Ei näin voi elää!

vihaanvihaanVIHAAN

Olen ylipainoinen ja läskiä roikkuu joka puolella ja reidet ja maha on jo tuplasti suurempia kuin tavallista. Ehkä jopa triplasti, varsinkin jos istuu alas. Joka kerta kun ajattelen vähänkään itseäni tai ulkonäköäni, tulee mieleen väkisin kuinka oksettavan läski olen. Jokainen kaverini on normaalipainoinen, ja voin vain kuvitella kuinka helppoa heillä on esim. ottaa vaatteita pois ja päälle. Joka kerta kun istun pöntölläkin ainoa asia mitä ajattelen on että kuinka mukava heidän on käydä paskalla ilman että perse leviää ringin ulkopuolelle! Asia vaivaa tuhottoman paljon, on kamalaa, kun ei ikinä voi tuntea oloaan seksikkääksi tai vähänkään haluttavasti. Voisin tehdä itsemurhan helposti vain ja ainoastaan ulkonäköni takia. Niin paljon se häiritsee. Laihdutus on uskomattoman vaikeaa, olen muuttanut elintapani kaksi vuotta sitten, ja turhauttaa todella paljon kun ei ole tullut MITÄÄN muutosta!! Yhä samat läskit roikkuu yllä, ei sille mitään voi, ainoa tapa päästä eroon kamalasta vartalosta on niin sanotusti vapauttaa sielu tästä maailmasta lopullisesti.

6

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylläsesiitä

      Hei, sinä tarvitset vertaistukea että pääset tuosta itseinhostasi. Et ole maailman ainoa lihava, hakeudu kaltaistesi joukkoon, niin saat seuraa ja ajankulua. Ei selvinnyt oletko mies vai nainen mutta on paljon ihmisiä jotka pitävät tukevammista pojista tai tytöistä, kyllä sinua halutaan, usko vaan, jopa himoitaan. Opettele ensin rakastamaan itseäsi, hoitamaan ja hellimään omaa olemustasi. Siitä se lähtee. Sanoit että sinulla on kavereita, hyvä, et ole yksin, laajenna tuttavapiiriäsi niin omat murheet pienenee. Nauti elämästäsi, älä laihduta, elä ja liiku, syö normaalisti niin elämänlaatusi paranee. Ja uskon että sinua rakastetaan jo nyt , perhe, ystävät ja läheiset. Olet monelle hyvin tärkeä, usko vaan...

      • vihaanvihaanVIHAAN

        Joo, kyllä rakastetaan ja pidetään, mutta onko siitäkään iloa jos itseään ei pysty rakastamaan. Ja on aika vaikea uskoa että joku saattaisi pitää haluttavana jos omasta mielestä on oksettava. Sitä paitsi en haluaisi mennä muiden lihavien seuraan koska pidän kaikkia lihavia oksettavina, en vain itseäni. Mutta kiitos vinkeistä :)


    • Läskiiiiiih

      Vitun läski

    • paastoavaan

      Aina se ei auta, että muuttaa elintavat terveellisiksi. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja se estää laihtumasta normaalisti. Lääkkeetkään ei hirveesti auta. Inhoan hyllyäviä läskejäni vatsan seudulla. Teen kaikkeni että laihtuisin normaalipainoiseksi lievästä ylipainosta.

      • vihaanvihaanVIHAAN

        Jep... kaipa tässä pitää alkaa keräämään rahaa johonkin leikkaukseen mistä saa ylimääräset läskit ja nahkat pois. Toivottavasti säkin löydät jonkun sopivan konstin. :)


      • Alje

        Mikään ei estä laihtumasta. Muuten voisit elää ilman ravintoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe