Minne ilmoitan kuolemastani?

The-End

Olen päättänyt lopettaa elämäni. En haluaisi että lehtiin tulee otsikoita: Mies löytyi muumioituneena asunnostaan, kuoli kolme vuotta sitten. yms.
Joten mihin voin ilmoittaa että olen kuollut ja tulkaa hakemaan ruumiini pois.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomattuon

      Omapahan on asiasi, jos et muuta ratkaisua keksi. Laita vaikka lappu oveesi (ulkopuolelle), että hakekaa minut mustassa pussissa pois. Laita kuitenkin sitä ennen kämppäsi kuntoon ja paperit ajan tasalle, niin säästät vähän syyttömien vaivoja ja huolia! Terve vaan ja onnea!!

    • akelgsi

      Asut varmaan siis omakotitalossa? Postilaatikko kaukana ulko-ovesta? Nimittäin jos asut lähellä muita ihmisiä, niin ruumjiinhaju todennäköisesti herättää naapurien ja/tai postinkantajan mielenkiinnon.

    • Omg53

      Laita vaikka oveen lappu, niin ne kyllä huomaa.

      • laoe

        Hyvä idea, ja jos et onnistu, niin ota pois.


      • styder

        Ei ole hyvä idea.Tiedä vaikka sattuisi olemaan harvinainen suomalainen naapurina joka sattuisi välittämään toisesta ihmisestä, soittaisi ambulanssin ja itsari epäonnistuisi.Kirje postilaatikkoon-idea parempi.


    • kiikkunionkaru

      Pistä kirje postilaatikkoon ja siinä tiedot, sitten toimeksi vaan, tieto on perilla viimeistään parin päivän kuluttua.

    • vastaakysymyksiin

      Mikä sinua kuolemassa noin kiehtoo. Mitä luulisi poislähtösi ratkaisevan kohdallasi ja toisten elämässä? Miksi sinun pitää kuolla juuri jossain neljän seinän sisällä?

      • ajattelija143

        Ei kannata tappaa itseään, koska on vain yksi elämä. Sen jälkeen on ikuisuus aikaa olla kuolleena.


    • aijahasba

      ajattelija ei taida olla fiksu kun luulee tietävänsä kaiken elämästä

    • postimeesu

      Laita kirje poliisille, ne tulevat hakemaan ruumiin pois. Tai laita kirje vaikka jollekin iltapäivälehdelle tai uutistoimistolle jonne kerrot miksi teet tuon teon.

    • manillaköysi

      Suomalainen mies teköö mitä on tehtävä. Ei se siintä ilimoottele kylillä ja sähkömuuntajaan liimattavilla lappusilla.

    • Paranemisia

      5.Mooseksen kirjan lakien, käskyjen ja opetuksen noudattaminen voisi auttaa eteenpäin. Samoin aiheeseen liittyvä viisauskirjallisuus - kuten Salomonin sananlaskut tai Siirakin kirja.
      Kaikkia lakeja ei tarvitse noudattaa - lait valikoidaan käytettäväksi joko seuraavan mukaisesti : http://noahide.org/article.asp?Level=160&Parent=90 rabbiinien ohjeiden mukaisesti tai käyttäen Deutrenomony 30:11-14 olevaa kaavaa, jonka itse on päätellyt tulevan käyttää.
      Kysymyksiä aiheeseen liittyen voi lähettää : http://asknoah.org/contactus

    • äläteesitä.kään

      Komppaan postitse lähetettävää kirjettä poliisille. Kyllä ne sut sitten tulee seuraavana päivänä hakemaan, jos lähetät kirjeen ykkösluokassa. Muista laittaa mukaan omat osoitetietosi.
      Jätä itsari kuitenkin tekemättä, ei tarvi sitten kymmenen vuoden päästä katua.

    • ItsariEiAuta

      Kuolemassa ei ole mitään hienoa. Tai varmasti tiedämme kuolemasta sen että se on elämän loppu. Kukaan ei voi sanoa mitään varmaa siitä. Entä jos päädyt kuoleman jälkeen vain ikuiseen pimeyteen? Ei kuulosta paremmalta kuin jatkuva masennus. Tai kenties ihminen kokeekin kuoltuaan ruumiinsa hajoamisen ja mädäntymisen. Tai ehkä on olemassa Helvetti? Tai saattaahan sitä syntyä uudestaan joksikin paskakuoriaiseksi?

      Ei kannata kokeilla. Ja kuolet kuitenkin joskus, ei ole syytä aikaistaa sitä. Yhtä hyvin voi elääkin.

      Ja pieleen mennyt itsemurhayritys voi johtaa kauheisiin seurauksiin. Saatat vaikka vammautua pysyvästi. Jos yrittää laittaa itsensä vaikka narun jatkoksi, voi seurauksena olla vain niskan katkeamisesta seuraava neliraajahalvaus. Miltä tuntuisi viettää koko elämänsä pyörätuolissa tai sairaalassa? Olisiko hauskempaa kuin nykyinen tilanne? Tuskin.

      Ja itse olen elävä esimerkki siitä että elämä voi muuttua. Pari vuotta sitten olin tilanteessa jossa minulla ei ollut yhtäkään ystävää tai mitään tulevaisuutta. Päivisin ei ollut mitään tekemistä ja istuin vain kotona. Olin kyllä helvetin masentunut. Mutta elämäni muuttui ja on nykyään paljon, paljon parempaa. Joten, miksei omakin elämäsi voisi muuttua?

      Joten, kannattaa miettiä asioita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe