Naisten pituus

Olen kuullut monen lyhyen naisen, esimerkiksi Rouva Ratikan toivovan, että olisivat pidempiä. Kuitenkin suurin osa miehistä ei halua pitkää naista ja naisetkin haluavat yleensä itseään (jopa huomattavasti) pidemmän miehen. Jos sitä mittaa siis olisi enemmän, se vaikeuttaisi kumppanin löytymistä.

Onko tämä nyt sitä kuuluisaa naisen logiikkaa?

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisääpituuttaheti

      No tämä saattaisi hyvinkin olla just naisen logiikkaa. Itse olen 167-senttinen, hyvin keskipituinen siis, mutta pitkän sukuni lyhyin. Ehkä siitä johtuu että halajan senttejä lisää, joku 170 cm kuulostaisi jo kivalta, ei haittaisi vähän ylikään. Iän myötä pituuden himo on kyllä laantunut, ja koskaan en ole ihan hujoppi halunut olla, yläpituus olisi varmaan 175. Kun tosiaan minäkin kuulun niihin, joille paras mies on vähän itseä pidempi, mieluiten vähän enemmän kuin vain vähän. Ehkä se pidempi oma pituus toisi toiveen pitkistä upeista sääristä. Kolhoushan on asian kääntöpuoli. Pitäisi olla tyytyväinen, ja kaiken kaikkiaanhan olenkin, tähän keskipituuteeni. Aika standardi olen ja se on ihan toivottua miestenkin kannalta.

      Niin no, jos senttejä olisi se kolme enemmän, niin ei tarvitsisi lyhentää lahkeita!

    • ite verrattain lyhyenä en oo koskaan toivonu olevani tämän pidempi,
      enkä kovin huomattavasti itteeni pidempiin ole koskaan ihastunutkaan (no yks teinivuosien ihastus oli lähemmäs parimetrinen, mut sillä oli niin kauniit silmät,)
      se hyöty tosi pitkästä miehestä tietty olis et se ylettyis helposti keittiön kaappien ylimmillekin hyllyille, ettei tarvis ite nousta jakkaralle, mut aika hyvin tuo puoli päätä pidempi yksilökin sinne ylettyis (jos niillä hyllyillä vielä olis jotain muuta kui toissa vuonna vanhaksi menneitä jauhoja ja astiasto jota ei koskaan käytetä,)

    • Itse olen keskimittainen: 167/57. Lisäpituuden tarve ei liity miehiin. Olen seurustellut 167-185 cm miesten kanssa, toisiksi pisin suhde oli 170 cm:n kanssa. Mua ei häiritse olla miestä pidempi, jos se ei miestä häiritse. Nykyinen on 181, joten sitä tilannetta ei tosin edes tule.

      Itse haluaisin pituutta jalkoihin ihan mittasuhteiden kanssa. Kun kattelen lomakuvia, vaikka itsestäni bikineissä rannalla, niin ajatukseni on: "härregyyd, mikä ankka siinä veteen tepastelee" :D Eli sama vartalomalli kuin vaikka J-Lo:lla: kapea vyötärö, pitkä selkä, iso takamus ja lyhyet sääret. Tässä syy, miksi J.Lopezilla on aina huikeat korot;) Itsestä olis mukavaa, jos niitä lisäsenttejä olis jaloissa, niin olis paljain jaloinkin tai tennareissa ihan sopusuhtainen. Lyhyempi selkäkään kun ei musta ole oikein kiva.

      Ja onhan pidempi aina hoikemman oloinen ja näköinen. 57 kg ja 180 cm on hoikkis, 57kg ja 150 cm ei-niin-hoikkis. Mulle riittäis vaikka 3-5 lisäsenttiä.

      Mutta en niin tosissani ole.. Kun niitä lisäsenttejä ei kuitenkaan tule (muista kuin kengistä, joita niitäkään en aina jaksa korollisina pitää), niin voinhan pitää painon suht kurissa, niin olen enempi iines kuin mummo ankka :)

      • Mittasuhteiden kanssa= mittasuhteiden takia, huoh..


      • jloonihanajaseksikäs

        dream on. taas kateellinen toisille naisille? huoh... säälittävää


      • jloonihanajaseksikäs kirjoitti:

        dream on. taas kateellinen toisille naisille? huoh... säälittävää

        Juu, eikö tullut ihan selväksi, että olen kateellinen niille, joilla on pidemmät koivet? :)


      • jloonihanajaseksikäs kirjoitti:

        dream on. taas kateellinen toisille naisille? huoh... säälittävää

        Nikistäsi: näin persjalkaisena ja ison takamuksen omaavana minusta on ihanaa, kun on noussut näitä lyhytjalkaisia takapuoli-tähtiä suosioon. Minustakin J. Lo on kaunis, vartalonmallistaan huolimatta/osittain ansiosta.


    • Chomchom

      Tuotapa noin... Jos pituutta on alle 160 cm, muutama sentti lisää tuskin vaikeuttaisi kumppanin löytymistä?

      Olen kaiken kaikkiaan tyytyväinen itseeni, mutta kieltämättä joskus käy mielessä, että muutama sentti lisää helpottaisi elämää. Esimerkiksi työtasot on suunniteltu tietynpituisille, ja korkeammat pöydät kolahtavat leukaan ikävästi ;) Keittiön kaapit eivät ole ongelma, vanha voimistelija kun venyttelee tai kiipeilee ketterästi. Toisaalta vaatteissa säästää, kun harvoin löytää mitään sopivaa. Lentokoneessa on hyvin tilaa, ruuhkassa pääsee puikkimaan, ja jos pyörtyy, ei putoa korkealta.

      Nuorempana sain valitettavasti myös ei-niin-mukavaa huomiota miehiltä, jotka luulivat minua kokoni ja lapsenkasvoisuuteni takia alaikäiseksi. Muutenkin pieniin ihmisiin suhtaudutaan joskus hieman alentavasti tai vähätellen. Onhan pienuus toki monen mielestä söpöä, mutta pieni ihminen on muutakin kuin kokonsa.

      • Ratikkakuski-

        Niin tuo Rouva Ratikkakin valittaa.

        Tosin kuka haluaisi näyttää itseään vanhemmalta lukuunottamatta 17-vuotiaita baariin pyrkijöitä?

        Keskustelin asiasta vastikään jonkun naisen kanssa. Se sanoi aina väittävänsä itseään nuoremmaksi. Minä vastasin, että minä teen päinvastoin. Kun joku näkee 40-vuotiaan naisen joka väittää itseään 30-vuotiaaksi, herää sääli ja epäilys huonoista geeneistä ja elintavoista.

        Minä sen sijaan lisään ikääni 5 vuotta, jolloin kaikki päivittelevät nuoruuttani. :-)


      • Ratikkakuski- kirjoitti:

        Niin tuo Rouva Ratikkakin valittaa.

        Tosin kuka haluaisi näyttää itseään vanhemmalta lukuunottamatta 17-vuotiaita baariin pyrkijöitä?

        Keskustelin asiasta vastikään jonkun naisen kanssa. Se sanoi aina väittävänsä itseään nuoremmaksi. Minä vastasin, että minä teen päinvastoin. Kun joku näkee 40-vuotiaan naisen joka väittää itseään 30-vuotiaaksi, herää sääli ja epäilys huonoista geeneistä ja elintavoista.

        Minä sen sijaan lisään ikääni 5 vuotta, jolloin kaikki päivittelevät nuoruuttani. :-)

        Painovirhepaholainen iski. Tarkoitukseni oli tietysti kirjoittaa: "Minä sen sijaan lisään ikääni 5 vuotta, jolloin kaikki päivittelevät nuorekkuuttani."


    • taskuvenusnainen

      Meinaat sitten kaikkkien naisten miettivän tuollaisia asioita, mitähän ne miehet haluavat???
      Voi sinua.
      Itsekin olen pätkä ja haluaisin kovasti lisää pituutta, tässä kohtaa en ees mieti miten se vaikuttaisi miehiin. Kyse on omasta elämästäni. Kaikki kodinaskareet ovat hankalia kun kaappeihin ei yllä, tiskipöytä liian korkea, wc-pytty liian korkea, tuolit ja sohva liian korkeita. Vaatteita vaikea löytää. Aina pitää olla lyhentämässä ja vaatteen malli monasti kärsii. Kaupasta et yllä tavaroita hyllyiltä jne.

      • En meinaa. "monen" ei tarkoita kaikkia. Hassua, että kun minä en yleistä, niin teksti kuitenkin niin luetaan.


    • Lyhyet naiset pönkittävätkin sitten paskaa itsetuntoaan pitkällä miehellä.

      • yuiopoij

        Anteeksi, nyt en mitenkään ymmärrä. Miten minä pönkittäisin itsetuntoani pitkällä miehellä??? Itse en edes halua pitkää miestä kun halit ja pusut ovat hankalia. Sama juttu jos mies paljon itseä pidempi.


      • Chomchom

        Ei lyhyellä naisella ole automaattisesti huono itsetunto saati tarvetta nostaa sitä miehen avulla.


      • Hassua. Ensin valitetaan, että lyhyet naiset vievät pitkät miehet. Sitten kuitenkin väitetään, että se johtuu huonosta itsetunnosta. Luulisi olevat hyvä itsetunto parisuhdemarkkinoilla, jos saa sen, mitä moni himoitsee.


      • Chomchom kirjoitti:

        Ei lyhyellä naisella ole automaattisesti huono itsetunto saati tarvetta nostaa sitä miehen avulla.

        Millä selität lyhyiden naisten puheet siitä miten he tuntevat itsensä naisellisiksi pitkien miesten seurassa? Jos on hyvä itsetunto niin tuon naisellisuuden tuntemiseen ei tarvita minkäänlaista miestä. Lyhyet naiset häpeävät lyhyyttä jonka paikkaamiseksi hankitaan pitkä mies. Tuleehan niistä lapsistakin sitten niitä upeita pitkiä ihmisiä joista se pituusfanaatikko nainen on sitten ylpeä ja päästään niistä lyhyistä ihmisistä eroon.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Hassua. Ensin valitetaan, että lyhyet naiset vievät pitkät miehet. Sitten kuitenkin väitetään, että se johtuu huonosta itsetunnosta. Luulisi olevat hyvä itsetunto parisuhdemarkkinoilla, jos saa sen, mitä moni himoitsee.

        Mikä järki on naisen ottaa monta kertaa itsensä kokoinen mies?


      • Chomchom
        164cmM kirjoitti:

        Millä selität lyhyiden naisten puheet siitä miten he tuntevat itsensä naisellisiksi pitkien miesten seurassa? Jos on hyvä itsetunto niin tuon naisellisuuden tuntemiseen ei tarvita minkäänlaista miestä. Lyhyet naiset häpeävät lyhyyttä jonka paikkaamiseksi hankitaan pitkä mies. Tuleehan niistä lapsistakin sitten niitä upeita pitkiä ihmisiä joista se pituusfanaatikko nainen on sitten ylpeä ja päästään niistä lyhyistä ihmisistä eroon.

        En selitä muiden naisten puheita. Olen teinistä lähtien tuntenut itseni naiselliseksi. Otin itseäni pidemmän miehen, kun sopiva sattui kohdalle, mittoihin katsomatta. Itseäni lyhyempää olisikin ollut vaikea löytää.


      • taskuvenusnainen
        164cmM kirjoitti:

        Millä selität lyhyiden naisten puheet siitä miten he tuntevat itsensä naisellisiksi pitkien miesten seurassa? Jos on hyvä itsetunto niin tuon naisellisuuden tuntemiseen ei tarvita minkäänlaista miestä. Lyhyet naiset häpeävät lyhyyttä jonka paikkaamiseksi hankitaan pitkä mies. Tuleehan niistä lapsistakin sitten niitä upeita pitkiä ihmisiä joista se pituusfanaatikko nainen on sitten ylpeä ja päästään niistä lyhyistä ihmisistä eroon.

        Voihan nenä. Minä olen lyhyt nainen enkä mitenkään sitä häpeä. En edes yleensä tajua olevani lyhyt ennenkuin joku siitä minulle mainitse. Jos lyhyyttäni häpeäisin silloinhan pysyisin kaukana niistä pitkistä miehiostä koska se korostaisi lyhyyttäni.


      • taskuvenusnainen kirjoitti:

        Voihan nenä. Minä olen lyhyt nainen enkä mitenkään sitä häpeä. En edes yleensä tajua olevani lyhyt ennenkuin joku siitä minulle mainitse. Jos lyhyyttäni häpeäisin silloinhan pysyisin kaukana niistä pitkistä miehiostä koska se korostaisi lyhyyttäni.

        Miksi lyhyt mies ei sitten kelpaa? Alkaako hävettämään jos mies on yhtä lyhyt kuin sinä?


      • ghjkjj
        164cmM kirjoitti:

        Miksi lyhyt mies ei sitten kelpaa? Alkaako hävettämään jos mies on yhtä lyhyt kuin sinä?

        Ei se ala hävettämään mitenkään. Jossain toisessa keskustelussa tuli julki hyviä asioita miksi lyhyt ei kelpaa, siis mulle kelpaa lyhytkin kunhan ei itseä lyhyempi ole. Halatessa tuntuu kuin pientä lasta halaisi tai jos pusua antaessa pitää kumartaa, ei se tunnu hyvältä. Samoin miehestä huokuva lämpö, itse lisää vielä ettei hoikka mies kiinnosta, isosta miehestä huokuu ihana lämpö. Turvallinen olo mikä tulee ison miehen kanssa. Se on se tunne mikä tulee toisen kanssa, ei ulkonäöllinen seikka. Halatessa ei kiva jos luut tuntuu, pehmeys on ihanaa. Ja rakastellessa, ison miehen kanssa tulee hyvä tunne kun toinen on isompi kuin itse, se "litistymisen" tunne. Moni mies joka tykkää isoista naisista varmaan tunnistaa tunteen.
        Minulle 180 pitkä mies on jo liian pitkä, sopivaa määritelmää en osaa sanoa kun miesten pituuksista en koskaan ole ollut tietoinen. Jos joku laittaa pituudekseen vaikka 170 en osaa edes mieltään kuinka pitkä se sitten on.


    • Gammaromeo

      Mitä pitempi mies, niin sitä pitemmän naisen hän keskimäärin haluaa. Itse pidän eniten 170 naisista.

      • Onhan se käytännössäkin helpompaa jos sitä pituuseroa ei ole älyttömästi. Tulikin mieleen kun asioin eräässä liikkeessä jossa oli aivan uskomattoman pitkä ja muutenkin iso(ei lihava) nainen. Tuolla kokoerolla kaikki yhteiset asiat olisi mahdotonta suorittaa joten pienen naisen näkökulmasta katsottuna, ei se nainen juokse kuin miehen koon perässä. Monta kertaa olen kaupungilla luullut että mies on kävelyttämässä pientä lastaan mutta ei, sehän olikin sen nainen.


      • Pitkäeikäpätkä
        164cmM kirjoitti:

        Onhan se käytännössäkin helpompaa jos sitä pituuseroa ei ole älyttömästi. Tulikin mieleen kun asioin eräässä liikkeessä jossa oli aivan uskomattoman pitkä ja muutenkin iso(ei lihava) nainen. Tuolla kokoerolla kaikki yhteiset asiat olisi mahdotonta suorittaa joten pienen naisen näkökulmasta katsottuna, ei se nainen juokse kuin miehen koon perässä. Monta kertaa olen kaupungilla luullut että mies on kävelyttämässä pientä lastaan mutta ei, sehän olikin sen nainen.

        Aivan kuin pienimunainen kirjoittaisi, ettei koolla ole väliä.


      • Pitkäeikäpätkä kirjoitti:

        Aivan kuin pienimunainen kirjoittaisi, ettei koolla ole väliä.

        Minua ei sinun kokosi kiinnosta vaan koitan saada selville sitä että miksi miehen pituudella on niin paljon väliä lyhyille naisille.


      • 164cmM kirjoitti:

        Minua ei sinun kokosi kiinnosta vaan koitan saada selville sitä että miksi miehen pituudella on niin paljon väliä lyhyille naisille.

        Kommenttejasi luettuani epäilen, ettei kyse ole pituudestasi vaan luonteestasi ja asenteestasi. Valitettavasti.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Kommenttejasi luettuani epäilen, ettei kyse ole pituudestasi vaan luonteestasi ja asenteestasi. Valitettavasti.

        Mikä niissä on vialla?


      • 164cmM kirjoitti:

        Mikä niissä on vialla?

        Jos on yksi mies vastaan monta naista, niin kummassa on todennäköisesti vikaa? Jokaiseen heteroparisuhteeseen kuitenkin tarvitaan molemmat.

        Kysyin joskus Rouva Ratikalta, miksi se nai itseään 29 senttiä pidemmän miehen. Syy ei kuulemma ollut hankala pituusero vaan turvallisuudentunteen herättäminen. Ja sekään ei kuulemma johtunut pituudesta vaan luonteesta.

        Haluaisitko sinä itseäsi pidemmän naisen?


      • Chomchom
        164cmM kirjoitti:

        Minua ei sinun kokosi kiinnosta vaan koitan saada selville sitä että miksi miehen pituudella on niin paljon väliä lyhyille naisille.

        Ja vastaukseksi ei näemmä kelpaa, että pituudella ei ole niin paljon väliä? Lyhyilläkin naisilla on erilaisia mieltymyksiä. Itse ihastuin mieheni ulkonäössä poikamaisuuteen, hoikkuuteenkin, joskin hän oli (ja on) sopivasti lihaksikas. Ulkonäkö on vain yksi ominaisuus. Jos nimimerkkisi paljastaa pituutesi, ollos huoleton: mieheni on sinua lyhyempi.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Jos on yksi mies vastaan monta naista, niin kummassa on todennäköisesti vikaa? Jokaiseen heteroparisuhteeseen kuitenkin tarvitaan molemmat.

        Kysyin joskus Rouva Ratikalta, miksi se nai itseään 29 senttiä pidemmän miehen. Syy ei kuulemma ollut hankala pituusero vaan turvallisuudentunteen herättäminen. Ja sekään ei kuulemma johtunut pituudesta vaan luonteesta.

        Haluaisitko sinä itseäsi pidemmän naisen?

        Vaivaako sinua että pituutesi oli todellinen syy miksi naisesi kiinnostui sinusta ja minä pidän tuota syytä absurdina? Koko miehuutesi ja minäkuvasi perustuu pituuteesi koska naiset ovat päättäneet niin. Tämän huomasi tuon eräänkin henkilön kommentista.
        Luonteella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Yleisesti ottaen naiset eivät edes halua tutustua lyhyen miehen luonteeseen.
        Voisin olla itseäni pitemmän naisen kanssa mutta 150cm nainen ei voi olla 164cm miehen kanssa, eikä edes samanmittaiset lyhyessä kokoluokassa.


      • Chomchom kirjoitti:

        Ja vastaukseksi ei näemmä kelpaa, että pituudella ei ole niin paljon väliä? Lyhyilläkin naisilla on erilaisia mieltymyksiä. Itse ihastuin mieheni ulkonäössä poikamaisuuteen, hoikkuuteenkin, joskin hän oli (ja on) sopivasti lihaksikas. Ulkonäkö on vain yksi ominaisuus. Jos nimimerkkisi paljastaa pituutesi, ollos huoleton: mieheni on sinua lyhyempi.

        Poikkeuksia toki on mutta niitä ei vain todellisessa elämässä näy.


      • Chomchom
        164cmM kirjoitti:

        Poikkeuksia toki on mutta niitä ei vain todellisessa elämässä näy.

        Olen ihan todellisessa elämässä - oletko sinä? Tai sitten et vain näe sellaista, mikä ei sovi ennalta päättämääsi sapluunaan.


      • ghopkjhjk
        164cmM kirjoitti:

        Vaivaako sinua että pituutesi oli todellinen syy miksi naisesi kiinnostui sinusta ja minä pidän tuota syytä absurdina? Koko miehuutesi ja minäkuvasi perustuu pituuteesi koska naiset ovat päättäneet niin. Tämän huomasi tuon eräänkin henkilön kommentista.
        Luonteella ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä. Yleisesti ottaen naiset eivät edes halua tutustua lyhyen miehen luonteeseen.
        Voisin olla itseäni pitemmän naisen kanssa mutta 150cm nainen ei voi olla 164cm miehen kanssa, eikä edes samanmittaiset lyhyessä kokoluokassa.

        Miten niin 150 senttinen nainen ei voi olla 164 senttisen miehen kanssa???
        Minusta aika hyvä pittusero tuo 14 senttiä, vähän pidempi mutta ei liikaa.
        Selittyy varmaan monen lyhyen naisen seurustelu pitkän miehen kanssa että ne pitkät miehet ovat lyhyen naisen kimpussa. Monilla on ns. taskuvenussyndrooma. Tämän olen itsekin joutunut kokemaan, paljon tulee viestejä pitkiltä miehiltä jotka eivät paljon muuta kirjoita kun kehuvat pienuuttani, muiosta seikoista viis.


      • ghopkjhjk kirjoitti:

        Miten niin 150 senttinen nainen ei voi olla 164 senttisen miehen kanssa???
        Minusta aika hyvä pittusero tuo 14 senttiä, vähän pidempi mutta ei liikaa.
        Selittyy varmaan monen lyhyen naisen seurustelu pitkän miehen kanssa että ne pitkät miehet ovat lyhyen naisen kimpussa. Monilla on ns. taskuvenussyndrooma. Tämän olen itsekin joutunut kokemaan, paljon tulee viestejä pitkiltä miehiltä jotka eivät paljon muuta kirjoita kun kehuvat pienuuttani, muiosta seikoista viis.

        "Miten niin 150 senttinen nainen ei voi olla 164 senttisen miehen kanssa???"
        Koska mitä lyhyempi nainen on, niin sitä pitempi mies on saatava. Näytä minulle tuollainen nuori pariskunta niin uskon.
        Useimmiten ne pariskunnat ovat kuitenkin tällaisia
        http://img.thesun.co.uk/aidemitlum/archive/01612/sophie-and-jamie_1612274a.jpg
        Tai tällaisia:
        http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/04/22/article-2312751-196C270B000005DC-581_634x916.jpg


      • taskuvenusnainen
        164cmM kirjoitti:

        "Miten niin 150 senttinen nainen ei voi olla 164 senttisen miehen kanssa???"
        Koska mitä lyhyempi nainen on, niin sitä pitempi mies on saatava. Näytä minulle tuollainen nuori pariskunta niin uskon.
        Useimmiten ne pariskunnat ovat kuitenkin tällaisia
        http://img.thesun.co.uk/aidemitlum/archive/01612/sophie-and-jamie_1612274a.jpg
        Tai tällaisia:
        http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/04/22/article-2312751-196C270B000005DC-581_634x916.jpg

        Turha mitään julkkisparien kuvia tänne on laittaa, heillä taitaa olla hieman eri kriteerit pariutumiseen kuin taviksilla. Katso nyt ihan ympärillesi, varmasti näet tälläisia pareja, minä ainakin näen ja tunnenkin heitä. Minäkin ole lyhyt eikä minulla koskaan ole pitkää miestä ollut, en edes pidä heistä. Ovat mielestäni sopimattomia minulle. Silti juuri heiltä saan aloitteita paljon.


      • taskuvenusnainen kirjoitti:

        Turha mitään julkkisparien kuvia tänne on laittaa, heillä taitaa olla hieman eri kriteerit pariutumiseen kuin taviksilla. Katso nyt ihan ympärillesi, varmasti näet tälläisia pareja, minä ainakin näen ja tunnenkin heitä. Minäkin ole lyhyt eikä minulla koskaan ole pitkää miestä ollut, en edes pidä heistä. Ovat mielestäni sopimattomia minulle. Silti juuri heiltä saan aloitteita paljon.

        Huomion arvoista tuossa oli se että Jamie Cullumille ei löytynyt itsensä pituista naista vaikka niitäkin olisi ollut. Dinklage taas on poikkeuksellisen lyhyt mutta lyhyillä miehillä vaan nyt näkyy olevan itseään pitempi nainen.
        Yhtä lyhyitä miehiä kuin minä ei muuten kovin usein näy ja siitäkin syystä todennäköisyys bongata naisia kyseisten miesten seurassa on pieni.
        Edellä oli puhetta siitä että mikä minun todellisuuteni on ja se on Tampereen keskusta. Eikö siellä pitäisi näkyä ihan kaikenlaisia pariskuntia?

        " Turha mitään julkkisparien kuvia tänne on laittaa, heillä taitaa olla hieman eri kriteerit pariutumiseen kuin taviksilla. "
        No olisiko nuo herrat jääneet ilman naista taviksina? Lyön vaikka mistä vetoa että taviksinakin heidän naisensa olisivat olleet huomattavasti pitempiä.


      • taskuvenusnainen
        164cmM kirjoitti:

        Huomion arvoista tuossa oli se että Jamie Cullumille ei löytynyt itsensä pituista naista vaikka niitäkin olisi ollut. Dinklage taas on poikkeuksellisen lyhyt mutta lyhyillä miehillä vaan nyt näkyy olevan itseään pitempi nainen.
        Yhtä lyhyitä miehiä kuin minä ei muuten kovin usein näy ja siitäkin syystä todennäköisyys bongata naisia kyseisten miesten seurassa on pieni.
        Edellä oli puhetta siitä että mikä minun todellisuuteni on ja se on Tampereen keskusta. Eikö siellä pitäisi näkyä ihan kaikenlaisia pariskuntia?

        " Turha mitään julkkisparien kuvia tänne on laittaa, heillä taitaa olla hieman eri kriteerit pariutumiseen kuin taviksilla. "
        No olisiko nuo herrat jääneet ilman naista taviksina? Lyön vaikka mistä vetoa että taviksinakin heidän naisensa olisivat olleet huomattavasti pitempiä.

        En tiedä ikääsi mutta Suomessa ehkä noin 2,5 miljoonaa aikuista miestä joista iän ja asuinpaikkakunnasta riippuen pituisiasi miehiä 160-164 löytyy muutaman prosentin verran jopa aina yli 7 % asti. Eli kyllä jokunen muukin löytyy.
        Kumma kun minunkin todellisuuteni on Tampereella. Ja olen ollut treffeille jopa sinua lyhyempien miesten kanssa.


      • taskuvenusnainen kirjoitti:

        En tiedä ikääsi mutta Suomessa ehkä noin 2,5 miljoonaa aikuista miestä joista iän ja asuinpaikkakunnasta riippuen pituisiasi miehiä 160-164 löytyy muutaman prosentin verran jopa aina yli 7 % asti. Eli kyllä jokunen muukin löytyy.
        Kumma kun minunkin todellisuuteni on Tampereella. Ja olen ollut treffeille jopa sinua lyhyempien miesten kanssa.

        Ehkä olen sitten niin nuoren näköinen kun ei ole ketään kiinnostanut ja eipä minua kyllä kukaan ole täysi-ikäiseksi uskonut vaikka olen 26. Lapsen luusto ja kasvonpiirteet nääs :)


    • Luulisin, että henkilökohtainen pituus ei ole niinkään ongelma pariutumisen muodostamisessa; vaan enempi miten se vaikuttaa arjessa selvitymiseen. Rouva R on helppo ymmärtää. Olen itsekin toivonut niitä lisäsenttejä, mutta helpottaakseni kehon kokonaiskuormaa. Uskoakseni suurimmat ongelmat pituutensa kanssa on huomattavan pitkillä tai lyhyillä ihmisillä. Ensimmäinen puolisoni oli alle 10 cm pidempi, toinen 25 cm pidempi. En oikein usko, että pituudella oli juurikaan merkitystä puoleen tai toiseen kummallakaan kerralla.

      Itse olen hobbitti. Se about 160 cm on vaikuttanut siihen, että raajat ovat vahvistuneet, mutta ranka kärsii monista vaivoista. Ja kun maailma on suunniteltu keskipituisille, jatkuvasti tulee ongelmia eteen miten huomioida ergonomia kuormittamatta kehoa väärin.

      Mitta mikä kellekin on suotu, toimii vipuvarren tavoin. Kun miettii asiaa loogisesti, miten toimii lyhyempi tai pidempi vipuvarsi... niinpä niin.

      Tarvitsen työssäni paljon voimaa. Ja kun se voima pitää jakaa muiden kanssa, jotka ovat epäsuhta omaan pituuteen, niin arvaahan sen, että lyhyempi kannattaa enempi käsivarsillaan ja harteillaan kun pidempi saa paremmin koko kehon voiman käyttöönsä. Toinen puoli on päätetyöskenty. Jos olisi oma työpöytä ja tuoli, olisi ergonomia helpompi huomioida, mutta kun useammin ei ole. Vaihdan työpistettä kymmenien pöytien ja istuinten välillä ja säätämiset tahtovat unohtua kiireessä. Kaularanka on tässä jo hyvällä mallilla kulunut ja jatkuvat kivut, säryt ja puutumiset vaivaavat vaikka ikää on vasta se 40 . Fysioterapeutteja on tullut tavattua jo sangen monta. Istuminen on vaikeinta melkein missä tahansa julkisissa tiloissa. Jos näette kiemurtelevan henkilön esim koulutustilaisuudessa, ei aina ole kyse pissihädästä tai tylsistymisestä. Istuminen on vain yhtä kidutusta, kun sen joutuu tekemään rentoutumatta jotain kehon osaa jännittämällä.

    • pitkäkaunista

      En itsekkään pitkänä miehenä katsele kovin lyhyttä naista kun ne pitkät naisetkin on vain kauniimpia ja sopusuhtaisempia ja miksi jo mallit ja missitkin on pitkiä ja aina niitä pätkänaisia tulee ehdottelemaan.....

      • Lyhyet naiset lähestyvät siis sinua pituutesi takia? Olipa melkoinen yllätys :P


    • lkuihngfolkön

      koska jokainen tietää, että pitkä nainen on erittäin seksikäs ja miehet sekoavat pitkistä jaloista. simple as that. eivät missit ja mallitkaan mitään stumppeja ole. eiköhän siinä ole joku syy miksi eivät.

      t: malli kainalossa, itseasiassa kaksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe