hakka turva

huh..huh

Mulla puhkesi nokian rengas 2 kuukautta sitten ei ole nokia rengasta korvannut
Olen 3 kertaa asiasta soittannut nokialle,ja rengasliikkeelle.lähettännyt sinne kirjeen jossa pyydän vastausta ostokuitti mukana,ja uuden renkaan kuitin.on vaan sanottu että nokian rengaan tarkastaja tarkistaa rengaan ekana.
Pitääkö asia laittaa kuluttajariitalauta kuntaa??rengas oli noin 5 viikkoa vanha

25

3336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nogian.targastajat

      Rengaasi targastaa targastaja, heti gun se gergiää

    • vierengas

      Kirjeestä on vähän huono tarkistaa renkaan kuntoa.

    • niin-hitaasti

      Hämeessä kestää. Voi olla, että jo vuonna 2020 tarkastaja saapuu.

    • Vaala

      Kyllä se sen korvaa jos et ole tahallaan särkenyt. Hyvä, että Nokian renkailla on tuollainen turva.

    • entinenkumipää

      Minulla on pari kertaa mennyt nokian renkaista runko rikki, molemmilla kerroilla sen on sanottu johtuvan renkaan iästä. Muut renkaat kyllä kestää yhtä kauan kuin kulutuspintakin. Eikä se 5vkoa vanha mitään takaa, se on voinut tulla yli-ikäiseksi jo varastossa. Tai sitten se on varastettu romurengas.

      • Hämitä

        Menikö siihen naula ?


    • kortonki

      Faijallas puhkes kumi kun sua teki.

      • huh..huh

        Voisin ostaa sun isälle heh..


    • OnkoRyssänrengaskatso

      Vaikka olis venäjän hakkapeliitta,niin ylihinnoittelu merkin mukaan on vautsi vau ihan törkee. Kyllä siihenhintaan pitäisi takuuasiat toimia,mutta jos se tarkastaja on mustallalistalla,eikä saa viisumia tai muita talouspakotteisiin viittaavia ongengelmia.

    • kädetön

      Auttaisi jos sen renkaan veisi sinne rengasliikkeeseen näytille.

    • aika-pamaus

      Kyllä useimmilta lähtee hiukset päästä ongelmien takia, jos kumit puhkeilevat kesken kaiken. Tulee tukka harva.

    • Kiinanrenkaatkestää

      Ei nokialaiset autonrenkaat ole koskaan olleet mitään laatutavaraa,on vaan uskoteltu että kun hinta on kallis kumikin on aivan omaa extrapriimaluokkaa vaikka asia on ihan toisin. Viimeksi autonialla oli nokisn kesärenkaat joskus vuonna -95 ja ne kului niin nopeasti kuin olisi tehty pyyhekumista,ei enään koskaan noksuja alle ei.

      • huh..huh

        Ihan totta,itsellä on 225/45 17nokian black kesä rengaat hakee uria koko ajan en suosittele,eikä hakka-turva korvaa rengaita on ilmanen.mulla oli ruuvi pukkaissut rengaan,5 kertaa asiasta soittannut ja lähettännyt kirjee,jossa pyydän vastausta korvaako vai ei.ostokuittia myöden olen lähettännyt sinne.en enää ikinä osta nokia rengaita,valmistus maa venejä.laitan asian huomenna kuluttaja riitalautakuntaa???


    • bemmiinuuetkummit

      Mulla men i nokian hakkapelitasta vyö rikki mitä teen rengas oli kakstoista vuotta vanha oli nastaratas etupäyörä säily ilma sisällä kauan.

    • huh..huh

      KUKA korvaa/toimii hakka turva? korvaako rengasliike vai nokia? puhjenneen rengaan tuleeko tarkastaja,tarkistaa ekana rengaan?? olen nokialta odottannut vastausta kohta 3 kuukautta??

    • huh..huh

      3 kuukautta kesti!!! nokia korvaa renkaan huh..huh

      • tukka-harva

        Onnittelut :) Hämeessä on ripeää toimintaa.


      • huh..huh

        Kiitos!!!! 5-6 puhelin soittoa nokialle,1 kirje,3 sähköpostia, hakkaturva kyllä korvaa renkaan,mutta ei töitä,tulee kyllä monelle viellä yllätyksenä.ihan kusetusta.huh..huh jos tielle soittaa apua nokian hakkaturvan mies tulee vaittaa renkaan,voi kyllä tulla vähän maksaa!! hakkaturva korvaa myös hotellin heh..heh...en enää ikinä osta nokia rengaita!


    • Hakkapeliitanajattelija

      Kai se kakkavesi nokialla on jotenkin pilannut renkaatkin,kun kaikki sen vesikriisin jälkeen huononi.

    • alluukat

      "huh huh" kirjoitti,kusetusta koko touhu.

      Haka turva edellyttää ; -Aktivoi etusi kahden viikon sisällä.
      -Soita tiepalvelu paikalle
      -Tiepalvelu arvioi toimenpiteet
      -Rikkoutunut rengas vaihdetaan uuteen vastaavaan veloituk-
      setta

      Mikäli rengas voidaan paikata sitä ei vaihdeta uuteen.
      Lisaäksi on virheellisestä käytöstä johtuvia rajottuvia tekijöi-
      tä.

      • eppunormaali

        Hyvä kun otit kantaa kaksi vuotta vanhaan asiaan.


      • pyörällä-pyöristä
        eppunormaali kirjoitti:

        Hyvä kun otit kantaa kaksi vuotta vanhaan asiaan.

        Testihuijausrengas on aina ajankohtainen.


    • niiskuneititär

      Onko testihuijausrenkaat hyvät renkaat. Onko se joku uusi merkki vai ? tarvis ostaa uudet kesätenkaat.

    • Kestäävarmastisaman

      Kesärenkaat on ihan sama onko valmistettu kiinassa vai nokian venäjällä.Kiinalaiset saa rengasasentajien mielestä vähemmillä tasapainoilla balanssiin ja takuuasiatkin toimii hintalaatusuhde huomattavan pieni. Miksi maksaa esim pakun renkaista (nokia 700€) jos hyvät Kiinalaiset saa vanteille asennettuna 270€.

    • niiskuneititär

      Hyvä, kiitos. Ostan sitten kiinalaiset kesärenkaat. Mulla oli nokialaiset kesärenkaat ja mun mielestä ne kului vähän turhan nopeasti pilalle. Voi olla, etä me on tarkoituksella tehty sellaisiksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1285
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1190
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1126
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      140
      1121
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1001
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      927
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      804
    Aihe