Miehet laistaa aina velvoitteensa

laiskojamiehiäriittää

Kotona ei tiskata, ei siivota, vaikka perheenää asutaan, ei huolletalapsia eikä auteta muutoinkaan vaimoa. Kun sitten erotaan, mies laistaa lastenhoidon, elatusmaksut, ja kaikki jää muiden hoitdettavaksi, varsinkin ex viamon.
Miksi miehet taantuu, avuttomiksi ihmisiksi kun jäävät yksin, ensin äiti hoitaa sitten hoitaa vaimo, siinä sitä ollaan, kun ollaan itsekseen, ei osta yhtään mitään eikä ymmärretä että hei minä olen isä, mulla on hei vastuita.
Kattelin tuossa naapurin meinikiä, semmoisia on todellaki. Onneksi eimeillä.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NAISETLAISTAAAINA

      NAISET LAISTAA AINA VELVOITTEENSA

      Kotona ei tiskata, ei siivota, vaikka perheenä asutaan, ei huolleta lapsia eikä
      auteta muutoinkaan miestä. Kun sitten erotaan, nainen laistaa lastenhoidon, elatusmaksut, ja kaikki jää muiden hoitdettavaksi, varsinkin ex miehen.

      Miksi naiset taantuu, avuttomiksi ihmisiksi kun jäävät yksin, ensin isä hoitaa
      sitten hoitaa mies, siinä sitä ollaan, kun ollaan itsekseen, ei osta yhtään mi-
      tään eikä ymmärretä että hei minä olen äiti, mulla on hei vastuita.

      Kattelin tuossa naapurin meinikiä, semmoisia on todellaki. Onneksi ei meillä.

    • älävaajiliikaa

      Ihme homma, mut kyllä mun kaikki äijät on aina osanneet siivota ja tiskata. Tämäkin, jonka kanssa päädyttiin lasten tekoon. Siivosivat omaa kämppää ja yhteistä kämppää. Lasten hoidossa niitä, joilla oli jo lapsia ei tarvinneet apua, mutta tämä, jonka kanssa saatiin omat, ei huolinut neuvoja, vaikka tarvetta oli ja unohti sekä esitti avutonta asioissa. Vaikka samalla oli muka kaiken hoitanut aiemmassa parisuhteessa.
      Erottiin ja pikkuhiljaa alkoi tavata lapsiakin, kun eivät ole niin pieniä ja avuttomia. Elareistakaan ei tapella, herralla 0-52 euroa, kun ei ole tuloja ei ole sen suurempia maksuja tapeltavana. Rauha maassa, homma rullaa, ei tappelun aihetta, eikä odotusta vastuun kantamisesta keneltäkään muulta, kuin itseltä.

    • dgsnh

      tosi on!! miehet laistaa joka asiassa ja itteään vaan ajattee,, erosin ja luulin että mies joutuu näin oman osuutensa hoitamaan mutta mitä sitä tyhjää ,, ukko hoksas että nythän sitä vasta helpolla pääsee eikä ottanut ikinä lapia luokseen ,, joskus käyvät kylässä tunnin pari siinä kaikki apu ja huolenpito hänen osalta,, eli kannan vastuun 99% ja ex 1 % ,, eli näin se meni.. kyllä ex kyhertelee nyt mielissään kun pääsi oikein virallisesti vastuista...!!!

    • Isäpappa

      Olenkin aina sanonut, et ei kannata ottaa ukkoa joka asuu vielä äidin helmoissa. Ottaa sellaisen joka osaa elää ihan ilman apua.

      Mulla muuten on kyllä vähän samansuuntaiset (no ei kyllä läheskään noin katkerat) kokemukset naisista ku sulla miehistä. Mut meitä on kai moneksi.

    • mutsinrakkaus

      Taidat olla variksenpelätin. Miehet hylkäsi sinut, kun olit niin kova vaatimaan, oikea Justiina.
      Aika moni miehistä osallistuu kotitöihin ja lastenhoitoon, kun vain annetaan tehdä.
      Veljelläni on vammainen poika josta äiti ei piittaa yhtään. Siinä perheessä isä on se joka hoitaa lastaan, siivoaa, plus pitää talon kunnossa. Eukko juoksee vieraissa senkun kerkeää. Taitaa jopa inhota vammaista lastaan.
      Nyt on ero tulossa ja poika jää isänsä hoitoon, äiti ei huoli. On parenpaa tekemistä.
      Se siitä äidin rakkaudesta.
      Kyllä muuten sitten työpaikalla kehutaan kuinka raskasta hoitaa sellaista lasta, vaikka ei osallistu ollenkaan.

    • miesjokasiivoaajahoitaa

      Miksi te ämmät kasvatatte pojistanne tuolaasia uusavuttomia.

      • novoiei

        Eli miehet eivät edes kasvata?


      • novoivoi
        novoiei kirjoitti:

        Eli miehet eivät edes kasvata?

        eli naiset eivät edes kasvata?


    • koneetmukavia

      Meillä kaikki kotityöt jaettu, minä hoidan pääosin huushollin ja puolisoni pihan, auton, lumityöt ja rempat, meillä se tekee joka osaa, koska kaikkia töitä ei toinen edes osaa tehdä, kuten ommella.
      Minun mieheni on kyllä tiskikonetta käyttänyt ja osaa myös laittaa astiat kaappeihin ja hän on myös ikkunat pessyt, kun meillä sellainen ikkunanpesukone joka on oikeen kätevä, ja myös höyrypesuri jolla myös mies on siivonut ja meikäläinen tykkää myös tehdä lumitöitä ja ruohonleikkuuta.
      Mieheni äiti jo aikoinaan pisti myös pojat siivoomaan ja tekeen huushollihommia, ja aikoinaan, kun mieheni teininä muutti omilleen niin hänellä oikeen siisti huusholli.

    • n68synt

      Sulla on sitte ollut avuttomia miehiä, tai olet jo vanhaa ikäluokkaa, sillon ei miehet niin osallistuneet kotitöihin.

      • NaiSETLAISTAAAINA

        NAISET LAISTAA AINA VELVOITTEENSA

        Kotona ei tiskata, ei siivota, vaikka perheenä asutaan, ei huolleta lapsia eikä

        auteta muutoinkaan miestä. Kun sitten erotaan, nainen laistaa lastenhoidon, elatusmaksut, ja kaikki jää muiden hoitdettavaksi, varsinkin ex miehen.

        Miksi naiset taantuu, avuttomiksi ihmisiksi kun jäävät yksin, ensin isä hoitaa

        sitten hoitaa mies, siinä sitä ollaan, kun ollaan itsekseen, ei osta yhtään mi-

        tään eikä ymmärretä että hei minä olen äiti, mulla on hei vastuita.

        Kattelin tuossa naapurin meinikiä, semmoisia on todellaki. Onneksi ei meillä.


    • kotityöttärkeitä

      Miehet on ikuisia lapsia. Mitään eit tehdä jos ei sanota et voisitko tiskata voisitko laksata...
      Mua risoisi moinen käytös, mie sjoka ei osaa itsenäisesti katsoa kotitöiden tarpeita, ei ole valmis parisuhteeseen.

      • nainenonikuinenlapsi

        toimiessaan yhäriruikkuna; estäessään viranomaisten kanssa yhteisten lasten huoltajuuden ja lapsen yhteydenpidon ja asumisen isänsä kanssa eron jälkeen
        katkeruudellaan vainotessaan yhteisiä lapsia ja lasten isää sairaudellaan..


      • omituineolet
        nainenonikuinenlapsi kirjoitti:

        toimiessaan yhäriruikkuna; estäessään viranomaisten kanssa yhteisten lasten huoltajuuden ja lapsen yhteydenpidon ja asumisen isänsä kanssa eron jälkeen
        katkeruudellaan vainotessaan yhteisiä lapsia ja lasten isää sairaudellaan..

        mikä on yhäriruikku? Hm... miksi olet kateellinen, onko sinulla lapsia tai oletko jätetty?


      • kukahanonomituinen
        omituineolet kirjoitti:

        mikä on yhäriruikku? Hm... miksi olet kateellinen, onko sinulla lapsia tai oletko jätetty?

        Yhäriruikku on nainen, joka kiusallaan vie omalta lapseltaan isän pysyvästi lapsen elämästä halutessaan viranomaisten avustamana leimata lapsen isän kykenemättömäksi vanhemmaksi, huoltajaksi ja yhteisten lasten kasvatta-
        jaksi valehtelemalla viranomaisten kanssa tuomioistuimessa perättömässä lausumassaan lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot lapsen asumisesta osittain isällään ja mistä lastenvalvojalla yhdessä sovittu eli yhteishuolto ja lapsen laajat tapaamisoikeudet ennenkuin äiti ja viranomaiset kääntyivät
        lapsia, lapsen oikeuksia ja lapsen isää vastaa sairaudessaan halutessaan tarkoitushakuisesti vieraannuttaa lapset isästään; lapsen ja isän yhteyden-
        pidon, asumisen/ tapaamiset isänsä kanssa. En ole kateellinen ja minulla on
        tai oli lapsia, kunnes viranomaiset ja äiti yhdessä alkoivat vainoamaan minua
        ja rakkaita lapsiani..minua ei ole jätetty, vaikka erosimmekin pitkästä parisuh teesta yhteisymmärryksessä ja lapsia ei äidin vaatimuksesta pitänyt ottaa ns. "pelinappuloiksi" niinkuin äidin ja viranomaisten toimesta myöhemmin tapah tui..


      • neuvonasulle
        kukahanonomituinen kirjoitti:

        Yhäriruikku on nainen, joka kiusallaan vie omalta lapseltaan isän pysyvästi lapsen elämästä halutessaan viranomaisten avustamana leimata lapsen isän kykenemättömäksi vanhemmaksi, huoltajaksi ja yhteisten lasten kasvatta-
        jaksi valehtelemalla viranomaisten kanssa tuomioistuimessa perättömässä lausumassaan lapsen olosuhteet, toiveet ja lausunnot lapsen asumisesta osittain isällään ja mistä lastenvalvojalla yhdessä sovittu eli yhteishuolto ja lapsen laajat tapaamisoikeudet ennenkuin äiti ja viranomaiset kääntyivät
        lapsia, lapsen oikeuksia ja lapsen isää vastaa sairaudessaan halutessaan tarkoitushakuisesti vieraannuttaa lapset isästään; lapsen ja isän yhteyden-
        pidon, asumisen/ tapaamiset isänsä kanssa. En ole kateellinen ja minulla on
        tai oli lapsia, kunnes viranomaiset ja äiti yhdessä alkoivat vainoamaan minua
        ja rakkaita lapsiani..minua ei ole jätetty, vaikka erosimmekin pitkästä parisuh teesta yhteisymmärryksessä ja lapsia ei äidin vaatimuksesta pitänyt ottaa ns. "pelinappuloiksi" niinkuin äidin ja viranomaisten toimesta myöhemmin tapah tui..

        Opettele kirjoittamaan.


      • neuvonsulle
        neuvonasulle kirjoitti:

        Opettele kirjoittamaan.

        Opettele itse kirjoittamaan.


    • miskilähti

      Aloittaja on laiskaloinen, joka ei viitsi tehdä mitään. Makaa ja syö, siinä suurin työ mitä saa aikaan. Mielellään rahastaisi ukkojen rahat, mutta ukko karkasi ja löysi uuden naisen.
      Nyt parkuu kun mies ei ole töitä tekemässä. Kantamassa ämylle ruokaa eteen, ämy saa itse hakea ja maksaakin ne.
      Ämy ei tiedä mitä tekis kun tottui elämään kädestä suuhun. Hänen on pakko vääntäytyä sängystä, potkaista enimmät roskat tieltään ja laittaa liasta haisevat vaatteet päälleen.
      Joka päivä hän raakkuu, voi miski lähdit, voi miski minulla ei ole syötävää/juotavaa, voi, miski, miski.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5369
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3457
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1582
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      195
      1503
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1013
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe