suhteeni vie elämänhaluni

pyhjapah

Olen tulossa hulluksi!!! Olen katsellut tuota äijää nyt 8 vuotta ja mielenterveyteni alkaa pettämään ja viisarit kiehuu punaisina.. Aikoja aikoja sitten suhteen alkuaikoina sai minut aina jäämään uhkailemalla. Milloin itsemurhalla, milloin uhkasi jättävänsä lapset kokonaan ilman isää. En halunnut että pojat jäisivät ilman isää niin jäin tähän roikkumaan vaikka koko äijä alkaa jo oksettamaan. Myös veren saa kiehumaan minun alistaminen ja vahtiminen. Hän selaa usein tekstiviestejäni ja sivuhistoriaani missä olen käynyt ja vetää kilareita. Ja taas pitää selitellä miksi ja kuka on soitellut vaikka se olisi ollut joku lehtimyyjä. Myös kun haluan lähteä viihteelle alkaa kysely ja kiukuttelu. Kenen kanssa olen menossa, minne olen menossa ja koska minun pitää tulla kotiin. Nyt on alkanut taas tämä sama virsi. Kun olin 18-vuotias muutin suoraan hänen luokseen enkä ensin omaan asuntoon. Inhoan edelleen yksinoloa ja pelkäänkin sitä. Ehkä se on osasyy miksi olen taas tässä tilanteessa. Koska muutin hänen luokseen minulla ei ollut kuin muutamia henkilökohtaisia tavaroita kun lähdin kotoa. Vihaan edelleen kotiani enkä sinne palaisi kirveen kanssakaan. Mutta mistä ihmeestä löytäisin apua? Minne voisin 27-vuotiaana mennä ilman luottotietoja lapsien kanssa? Olen kuunnellut tarpeeksi uhkailuja enkä jaksa välittää enään. EI tunnu missään enään kuunnella. Onneksi tavaroiden rikkomis vaihe suuttuessa on jäänyt pois.

Huh huh!!!! Olen avautunut ja lisääkin olisi tullut tekstiä. Katsotaan josko kohta kertoisin ja purkaisin lisää tekstiä

5

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gyghbj

      Mitä oon kuullu niin kaupungin vuokra-asunnon saa helposti jos on lapsia. Ota sosiaalivirastoon yhteyttä ja kerro taloudellinen ja muu tilanne!
      Turvakotiin voi mennä lasten kans jos pelkää.

    • MittaTäysi

      Olen samassa tilanteessa. En jaksa enää olla riippuvainen ja toisaalta hyväksikäytetty, haluaisin olla välillä minä. Säästä vuokravakuus tai hommaa pari henkilöä takaamaan vuokra. Kaupungin kämppää ei saa joissain kaupungeissa ilman luottotietoja, mutta esim vvo ottaa siltikin asumaan jos vain vakuuttavat ja taka-ajatus löytyy. Sossut ja diakonit jeesin kyllä. Voimia sulle ja parempaa tulevaisuutta!

    • MittaTäysi

      Anteeksi auto correct... Eli vvo ottaa asumaan jos vakuusrahat ja takaajat löytyy

    • elina231

      Lähde hyvissä ajoin ettei käy niin että olet yhä samassa jamassa mutta viiskymppisenä.
      Sinun täytyy varautua siihen että joudut opettelemaan itsenäisenä oloa. Mutta jos sen teet - muutat omaan asuntoon lapsien kanssa, opettelet hallitsemaan rahankäytön jne - niin se tulee olemaan mahtavaa! Huomaat että pärjäät sittenkin ja että jopa nautit siitä.
      Sanot että pelkäät yksinoloa. Kuulehan, ajoittaista yksinoloa voi opetella. Ei siihen kuole. Ja et kai jää huonoon avioliittoon tuon asian takia?!
      Äläkä vaan tee sitä virhettä että itsenäistymisen pelosta tarraudut johonkin toiseen mieheen joka vastaan sattuu kävelemään. Moni nainen on erehtynyt niin tekemään ja katkerasti myöhemmin katunut.
      Vaikutat tomeralta, sisukkaalta nuorelta naiselta. Kaikkea hyvää hyvää sinulle elämässäsi!

    • lastenparas

      Turvakoti ottaa teidät vastaan ilman luottotietoja jne, sinne vaan.
      Sosiaalitoimi auttaa myös kun kerrot kärsiväsi miehen terrorista ja ainakin henkisestä väkivallasta.
      Velkaneuvontaa suosittelen myös. Kunhan lähdet pois, energiasi ei enää valu toisen oikkujen takia varpaisillaan oloon, ja pääset elämässä eteenpäin. Uskomattoman pitkälle kunhan otat ekat askeleet itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe