Tahtoisin tyttöystävän

MiesSinkku40

Miten naisen kanssa pääsee treffeille kun ne eivät vastaa mitään ikinä? Pitääkö olla rikas, komea, pitkä, sosiaalinen? En ole joten luovutanko suosiolla ja olen yksin koko elämäni.

20

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tällämennään-

      pitää olla suosittu pelimies jolla sosiaalinen elämä, paljon nais kavereita että nainen näkee että kelpaat kaveriksi niin kelpaat myös suhteeseen. Sitten ne ulkoiset seikat eli pitkä komea pitää olla. Joku hyvä työ ja hyvä koulutus kuten yliopiston käynyt. Pitää käydä baarisssa, juoda usein ja pitää olla hyviä harrastuksia, ei mikään kävely riitä.

      • fghiopoij

        Miksi elät harhassa? Mikään mainitsemistasi asioista ei ole minulle kriteerinä. Turha profiilia on tehdä tai pitää jos asenne on tuollainen.


      • kylläseonnistuu

        Ei se nyt onneksi ihan noin mene.

        Aloittajan kannattaa kuitenkin miettiä, minkälaisen mielikuvan annat itsestäsi viestien ja profiilisi perusteella. Ainakin katkeruus ja ylimääräinen negatiivisuus kannattaa lopettaa heti. Asiaan ei kannata myöskään suhtautua liian vakavasti. Torjutuksi tulemiseen ei kannata takertua. Jos viestiin ei vastata, on hyvä siirtyä seuraavaan profiiliin. Uusien viestien lähettely vastaamattoman perään tai vastaamattomuuden syiden kysely on silkkaa ajan tuhlausta ja ainoastaan lisää katkeruutta. Rennolla ja positiivisella asenteella pääsee pitkälle. Jos nettideittailu alkaa ahdistaa tai ärsyttää kannattaa siitä pitää taukoa.

        Kannattaa myös kokeilla erilaisia palstoja, jos joltain tietyltä ei seuraa tunnu löytyvän. http://www.deittiseuraa.net/ Tuolla on mainittu hyviä. Sivuston vaihto saattaa tuoda hyviä uusia tuulia seuranhakuun.


    • tavallinenNainenn

      kaunotarko ei vastaa ?

      • MiesSinkku40

        No kaunottaria on niin vähän eikä niiden tarvii nettideittailla. Naiset on taviksia suurin osa ilman meikkiä ja meikeillä.


      • fghiopoij
        MiesSinkku40 kirjoitti:

        No kaunottaria on niin vähän eikä niiden tarvii nettideittailla. Naiset on taviksia suurin osa ilman meikkiä ja meikeillä.

        Nettideittailu ei tarkoita että siellä tarvii olla !!!!
        Itse kun en käy kapakoissa, netti on minulle mahdollisuus tutustua toisiin, kauempana asuvinkiin.


    • hölmöniinkuin

      pitää olla köyhä ja hauskaa

    • Vanha_kaakki

      No yleis esimerkkinä jos saat youtube videolle 35 milj katsojaluvut olet riittävästi erottuva se o sillä oikealla tavalla naisten mieleen. Jaa voit jopa jonkin verran valita iänkin puitteissa ::)) siitä sitten arvioimaan miten vähällä tekosella saat sen naapurin hesburgerin

    • Toinenaikuinen

      Juu, ehdottomasti pitää olla rikas, komea, pitkä ja sosiaalinen. Koskaan ei kenelläkään köyhällä. ei-komealla, lyhyellä ja epäsosiaalisella ole ollut naista, koska ihan jokaikinen maailman naisista on niillä rikkailla, komeilla, pitkillä ja sosiaalisilla. Siis vielä kertauksen vuoksi: jos miehellä on nainen, se mies on ihan sata varmasti rikas, komea, pitkä ja sosiaalinen, koska kukaan muu mies ei koskaan, eikä missään voi saada naista. Luovuta suosiolla. Tulet olemaan yksin koko elämäsi, koska et voi mitenkään saada naista, koska et ole pitkä, komea, rikas tai sosiaalinen. MOT.

    • Lihavarumamies

      No on se kumma kun ei lihava ruma mies kelpaa. Miksi naiset olette nirsoja?
      Rikollinen kelpaa mut ei tavis mies.

      • eikiitoskumpaakaan

        Ei tosiaan kelpaa rikollinenkaan, mutta miks hoikalle pitäs kelvata läski?
        Eihän sullekaan kelpaa oman tasoses kokematon ruma nainen, joten?


      • m36-sinkku
        eikiitoskumpaakaan kirjoitti:

        Ei tosiaan kelpaa rikollinenkaan, mutta miks hoikalle pitäs kelvata läski?
        Eihän sullekaan kelpaa oman tasoses kokematon ruma nainen, joten?

        Naiset ei ole kokemattomia. Nainen saa aina miehen jos haluaa.


      • kutensinäkin
        m36-sinkku kirjoitti:

        Naiset ei ole kokemattomia. Nainen saa aina miehen jos haluaa.

        saisit aina ja koska tahansa naisen jos kuka tahansa kelpais (kuten ne kokemattomat rumilukset jotka ei oo kelvanneet kellekään). Mutta olet nirso, joten valitset itse yksinäisyytes ja turha ruikuttaa.


      • Kilttis
        kutensinäkin kirjoitti:

        saisit aina ja koska tahansa naisen jos kuka tahansa kelpais (kuten ne kokemattomat rumilukset jotka ei oo kelvanneet kellekään). Mutta olet nirso, joten valitset itse yksinäisyytes ja turha ruikuttaa.

        Ei naiset ole niin rumia että ei kelpais. En ainakaan ole nähnyt niin rumia että hirvittäis mutta naisiin ei sa mitenkään yhteyttä joten vaikea sitä on tutustua kenenkään. Miehelle voi taas olla pikku vikoja kuten lyhyys tai vinot hampaat niin heti tulee pakit


    • tiivistelmää

      Tässä pari tiivistettyä omia näkemyksiä esimerkki ongelmia aloittajalle mihin varautua. Toki yllätyksiin kannattaa varautua näidenkin lisäksi..

      Ikä, perskules kun naiset etsivät aina nuorempaa miestä. Vaan miehen tavoitellessa nuorempaa on pervertti :D

      Hyvä ulkonäkö, ei haittaa mutta se ei riitä aloitus viestejä pitemmälle vaan pitää olla yksityiselämän puolella hauista mitä esitellä naiselle esim auto mökki osakkeet joku menestys.

      Tuohon edelliseen saumaan pääsevät livahtamaan kuunvalossa liikuskelevat jännämiehet. Jännämis taitoja osaavilla ei haittaa esim ikä pahan hajuinen henkityskään kuin verraten taviksella väärän värinen paita tai hiusmalli on este tutustumiselle.

      Hyvän näköisen miehen kiusana on rumat vanhemmat erittäin rumat naiset mutta ei koskaan silmää miellyttävät varsinkaan nuoremmat naiset.

      Naiset harvoin jos ollenkaan tekevät alotteita ja varsinkin nuoremmat vanhemmille ei koskaan vaikka "hei". Eli yhteydenottoja naisilta on turha odotella vaan miehen täytyy on/off valon välkkeestä itse päätellä voisiko nainen olla kiinnostunut kuulemaan jotain lisää profiililla vierailevasta miehestä.

      Kiltinkin miehen yhteyden ottot tulkitaan nopeasti tunkeileviksi sekä häiriköksi.

    • tiivistelmää

      Polttaviin murheisiin deiteillä voisi vielä lisätä.

      Paljon naisia liikkeellä joista itsensä esittely on mukavaa ajan kulua (kilpailukyvyn testaajia). Eivät erityisemmin mitään etsi deiteiltä.

      Jos mahdollista välttele ostaa lisäpalveluita millä näkee käyttäjän historia tiedot. Lisäpalvelut usein avaavat silmät ja tekevät unelmiesi kiinnostuksesi kohteesta tarjolla olevan mahdollisuuden jo vuosia palvelun kaupallisuutta edistävän cättäilevän naisen.

    • huhuhu1122

      voin lähtee sun kaa treffeille mul on tylsä elämä mut oon iha nätti, en trollaa vaa pistä skypes tai kikkis tänne nii voiaa jutel =)

    • Kyllä se joku tulee vastaan pitää vaan olla kärsivällinen. Jossain vaiheessa se löytyy kuka kyselee aktiivisesti sinulta ja silloin sitä kemiaakin voi syntyä

    • Kilttis

      Ensin pitää olla komea että luodaan kiinnostusta. Sitten pitää olla rahaa että sillä luodaan kemiaa.
      Mikä on kikkis kun kaikki siitä puhuu et laita kikkis.

      • miessvm_1967x

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      371
      3282
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1292
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      140
      1038
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      709
    Aihe