Hamsterit ja mesolangat

Hamsteripussukka

Onko kukaan ottanut mesolankoja hamsteripusseihin? Itse olen ensi viikolla menossa ottamaan ko. langat leukalinjaan. Voi kyllä olla, että jossain vaiheessa on vain mentävä veitsen alle, mut kokeillaan nyt tää vielä.

30

3825

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onniponni

      Moi! Mulle laitettiin pari kuukautta sitten leuan alle helttaan ne mesolangat ja ei oo helttaa enää. Tosi ilonen olen.

      • Hamsteripussukka

        Paraniko tulos viikkojen myötä? Vai näkyikö hyvä tulos heti?


      • onniponni
        Hamsteripussukka kirjoitti:

        Paraniko tulos viikkojen myötä? Vai näkyikö hyvä tulos heti?

        Hitaasti vaikutti mutta hyvin toimi


      • Hamsteripussukka

        Mulle laitettiin muutama pvä sitten 20 lankaa, kymmenen lankaa puolelleen.
        Nyt poskien alaosat ovat kipeät ja turvoksissa. Syöminen on vaikeaa.

        Hiukan epätoivoista touhua on. Toivotaan nyt, et turvotus laskee.


      • Ma-am

        Hei,

        Missä sulle onniponni laitettiin ? Entä sulle Hamsteripussukka ?


    • KokeiltuOnEiToimi

      Ei kannata laittaa rahojaan mesolankoihin. Niillä ei todellakaan liftata mitään, auttavat ehkä vähän kollageenin muodostuksessa mutta siinä se sit onkin. Suomessa näitä markkinoidaan siis täysin erheellisesti. Eiköhän noita laitettaisi joka klinikalla jos oikeasti toimisivat. Hintakin täällä ihan rosvousta 32-45 euroa kappale yhdestä langasta joita kukan tahansa pystyy netistä tilaamaan 0,50-1 euroa kappale. Ei kannata heittää rahojansa hukkaan!

    • 555666666

      Ja selväksi tuli.... Montako postausta vielä ajattelit laittaa tästä Tarjasta????

      • LeidiManhAttan

        Oo ihanat naiset , pysykää ominaitsenänne. Oikealla meikkauksella saa ihmeitä aikaan


      • auRinKo27

        LeidiManhattan, samaa mieltä


      • kauniix
        LeidiManhAttan kirjoitti:

        Oo ihanat naiset , pysykää ominaitsenänne. Oikealla meikkauksella saa ihmeitä aikaan

        Meikkauksella saa pieniä ihmeitä aikaan pieniin ongelmiin. Kun ongelmat ovat isoja, ei meikkaus auta.

        Itsellä senluonteisia ongelmia kasvojen ulkonäössä, että kasvoleikkaus ainoa vaihtoehto. Kerään rohkeutta leikkaukseen ja hyvän kirurgin etsimiseen. Lähtisin kauaskin leikkaukseen, jos tietäisin olevani todella hyvissä käsissä.


    • Kesäfiilixellä

      Hamsteri ja mesolangat

      • lizzielii

        Ei toimi marsuihin


      • taassamaahöpinää

        Sun ongelma ei liene mesolangat?


      • naminamiriinu
        lizzielii kirjoitti:

        Ei toimi marsuihin

        Joo ei toimi marsuihin. Kollageenia kasvoissa ehkä vahvistaa joksikin kuukaudeksi. Hyaluroni parempi:)


    • Spämmääjäpois

      Hermostuttavaa floodaamista.

      • Pattymamma

        Miksi totuus hermostuttaa. Enjoy your life


      • jokoriittäisi

        Mikähän tässäkin on "totuus". Ihan hullua haukkua yhtä yrittäjää kymmenellä kommentilla. Aina joku katkera tyyppi, joka ei ole tyytyväinen mihinkään.


    • mesolangatrules

      Ei voi tietää mitä Kinnunen laittaa, mutta täällä pääkaupungissä langat ainakin toimii

    • ekatmesot

      Mesolangat toimii... itelle laitettu ekat puolitoista vuotta sitten Helsingissä ja Tarja laittanut uusia onnistuneesti .... joku täällä parjaa ja heittää täyttä sontaa... taitaa olla syy jossakin muussa kuin mesolangoissa ja niiden toimivuudessa.... katkeruus ei kaunista kettään !!!!

      • tyhmyydenhuippu

        No samaa mieltä. Tää palsta on jonkun tyypin oman pahan olon purkupaikka.


    • rosely58

      Mulle mesolankoja laitettu Tarja laittanu, toimii. Iho on ihanan sileä ja marsut hävisi.

    • justDoItagaui

      Hamstereihin tehoaa laihdutus ja liikunta

      • raatorotta

        No et taida tietää edes, mitä ne "hamsterit" ovat .Että liikunta.
        Liikunta ei auta mihinkään suuntaan, laihdutuksella mahdollisesti vielä pahenevat ja alkavat roikkua kaiken lisäksi.


      • puukkoakehiin

        tuo on totta, laihdutin 10 kg ja nyt roikkuu koko pärstä... ei riitä edes mesolangat


    • Lurppaposki

      Olisko jollain kokemusta Neurofysion Tarjasta Joensuussa. Haluaisin kokeilla lankoja leukaperiin ja kohottaako ne. Tarviiko lisänä fillereitä jos posket lommolla. Joensuuhun lienee tullut Estetian palvelut. Mikähän on Tarjan hintataso langoissa ja käyttääkö esim Juvedermia/hinta ml?? Asialliset vastaukset kiitos. Olen kuullut Kinnusesta ihan positiivista.

    • turhialupauksiako

      Mulla on 58-vuotta ikää ja isot hamsteripussit lihomisen ja laihtumisen myötä. Ei ne langat paljoa auttaneet. Iho ehkä vähän tasaisempi mutta pussit ennallaan. Kun on näin paljon ikää auttaa vaan veitsihoito sanoi lääkäri.

    • Apuasaa

      Mulle laitettu langat nyt pusseihin kolme kertaa. Nyt hyvä . Oon tyytyväinen. Ei roiku, ikää 59 vuotta. Ei tarvii ottaa jos ei halua, voi ottaa jos haluaa. Jos riippuu paljon pussi ei ehkä yksi kerta riitä. Mustelma tuli muttä lähti viikon päästä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe