lappajärven kesäteatteri tuottaa kunnalle verotulo

vimpurainen

kesäteatteri on kunnalle hyvä pisnes sieltä kertyy kunnan kukkaroon runsaasti veromarkkoja

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verollinen

      Taitaa tämänkin hyvän bisneksen maksaa kunnanveronmaksajat! Täällähän ei muuta toimintaa enää ole kuin,kunnan ylläpitämänä!

    • ajantasallaolija

      Veromarkoista ei ole kunnalle mitään hyötyä, koska ne poistettiin käytöstä jo 15 vuotta sitten.

    • ampermäk

      kas: kun tyhmäkin huomasi

    • viinalainen

      lippujen hinnat ovat kohtuullisen halvat, kuluihin nähden, uskoisin teatterin kuitenkin pääsevän tämän näytäntökauden ilman konkurssia.

      • Kylttuurisykli

        Ilman leipää voi elää,mutta kulttuuria pitää olla aina.Kun ihminen harrastaa ja saa kylttuuria pysyy mieli virkeänä ja köyhyys ja muut vaivat unohtuvat,sanoo Eikkakin


    • hyväbisnes
    • pisnespesis

      kunta saa sioittamansa eurot ruhtinaallisesti takaisin, näin on käynyt muinakin vuosina

      • kärnänlomailija

        Tärkeintä ei ole voitto, vaan kulttuurin edistäminen. Kulttuurin edistämisestä pitää vähän maksaakin.


    • kunnanjauhot

      Lappajärvellä on kohta kaikki yritystoiminta enempi ja vähempi kunnan avustusten
      varassa.Kunnan päätehtävä ei ole jakaa yrityksille toiminta-avustuksia

      • laajemmat-näköalat

        Kunta voi harjoittaa myös yritystoimintaa. On valtioita, joissa suurin osa yriutyksistö on yhteiskunnan (kunta, valtio) omistamia ja hyvin pyyhkii.


    • vähänlaisestikulttuurija

      Vieläkö Sallinen ja Lastumäki ovat näytelmissä mukana?

    • veukko
      • verotjamaksut

        Mites ne verot ja maksut


    • dsfgdsfgdsf

      On se nyt prkele, että joku puupää vielä sinnikkäästi jaksaa yrittää täällä jotain toimintaa ja jmlauta vielä ilmaseksi työtä tehdä. Kyllä tollanen pitää nitistää heti alkuunsa. Olishan se kunnalle hillitön tulonlähde kun saataisiin perittyä perittyä konkkaan menneeltä teatterilta valtavasti rahaa.

      • jattipotti

        www.ytj.fi kertoo paljon veroista.........................................


    • kivikasvoinen

      Katsomot täynnä jokaisessa näytöksessä,paremmin ei voisi teatterilla mennä

      • saalinen

        Hienoa, nyt teatteri voi sitten maksaa kunnalle tuet takaisin.


    • kilkkiläinen

      jokaisen näytöksen jälkeen teatteri palauttaa kunnan kukkaroon 25% lipputuloista lyhentääkseen kunnan antamia avustuksia

    • kulinaristi

      kesäteatteri on hyvä juttu lappajärvelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe