Kokemuksia avioeron jälkeen?

4x_iskä

Avioero on aina iso muutos elämään, siinä luovutaan aiemmista unelmista ja päädytään uuteen elämään... jotenkin. Toivon tähän ketjuun kokemuksia miltä teiltä elämä näyttää muutaman vuoden päästä erosta, oletteko toipuneet ja löytäneet miten uuden suunnan elämään?

Itse erosin 3 vuotta sitten 5-kymppisenä, liki 3-vuosikymmenen kestäneestä liitosta, 4 lasta. Meidän ero johtui erilleen kasvamisesta, minusta tuntui, että vaimon työkaveri tiesi meidän asiat paremmin kuin minä. Olin ulkopuolinen meidän suhteessa. Samaan aikaan huomasin, että vaimo oli rakastunut työkaveriinsa. No, erohan siitä tuli, muutin pois perheeni luota.

Nyt kolmen vuoden kuluttua minulla menee hyvin - löysin uuden rakkauden toiselta puolelta Suomea ja muutin hänen luo puolen vuoden kuluttua. Minulla on lähes kaikki hyvin, kaipaan ainoastaan lapsiani, näen heitä liian harvoin. Exäni suhde työkaveriin kariutui, hän on nykyään aika kärttyinen, ehkä pettynytkin. No, se on hänen asiansa, valitettavasti vain on niin että naismarkkinoilla on ylitarjontaa ja hyvistä miehistä on kova pula... minullekin olisi vientiä vaikka kuinka :)

Meidän suhde on kestänyt nyt yli kolme vuotta, se on hyvin läheinen ja lämmin, täydellinen negaatio edellisestä. Huvittelemme, tanssimme ja iloitsemme elämästä, elän toista elämääni yhdessä rakkaani kanssa.

Erotessani en käsittänyt mitä kaikkea se tuo eteen, mutta olen iloinen, että valitsin erokappaleeksi Time to Say Goodbye - kappaleen, ja jonka soitin kotoa lähtiessäni. Se on vieläkin niin hieno, arvostan edellistä suhdetta ja kaikkea mitä exältäni sain, mutta se oli siinä. https://www.youtube.com/watch?v=g3ENX3aHlqU

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1545
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1184
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1117
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1016
      5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        580
        975
      6. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        937
      7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        882
      8. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        19
        852
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        9
        694
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        8
        660
      Aihe