin rivin viestit. Sellaiset ansio-ja omaisuusluettelot ja elämänkertaromaani on jotenkin ahdistavia, ihan kuin se henkilö hakisi työpaikkaa sen "CV":n kera, ei niinkään sydänystävää tai kumppania.

      • miesvm_1967x

        Pienin askelin voin edetä myös siten että kertoo itsestään "ylimalkaisesti" pääasiat, ehkä muutaman kymmentä riviä siitä kuka on ja mitä hakee. Keskustelun edetessä voi sitten aina tarkentaa yksityiskohtia jos toinen on yhtään kiinnostunut, edes kohteliaisuudesta :) Noin ainakin itse toimin silloin joskus.


    • 896565

      Eihän se mitään haittaakkaan jos se kerran toimii.

    • eiväliäpituudella

      Siis aloitusviestin pituudella ei tunnu olevan mitään vaikutusta vastataanko viestiin vai ei. Kokemukseni mukaan keskustetaitoista miestä hakevat naiset todellisuudessa hakevat miestä, jota ei ole olemassakaan; komeaa, lihaksikasta, varakasta jne. vasta noiden jälkeen ratkaisee se, millainen mies oikeasti on.

      Useamman erilaisen, kohteliaan ja asiallisenkin aloituksen seurauksena tulee väkisinkin mieleen ihmisten pinnallisuus. Koulutusta, kädentaitoja ja ihmissuhdetaitojakin löytyy vaikka muille jakaa, mutta ei vaan viestit liiku kuin yhteen suuntaa. Naamassakaan ei vikaa oo, joten ei enää löydy muuta syytä kuin se, että naiset roikkuvat nettideittisaitilla jopa vuosia odottaen sitä "oikeaa" ja moni hyvä mies menee ohi. Kuitenkin sitten kuolevat ikisinkkuina eivätkä voi syyttää kuin itseään.

      • miesvm_1967x

        ".. ei enää löydy muuta syytä kuin se, että naiset roikkuvat nettideittisaitilla jopa vuosia odottaen sitä "oikeaa" ja moni hyvä mies menee ohi."

        Tätä minäkin olen ihmetellyt. Välillä uteliaisuudesta katselen treffiprofiileja ja kyllä toden totta, samat naiset ovat edelleen siellä kuin vuosia sitten. Joillakin jopa sama kuva, jotkut ovat sentään päivittäneet kuvansa. Eikä kysymys ole unohduksesta jos tekee haun viimeksi kirjautuneista (S24 oletus) niin samat mammathan ne siinä pällistelee :O Kovasti kehuvat itseään mutta eipä heilläkään ole sopivaa osunut kohdalle, mistä lie kysymys?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe