tälläinen elämä

moiih

Moi! itse olen 19v minulla on 40v mies :) itse en ole ikinä pitänyt mistään nuorista tolikoista jotka ei tajua mistään mitään :D Mutta mieheni on samaa mieltä kanssani esim: jos vaikka nyt tulisin raskaaksi 18v pojalle niin ei siitä mitään tulisi koska jäisin kuitenki yksin lapsen kanssa :) mutta onneksi olen aina pitänyt vanhemmista miehistä :) olen tällä hetkellä raskaana ja kaikki on hyvin :) ja olen TODELLA ONNELLINEN! mun mielestä se on niin et ite päättää kuinka elämänsä elää kaikki on itsestä kiinni ei kannata paljoa kuunnella muiden mielipiteitä :) äitini oli kauhissaan kun kuuli että olin 40v miehen kanssa yhdessä mutta nykyään äitini on mieheni paras kaveri :) !!! <3 <3 <3 <3 <3

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doddih

      Että sellainen elämä.

    • epäilijä

      Ai Varo ettei äitis nappaa sitä miestä
      varmaan antaa sille sun miehelle nyt
      kun sä olet tiineenä ja maha kasvaa
      toisen miehen siemenestä

    • nainenoikeassaiässä

      Missään nimessä en sun paikalle haluaisi. Nuorena katselin ikäistäni seuraa. Ei olis tullut mielenkään alkaa seurustella ikälopun kanssa. Saatat olla jo 40-50 vuotiaana miehesi omaishoitaja. Sääliksi käyt.

    • SunMutsisbb

      Hahah! Äiti käy osingoilla.

    • 0802

      Itsellä vähän sama tilanne. Itse olen 46v ja aamusin sängystä nousee 27v. Ei enää mikään ihan teini, mutta huomattavasti ikäistään kypsempi.

      Me molemmat tiedämme mitä haluamme ja elämme sen mukaan. Jotkut suhtautuvat varauksella mutta se ei juuri haittaa. Elämmehän toisillemme.

    • hiilihankonainen

      Tulkaapas molemmat tänne viiden vuoden päästä kertomaan miten menee :DDD Ihan sata varmasti onni on haihtunut ja ainakin tuo teiniäisi itkee yh:ä että miksi meni halpaan. 18 ja 27 vuotiaat tytöt voivat vielä kärsiäkin sellaisesta harhasta että onni on ikuista, mutta 40 v. miehen pitäisi tajuta että kun huuma haihtuu pitäisi olla jotain yhteistäkin. 18 naisella ja 40 v miehellä ei ole mitään muuta yhteistä kuin yhteensopivat sukupuolielimet. Ja sellaisia uusiahan löytää mistä vain.

      • huippujuttujep

        Paskapuhetta. Meidän pressallakin on nuori eukko. Joku katkera vaan tilittää. Onnea ketjun aloittajalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4040
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3912
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      607
      3814
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2548
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      77
      2401
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      334
      2036
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      124
      2015
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1859
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1539
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe