Adidasverkkarit

sivustaseurannut

Onneksi nykyään monet teinit käyttää adidaksen condivo 14 verkkareita, on 100x hienommat kun jotku collegehousut.

117

5871

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • colorme

      no ei kyllä, verkkarit on hirveen näköset

      • Verkkaritonparhaat

        Ei muuten oo!


      • Ei muuten oo. <verkkarit parhaat


      • Anonyymi

        Niin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on

        Collegehousut ovat hienot Adidaksen logolla.
        Niin ja verkkarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on

        Verkkarit ei ole rumat.


      • Anonyymi

        Verkkarit ei ole hirveän näköiset.


    • freeballerboy

      Mä käytän Adidas tuulihousuja joskus mut en verkkareita. Tuulihousut on käytännöllisemmät, mukavat ja rennot. Ne on vuorelliset tai ainakin nää mitä mul on, tosi lämpimät joten ei tuu kylmä talvellakaan eikä ikinä tarvi alle mitään. Mut helposti voi pitää kesä helteelläkin. Käy siis ihan joka säähän. Yleensä käytän tuulihousuja sillo jos on paljon pitäny farkkuja niin tuntuu tosi rennolta.

      Tietty jos joku tykkää verkkareista niin mikäs siinä.

      • Jokainen tykkää mistä haluaa,siksihän me täälä ollaaan


      • Anonyymi
        hannu65 kirjoitti:

        Jokainen tykkää mistä haluaa,siksihän me täälä ollaaan

        Niinhän se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on

        Minä nautin tiukoista verkkareissa
        Kun ulkoinen.☺


    • jjjjjjjjjkjnjj

      hyi saatana

      • kkkiiiuuuyyytt

        Haista paska.


      • Miksi oot täälä,jos et tykkää meistä


    • freeballerboy

      Oon viime aikoina kiinnittäny huomiota et ainakin stadissa jopa enemmistö noin 14-18v pojista käyttää just Adidas verkkareita. Usein tuntuu et yhä harvemmat kulkee farkuissa. Ja ite käytän enimmäkseen siis farkkuja tai viime aikoina oon käyttäny lähes pelkästään farkkuja ja vähän sellanen fiilis niinku ois vähemmistöä :D Ei toki haittaa ja mä nyt tykkään kesäl pitää farkkuja...

      Ei mul oo mitään vastaan verkkareita ja varmaan monien mielestä ne on mukavat. Jos toiset tykkää niin mikäs siinä. Pikkasen vaan ihmetelly miten ylivoimasen suosittuja just noist Adidas verkkareista tullu ja et joskus ihan suurin osa jengistä käyttää sellasia.

      • 3 raitaa on ikuinen ja sininen ja kolme raitaa sun sääris on pop nyt.Niitä ei saa kaupas ny esim.


    • TwoHip

      Voi vitun helvetti... miks jotku adidaksen pieruverkkarit on nykyään muotia? Ainiin, koska pälet pukeutuu niihi, noh miks ne sitten pukeutuu niin? "Koska tytöt tykkää massapojista..."

    • hyihyi

      adidas kolmeraitaa verkkarit voitas kieltää koko maas hyi

      • ainaverkkarit

        Verkkarit ja varsinkin adidasverkkarit on parhaat!!!


      • freeballerboy
        ainaverkkarit kirjoitti:

        Verkkarit ja varsinkin adidasverkkarit on parhaat!!!

        Miksei sit Adidas tuulihousut? Nehän on paljo käytännöllisemmät ku verkkarit.


      • ainaverkkarit
        freeballerboy kirjoitti:

        Miksei sit Adidas tuulihousut? Nehän on paljo käytännöllisemmät ku verkkarit.

        En tykkää tuulihousujen kahinasta. Eihän verkkarit oo epäkäytännöliset: voi käyttää säällä kun säällä ,paitsi kovemmalla pakkasella, kuivaa nopeasti ja on huippumukavat päällä.


      • freeballerboy
        ainaverkkarit kirjoitti:

        En tykkää tuulihousujen kahinasta. Eihän verkkarit oo epäkäytännöliset: voi käyttää säällä kun säällä ,paitsi kovemmalla pakkasella, kuivaa nopeasti ja on huippumukavat päällä.

        Mitä sit käytät talvella ku on enemmän pakkasta? Sillo verkkarit ois aika kylmät. Eli mikä on verkkareiden vaihtoehto? :D


      • ainaverkkarit
        freeballerboy kirjoitti:

        Mitä sit käytät talvella ku on enemmän pakkasta? Sillo verkkarit ois aika kylmät. Eli mikä on verkkareiden vaihtoehto? :D

        Yleensä vaan pitkät kalsarit verkkarien alle, mutta kovalla pakkasella jos on ulkotöitä niin topatut avohaalarit työtakki


    • freeballerboy

      Ja yks mitä viime aikoina huomannu et monet skeittaa Adidas verkkareissa. Ite en kyl pystyis koska jos tulee seisokki niin se erottuu tosi helposti. Parempi siis käyttää farkkuja niin ei seisokki oo ongelma.

    • Farkutkinonparemmat

      No ei siinä jos joku pitää niistä, en itse omista moisia housuja, jos niitä voi housuiksi sanoa ;)

    • verkkaripoika

      Minä ainakin käytän joka päivä adidaksen kolme raitaa verkkareita, on siniset,punaset ja mustatki. Farkkuja en pidä oikeestaa ikää viimeks koulujen päättäjäisis mut sen jäläkeen en oo käyttäny:D Verkkarit vaa on nii rennot jalas ja oon 16v poika.

      • verrarit

        Hyvä!


      • freeballerboy

        @verkkaripoika ootsä koskaan jättäny alkkarit veke Adidas verkkareiden alta?


      • Verkkarit

        Verkkarit on kans nii hyvät jalas


      • ooks mist päi, haluisin nähä sut punaisis condivois


      • Verkkarit kirjoitti:

        Verkkarit on kans nii hyvät jalas

        onks kireet verkkarit


    • artzzka

      On nämä adidakset kyllä paremmat kuin perus collarit. Toki collarit myöskin ovat ihan hyviä jos ne vaan on hyväkuntoiset ettei liian kulahtaneet. Mutta itse olen pitänyt vain näitä adidaksen verkkareita lähes koko kesän kun eihän sitä koskaan tiedä mitä tulee tehtyä kun kaverille menee käymään, esim. joskus ollaan suoraan menty pelaa futista tai sit muuten ollaan alettu painimaan tai leikitty ties mitä sotaa sun muuta jolloin jalassa on parempi olla verkkarit kuin farkut. Saas nähä sittenku koulut taas alkaa nii tuleeko taas enimmäkseen pidettyä farkkuja,

      • freeballerboy

        Joo siis just jos on ehkä menossa jotain aktiivista harrastaa, liikuntaa urheilua niin tollaset Adidas verkkarit on toki käytännölliset ja siis etenki kesällä. Enkä tosiaan niitä dissaa. Oon vaan ihmetelly sitä ilmiötä et usein kaupungilla ja esim jossain kauppakeskuksissa näkee enemmän teini ikäisten poikien käyttävän Adidas verkkareita kuin farkkuja. Toisin sanoen farkkuja jengi käyttää yhä vähemmän. Ei sillä et se ois huono juttu, oon vaan kiinnittäny tähän huomiota :D Ja jokasella omat mieltymykset se on tärkeetä! Ite vaan tykkään käyttää farkkuja lähes aina koska ne tuntuu ja näyttää hyvältä mut ehkä jotku kokee ne epämukaviks. Ja sekin on tosi yksilöllistä et kui paljo farkut hiostaa kesällä. Varmaan siitä syystä monet ei farkkuja käytä ku vasta syksyllä.


    • Oon 14 vuotias tyttö ja ostin just vähän aikaa sit kyseiset Adidaksen verkkarit. Ja ihan vaan treenihousuiksi. :-)

    • Jasså

      VItun pellet... (siis te jotka tulitte tän kommentoimaan et verkkarit on perseestä.) Mitäs helvetin väliä sillä on miten ihmiset pukeutuu? Pukeutukoot kaikki miten itestä on mukavaa. Ite pukeudun isoihin Hip-Hop kollareihin ja adidaksen verkkareit käytän tyyliin ku oon yu-treeneis tai lenkil. Mut mitäs helvetin välii sil on jos joku tykkää pukeutuu silleen? Miten se sun perset kutittaa?

      • verrariiit

    • freeballerboy

      Te jotka käytätte Adidas verkkareita lähinnä pojat niin käyttääks monet niitä ilman alkkareita varsinkin kesällä?

      • verrariiit

      • freeballerboy
        verrariiit kirjoitti:

        On aina alkkarit alla. Mitäs sanot tuosta verkkarit päällä uinnista: https://www.youtube.com/watch?v=t_EqvFpEIXs Minä ainakin tykkään uida aina verkkarit päällä!

        Alkkarit vilahti videossa. Iso miinus! Parempi jos ois ollu ilman.


    • slaavi

      slaavien kansallis puku kunniaan kaikkien pitäisi käyttää adidas verkkareita tuulitakkia ja lenkkareita kyykätä kylillä ja ja juua kaljaa lasipullosta

    • nääs

      Vähän ihmetyttää nämä ulkoilualueilla farkuissa, teryleeneissä ja slipovereissa ym liikkuvat yleensä miehiset henkilöt..

    • freeballerboy

      Sellaset Adidas verkkarit tai tuulihousut mis on sisäpuolella verkko vuori on kyl ihan käytännölliset just johonki urheiluun. Sillon ei tartu housuista nukkaa tiettyyn kehon osaan. Joskus käytän jos on jotain aktiivisempaa tiedossa. Muuten lähes aina farkut.

      • verrariiit

        Ei vuorellisia verkkareita olekkaan.


      • freeballerboy
        verrariiit kirjoitti:

        Ei vuorellisia verkkareita olekkaan.

        No joo siis ne on enemmän tuulihousut mut ulos päin muistuttaa tosi paljo Adidas verkkareita. Sellasia joskus käytän. Ihan tavallisia verkkareita en käytä. Vuorelliset on paremmat syksyllä ja talvella.


    • adidascon14

      Kauhea riita täällä. Ei sen muiden ihmisten pitäisi haitata mitä vaatteita toiset käyttää? Itse pidän myös kyseisiä housuja (Adidas con 14)

    • Verkkaritvittuu

      Hyi helvetti verkkarit

      • collaritvittuu

        Hyi helvetti kollarit


      • Verkkaritvittuu
        collaritvittuu kirjoitti:

        Hyi helvetti kollarit

        En käytä kollareitakaa :)


      • Farkutvittuu

        Hyi helvetti farkut


    • freeballerboy

      Miten jengi tarkenee talvel nois Adidas verkkareissa?

      • verrariiit

        Jaa-a ite en condivoja omista, mutta mitä oon vähän kaupassa tutkinu niin nehän ei oo normi verkkarikangasta vaan jotenkin tiiviimmin kudottua ja ohutta kangasta, polyesteria kuitenkin. Luultavasti pirun kylmät talvella. Umbron verkkarit on ehkä kaikista paksuinta kangasta, vaikka ei mitkään verkkarit valitettavasti talvella oo lämpöisiä. Niin ja puhun siis verkkareista enka niistä hemmetin kollareista joita monet jostakin syystä verkkareiksikin sanoo.


    • Condivo14

      Mitkä teistä on parhaat versiot?
      Tiro 11
      Condivo 12
      Tiro 13
      Condivo 14
      Tiro 15
      Condivo 16

      Mun mielestä condivo 14!
      Condivo 16 paskemman ja halvemman näköset

      • mnnn

        Ehdottomasti tiro 13 tällä hetkellä. Condivo 14 on huomattavasti väljempi, samoin tiro15. Tiro 13 istuu parhaiten. Condivo 16 olen katsellut mutten vielä kokeillut missään.


      • tuumaajaa
        mnnn kirjoitti:

        Ehdottomasti tiro 13 tällä hetkellä. Condivo 14 on huomattavasti väljempi, samoin tiro15. Tiro 13 istuu parhaiten. Condivo 16 olen katsellut mutten vielä kokeillut missään.

        Makuasia tuumasi musti kun... mutta henk koht. tiukat verkkarit näyttää typerältä. Esim. condivo 14 näyttää hienolta sopivan väljänä mutta jos on tiukat niin näyttää varsikin pojilla jotenkin homahtavilta.


      • Fifkmddmpsmxdlsll

        14 malli


    • aretsu

      Omistan ite condivo 14:t, muista ei oo kokemusta mutta on hyvät käyttää sisähousuina varsinkin! Ja olen monesti talvipakkasilla tehnyt siten että kun olen lähtenyt jonnekin niin olen farkut tai toppahousut laittanut näiden verkkareiden päälle. Toki siis verkkareiden alla on bokserit ihan tavallisesti myös. Ei tarvi käyttää pitkiä kalsareita erikseen ja esimerkiksi kaverin luona sisätiloissa ollessa voi ne ulkohousut ottaa pois ettei tuu liian kuuma.

      • samaamieltä521

        Jep ne on tosi hyvät housut ja hienot suosittelen #kolmeraitaa


    • ite käyttelen kyllä hirttoasua

    • Jontte1997_-

      Mut pitääkse ne olla niin tiukat, et peppu on puristuksessa ja heppi pullottaa.

      • nbmbnmbm

        En tiedä minkä hemmetin takia teinien vaatteet pitää olla muotivouhotuksista riippuen joko 10 numeroa liian isot tai sitten tiukat kuin makkarankuoret ei koskaan sopivia. Sopivan väljät verkkarit on parhaat


    • freeballerboy

      Käytän joskus Adidas verkkareita jos oon menossa tekee jotain aktiivisempaa tai jos oon todella paljon pitäny farkkuja monta päivää putkeen ja kyllästyny farkkuihin. Adidas verkkarit vaan on aika kylmät talvella. Plus asteilla ok mut jos on pakkasta niin sit ei oikeen tarkene.

    • 222lh

      kyllävaan kolmeraitaset on parhaat

    • Helvetti... Paskaa ne on molemmat tyylin/ulkonäön puolesta

      • Jokaisella oma maku,ne on streetmuotia


    • bruh

      hyi hele hävetkää jotka pitää adidaksen pieruvekkareit D:

      • verkkaritonparhaat

        Kukaan ei häpeä!


    • adidaksen condivo verkkarit on just parhaimmat, itselläni niitä monen värisiä, kireet just teinien päällä ja näytttää komeilt, monet teini pojat just käyttää condivoit ja yleensä todella kireät et näkyy varmasti kulli/seisokki ja näkyy muutkin paikat todella hyvin

      • eitiukkoja

        Condivot on ihan hienot mutta kireänä näyttää typerältä. Sopivan löysänä hyvät.


      • Ikäs


    • kajj

      Porvoo adidas kolme valkoinen ja musta

    • itelläki addun condiot,

    • kenel muil on tosi kireet addut

      • EntLahtelaine

        Mul on yhdet melko kireet Jan toiset on väljemmät.


    • skaterdude

      Käytän välillä Adidas verkkareita mut en talvella niin usein koska ne on aika kylmät varsinkin pakkasella. Jos on tällasta 7 niinku nyt niin käytän useinkin, varmaan huomenna koulussakin. Ja kesällä käytän tosi usein, ei hiosta vaikka ois hellettä.

      • Ikäs ja mist , onks kireet verkat


    • omatvaikaverin

      Ootteko koskaa vaihtanu kaverinne kaa verkkareita

    • Adidaksenpieruverkkarit

    • ihminen123123

      Harmi kun ei enään myydä adidas condivo 14 ;_;

      • verrariit

        Huutonetistä ja torista löytää vähän käytettyjä, jopa käyttämättömiä.


    • Adidasverkkarit nostavat kakrun kiimaa 50 prosentilla.

    • Pantteri111

      Itselläni on väljät Condivo 16 adidas housut.

    • Poijke15w

      Itsellä Adidas con14 punaiset con16 mustat, sekä Nike academy tech verkkarit. Tykkään käyttää näitä kaikkia tosi paljon ihan kaupungilla, treeneissä ja koulussa. Jännä juttu vaan ku niket on tällee talvella paljon lämpeemmät, kuin Adidaksen. Nikessä kangas on paksumpaa Ja joustavampaa, joten ei haittaa vaikka on tiukemmat ja kapeemmat. toisaalta kyl ne punaiset condivotkin on aika tiukat ku muutaman vuoden takaa ostetut... Con16 ei vaan mun mielestä lainkaan niin hienot.
      Tosiaan niin suosittelen kokeilemaan Niken verkkareita, jos noista kapeista verkkareista tykkää. Vaikka onhan ne punaiset Adidakset ylivoimasesti hienoimmat, ei vaan tunnu löytyvän enää oikein mistään... No kyllähän ne onneksi vielä mahtuu :)

      • skaterdude

        Adidas näyttää hyvältä mut mun mielestä kans tosi ohuet ja kylmät käyttää talvella. Mä käytän vaan jos on selvästi plus asteita. Jotenkin tuntuu et ne on suunniteltu lähinnä kesää varten ja lämpimään ilmastoon. Tuntuu et enää ei mistään löydy paksumpia addun verkkareita.


    • Adidascondivo14.boy23v

      mulla on kans kahet adidas condivo 14 s ja m koot. s sopiva m koko vähä löysä.
      kesäsin tulee niitä pidettyy enimmikseen, ne on talvisin on niin kylmät pitää jos liikkuu ulkona. talvisin tulee myös välillä käytettyä niitä koti oloissa.

    • En oikee tajunnu tän keskustelun pointtia...

    • muumiankka

      Itse käytän college verkkareita ja adidas verkkareita ikäänkuin "sivuvaatteina". Normaalisti käytän paljon farkkuja (leveälahkeisia).

      • ainaverkkareissa

        Ei college_verkkareita ole, on joko verkkareita (100% polyester) tai collegeja (puuvillaa enempi tai vähempi) Verkkarit on paljon paremmat.


      • PojkeW

        Minäkin teen kuten sinä, mutten vain voi sietää leveälahkeisia lepattavia farkkuja. Käytän vain kapealahkeisia housuja, niin farkkuja kuin verkkareitakin.


    • Myydäänmissä

      Missä niitä myydään vielä? Condivo 14.

      • eBay

        Netissä ainakin


      • Ei kuulemisen,ehkä kirppis


    • Etteoofäijjönii

      Heittäkää ne addun pieruverkkarit helvettii ja farkut jalkaa

    • Mistäniitäsaa

      Mistä saa vielä condivo 14??!!!

      • verkkareillamennään

        Huuto.netistä ja torista saattaa löytää jopa käyttämättömiä. Tuskinpa uusia saa enää mistään kaupasta.


    • petukkas

      Omistan ite tiro 15:t, muista ei oo kokemusta mutta on hyvät käyttää sisähousuina varsinkin! Ja olen monesti talvipakkasilla tehnyt siten että kun olen lähtenyt jonnekin niin olen toppahousut laittanut näiden verkkareiden päälle. Toki siis verkkareiden alla on bokserit ihan tavallisesti myös. Ei tarvi käyttää pitkiä kalsareita erikseen ja esimerkiksi kaverin luona sisätiloissa ollessa voi ne ulkohousut ottaa pois ettei tuu liian kuuma.

      • skaterdude

        Ite kans pari kertaa viime talvena kaikkein kylmimpinä päivinä kun tääl oli jotain -20 astetta pakkasta käytin adidas verkkareita toppahousujen alla koska mul ei oo pitkiä kalsareita enkä ikinä käyttäis sellasia. Yleensä en käytä toppahousujen alla mitään mut tosiaan jos nyt sit tulee poikkeuksellisen kylmä ja pitäis olla ulkona enemmän niin addun verkkarit käy sitten hyvin lisänä. Mahtuu ne verkkarit väljempien farkkujenkin alle mut tuntuu vähän tönköltä sillei. Mieluummin sit pelkät toppahousut.


    • oon samaa mieltä,jokku colleget hyi kamalaa

      • verkkareillamennään

        Jep, varsinkaan harmaita collegehousuja en pitäisi mistään hinnasta.


      • jalaa1x

        Se on jännää kuinka paljon vaatteet herättävät ajatuksia. Sinänsä näin on ollut aina lauloihan Maukka Perusjätkäkin Vaatteet on mun aatteet. Ihan aiheeseen takaisin. Adidas on itselleni vain yksi vaatemerkki monien muiden joukossa. Adidaksen housut ja takit eivät mitään kovinkaan erityisiä ole. Samanlaisia Kiinassa/jossain muussa Aasian maassa tehtyjä, kuin monet muutkin. Tänään juuri tilasin Championin takki housut yhdistelmän. Kuvien perusteella ihan ok, ja käyttövaatteeksi nuo kuitenkin tulevat. Itellä on yhdet Adidakset housut ja takki, mutta molemmat ovat käyneet isoiksi. Tullut laihduttua viime vuosina sen verran paljon. Näitä paljon inhottuja collegeja käytän varsinkin kesäisin rullaluistelessa, ja tuossa lajissa onkin se ja sama mitkä housut on jalassa. Ne ovat hiestä märkänä. Housuja joutuu pesemään jokaisen lenkin jälkeen, vaattet kuluvat tuossa käytössä paljon. Ei olisi järkeä käyttää esim. 70€:n housuja tuossa touhussa. Mieluummin vaikka 15-25€:n.


      • verkkareillamennään kirjoitti:

        Jep, varsinkaan harmaita collegehousuja en pitäisi mistään hinnasta.

        Enkä minä.🚮


    • Anonyymi

      Aloin käyttää adidaksen verkkareita kun kaveri suositteli just condivo 14 verkkareita. En oo sen jälkeen kauheesti farkkui käyttäny. Collegeja en ees käytä. Adidaksen verkkarit on mukavat ja siistin näköset. Ja adidakset käy yhtä hyvin kotiin, luokkaan tai kaupungille.

      • Anonyymi

        Ei kannata mitään collegeja käyttää kun vaihtoehtona on hyvän näköiset ja erittäin mukavat verkkarit.


      • Anonyymi

        On se ihme, että on pakko mennä sen massan mukana. Aikuinen ihminen voi onneksi itse päättää minkälaisissa vaatteissa kulkee. Itse teen 3-vuorotyötä ja yövuorossa olen lähes aina collegehousuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihme, että on pakko mennä sen massan mukana. Aikuinen ihminen voi onneksi itse päättää minkälaisissa vaatteissa kulkee. Itse teen 3-vuorotyötä ja yövuorossa olen lähes aina collegehousuissa.

        Eli kuljet massan mukana.


      • Annan sul kaiken suosituksen kaikil ihmisil


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihme, että on pakko mennä sen massan mukana. Aikuinen ihminen voi onneksi itse päättää minkälaisissa vaatteissa kulkee. Itse teen 3-vuorotyötä ja yövuorossa olen lähes aina collegehousuissa.

        Kuljet siis massan mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata mitään collegeja käyttää kun vaihtoehtona on hyvän näköiset ja erittäin mukavat verkkarit.

        Kyllä collegehousut ovat hienot Adidaksen logolla. Itse tykkään käyttää verkkareita ja collegeja.


    • Anonyymi

      Adidas trikoot on tosi sexyn näköisii tytöillä.

      • Anonyymi

        Tiukat pilli Adidakset on myös tosi sexyt. Kyllä pitää verkkarit olla tytöillä. Paljon paremmat kun jotkut kollarit tai farkut.


    • Anonyymi

      Tiukat adidaksen trikoot on huiput. Alla stringit. Verkkarit ja stringit kesällä viileet. Olispa poikii enemmä kerkä täyttäs tiukkoja trikoita.

    • Anonyymi

      trikoot ehdottomasti best <3 myös pojilla (ilman mitään noloi shortseja niiden päällä)

    • Anonyymi

      jep luokkalaisel tytöl oli ain addun condivo 14 ja tosi timmi iso peppu niis, sit flirttasin sille ja sain sen koulunjälkeen meille ni panin sitä ihan vitun lujaa 3x putkee tulin ain perseelle verkkareiden päälle

    • Anonyymi

      Käytättekö vielä Adidaksen verkkareita?

    • Anonyymi

      Kyllä Adidaksen verkkareita näkee päivittäin tai lähes päivittäin. Käytän itsekin.

      • Anonyymi

        Tykkään Adduista ja tuntuu mukavalta päällä.


    • Anonyymi

      Minäkin käytän Adidaksen verkkareita.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe