Seksin jälkeen mököttävä tyttöystävä

asdasdasdf

Harrastimme äsken seksiä. Huolehdin naiseni tyydytyksestä mielestäni hyvin, nuolin hänelle kaksi orgasmia ja lämmittelin kaikessa rauhassa ennen yhdyntää. Halusin erityisesti huolehtia hänen tyytyväisyydestään, koska viime aikoina on ollut vähän hiljaisempi jakso, oikeastaan moneen kuukauteen tyttöystäväni ei ole ollut kovin halukas. On itsekin sanonut usein suostuneensa seksiin kanssani vain minun mielikseni. Yhdyntä ei ollut mikään työntö ja tuijotus, jos nyt ei ihan kaikkia kama sutran asentojakaan läpi käyty. Seksi oli minusta kaikin puolin hyvää ja molemmat saimme, ja ajattelin että enköhän antanut hyvän hoidon myös naiselleni.

Mitä vielä!

Seksin jälkeen tyttöystäväni olemus oli hyvin pettynyt. Poistui heti makuuhuoneesta, ei hymyillyt eikä sanonut juuri mitään, kävi pesulla ja alkoi puuhata pyykkien kanssa. Kysyin mikä on huonosti ja oliko seksi hänestä jotenkin huonoa, mutta hän vain kivahti minulle että kaikki on hyvin ja mikä minua nyt vaivaa. Sanoin suoraan nämä merkille panemani asiat, että näen kyllä hänen olemuksestaan milloin joku on huonosti ja milloin ei. Ei myöntänyt tietenkään mitään, lähti pois kotoa. Suoraan sanottuna vituttaa ihan suunnattomasti, että huolehdin hänen nautinnostaan ja siitä että hänen olisi hyvä olla ja jälkeenpäin ollaan kaikesta huolimatta naama norsunvitulla ja vittuillaan. Jatkossa hoidan vain ja ainostaan oman tyydytykseni ja muija saa hoitaa omansa. Miksi edes yrittäisin, kun joku on aina kuitenkin huonosti?

28

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muuuujuttu

      En usko, että tuo johtui nyt vain seksistä! Onko jostain muusta asiasta ollut erimielisyyksiä? Kannattaisi varmaan yrittää puhua, ennen kuin alkaa ns. kostaan...

    • Alkuperäinen

      Mistä minä voin tietää mistä kenkä milloinkin puristaa? Ei minulla mitään kristallipalloa ole enkä osaa lukea ajatuksia. Minä kyllä mielelläni puhuisin asioista mutta kuten tänäänkin, jos kysyn onko joku huonosti niin kimppuuni hyökätään. Olen oppinut että parempi olla kyselemättä ja puhumatta, koska se tulkitaan vain heikkoudeksi ja käytetään minua vastaan.

    • Sillä on vieras mies!

    • rennosti-m

      Kiireesti vaihda tyttöystävää, mutta älä toki jää tyhjänpäälle. Lähetä tyttöystäväsi pois tai lähde itse pois vasta sitten, kun olet löytänyt paremman. Ystäväsi sikamainen käytös on tehnyt sinusta täysin vapaan kokeilemaan uusia. Onnea ja menestystä!

    • Naisellasi

      Intohimo hiipunut
      Pras lääke = Ero

    • Pepsi_ei_tepsi

      Ihan mielenkiinnosta, tuleeko seksin jälkeen väsynyt vaiko energinen olo? Fyysinen suorite tietysti, mutta se voi olla myös yksi merkki kuinka sopivia kehot ja ihmiset ovat toisilleen. Mutta taustalla voi tietysti olla jotain muuta myös, masennusta, ongelmia, jne.

      Jos syyt ei rauhallisella keskustelulla meinaa alkaa löytymään (anna tietysti myös aikaa), niin ehkä on parasta pistää pillit pussiin näiltä osin ja etsiä seuralainen, joka haluaa sinua hurjasti juuri sellaisena kuin olet. Ehkä samoilla aaltopituuksilla oleva ihminen odottaa jo kulman takana?

      Käy plussat ja miinukset läpi, puhu mitä on puhuttavissa ja tee lopulta päätös oman onnellisuutesi kannalta.

    • mlpoiyt

      Kannatan eroa ... jos se nai jo muita ukkoja ...

    • nytkaikkihyvin

      Itsellä ollu melko vastaavanlainen tilanne. Poikaystävä tuli illal minun luokseni ja oli tarkoitus, että jääpi yöksi ja aamulla mentäis yhtä matkaa koululle. Ilta meilla sujui hyvin, hellittiin toisiamme ja ennen nukkumaan menoa vietettiin mahtava panohetki. Oltiin käymässä nukkumaan, kun huomasin, että murua painaa jokin asia, kysyin häneltä "mikä on" vastaukseksi sain "ei mikään", en halunnut tyytyä vastaukseen, vaan sanoin "kyllä mä huomaan, et kaikki ei oo hyvin et nyt sua riepoo jokin, vastaus oli taas "ei oo mitää". Nous sängystäni ja heitti vaatteet niskaa ja sanoi, " mä lähen koululle nukkumaan (asuntolaa).

      Seuraavana iltana taas sama toistui.

      Mutta seuraava iltana hän kertoi minulle syyn mikä häntä ripoi (perheasiat kotona).

      Kyllä minuakin jäi kauheesti ekana ja tokana iltana vaivaamaan, kävi mielessä "teinkö jotain väärin" mutta asia onneksi selvisi ja olin sitten hänen tukenaan.

    • Alkuperäinen

      Minulle ainakin tulee hyvin väsynyt olo seksin jälkeen, varsinkin hyvän seksin jälkeen. Usein jopa hieman torkahdan, tämä on kai miehille toki ihan normaalia.

      Lähdin sitten eilen itsekin kotoa pois loppuillaksi, tyttöystävä laittoi viestiä myöhemmin että olin ollut vähän painostava eikä hän ollut (taaskaan) oikein sillä tuulella. Vastasin viestiin että en aio potea huonoa omaatuntoa siitä että haluan rakastella tyttöystävääni, mutten voi tehdä mitään aloitteita jos kaikki koetaan painostukseksi. Sanoin myös ymmärtäväni että elämässä kaikille tulee vaiheita, jolloin ei tee seksiä juuri mieli ja että olen ollut hyvin ymmärtävä ja joustava tässä asiassa, mutta tämä hiljainen kausi on jo jatkunut aika pitkään. Hän myönsi että on hyvä että minä haluan häntä, muttei tiedä miksi itse ei osaa enää innostua niin kuin ennen. Hän pyysi että puhuisimme asioista tänään, mikä sopiikin minulle hyvin. Saa nähdä mikä on keskustelujen lopputulos.

    • Alkuperäinen

      Ei tästä taida tulla mitään. Nostin tänään kissan pöydälle kun ei tyttöystäväni sitä ehdottamaansa keskustelua halunnut eilenkään aloittaa. Yritin sanoa, että meidän täytyy yhdessä näitä ongelmia yrittää selvittää ja löytää ratkaisuja, mutta keskustelu oli melko yksipuolinen ja päättyi siihen että hän alkoi itkeä ja suuttui minulle.

      • rennosti-m

        Tuskinpa saat häntä oikeasti keskustelemaan. Hän on ja pysyy lukossa. Tee ihmeessä johtopäätöksesi, ettei mene loputtomaksi vatkaamiseksi. Onnea sinulle!


      • Alkuperäinen

        Niin, hän on oikeastaan täysin avoimuuden vastakohta ja omien sanojensakin mukaan huono puhumaan asioista. Seksiä hän ei haluaisi "suunnitella" vaan hänen ajatuksensa on, että ehkä halut palaavat sitten joskus.

        Sanoin sitten että alettaisiinko oikeasti puhua erosta, jos ei ongelmat itsestään ratkea eikä kykyä tai halua keskusteluyhteyden avaamiseen ole. Hän alkoi itkeä taas ja meni nyt nukkumaan, koska on liian väsynyt puhumaan.

        Kyllä tämä minustakin pahalta tuntuu, koska todella välitän hänestä. Mutta taitaa olla täyttä ajanhaaskausta kuluttaa aikaa suhteeseen, jolla ei tunnu olevan tulevaisuutta. Keskustelulla ja yhteisillä teoilla ja päätöksillä ja toisen toiveiden kuuntelulla olisin toivonut voivani parantaa yhteyttämme, mutta jos ei toisella osapuolella ole siihen halua tai kykyä, niin minkä minä sille mahdan?


      • rennosti-m
        Alkuperäinen kirjoitti:

        Niin, hän on oikeastaan täysin avoimuuden vastakohta ja omien sanojensakin mukaan huono puhumaan asioista. Seksiä hän ei haluaisi "suunnitella" vaan hänen ajatuksensa on, että ehkä halut palaavat sitten joskus.

        Sanoin sitten että alettaisiinko oikeasti puhua erosta, jos ei ongelmat itsestään ratkea eikä kykyä tai halua keskusteluyhteyden avaamiseen ole. Hän alkoi itkeä taas ja meni nyt nukkumaan, koska on liian väsynyt puhumaan.

        Kyllä tämä minustakin pahalta tuntuu, koska todella välitän hänestä. Mutta taitaa olla täyttä ajanhaaskausta kuluttaa aikaa suhteeseen, jolla ei tunnu olevan tulevaisuutta. Keskustelulla ja yhteisillä teoilla ja päätöksillä ja toisen toiveiden kuuntelulla olisin toivonut voivani parantaa yhteyttämme, mutta jos ei toisella osapuolella ole siihen halua tai kykyä, niin minkä minä sille mahdan?

        Et todellakaan mahda mitään, eikä tyttöystäväsikään mahda mitään, mutta siksi, että hänkään ei mahda, olisi aivan kohtuutonta, että olisit velvollinen sitoutumaan häneen.

        On olemassa ilmiöitä, joihin ei voi velvoittaa. On liian raskasta, jos puoliso on alkoholisti, mielisairas, aggressiivinen, sosiopaattinen tai epäseksuaalinen. Ei toista voi velvoittaa kestämään enempää, kuin kestää. Sitä paitsi kestämällä ei voi vähääkään auttaa toista. Sanoutumalla irti voi varata itselleen kuitenkin valoisamman tulevaisuuden.

        Erokin on vaikea, mutta vaikeus vähitellen hellittää. Yhdessäollessa vaikeus vain kasvaa.

        Seurustelin aikoinani tytön kanssa, joka uskonnollis-kasvatuksellisista syistä inhosi seksiä. Kun hänen vittunsa kostui hyväilystäni, sanoin siitä ilostuneena hänelle. Hän vastasi, että "niin, se on inhottavaa". Hän piti siis omiakin seksuaalisia reaktioitaan inhottavina. Onneksi hän ymmärsi panna seurustelun poikki, ennenkuin minun tarvitsi. Yritin rentouttaa häntä, mutta koska se ei onnistunut, tulin itsekin siihen tulokseen, että olisi ollut kauheaa sitoutua häneen.


    • Alkuperäinen

      Noita mielenterveysongelmia löytyy myös... Mielisairas kuulostaa liian kolkolta mutta tyttöystäväni on ollut pitkään avohoidon piirissä vaikean masennuksen takia. Keskittymishäiriötä sitten myös ja ahdistuneisuutta ja lääkityksiä näihin kaikkiin. Tällä hetkellä tosin ei jatkuvaa lääkitystä, pl. eräs amfetamiinivalmiste keskittymishäiriöön ja rauhoittavat, joita on ottanut vain tarvittaessa. En sitten tiedä miten paljon nämä asiat kaikkeen vaikuttavat, olen nämä puolet hänestä pyrkinyt hyväksymään. Taustalla on myös paljon kariutuneita ihmissuhteita ja irtosuhteita... Jotenkin naiivisti ajattelin, että hänelle on vain sattunut huonoja ihmissuhteita ja että nämä sekoilut ovat osa vaikeaa nuoruutta ja että minä olen parempi kuin ne muut miehet, niin hyvä että saan tämänkin kestämään, mutta kai se oli vähän lapsellista

      • rennosti-m

        Kuvauksesi hänestä viittasikin masennukseen. Masennuslääkkeet aiheuttavat merkittävää seksihalun vähenemistä, mutta koska hän ei nyt nauti niitä, ei ole kyse niistäkään. Amfetamiinivalmistetta käytetään ylivilkkaus- ja keskittymishäiriöön, ADHD.

        Alunperin olet ollut liian hyväntahtoinen ja ajatellut, että laadukas romanssi lieventäisi tai jopa poistaisi ongelmat. Ei poista, sillä ne ovat geeniperäisiä. Lääkkeillä voidaan pahoja oireita lieventää, mutta elämä on kuitenkin kitkuttelua loppuun asti. Ymmärrän oikein hyvin, että ero on sinulle vaikea, mutta sinun on ajateltava myös itseäsi. Auttaa et voi, mutta voit sitoa itsesi kurjaan kohtaloon. Tsemppiä!


      • Alkuperäinen

        Niin, tuo geeniperäisyyskin on minua paljon mietityttänyt, en haluaisi omille lapsilleni siirtää näitä kaikkia ongelmia joita tyttöystävälläni on ollut. Hän kuitenkin puhuu haluavansa lapsia jo piankin, vaikka ihan tavallinenkin arki on hänelle usein ylitsepääsemättömän raskasta.


      • rennosti-m
        Alkuperäinen kirjoitti:

        Niin, tuo geeniperäisyyskin on minua paljon mietityttänyt, en haluaisi omille lapsilleni siirtää näitä kaikkia ongelmia joita tyttöystävälläni on ollut. Hän kuitenkin puhuu haluavansa lapsia jo piankin, vaikka ihan tavallinenkin arki on hänelle usein ylitsepääsemättömän raskasta.

        Usein naiset ovat niin taipuvaisia psykologismiin, etteivät tajua, miten ongelmat periytyvät. Asian ymmärtävälle lisääntyminen epävakaan luonteen kanssa on ehdoton ei.

        Jos hyvillä geeneillä varustettu tulisi ympäristösyistä mielenterveysongelmaiseksi, tarvittaisiin todella järisyttäviä oloja. Edes keskitysleirillä jatkuvaa tuhoamista ja kauheuksia nähneistä eloonjääneistä useimmat eivät ole saaneet mielenterveyteen vaikuttaneita traumoja.


      • Alkuperäinen

        Hän sanoi nyt hakevansa masennuslääkkeet uudestaan. Hän kävi vielä hiljattain terapiassa, mutta käynnit lopetettiin kun katsottiin että tyttöystäväni on riittävästi tervehtynyt. Todellisuudessa hän oli kertonut hoitajalleen aina että kaikki on nyt hyvin ja ongelmia ei ole, vaikka minäkin näin että hänellä on yhä epänormaaleja ajatuksia kuten sairaalloinen kuolemanpelko ja alemmuudentunne ja tunne siitä että kaikki vihaavat häntä. Näistä hän ei hoitajalleen puhunut, mutta minä olen niistä saanut kuulla. Kai hän halusi vain olla "normaali" ja siksi vaikeni hoitajallern ongelmistaan.


    • alkuperäinen

      Alkuperäinen kirjoittaja täällä hei.

      Päätin suhteen n. kuukausi sitten kun kävi ilmi että hänellä tosiaan oli joku ihastus työkaveriinsa. Fyysisesti ei pettänyt, mutta silti. Pääasialliset syyt olivat kuitenkin nämä mielenterveysasiat ja kommunikaatiovaikeudet ja seksin toimimattomuus.

      Itse olen onnellisempi kuin aikoihin, mutta exäni on vaipunut totaaliseen murheen alhoon ja toivoo vain että palaisin hänen luokseen. Sitä en tule tekemään. Maailmassa on muitakin naisia ja tuntuu vapauttavalta saada ihan uusi alku, puhtaalta pöydältä.

      • rtyuivbnhjk

        Hyvä kun tulit kertomaan miten meni. Luin vasta koko ketjun läpi ja olin jo melko varma että sillä on toinen, ja potee huonoa omatuntoa siitä. Olisin ehdottanut sinulle että kysyt suoraan pettämisestä.

        Oikean ratkaisun teit, kyllä exäkin sen tajuaa jossain vaiheessa. En muuten olisi niin varma että tuo fyysinen puoli jäi häneltä kokeilematta vaikka toisin väitti.


      • Hei vaan! Luin tänään ekaa kertaa koko keskusteluketjun läpi. Sinulla oli vaikea tilanne parisuhteessa tyttöystäväsi kanssa. Sait muilta lukijoilta hyviä kirjoituksia ja ehdotuksia. Minäkin olen ehdottomasti sitä mieltä, että teit aivan oikean ratkaisun, vaikka ero on aina vaikea asia, mutta tuossa tapauksessa ei ollut oikein enää muuta vaihtoehtoa kuin ajatella itseä ja järjellä. Voimia sinulle ja onnea uuden etsintään! =)


    • Purppuranainen

      Olen lukenut tätä ketjua melko alusta saakka.. Paljon miettinyt asiaa ja nyt kun huomasin tämän täällä, olin lukemastani todella tyytyväinen! Ihana kun kirjoitit tarinan 'päätöksen' meidänkin luettavaksi.. Vaikka tuskin tämä mikään tarinan loppu oli, uusi sivu on nyt avautunut, luulen?
      Tsemppiä tulevaan, ja voimia eron yli! :) -ylpeä sinusta!

    • yfyfouyfo

      Samaa mieltä purppuranaisen kanssa, että hyvä kun kirjoitit myös "päätöksen" ja että teit sen päätöksen että erosit.

      Haluan kuitenkin korjata muutamia asioita joita tässä ketjussa on esitetty. Ensinnäkin masentuneella ei ole mikään epävakaa luonne, kuten eräs väitti. Masentuneen luonne on kaikkea muuta kuin epävakaa. Toiseksi, AP esitti että masennusoireet/kommunikaatiovaikeudet/seksittömyys olisivat olleet suurin syy eroon. Uskallan olla eri mieltä. Masentunut ei ole mikään puhekyvytön sekopää.

      Kyllä se suurin syyllinen on ollut siinä että nainen on ollut ihastunut toiseen mieheen. Se taas aiheuttaa hyvin syvää haluttomuutta kun mielessä on toinen mies jonka kanssa haluaisi seksiä ja jonka kautta huomaa puutteet nykyisessä miehessä. Se aiheuttaa myös kommunikaatiovaikeudet kun ei uskalleta eikä pystytä tunnustamaan toiselle että haluaa toista miestä.

      Masennuslääkitys voi aiheuttaa haluttomuutta, mutta haluttomuus ei ole sama kuin inho seksiä kohtaan. Inhoon täytyy olla syy ja väitän että tässä tapauksessa inhoon on ollut syynä pettämisen halu toisen miehen kanssa. Haluttomuus on ihan toisenlaista koska siihen ei liity tunnetta. Tuota voi verrata yksi yhteen siihen kuten sanotaan ettei rakkauden vastakohta ole viha, vaan välinpitämättömyys, eli rakkauden puute joka johtaa tunteettomuuteen.

      Jos nainen on inhonnut seksiä AP:n kanssa, siihen on ollut olemassa syy.

    • A.P

      Toisin sanoen pohjimmainen vika oli minussa ja minun puutteissani. No niin, jos olisin ollut hyvä ja haluttava niin ei kai näin olisi käynyt.

      • Purppuranainen

        Älä nyt ainakaan itseäsi syytä! Siihen asiaan tarvitaan aina kaksi, ja vaikka kuinka olisit ollut haluttava, et voi estää kolmannen pyörän astumista peliin! Katse ylöspäin!
        Uudet seikkailut odottaa ;)


    • ydin

      Noin sitä pitää, nyt olet asian ytimessä. Aivan turhaan mielistellä muutaman ensimmäisen kerran jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe