Onko muita naisia

kaksataayksi

keillä ei ole yhtään ystäviä?

21

94

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1-1

      Onhan sellaisia naisia aina ajoittain tälläkin palstalla tavattu. Useimmilla heistä on mies ja jopa lapsia. Joillekin naisille parisuhde tuottaa syrjäytymistä. Parhaat elättäjät ja komeimmat sonnit eivät yleensä lopulta tuotakaan naiselle muuta kuin epäonnea ja yksinäisyyttä. Naiset ovat syrjäytyneistä ja yksinäisistä kaikkein vaitonaisimpina piilottelevia ihmisiä.

    • omavapaus

      No vaikkapa minä esimerkiksi. Onhan tuttavia, mutta ystäviä ei. Ehkä 1 ystävä, joka itseään kutsuu sillä nimikkeellä. Olen jo vuosia ollut yksin, ja kai jotenkin tottunutkin elämään yksikseni. Voisin vaikka sanoa itseäni erakoksikin, mutta mitä siitä.

    • yksinoonmävain

      Minä tunnustaudun.Minulla ei ole yhtään ystävää.Sairastuin,ja minulla on mies.Kateellisiako ovat,tai pelkäävät sairauttani.Kadehtuvat kun pääsin eläkkeelle.No näkipä ettei ollut yhtään todellista ystävää!

      • Yksinäisyys_raskasta

        Minä kans olen yksin kaikki alkoi autokolarista rattijuoppo tuhosi niin paljon nyt mietin kun yksi ystävä on mutta palkkatyössä eikä tajua ettei minulla ole varaa lentää vaikkapa kaupunkilomalle. Kun en aina saa edes lääkkeitäni jos en nipistä ruokakuluistani.Lähtisin heti töihin jos pystyisin niin mielellään eikä tarvii sunnuntailisiä tärkein TYÖKAVERIT.


    • N-24

      Täällä yksi. Mulla ei oo yhtään ystävää eikä edes kavereitakaan. En ole myöskään koskaan seurustellut. En vain kykene luomaan minkäänlaisia sosiaalisia suhteita, ujous varmaan suurin syy miksi näin on. Mutta kyllä tähän yksinäisyyteen on jo aika hyvin tottunut...

    • sarana55

      Kun itse kysyy ja itse vastaa, ei tule jälkipuheita eikä riitaa :)

    • kaksikymmentäviis

      Viimeisen 2-3 vuoden aikan tämä aihe on saanut itselleni aivan uudet mittasuhteet !?
      Tuttava- ja harrastuspiirini on fifty fifty yksineläviä ja parin kanssa kämppksiä. Nyt on tapahtunut kaapista ulos tuloja. Kämpikset ovat yksinäisiä elämänsä jopa seksuaalisuutensa parisuhteen eteen lähes teurastaneita ja niin yksinäisiä.
      He ovat olleet palvelijoita ja piikoja, eivätkä ole saaneet mitään arvoa elämäntyölleen. Entinen ylenkatse ja rinta rottingilla peilailtu / paremmuus, on nyt katkeraa yksinäisyyttä jopa huonommuutta siitä ettei olisi edes muuhun pystynyt.
      Useimpien lapset ja lapsenlapset kohtelevat huonosti ja ylimielisesti, käyden rahastamassa tai tuoden lemmikit tai lapset hoitoparkkiin..
      Olen oikeasti pahoillani, omilla jaloilla seisominen on elämän asenne ei palkka oikeus tai velvollisuus.

    • 444

      Itselläni ei varmaankaan lukiovuosien jälkeen ole ollut ketään erityisen läheistä ystävää. Paitsi tietysti mieheni, joka on paitsi rakastettuni, myös paras ystäväni. Hänellä on sama tilanne. Tietenkin on paljon tuttavia, esim. muita koiranomistajia, joiden kanssa tulee useinkin jäätyä suustaan kiinni. Samoin on työn kautta tulleita ihmissuhteita. Mutta olen ihan tyytyväinen tilanteeseen. Ainoa tilanne, jossa olen joskus kaveria kaivannut, on kun kiertelen kirppiksillä. Mies ja tytär kun eivät ole siitä kovin kiinnostuneita.

    • niintätä

      Mulla ei ole edes tuttavia kenen kanssa jäädä suustaan kiinni. Miehen kanssa kahden ollaan, olen pettynyt naisihmissuhteisiin niin ei ole mitään intoa kovin saada ns.sydänystävää. Lapset on maailmalla eivätkä hekään pidä yhteyttä, minun pitää aina kysyä mitä kuuluu. Sekin turhauttaa niin olkoot omissa oloissaan. Raha kyllä kelpasi kun sitä oli mutta nyt pienellä eläkkeellä eivät sen vertaa pidä yhteyttä. Välillä yksinäisyys on niin riipaisevaa...kiva olisi käydä just kirppareilla ja höpötellä niitä näitä.

      • Muu2

        Miten teillä kaikilla on mies ???
        Ei syrjäytynyt nainen kelpaa sen oon tajunnut.
        24-v nainen


      • Hikikomori36
        Muu2 kirjoitti:

        Miten teillä kaikilla on mies ???
        Ei syrjäytynyt nainen kelpaa sen oon tajunnut.
        24-v nainen

        Olen sen verran pahasti syrjäytynyt etten voi ajatellakaan ihmissuhteita, mutta muuten minulle ainakin kelpaisi syrjäytynyt nainen, jopa huumeongelmainen, jos ei ole draamaan taipuva luonteeltaan. Mutta miten syrjäytynyt voisi edes tavata muita, saati toisia syrjäytyneitä. Jos tapaaminen onnistuisi niin siinä olisi sitten kaksi sosiaalista kummajaista. Kai siitä jotain voisi tulla, mutta ei ennen kuin löytyisi rohkeutta tavata.

        Itselläni ongelmana on mm paniikkihäiriö ja sosiaalisuuden pelot. Olen lisäksi sossupummi, lihava ja ruma joten minulla ei ole lainkaan itsetuntoa jolla lähtisin mitään yrittämään.

        Ainoa nainen jota en edes harkitsisi on nainen jolla on lapsia. Lapset tarvitsevat turvakseen ja kasvattajikseen ehjiä ihmisiä. Itse en olisi sellainen ihan nopeasti.


    • välillvituttaa

      Täälläpä yksinäinen ja maahan tallattu naisihminen..pitkäaikaistyötön,muttei täysin omasta syystään..Tuli väkivaltainen aviomies,uskonnon kanssa sekoilu,lapsia pari kappaletta,laitosta ja lataamoa,joista oli vain pahaa vahinkoa..Nyt yritän kovasti kerätä rohkeutta lähteä uuteen elämään,mutta luultavasti lopun ikää ikuinen opiskelija,ikää kun jo on ja uskovaiset valehtelijat veivät elämäni hunningolle...Että pysykää kaukana hihhuleista ja uskokaa vain itseenne,älkää kehenkään/mihinkään muuhun. Niin on kova kokemus. Sääliksi käy tytärtäni,minulla ei ole tarjota hänelle mitään muuta mallia kuin työkyvytön ja köyhä syrjäytynyt mielenterveysongelmainen. Ketään ei tässä maassa kiinnosta,kukaan ei välitä,jollei sinulla ole sitä helkkarinmoista summaa rahaa tililläsi ja jaksamista joka helkkarin humputukseen... Olen yksineläjä kuitenkin mieluummin kuin yhdenkään pas-kiaisen nyrkkeilysäkki.

      • Ihmisiäkaikki

        Hei. Jokainen äiti on hyvä sellaisena kuin on!! Älä sitä murehdi. Kyllä laps sua rakastaa!


      • Kommenttivainsinulle
        Ihmisiäkaikki kirjoitti:

        Hei. Jokainen äiti on hyvä sellaisena kuin on!! Älä sitä murehdi. Kyllä laps sua rakastaa!

        Miksi aina valehdellaan äitien hyvyydestä? Toisaalta isien hyvyyttä harvemmin huomioidaan.

        Oma äitini nautti siitä että hakkasi ja haukkui laåpsia joka ikinen päivä. Isä ei ollut sen parempi, mutta se oli sentään jossain muualla koska vanhemmat olivat eronneet.

        Kaikki äidit eivät todellakaan ole hyviä sellaisena kuin ovat. Miksi sellaista aina väitetään. On paljon väkivaltaisia sadistisia äitejä. Äiti on lapselle lapsuuden suurin riski. Äidit jopa tappavat enemmän lapsiaan kuin isät.


      • tunnevajettakaikilla

        Niin tuo kulluksi ja nähdyksi tulemisen vaje on se meidän suomalaisten kansantauti ollut sukupolvesta toiseen.


      • Nunneli
        Kommenttivainsinulle kirjoitti:

        Miksi aina valehdellaan äitien hyvyydestä? Toisaalta isien hyvyyttä harvemmin huomioidaan.

        Oma äitini nautti siitä että hakkasi ja haukkui laåpsia joka ikinen päivä. Isä ei ollut sen parempi, mutta se oli sentään jossain muualla koska vanhemmat olivat eronneet.

        Kaikki äidit eivät todellakaan ole hyviä sellaisena kuin ovat. Miksi sellaista aina väitetään. On paljon väkivaltaisia sadistisia äitejä. Äiti on lapselle lapsuuden suurin riski. Äidit jopa tappavat enemmän lapsiaan kuin isät.

        Sanoit sen, mitä monet ovat kokeneet! Minun äitini oli lahjakas, kyvykäs, kätevä, mutta ilman koulutusta, varsinkin kun hankkivat itse vielä lapsina lapsilauman. Katkerana sitten yksin kotona miehen ollessa muualla töissä - enimmäkseen - tunsi pettymystä ja huolta, pelkoa yksin jäämisestäkin. Se turhautuminen purettiin mattojen ja lasten tampaukseen. Enimmäkseeen lapsien. Ympäristön pensaat eivät ehtineet kasvaa tarpeeksi nopeasti, niin ostettiin muovisia mattopiiskoja.
        Sitkeitä ovat alle teini-ikäisten pyllyt ja selät, kun kuluttivat muutaman mattopiiskan vuodessa.
        Se piina jatkui hermojen repimisenä ja vaatimusten esittämisellä, vihanpuuskilla ja tyytymättömyydellä teini-iän jälkeen.
        Mietin vain, miten paljon miesten vaimojensa kohtelu vaikuttaa naisten lasten kohteluun? Joka tapauksessa, vasta kun äiti kuoli, pääsin jostain PELOSTA!
        Se helpotuksen tunne tuli aikamoisena yllätyksenä itselleni.
        On vähän huono omatunto siitä...


    • Laapis

      Koiran kanssa olen ja pysyn. Ystävyydet jo nähnyt eli kerätään vaan tietoja juorutakseen eteenpäin. Mieluummin yksin kuin kierootuneen hyväksikäyttäjän kanssa.

    • koiramainen

      Koira onkin ihan paras kaveri :)

    • Yksinäinen_nainen

      Olen huono ystävystymään. Muita kavereita ei ole kuin kolme lukioaikaista ystävää joita näen 1-2 krt vuosi. He näkevät toisiaan useammin ja yksi näistä ystävistäni on yhden lapsen kummikin.

      Töissäkään en ole onnistunut ystävystymään kenenkään kanssa. Toiset työkaverit ovat keskenään lähempiä ja jotkut tapaavatkin toisiaan myös vapaa-ajalla. Pikkujouluissa ym. firman juhlissa en viitsisi oikein enää käydä kun huomaan jossain vaiheessa istuvani yksin pöydässä. Koitan mennä juttelemaan joillekin, mutta heillä tuntuu olevan keskenään joku juttu niin kesken, että en pääse siihen mukaan. Tai häipyvät jonkun muun juttusille. Jos lähdetään reissuun, kukaan ei istu bussissa viereeni. Kiusaamista töissä ei kuitenkaan ole vaan töissä on ihan hyvä ilmapiiri ja kaikki on ihan mukavia. En vain jotenkin ole kiinnostava ihminen ilmeisesti...

      Mieheni ystävystyy helpommin työkavereiden, naapureiden ja asiakkaiden ym. kanssa. En ole sellainen, että ystävystyn esim. leikkipuistossa muiden äitien kanssa. Juttelen kyllä joskus jonkun kanssa ja tuttuja on. Mutta siihen se jää. Mua kiusattiin koulussa 9 vuotta, mutta oli muutamia kavereita (4-5), joiden kanssa olin koulun ulkopuolellakin. Mutta ei sitä bestistä. Jos luokassa oli pariton määrä tyttöjä, istuin aina yksin, kukaan ei tullut viereiseen pulpettiin. Mutta siskollani enemmän kavereita ja munkin luokkakaverit ym. kaverit viihtyi paremmin siskoni kanssa. Ja ovat jotkut pitäneet yhteyttä häneen kouluaikojen jälkeenkin. Olen ujo koulukiusaamisen vuoksi ja ehkä pidän etäisyyttä ihmisiin. Olen saanut usein kuulla ujoudestani. Vaikka nykyään olen puheliaampi.

      Muistan, että olin lapsena urheiluseurassa ja sinne tuli uusi tyttö joka hetkessä sai uusia kavereita ja pääsi joukkoon mukaan. En tiedä miten toiset sen tekee!

      Miehenikin kuittasi joskus ikävästi mulle siitä, että mussa on varmasti jotain vikaa, kun ei ystävätkään käy kylässä tai pidä yhteyttä. Miehen kanssa oli silloin riitaa.

    • Houmölon

      On meitä yksinäisiä vaikka millä mitalla. Joillakin on mies, joka tuijottaa vuosikymmenet tv.tä. Lapset, jotka irvistelevät ja kyselevät vain rahaa. Työkaverit pitävät yksityiselämänsä itsellään. Työttömät eivät viitsi olla muiden kanssa, "velvollisuutenaan" on selvittää ja raportoida muille, miksi on edelleen työtön jne. Onneksi olen itse jo 55. Ei tarvitse enää kituuttaa vuosikymmeniä tässä paratiisissa nimeltä Suomi (=kateellisten, ahneiden ja itsekkäiden noudukas fundamentalistikapitalistien luvattu maa).

    • eisalonkikelpoinen

      Minulla ei ole koskaan ollut yhtään ystävää koko elinaikanani, enkä usko että tuleekaan. Olen totaalisesti aina tullut hylätyksi, vaikka olen käynyt aikoinaan läpi kaikki keinot, joita voi kokeilla saadakseen sos. suhteita, ja tuloksetta.
      Näkymätön ihminen on näköjään aina näkymätön, ja ei tule riittämään koskaan mitkään keinot ns. sosiaalistua, kun rima nousee koko ajan näillä ihmissuhdemarkkinoilla. Enää edes välitä. Voisin olla koko loppuikäni puhumatta kenellekään. Sekin varmaan onnistuu, sillä on joskus mennyt vuosikin, ettei ole tullut vaihdettua kuin pari sanaa kaupan kassalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe