Ota minut väkisin

SunNainen

Haluan että minut otetaan väkisin, rajusti ja anteeksi pyytämättä. Haluan että miehellä on hullunkiilto silmissä ja niin alkukantainen kiima päällä ettei pysty hillitsemään itseään repiessään mua hiuksista ja tunkeutuessaan minuun kaikella voimalla minun vaikeroidessa ja estellessä...

29

310

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupaseipäsnakki

      Laita meili ja kerto mistä päin olet,ikä ym....

    • gsdgdg

      Minkä ikäinen olet ja minkä ikäistä etsit?

      • SunNainen

        Etsin alle 40 vuotiasta/vuotiaita. Mainittakoon että minua saa olla useampi ottamassa samaan aikaan.


      • SunNainen

        Kiitos mutta ei kiitos, pidä hyvänäs :)


      • SunMustaMuna

        Joo wallah mä ja zakariya tulaa antaa sulle vähä musta muna naine. Me pusketaa sua 100 mysgihärän voimal. Sun anus sen jälkee iso ku kraateri. Sä et ikin balaa valgosee miehee bby.


      • SunNainen

        Vannotsä? Sano wallahi billahi, mä tuun heti.


      • niin-eli

        Minkä ikäinen siis olet SunNainen?


      • SunMustaMuna kirjoitti:

        Joo wallah mä ja zakariya tulaa antaa sulle vähä musta muna naine. Me pusketaa sua 100 mysgihärän voimal. Sun anus sen jälkee iso ku kraateri. Sä et ikin balaa valgosee miehee bby.

        Annatteko pojalle kanssa?


      • Väkisin
        SunNainen kirjoitti:

        Etsin alle 40 vuotiasta/vuotiaita. Mainittakoon että minua saa olla useampi ottamassa samaan aikaan.

        Olin työpaikan pomojen saunassa tarjoilemassa. Ukot joi ja minä salaa, olivat munat paljaana. On ollut kiksi että vanha mies raiskais. Pyysivät juomaan ja hameen alle väkisin työntelivät sormiaan. Sain enemmän kun viisi ukkoa käytti hyväkseen. Kyllä oli maratoni kun vuoron perään nai.


      • Työissä
        SunNainen kirjoitti:

        Etsin alle 40 vuotiasta/vuotiaita. Mainittakoon että minua saa olla useampi ottamassa samaan aikaan.

        Olen 22v neito ja työpaikalla kaksi vanhempaa miestä vie väkisin takhuoneeseen kesken päivän. Nautin kuitenkin joskus kun väkisin pitävät kippa kivaa, joskus kaksikin kertaa päivässä. En ole kaverelleni kertonut et (raiskataan).


    • Jytästondis

      Voin tulla puskemaan tulta sun löysään nahkaviittaan

      • SunNainen

        Niin no, ei ole ihan mitä hain..


    • vaasalainennuori

      Kelpaako 17v vaasasta. Onko liian kaukana

      • SunNainen

        Kelpaa kyllä mutta asun tosiaan pk-seudulla.


      • kova19cm

        täällä olis 19v hyvinkäältä, paikka on aina arkisin. odotan kiimassa


    • thetongueman
    • Mokuttaja

      Tapanilan asemalla ja Kaisaniemen puistossa tähän on hyvä mahdollisuus.

      • MokutusHoro

        No? Mikä on kun ei kyyti maistu?


      • Viera

        Hietsun rannalla yöllä, alppi puostossa keskellä päivää kaksi ukkoo nai takaa. Kaverini isä nai usein auton takapenkillä monessa paikassa. Välillä tulee pippi kipeek jos antaa monelle (6delle).


      • Väkisin

        Minut nuorena tyttönä vanhemmat miehet juotti. Sitten kaikki neljä ukkoo käytti hyväkseen 16vpippiä. Jotenkin sitä haluu vieläkin että miehet raiskaa. On vakkari vanha ukko mikä tietää haluni ja saa 21v pillua naida kun haluu.


      • Vierast
        Viera kirjoitti:

        Hietsun rannalla yöllä, alppi puostossa keskellä päivää kaksi ukkoo nai takaa. Kaverini isä nai usein auton takapenkillä monessa paikassa. Välillä tulee pippi kipeek jos antaa monelle (6delle).

        Vaikka olen 22v nainen ja hyvän näköinen niin halut vie välillä hetken mielijohtesta vaikka puistossa puskan taakse missä vanhemmat miehet "tekee tarpeensa" , nolottaa joskus jos joku näkee. Mutta kun kukaann ei tunne toisiaan niin mitä väliä jos nauttii.


      • Näätillä
        Viera kirjoitti:

        Hietsun rannalla yöllä, alppi puostossa keskellä päivää kaksi ukkoo nai takaa. Kaverini isä nai usein auton takapenkillä monessa paikassa. Välillä tulee pippi kipeek jos antaa monelle (6delle).

        Olen kahdensantoista ja käyn syrjäsessä paikassa ottamassa aurinkoa. Joskus kun tulee vanhempi nainen katselemaan, otan uikkarit pois että saa katsella kun seisoo. Vinkkaan luokseni ja annan naida. Kyllä toiset pikana nopeesti väkisin tekee ja lähtee. On humalaisia naisia mitkä haluu pitkään nuorta munaa naida väkisin.


    • rajurakastelu

      Aloittajalle...sama on haave täälläkin:) Ikääkin on on,mutta moista kokemusta en ole saanut.
      Oikea raiskaus olisi tietenkin karu juttu,mutta parin kolmen herran vauhdikas puuhastelu olis kerran naisen elämässä koettava!!

    • Jokutyttö

      Jep, minäkin 21v nainen ja haaveilen täysin samasta. Ja tosiaan joku sanokin tossa jo, että mitä useampi mies niin sitä kiihottavaa pää se musta on :) myös kipu kiihottaa mua suuresti, eli just se että vaikka kuinka vaikeroi niin mies vaan työntää syvemmälle ja kovempaa. Toivottavasti joskus löydän miehen/porukan joka suostuis tän haaveen toteuttamaan... :)

      • kylläsevieläonnistuu

        Fantasioissa monikin haluaa vaikka mitä, mutta uskoakseni suomalainen mies ei porukalla näitä hommia ruukaa hoidella. Pitää olla tosi hyvä kaveriporukka, ja paljon viinaa, ennen kuin onnistuu. Mutta nämä maahantulijat on luonnostaan tottuneet hoitelemaan hommat porukalla, joten toivossa on hyvä elää.


      • Haluka

        Minä taas sinkkuna (27), ei jaksa runkata että joku tulis ja raiskais. Onneksi kaksi tummaa muutti naapuriin, vaikka olevat vanhempia mehiä niin haluja on. Annan usein vaan takaa ettei tarvii katsella, nautin vaan kun naidaan. Kun pitkään tekevät niin nautin, varsinkin toisella on niin iso että sattuu välillä.


    • tulkaa

      Kik: helsinki00 olen 16v mutta rajukin osaan olla iästä huolimatta.

    • Puum

      Minua nuorena vanhemmat naiset juotti, sitten lähti housut ja käyttivät hyväkseen vuoron perään. Vieläkin haluisin että joku PUUMA nainen käyttäs hyväkseen ja antas kavereidenkin naida. Vois vaikka sitoa että monta saa runkata ja naida.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe