Salamat ja painovoima-aallot

ValoisaEnergia

"These spectacular phenomena, called sprites, are fireworks-like electrical discharges, sometimes preceded by halos of light, in earth's upper atmosphere. It has been long thought that atmospheric gravity waves play an important role in the initiation of sprites but no previous studies, until this team's recent findings, provided convincing arguments to support that idea"

http://phys.org/news/2015-06-lightning-links-specific-atmospheric-conditions.html

Niin, että mitäs nämä ns., painovoima-aallot muka nyt sitten ovat heh!

Minähän kerroin jo monta aikaa sitten että nämä yläilmakehän, oliko ne keijusalamat syntyvät kun laajenevan Maapallon keskustatasta työntyvä laajeneva liike / energia kohtaa laajenevaa Maapalloa kohti työntyvää laajenevaa liikettä / energiaa erillisinä laajenevina tihentyminä ja törmäyksistä ketjureaktio josta voimakasta havaittavaa liikkeen / energian laajenemista!

Taas yksi suora havainto laajenevasta liikkeestä / energiasta!

Yes Yes

Peace

:)

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ouyt9uyt9

      Taas yksi tapa kirjoittaa täyttä paskaa. Et ymmärrä fysiikasta yhtään mitään ja siksi kaikki selittelysi ovat lapsellista sontaa.

      • ValoisaEnergia

        Kari Enqvist ei kuvittele.itsestään liikoja niin kuin te jotka luulette ymmärtävänne näitä asioita!

        Yleisökysymys kohdadta 6.20 eteenpöin!

        http://m.youtube.com/watch?v=oMZ_OY-dLCM

        Siis jos ei ole mitään, niin miten voi räjähtää?"

        Enqvist vastaa: "Niin tuota, ei se, ei se oo tyhmä kysymys ollenkaan ja se vaikea siis, vaikea siis ymmärtää, tota enkä mä, enkö mä itsekään sitä ymmärrä sitten silleen niinku mitenkään erityisen paljon syvällisemmin, muuta kuin näitten matematiikan ja sitten niiden antamien analogioiden kautta" jne

        Jumaliakaan ei voi sen syvällisemmin ymmärtää, mitä nyt raamatun taruja lukemalla voi yrittäö ymmärtää heh heh!

        Peace

        :)


      • ValoisaEnergia

        Kaikkien mysteerien äiti on se että omasta mielestään terveet ihmiset puuttuvat omasta mielestään sairaan ihmisen kirjoituksiin uudestaan ja uudestaan vuosi toisensa jälkeen, ilman että voisivat hyötyä siitä itse mitenkään!

        Sitä sietäisi tutkia tieteellisesti, että mikä saa ihmisen toimimaan tuolla tavalla vuodesta toiseen heh heh!

        Minulle ei tulisi mieleenkään tuhlata aikaani ja liikettä / energiaani sellaiseen!

        Peace

        :)

        Kuinka tyhmä ihmisen täytyykän olla jos hän kertoo omasta mielestään tyhmälle ihmiselle uudestaan ja uudestasn vuosi toisensa perään että hän on tyhmä!

        Se jos mikä on tyhmää toimintaa!

        Itselleni tuollainen käytös ei tulisi mieleenkään!

        Peace

        :)


      • heimespämmätään
        ValoisaEnergia kirjoitti:

        Kaikkien mysteerien äiti on se että omasta mielestään terveet ihmiset puuttuvat omasta mielestään sairaan ihmisen kirjoituksiin uudestaan ja uudestaan vuosi toisensa jälkeen, ilman että voisivat hyötyä siitä itse mitenkään!

        Sitä sietäisi tutkia tieteellisesti, että mikä saa ihmisen toimimaan tuolla tavalla vuodesta toiseen heh heh!

        Minulle ei tulisi mieleenkään tuhlata aikaani ja liikettä / energiaani sellaiseen!

        Peace

        :)

        Kuinka tyhmä ihmisen täytyykän olla jos hän kertoo omasta mielestään tyhmälle ihmiselle uudestaan ja uudestasn vuosi toisensa perään että hän on tyhmä!

        Se jos mikä on tyhmää toimintaa!

        Itselleni tuollainen käytös ei tulisi mieleenkään!

        Peace

        :)

        Heh heh heh.

        Paras tapa välttyä vittuilulta olisi se että pidättäytyisit suoltamasta idioottipaskaasi tiedepalstoille. Paskallasi ei ole tieteen kanssa mitään yhteistä. Paskasi on pelkkää uskomusta jolla ei ole mitään yhteistä todellisuuden kanssa. Olet pelkkä käsilläsi paskaa ympärillesi huitova, paperille merkityksettömiä paskatuhruja piirtelevä ääliö. Muistatko ajan jolloin oli vielä lankapuhelimia, puhelinpöytiä ja puhelinmuistioita? Keskimääräisen puhelinkeskustelijan muistioon töhertämissä ajatuskuvioissakin oli enemmän fysiikkaa kuin sinun idiootin paskahöpinöissä ja paskoissa youtubetöherryksissäsi yhteenlaskettunakin.

        Paskaidiotismisi on jo sitä luokkaa että ansaitset ihan oikeasti Suomen Virallisen Idiootin tittelin. Olet harrastanut paskansuoltamistasi yli vuosikymmenen kymmenillä eri palstoilla suoltaen tuhansia ja taas tuhansia paskaidioottiviestejä kuten tällekin palstalle, spämmäten samaa viestiä ja aloitusta kymmeniä kertoja saaden potkut kaikilta, ja nyt olet jo niin harhainen että luulet että saamasi palaute johtuisi siitä että sinua jotenkin vainottaisiin tai muut olisivat jotenkin väärässä ja vainoaisivat sinua sen vuoksi. Ja peräti että sinua vainoaisi joku tai muutama ihminen!

        Kun totuus on yksinkertaisesti se, että olet väärässä, olet idiootti ja olet huudellut niin monessa paikassa niin monen vuoden aikana että olet saanut vastaasi monen monta "vittuilijaa" jos nyt toden kertomisesta voi edes vittuilijan arvonimeä myöntää.

        Olet pelkkä idiotismiasi vajaamielisesti monelle palstalle ja moneen ketjuun pakkomielteisesti spämmäävä idiootti. Ääliö häirikkö joka on saanut kenkää kaikkialta. Neljävuotiaan tasolle käsityskyvyssään jumiutunut vajakki jolla vieläpä on surkuhupaisasti suuruusharha. Olethan kertonut vielä pokkaavasi Nobel- palkinnon ja olet myös kaikkien muiden suuruusharhasta kärsivien ominaiseen tapaan verrannut itseäsi Galileo Galileihin.. Oikeasti olet pelkkä nolla.

        Mieti mitä teet sukunimellesi, netti ei unohda.


      • ValoisaEnergia kirjoitti:

        Kari Enqvist ei kuvittele.itsestään liikoja niin kuin te jotka luulette ymmärtävänne näitä asioita!

        Yleisökysymys kohdadta 6.20 eteenpöin!

        http://m.youtube.com/watch?v=oMZ_OY-dLCM

        Siis jos ei ole mitään, niin miten voi räjähtää?"

        Enqvist vastaa: "Niin tuota, ei se, ei se oo tyhmä kysymys ollenkaan ja se vaikea siis, vaikea siis ymmärtää, tota enkä mä, enkö mä itsekään sitä ymmärrä sitten silleen niinku mitenkään erityisen paljon syvällisemmin, muuta kuin näitten matematiikan ja sitten niiden antamien analogioiden kautta" jne

        Jumaliakaan ei voi sen syvällisemmin ymmärtää, mitä nyt raamatun taruja lukemalla voi yrittäö ymmärtää heh heh!

        Peace

        :)

        Eli Enqvist sanoi, että sen voi ymmärtää syvällisesti matematiikan kautta. Mutta kun yleisöluennoissa asiaa ei voi esittää matemaattisesti.
        Sinä et taida ymmärtää edes populaaria selitystä.


      • ValoisaEnergia kirjoitti:

        Kaikkien mysteerien äiti on se että omasta mielestään terveet ihmiset puuttuvat omasta mielestään sairaan ihmisen kirjoituksiin uudestaan ja uudestaan vuosi toisensa jälkeen, ilman että voisivat hyötyä siitä itse mitenkään!

        Sitä sietäisi tutkia tieteellisesti, että mikä saa ihmisen toimimaan tuolla tavalla vuodesta toiseen heh heh!

        Minulle ei tulisi mieleenkään tuhlata aikaani ja liikettä / energiaani sellaiseen!

        Peace

        :)

        Kuinka tyhmä ihmisen täytyykän olla jos hän kertoo omasta mielestään tyhmälle ihmiselle uudestaan ja uudestasn vuosi toisensa perään että hän on tyhmä!

        Se jos mikä on tyhmää toimintaa!

        Itselleni tuollainen käytös ei tulisi mieleenkään!

        Peace

        :)

        Eiköhän sinun olisi tuon mysteerin kohdalla syytä katsoa peiliin. Tieteen jatkuva vuosia kestänyt dissaaminen hehettelyineen ja jumaliksi nimittelyineen on sen verran ala-arvoista toimintaa, että ei ihme, jos joltain hihat palaa. Olet ansainnut kaiken sen, mitä niskaasi kaadetaan ihan itse omalla toiminnalsi.


      • Onko_tuttua
        ValoisaEnergia kirjoitti:

        Kari Enqvist ei kuvittele.itsestään liikoja niin kuin te jotka luulette ymmärtävänne näitä asioita!

        Yleisökysymys kohdadta 6.20 eteenpöin!

        http://m.youtube.com/watch?v=oMZ_OY-dLCM

        Siis jos ei ole mitään, niin miten voi räjähtää?"

        Enqvist vastaa: "Niin tuota, ei se, ei se oo tyhmä kysymys ollenkaan ja se vaikea siis, vaikea siis ymmärtää, tota enkä mä, enkö mä itsekään sitä ymmärrä sitten silleen niinku mitenkään erityisen paljon syvällisemmin, muuta kuin näitten matematiikan ja sitten niiden antamien analogioiden kautta" jne

        Jumaliakaan ei voi sen syvällisemmin ymmärtää, mitä nyt raamatun taruja lukemalla voi yrittäö ymmärtää heh heh!

        Peace

        :)

        Pippeli hyppeli pitkin siltaa,
        toivotti pillulle hyvää iltaa.
        Katsoi taivaan tähteä,
        naimaan tahtoi lähteä.
        Katsoi rahapussia,
        ei ole varaa nussia.


    • Jukan_veli

      Kerrotko mitä AVARUUSteleskooppi Hubblella tutkitaan? Nanomenninkäisiäkö?

    • Jukan_veli

      Äidin mukaan sinusta piti tulla vain tahra lakanalle... mutta sinusta tulikin tahra yhteiskuntaan.

    • ValoisaEnergia

      "Even though lightning is a common phenomenon, the exact mechanism triggering a lightning discharge remains elusive. Scientists at the Dutch national research institute for mathematics CWI, the University of Groningen and the University of Brussels now published a realistic model involving large ice particles and cosmic rays."

      http://m.phys.org/news/2015-07-cosmic-lightning.html

      Tämänkin palstan trollit ovat moneen otteeseen vakuutelleet että fyysikot kyllä ymmärtävät esim. Salamojen syntytavan täydellisesti, mutta sekin on valhe!

      Te trollit ja teidän Valehtelijoiden klubi heh heh!

      Peace

      :)

      • ValoisaEnergia

        "The proposed model would predict that lightning inception at higher altitudes (e.g. 12 km) is less likely, as the hydrometeors would have to be longer to reach the required electric field density, while electron density in air showers caused by cosmic particles is lower at this altitude."

        Hyvä alku on tutkia liikkeen / energian tiheyksiä ja sen muutoksia jo olemassa olevassa avaruudessa!

        Sen tutkiminen tieteellisesti on mahdollista, toisin kuin laajenevan avaruuden tutkiminen!

        Peace

        :)


      • ykkösfani

        Hei jukka! 10.7. lähestyy, ethän luista lupauksestasi vaan heität ne lupaamasi kuperkeikat Kuopion torilla? Olethan sanasi mittainen mies? Ja pliis ota se kartiohattu mukaan, jookos!


      • u70igg
        ValoisaEnergia kirjoitti:

        "The proposed model would predict that lightning inception at higher altitudes (e.g. 12 km) is less likely, as the hydrometeors would have to be longer to reach the required electric field density, while electron density in air showers caused by cosmic particles is lower at this altitude."

        Hyvä alku on tutkia liikkeen / energian tiheyksiä ja sen muutoksia jo olemassa olevassa avaruudessa!

        Sen tutkiminen tieteellisesti on mahdollista, toisin kuin laajenevan avaruuden tutkiminen!

        Peace

        :)

        Mitä tarkoittaa liikkeen tiheys?
        Energiatiheyksiä avaruudessa on tutkittu iät ajat samoin kuin erilaisten kappaleiden liikkeitä.


      • ValoisaEnergia

        Esim. Maapallo koostuu liikkeestä / energiasta ja Maapallo, jolla on tiheys, liikkuu avaruudessa joka on ei yhtään mitään.

        Peace

        :)


      • torillatavataan
        ValoisaEnergia kirjoitti:

        Esim. Maapallo koostuu liikkeestä / energiasta ja Maapallo, jolla on tiheys, liikkuu avaruudessa joka on ei yhtään mitään.

        Peace

        :)

        Älä unohda kuperkeikkojasi 10.7 Kuopion torilla


    • ValoisaEnergia

      Noloudesta puheenollen!

      Teidän uskonlahkonne ylipapin käsien heilutus siten että sönköttää tuohon tapaan on kyllä jo todella noloa!

      Onhan kyseessä kuitenkin yhteiskuntamme palkkaama henkilö!

      Kari Enqvist ei kuvittele itsestään liikoja niin kuin te jotka luulette ymmärtävänne näitä asioita!

      Yleisökysymys kohdasta 6.20 eteenpäin!

      http://m.youtube.com/watch?v=oMZ_OY-dLCM

      Siis jos ei ole mitään, niin miten voi räjähtää?"

      Enqvist vastaa: "Niin tuota, ei se, ei se oo tyhmä kysymys ollenkaan ja se vaikea siis, vaikea siis ymmärtää, tota enkä mä, enkö mä itsekään sitä ymmärrä sitten silleen niinku mitenkään erityisen paljon syvällisemmin, muuta kuin näitten matematiikan ja sitten niiden antamien analogioiden kautta" jne

      Jumaliakaan ei voi sen syvällisemmin ymmärtää, mitä nyt raamatun taruja lukemalla voi yrittää ymmärtää!

      Peace

      :)

      • heimespämmätään

        Hei Jukka! Torillahan tavataan 10.7. vai mitä? Lupasithan heittää kuperkeikat kuopion torilla mikäli "teoriasi" ei ole lyönyt läpi ja tiedeyhteisö sitä tunnustanut vuoden sisään. Ja siitähän on jo viitisen vuotta eikä "teoriaasi" ole kukaan noteerannut! Joten hopi hopi kuperkeikkoja harjoittelemaan, torilla tavataan 10.7. kuten olet luvannut! Ja se alumiinitötterö päähän sitten että artistin tunnistaa väenpaljoudesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe