Lähtiin reissuun ja mietittiin

sirpukkagraf

kolme viikkoa otetaanko meihen lapset mukaan vai ei, se on aina pitkän pohdinnan tulos, koska tilanne on aina haastava ja vaikea, kun villit pojat ovat mukana. Meillä on iso asunto-auto onneksi vakuutettu, joten sen puolin hyvä asia. Miehn pojat ovat niin mun mielestä hierveitä, että helpommalla päästäisiin kun ei olisi mukana. Jos omani olisi samanlaiset niin ei kyllä kestäisi näitä kaikkia. Pohdittiin että mies antaa mulle täydet valtuduet kometnaa ja lievästi ns kurmottaa näitä penskoja. Kova sana ja päämärrätieoinen äitipuoli kun olen, niin uskon saavani pojat kuriin. Itsensä takia haluan heidän kunnioittavan minua.
Omien kanssa on niin mukava matkustaa kun oat niin rauhallisia ja kovia tekemään kotihommia, mutta näitä poikia pitää aina vaan passata, ovat niin helpolla kotonapäässeet eikä rajoja ollut, niin nyt ne ongelmat ja viat sitten näkyy. Äitipuolena haluaisin yhtäsamat oiekudet kuin oikeella vanhalla äidillään on, mutta miehene xä pistää hanttiin, kun pelkää että poijat tykkää musta enempi kuin hänestä. Kukapa nyt omia lapsia antaa paremmalle äidille, en minäkään antaisi, mutta ei tarvikkaan, kun en halua että kukaan sotkee meidän asioita, mutta minä taas korjaan toisten lasten ongelmia. Miten olette selvinneet toisen lasten ongelmista ja jos otatte reissuun mukaan, onko ollut vaikeeta?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siperiaopettaalopettaa

      Ota se ruosteinen kärrys ja mene itsesi kanssa. Aja se kärrysi ja itsesi Siperiaan ja jää sinne. Kyllä sulle sieltä joku vinosilmä löytyy.

    • kossut

      Hahahaa, hullummaksi vaan tulet, kännissäkö tämän taas raapustit, olet tosiaan umpihullu.

    • kateellisiaon

      Erittäin fiksua tekstiä Juuri näin pitää toimia.

    • TaukkiOlet

      Kuka näitä tyhmiä provoja tehtailee??

    • Lapsilla on oikeus isään joten elätä omas ite !!!! Ja kyllä miehes lapset on omaa porukkaa teidän kanssa

    • isänuudenkanssa

      Entäpä jos lässy"ätipuoli," antasit isän matkustaa ihan poikiensa kanssa ja ottaa sen isän uuden kumppanin mukaan. Ei ne sinua lässy sinne tarvitse kolmanneksi, reissua pilaamaan.

    • sf-caravaanari

      Parasta , et sinä jäät pois kuka nyt viitsii koko loman kattella sun ryyppäämistäsi ja kurmotustasi, ei kukaan, yhtä hyvin voit kotona ottaa sitä viinaa kaksinkäsin ja kiukutella ittelles lässy.
      Jos totta puhutaan, niin ei sulla ole miestä, miehen poikia eikä sitä asunto-autoa, ei sulla ole muuta kun viinakset, mutta, kun oikeen ryyppää niin jo on mielikuvituksessa asunto-auto miehineen ja poikineen.

    • salaalähde

      Jokainen päättää ketkä ottaa mukaan ja ketkä ei, kaikkia ei tarvi uuden äitipuolen sietää, jos hänen vastuullaan on liuta lapsia. Miksi se lasten oma äiti ei ota niitä mukaan omille reissuilleen? Helppoa jättää sun vastuulle, ja itse huitelee maailmalla. Niinpä niin.

      • kännäriajaa

        Kuka se juoppomaakari lässyn vastuulle lapsia jättää. Ajaa kännissä autoa, eikä muista että mussukoita on kyydissä.


      • kossut

        En minä ainaskaan antais sun hoiviis yhtäkään tenavaa, hukkaan ne menis tai peräti kuolis, kun unohdat ne ryypätessäsi.


      • olenylpeäsinusta
        kossut kirjoitti:

        En minä ainaskaan antais sun hoiviis yhtäkään tenavaa, hukkaan ne menis tai peräti kuolis, kun unohdat ne ryypätessäsi.

        Se on hienoa että pystyt ja ymmärrät ottaa itse vastuun lapsistasi. En minäkään ventovieraille lapsiani ole koskaan antanut, se olisi ollut julmaa ja anteeksiantamatonta lapsia kohtaan. Onneksi olimme niin fiksuja, että kielsimme sutturoiden meille tulon. Itse olen lapseni hoitanut ja näin tekisin uudelleenkin.
        Mutta hienoa että olet ottanut mallia meistä muista jotka itse hoidamme omat lapset, niin pitää.


      • lankeemuksenedelläkävit
        olenylpeäsinusta kirjoitti:

        Se on hienoa että pystyt ja ymmärrät ottaa itse vastuun lapsistasi. En minäkään ventovieraille lapsiani ole koskaan antanut, se olisi ollut julmaa ja anteeksiantamatonta lapsia kohtaan. Onneksi olimme niin fiksuja, että kielsimme sutturoiden meille tulon. Itse olen lapseni hoitanut ja näin tekisin uudelleenkin.
        Mutta hienoa että olet ottanut mallia meistä muista jotka itse hoidamme omat lapset, niin pitää.

        Nyt olikin puhe sinusta lässy joka esiinnyit äitipuolena. Sinulle ei kukaan antaisi yhtään lasta hoitoon. Mutta luojalle kiitos, et ole äitipuoli, joten ei pelkoa että lapset joutuu sinun käsiisi.


      • Joo ei tarvitse kaikkee sietää mutta lapsilla on oikeus isäänsä ja se sattuu olemaan se isän lasten kesäloma aika jolloin isä huolehtii lapsistaan... ...hmmm ja miksei sun lapses mee silloin isälleen ??? Sinun asenne on kiusaamista ja olet todella äärimmäisen sietämätön ja huonosti käyttäytyvä narsistinen psykojogiaa osaamaton/tietämätön narttu !


      • ffffgggggggg
        lankeemuksenedelläkävit kirjoitti:

        Nyt olikin puhe sinusta lässy joka esiinnyit äitipuolena. Sinulle ei kukaan antaisi yhtään lasta hoitoon. Mutta luojalle kiitos, et ole äitipuoli, joten ei pelkoa että lapset joutuu sinun käsiisi.

        Nyt on puhe kaikista varsinkinkin juknista joka vihaa ex vaimoa ja lapsia.


      • pidäpullos
        ffffgggggggg kirjoitti:

        Nyt on puhe kaikista varsinkinkin juknista joka vihaa ex vaimoa ja lapsia.

        Nyt on puhe lässystä. Ei ole äitipuoli, joten luojalle kiitos, kenekään lapsi ei joudu hänen käsiinsä.


    • Essuaeteen

      Lissu-ukko näemmä taas vauhdissa. Oli varmaan sukkahousutkin jalassa, kun tätä avausta kirjoitti. :D

      • mitäsmuutalöytyy

        Heeh, heeh, heh. Näihän se menee. Taitaa essun helma olla edestä koholla kun se kirjoittelee. Pitäähän se jostain tyydytys saada.


    • pistaska

      ota mukaan mutta älä huolehdi niistä. Ihan kuin ovat näkymättömät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe