29.6. Psyko-Barbien ja Kenin haastattelu

Runsasmuotoinen

65

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nakkihuulio

      Johannan suuvärkki on kyllä ruma.

      • wedfghnmolkjbhvcxz

        Irvokasta miten toi hylje vääntelee naamaansa miehen puhuessa. Sitten kun tuli hylkeen vuoro puhua oli pakko lopettaa katselu ja kuuntelu. En kestä kun englannin kieltä rääkätään!


      • diidaaduu

        Hymyillessä hampaansa ei näy lainkaan mikä ei ole viehättävää lainkaan.
        Kunpa ymmärtäisi vähentää täyteaineita huulissaan. Emmanuelkin kehui daamin sinisiä silmiä, nekin tulisivat paremmin esille jos suu olisi "sopusuhtaisempi". Neiti itse on kuitenkin tyytyväinen, saattaa jopa hankkia vielä pulskemmat huulet.


      • Mielipuolista
        diidaaduu kirjoitti:

        Hymyillessä hampaansa ei näy lainkaan mikä ei ole viehättävää lainkaan.
        Kunpa ymmärtäisi vähentää täyteaineita huulissaan. Emmanuelkin kehui daamin sinisiä silmiä, nekin tulisivat paremmin esille jos suu olisi "sopusuhtaisempi". Neiti itse on kuitenkin tyytyväinen, saattaa jopa hankkia vielä pulskemmat huulet.

        Tunkin naurahtelu kesken kaiken on jotenkin kolkkoa.


      • silkkaapotaskaa
        Mielipuolista kirjoitti:

        Tunkin naurahtelu kesken kaiken on jotenkin kolkkoa.

        Tunkio on taantunut 3vuotiaan tasolle, jolta purskahtelee hihitystä/kikatusta ihan spontaanisti silloin kun joku nimensä mainitsee...
        Huvitti toi Kenmanuelin huonosti ulkoa opeteltu puhe....
        Sitä paitsi Tunkiolla EI ole siniset silmät, eikä ollut Havaijisessa ruskettunut, vaan vaaleampi kuin valta osa ihmisistä siellä.


      • Beachsumoilu
        silkkaapotaskaa kirjoitti:

        Tunkio on taantunut 3vuotiaan tasolle, jolta purskahtelee hihitystä/kikatusta ihan spontaanisti silloin kun joku nimensä mainitsee...
        Huvitti toi Kenmanuelin huonosti ulkoa opeteltu puhe....
        Sitä paitsi Tunkiolla EI ole siniset silmät, eikä ollut Havaijisessa ruskettunut, vaan vaaleampi kuin valta osa ihmisistä siellä.

        Rantasumopainia pinkissä trikoossa Havaijilla joulukuussa 2014: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10847420_351564445031056_7120309441412505416_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9


      • Vihreät-Ei-Siniset
        silkkaapotaskaa kirjoitti:

        Tunkio on taantunut 3vuotiaan tasolle, jolta purskahtelee hihitystä/kikatusta ihan spontaanisti silloin kun joku nimensä mainitsee...
        Huvitti toi Kenmanuelin huonosti ulkoa opeteltu puhe....
        Sitä paitsi Tunkiolla EI ole siniset silmät, eikä ollut Havaijisessa ruskettunut, vaan vaaleampi kuin valta osa ihmisistä siellä.

        Tukiaisen silmät ovat pikemminkin vihreät kuin siniset. Miksi KenManuel erehtyi?


      • Videohaastattelu
        Vihreät-Ei-Siniset kirjoitti:

        Tukiaisen silmät ovat pikemminkin vihreät kuin siniset. Miksi KenManuel erehtyi?

        Niin tai näin, tässä Johanna Tukiaisen uusi rakas Emmanuel (haastattelu 29.6.2015 Youtubessa): https://www.youtube.com/watch?v=6IVD0RU_Yrs


    • Turhavalehdella

      Joko jätkä on tyhmä tai ilmaisen pillun puutteessa. Muusta ei voi olla kyse ei ainakaan ihastumisesta.

      • Juvan-Puutarhuri

        Kova kyntömies, jos Tunkkia panee.


    • leukakeinu

      Ilmaisen kämpän puute siinä on syynä Tunkeron kanssa hengailuun. Saa nähdä, pääseekö Emma viikonvaihteen keikalle. Voisi sitä ennen opetella dueton Möllin kanssa ruotsalaisten kansallislaulusta: "Eikä me olla veljeksiä, vaikka me ollaan kahden..."

    • Albertin-hollitupa

      Kun yhteishaastattelu oli tehty, rahat Seiskalta saatu, niillä viinaa ja nappeja ostettu, Emmanuelista ei ollut enää hyötyä, Emmanuel sai mennä, rähinä päälle! Tuo Psyko-Barbie on ihmishirviö:

      ”Emmanuel, mikä lieneekään, hakkasi mut!!!!! http://aijaa.com/d7eDOC Miksi en saa ketään kiinni???!!!! Tarvitsen kohta turvakodin!!!! Hän tuli mustasukkaiseksi mulle NAiSEN takia ja hakkasi mut!!!!!!!!” (Psyko-Barbie Fb:ssa 30.6. aamulla)

      • Albertin-murju-kirottu

        ”Huuli halki, osa sisäelimistäni vuotaa verta!!!!! MILLOIN poliisit uskovat mitään??!!!! Kiitos heille että veivät kyseisen hirviön pois!!!” (Psyko-Barbie Fb:ssa 30.6. aamulla)


      • Albertin-rähinä

        ”Hän rikkoi myös mun vanhempieni antaman Jeesus patsaan toisen käden, kipsistä valetun. Emmanuel kuristi myös koiriani, toinen pääsi pakoon. MIKSI KUKAAN EI VASTAA MULLE????!!!! Paitsi kiitos Suomen poliiseille, että veitte hirviön asunnostani pois (tai kodistani ylipäätään, hän potki minua myös niin että vuodam verta!!!!)” (Tunkki Fb:ssa 30.6. aamulla)


      • mustelma

        No niinpä tietysti, taas tätä, vai onko tämä joku pila?
        Jos on totta madam voisi kerrankin miettiä miksi vetää tuollaisia miehiä puoleensa ja ottaa siitä oppia tulevaa varten. Mutta ei, sama jatkuu ja jatkuu...


      • Albertin-yksinäinen

        ”Olli Loukola heitti jo yhden kerran Emmanuelin tavarat ulos asunnosta!!! E. alkoi uhkailemaan Ollia ja heitti hänet pihalle!!!!! sairas narsisti!!!!!” (Tunkin Fb 30.6. aamulla)


      • Viimeinen-onni

        ”Tämä oli viimeinen kuva ennen pahoinpitelyäni. http://aijaa.com/ny96mR Varsinkin toisen tytön kanssa tanssin paljon espanjalaisia nopeita biisejä, koska Emmanuel halusi ja hän myös videoi kyseistä tyttöä multa tai häneltä lupaa kysymättä!!!!!!! Temperamentti on eriasia mutta ei KUKAAN MIES LYÖ NAISTA, olen täysin JÄRKYTTYNYT.” (Tunkki Fb:ssa 30.6. ap)


      • RahatTakas
        Viimeinen-onni kirjoitti:

        ”Tämä oli viimeinen kuva ennen pahoinpitelyäni. http://aijaa.com/ny96mR Varsinkin toisen tytön kanssa tanssin paljon espanjalaisia nopeita biisejä, koska Emmanuel halusi ja hän myös videoi kyseistä tyttöä multa tai häneltä lupaa kysymättä!!!!!!! Temperamentti on eriasia mutta ei KUKAAN MIES LYÖ NAISTA, olen täysin JÄRKYTTYNYT.” (Tunkki Fb:ssa 30.6. ap)

        Saakohan mamma hinnanalennusta kun ördaajat lähetti viallisen rattopojan trinzezzalle?


    • vanhempi_Gonzales

      Melkoinen kahakka, jos "Emma" on viety putkaan. Tunkilla oli suomenkielisenä tappelun tulkintaetu poliisien suuntaan.

      Taas menee koko päivä Tunkeron kyttäämisessä.

      • polvetSolmussa

        Kyllä Stadin poliiseilla sen verran on englannin kieli hallussa, että yhden Emmanuelin salvadorin-englannista selvän saavat.
        Turha on tunkion huudella, että E:tä haastatellut poliisi olisi jotenkin puolueellinen.
        Kyllä toi virkavalta näkee niin paljon väkivallan uhreja, että osaavat erottaa nyrkin lyönnin kännikompuroinnista.


    • Tapani54v

      Täydellistä amerikanenglantia on aina niin hienoa kuunnella. Änd äää ööö sidesanat ovat kuin piste iin päällä

    • Psykonarsipaatti

      Livekäyttäjä32777 postasi aamutuimaan 30.6. ansiokkaan analyysinsa:

      ”Nyt se on leikin loppu!

      Jahas, nyt on sitten käynyt niin, kuten näädät ihan railina jo viikko sitten ennustivat.
      Hawaiisen Ken, tuo komea sohvasurffaaja Emmanuel, osoittautui narsistipsykopaatiksi. Näin käy aina jokaiselle Tuksun ystävälle, jopa perheenjäsenelle, ennemmin tai myöhemmin. KenManuelin kohdalla se tapahtui ennemmin.” Koko bloggaus: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Nyt-se-on-leikin-loppu/1075584

      • Seiskan-uutiset

        Seiska raportoi 30.6. illansuussa:

        ”Johanna Tukiainen hakattiin - kuva! http://aijaa.com/d7eDOC

        Kohublondi Johanna Tukiaisen juhlailta Helsingissä sai ikävän lopun, kun hänet pahoinpideltiin aikaisin tiistaiaamuna. - Soitin poliisin paikalle, ja he veivät pahoinpitelijän putkaan, Johanna kommentoi Seiskalle.

        Johanna lisäsi Facebookiinsa kuvan, jossa hän esitteli saamiaan vammoja.
        - Nenän verenvuotoa oli vaikea saada tyrehtymään. Myös huuleni halkesi. Tällä kertaa kaikki hampaani ovat tallella, hän totesi.”


      • Hymyn-artikkeli

        Hymy kertoi 30.6. illansuussa:

        ”Poliisit kotiin - Johanna Tukiainen verissäpäin: ”Minut hakattiin!”

        Johanna Tukiainen kertoo joutuneensa pahoinpidellyksi kotonaan. Nainen väittää, että hänen uusi miesystävänsä olisi teon takana. Johanna on julkaissut sosiaalisessa mediassa kuvan, jossa hän on verissä päin. http://aijaa.com/d7eDOC

        - Huuli halki, osa sisäelimistäni vuotaa verta. Kiitos poliiseille että veivät (mieheni) pois, Johanna kirjoittaa.

        Hänen mukaansa toinen poliiseista oli kuitenkin epäillyt, että Johanna on kaatunut ja telonut itsensä.”

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/poliisit-kotiin-johanna-tukiainen-verissapain-minut-hakattiin


      • Kenmanuel

        Hymy-näätien palstalla nimim. Äksy Piksu tiesi kertoa 1.7. aamupäivällä:

        ”Reissun pituus oli tarkoitus kestää reilu kolme viikkoa, mutta toisin kävi. Emmanuel on jo matkalla kotiin. Putkasta päästyään, hänet vietiin lentokentälle suoraan. Hänellä ei ollut rahaa, eikä muita tuttavia Suomessa kuin Tuksu joten hänelle maksettiin aikaisempi paluulippu kotiin valtion toimesta. Emmanuelin oli tarkoitus olla keikoilla mukana, että saisi rahaa.”


      • Kenmanuel
        Kenmanuel kirjoitti:

        Hymy-näätien palstalla nimim. Äksy Piksu tiesi kertoa 1.7. aamupäivällä:

        ”Reissun pituus oli tarkoitus kestää reilu kolme viikkoa, mutta toisin kävi. Emmanuel on jo matkalla kotiin. Putkasta päästyään, hänet vietiin lentokentälle suoraan. Hänellä ei ollut rahaa, eikä muita tuttavia Suomessa kuin Tuksu joten hänelle maksettiin aikaisempi paluulippu kotiin valtion toimesta. Emmanuelin oli tarkoitus olla keikoilla mukana, että saisi rahaa.”

        Äksy Piksun lisäkommentti:

        ”Tuksu odotti Kenin saapuvan putkasta hänen luokseen, mutta jos oikein olen käsittänyt, Ken oli itse halunnut lähteä kotiin ja näin ollen on ymmärrettävää, että valtio maksoi lipun Kenille takaisin kotimaahan. Ken varmasti tajusi, että paskaa on odotettavissa, jos olisi jäänyt Tuksun luo, ja näin näki parhaimmaksi poistua.

        Aamuyöllä Tuksu on tästä kiukutellut fc. Kirjoituksesta jo huomasi, että oli odottanut Kenin tulevan takaisin, mutta vittumainen valtio oli maksanut liput, ja tämän johdosta Tuksu aikoi vetää ilmeisesti valtion raskaaseen tutkintaan.”


      • Raskas-Tutkinta
        Kenmanuel kirjoitti:

        Äksy Piksun lisäkommentti:

        ”Tuksu odotti Kenin saapuvan putkasta hänen luokseen, mutta jos oikein olen käsittänyt, Ken oli itse halunnut lähteä kotiin ja näin ollen on ymmärrettävää, että valtio maksoi lipun Kenille takaisin kotimaahan. Ken varmasti tajusi, että paskaa on odotettavissa, jos olisi jäänyt Tuksun luo, ja näin näki parhaimmaksi poistua.

        Aamuyöllä Tuksu on tästä kiukutellut fc. Kirjoituksesta jo huomasi, että oli odottanut Kenin tulevan takaisin, mutta vittumainen valtio oli maksanut liput, ja tämän johdosta Tuksu aikoi vetää ilmeisesti valtion raskaaseen tutkintaan.”

        ”Kiitos Suomen poliiseillle; järjestitte tatkoituksella HULLUN kusipää äijän lentokentälle meidän vsltion kustannuksella!!!! Tiedolsi vaan: nostan tästä suuremman jutun mitä luulette!!!!” (Tunkki kiukutteli Facessa 1.7. aamuyöllä)


      • Psyko-Barbie-ja-Ken

        Psyko-Barbie selitteli Ken-epäonnistumistaan Facessa 1.7. myöhään illalla:

        ”Jotain sisäisiä verenvuotoja nähtävästi, kivut on kovat niin en ole voinut puhua tänään kenenkään kanssa.

        Huomasin että se Emmanuel hyypiö otti mun Ralph Laurenin farkkutakkini päälleen ja sai mun hakkaamisen jälkeen vielä kätevästi poliiseilta ilmaiskyydin lentokentälle! No se takki on nyt pikku seikka ja olen huojentunut että pääsin kyseisestä äijästä eroon!!!

        HUI kamala mitä ihmisiä maailmasta löytyy: en tiedä mitä tekisin jos olisin samanlaisessa tilanteessa kuin monet muut naiset esim.arabimaissa ovat, yhteisiä lapsia jne.vielä kyseisten tyyppien kanssa!!!!

        Mulla on vaan tapahtunut niin paljon negatiivista ja pahaa että kun mut hakataan tai mulle tehdään pahaa, niin sitä ei näytä moni uskovan!! joku varmaan nyt miettii mielessään että "kuitenkin provosoin miestä hakkaamaan mut" jne.mutta en todellakaan: hän kävi suoraan kimppuuni hakaten mua nyrkeillä kasvoihini ainak.viisi kertaa!

        Ja poliisit eivät edes vieneet miestä putkaan!!! Äijän ketale vielä humyili mulle kotonani, ettei poliisit eikä kukaan usko mua kuitenkaan kun mulla on leima otsassa mikä nyt onkaan!

        Tänään piti mennä suureen hengelliseen kokoukseen, mutta menen sinne ystäväni kanssa ensi viikolla. Nyt ensin labrakokeet yms. kuntoon sekä ilmoitus poliisien toiminnasta. Koko miehen läsnäolo oli pelkästään kotona uhkaava ja ahdistava: hänestä huokui pahuutta, tunsin sen konkreettisesti.

        Olen hyvin pahoillani siitä että tässä maassa laki ei näytä olevan sama kaikille! Emmanuel haukkui heti ekana pvänä kaikki amerikkalaiset ja japanilaiset naiset pystyyn, mutta kun meille tuli välillä sanaharkkaa, hän katsoi minua julmalla katseella sanoen:

        "OMG, you are even worse than those bitches in US!"

        HYI mikä tyyppi!!!” (Fb 1.7.)


      • Jatkopostaus
        Psyko-Barbie-ja-Ken kirjoitti:

        Psyko-Barbie selitteli Ken-epäonnistumistaan Facessa 1.7. myöhään illalla:

        ”Jotain sisäisiä verenvuotoja nähtävästi, kivut on kovat niin en ole voinut puhua tänään kenenkään kanssa.

        Huomasin että se Emmanuel hyypiö otti mun Ralph Laurenin farkkutakkini päälleen ja sai mun hakkaamisen jälkeen vielä kätevästi poliiseilta ilmaiskyydin lentokentälle! No se takki on nyt pikku seikka ja olen huojentunut että pääsin kyseisestä äijästä eroon!!!

        HUI kamala mitä ihmisiä maailmasta löytyy: en tiedä mitä tekisin jos olisin samanlaisessa tilanteessa kuin monet muut naiset esim.arabimaissa ovat, yhteisiä lapsia jne.vielä kyseisten tyyppien kanssa!!!!

        Mulla on vaan tapahtunut niin paljon negatiivista ja pahaa että kun mut hakataan tai mulle tehdään pahaa, niin sitä ei näytä moni uskovan!! joku varmaan nyt miettii mielessään että "kuitenkin provosoin miestä hakkaamaan mut" jne.mutta en todellakaan: hän kävi suoraan kimppuuni hakaten mua nyrkeillä kasvoihini ainak.viisi kertaa!

        Ja poliisit eivät edes vieneet miestä putkaan!!! Äijän ketale vielä humyili mulle kotonani, ettei poliisit eikä kukaan usko mua kuitenkaan kun mulla on leima otsassa mikä nyt onkaan!

        Tänään piti mennä suureen hengelliseen kokoukseen, mutta menen sinne ystäväni kanssa ensi viikolla. Nyt ensin labrakokeet yms. kuntoon sekä ilmoitus poliisien toiminnasta. Koko miehen läsnäolo oli pelkästään kotona uhkaava ja ahdistava: hänestä huokui pahuutta, tunsin sen konkreettisesti.

        Olen hyvin pahoillani siitä että tässä maassa laki ei näytä olevan sama kaikille! Emmanuel haukkui heti ekana pvänä kaikki amerikkalaiset ja japanilaiset naiset pystyyn, mutta kun meille tuli välillä sanaharkkaa, hän katsoi minua julmalla katseella sanoen:

        "OMG, you are even worse than those bitches in US!"

        HYI mikä tyyppi!!!” (Fb 1.7.)

        Jatkopostaus:

        ”En uskonut heti että hän on "elämäni rakkaus" kuten yllä kirjoitan, miehestä huokui kylmyys ja välinpitämättömyys. Lisäksi hän oletti että maksan hänelle kaiken: ei ainoastaan ruokia ja juomia, vaan manikyyrit, kylpylät jne!

        Onneksi en alkanut niitä kustantamaan: hän on nähtävästi italialainen gigolo joka on tottunut siihen, että naiset maksavat hänen kulunsa. Tästä esimerkkinä Reality ohjelma joka pyörii TV:ssä (kertoo mies gigoloista jotka myyvät itseään Las Vegasissa.)” (Tunkin Fb 1.7.)


      • Takkienkääntelijä
        Jatkopostaus kirjoitti:

        Jatkopostaus:

        ”En uskonut heti että hän on "elämäni rakkaus" kuten yllä kirjoitan, miehestä huokui kylmyys ja välinpitämättömyys. Lisäksi hän oletti että maksan hänelle kaiken: ei ainoastaan ruokia ja juomia, vaan manikyyrit, kylpylät jne!

        Onneksi en alkanut niitä kustantamaan: hän on nähtävästi italialainen gigolo joka on tottunut siihen, että naiset maksavat hänen kulunsa. Tästä esimerkkinä Reality ohjelma joka pyörii TV:ssä (kertoo mies gigoloista jotka myyvät itseään Las Vegasissa.)” (Tunkin Fb 1.7.)

        Äkkiä ne takit kääntyvät Tuksulla, jos sellaisia nyt enää on jäljellä (= niin monta on jo varastettu).


      • Kenmanuel

        ”Tässä sitä "Love, Sex and ROCK'N Roll" menoa; http://aijaa.com/hmWAMa mies oli vaan järkyttävän pinnallinen: yritin painottaa jatkuvasti että ulkonäkö on kiva asia jos sitä on, mutta LUONNE ratkaisee....!

        No olisin varmaan kuollut jos olisin jäänyt hänen kanssaan hengailemaan. Minulle tärkeää on miehen turvallisuus ja huolenpito, ei ensisijaisesti ulkonäkö. No lisää vielä aiheesta Seiska Live blogissani..... tänään showkeikka Kotkassa!” (Tunkki 3.7. ip)


    • halitulijallaati

      Näin ne Tuhnun suuret romanssit aina päättyvät: mies puolustautuu ja ero tulee.

      Jonkun viikon päästä Manu on Tunkin puheessa "ex-mieheNI".

      Manulla on huikea tarina kerrottavanaan kavereilleen.

      • Täysin-hakattu

        Livekäyttäjä ”omituinen höpöttäjä” paketoi Kenin visiitin 2.7. (7L):

        ”Tuksun tämäkin ex-mies Kenmanuel on varas

        Tuksulla ei ole vielä koskaan tainnut olla miesystävää, kaukorakkautta tai mielikuvituspoikaystävää, joka ei olisi paljastunut ennen pitkää psykopaatiksi, narsistiksi ja varkaaksi. Poikkeusta tähän ei tee myöskään Kenmanuel, sillä sisäistä verta vuotava kaunotar on järkyttäviltä vammoiltaan alkanut huomata ensimmäisiä varastettuja tavaroita ympärillään.”

        Bloggaus: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Tuksun-tamakin-ex-mies-Kenmanuel-on-varas/1075695


    • Kiimalainen

      Eipä päässyt Tunkero ainakaan tämän päivän Seiskan kanteen. Ettei vain olisi kuitenkin rakenneltu etukäteen "romanssista" pääjuttua, mutta Tunkki ryssi sen.

      • Meikkilaukku

        Ei juttua Seiskassa >> Ei rahaa Tunkille.


      • Ruokkiva-Käsi
        Meikkilaukku kirjoitti:

        Ei juttua Seiskassa >> Ei rahaa Tunkille.

        Tais alkaa samalla Tunkin lähtölaskenta SeiskaLivestä, rahahanat kiinni naps.


      • Kalkkiviivoilla

        Luulisin, että Tukiaisen sopimuksen päättäminen on ollut katkolla jo useaan kertaan, mutta Seiska haluaa tiristää hänestä vielä viimeisetkin mehut ennen kuin sopimus päätetään.


    • Kummallinen-

      "Mielummin yksin kuin huonossa parisuhteessa. And what doesn't kill you, makes you stranger......??" (Tunkki Fb:ssa 2.7. ip)

      • Hengaillen

        Suhteen päättäminen: ”Tässä sitä "Love, Sex and ROCK'N Roll" menoa; http://aijaa.com/hmWAMa mies oli vaan järkyttävän pinnallinen: yritin painottaa jatkuvasti että ulkonäkö on kiva asia jos sitä on, mutta LUONNE ratkaisee....!

        No olisin varmaan kuollut jos olisin jäänyt hänen kanssaan hengailemaan. Minulle tärkeää on miehen turvallisuus ja huolenpito, ei ensisijaisesti ulkonäkö. No lisää vielä aiheesta Seiska Live blogissani..... tänään showkeikka Kotkassa!” (Tunkki 3.7. ip)


      • Kitkatyö
        Hengaillen kirjoitti:

        Suhteen päättäminen: ”Tässä sitä "Love, Sex and ROCK'N Roll" menoa; http://aijaa.com/hmWAMa mies oli vaan järkyttävän pinnallinen: yritin painottaa jatkuvasti että ulkonäkö on kiva asia jos sitä on, mutta LUONNE ratkaisee....!

        No olisin varmaan kuollut jos olisin jäänyt hänen kanssaan hengailemaan. Minulle tärkeää on miehen turvallisuus ja huolenpito, ei ensisijaisesti ulkonäkö. No lisää vielä aiheesta Seiska Live blogissani..... tänään showkeikka Kotkassa!” (Tunkki 3.7. ip)

        Ken tulehdutti Tunkin alavärkin mekaanisen kitkan aiheuttaman kutiamisen kautta:

        ”Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut.

        Sen verran voin sanoa, että tämä yksi tulehdus mikä minulla on, liittyy suoraan Jenkeistä tulleeseen Emmanueliin. Hän ei ainoastaan lyönyt minua nyrkeillä viisi kertaa kasvoihini ja selkääni, vaan satutti myös seksuaalisella tavalla.” 7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Ennen-showkeikkaa-Kotkassa-362015-/1076055


      • Seiska-ja-Tunkki
        Kitkatyö kirjoitti:

        Ken tulehdutti Tunkin alavärkin mekaanisen kitkan aiheuttaman kutiamisen kautta:

        ”Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut.

        Sen verran voin sanoa, että tämä yksi tulehdus mikä minulla on, liittyy suoraan Jenkeistä tulleeseen Emmanueliin. Hän ei ainoastaan lyönyt minua nyrkeillä viisi kertaa kasvoihini ja selkääni, vaan satutti myös seksuaalisella tavalla.” 7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Ennen-showkeikkaa-Kotkassa-362015-/1076055

        Seiska poisti tämän Tunkin bloggauksen kunninanloukkaussyytteiden pelossa.


      • Sisäelimet
        Kitkatyö kirjoitti:

        Ken tulehdutti Tunkin alavärkin mekaanisen kitkan aiheuttaman kutiamisen kautta:

        ”Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut.

        Sen verran voin sanoa, että tämä yksi tulehdus mikä minulla on, liittyy suoraan Jenkeistä tulleeseen Emmanueliin. Hän ei ainoastaan lyönyt minua nyrkeillä viisi kertaa kasvoihini ja selkääni, vaan satutti myös seksuaalisella tavalla.” 7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Ennen-showkeikkaa-Kotkassa-362015-/1076055

        "Mahani on ollut turvoksissa ihankuin olisin raskaana jo kauemmankin aikaa, kaikki liittyy tulehdukseen. Tällä hetkellä minulla on kuumetta 40'c astetta. Tiputuksessa olen." (6.7.)


      • Meilahdessa
        Sisäelimet kirjoitti:

        "Mahani on ollut turvoksissa ihankuin olisin raskaana jo kauemmankin aikaa, kaikki liittyy tulehdukseen. Tällä hetkellä minulla on kuumetta 40'c astetta. Tiputuksessa olen." (6.7.)

        ”Tiputuksessa Meilahdessa, tänään 40'c kuume http://aijaa.com/dPF9Ez " (6.7.)


    • Mitä-touhua-koko-ajan

      Aatella, tuosta yhteishaastattelusta on mennyt vasta viikko!

      • Riemuruutana

        Mennyt kuukausi on ollut glamourkäänteitä täynnä! :)
        Syksy näyttää erittäin lupaavalta; palstakin pöhisee glamouria.


    • Ken-avautui-vihdoinkin

      Hymy-näätien palstalla nimim. ”stalkkeri” kertoi 29.7.2015, että Ken-Emmanuel, joka vieraili taannoin Helsingissä, on kertonut vierailutarinansa Hymy-lehdelle.
      Ja nyt siis vaikuttaa siltä, että Marja-äiti parittaa Johanna-tytärtään:

      ”Ken tosiaan antoi haastattelun Hymylle ja kertoi siinä karun totuuden koko surkuhupaisasta matkastaan Suomeen.

      Mamma-Tukiainenhan koko matkan maksoi, kun esikoisdother oli kinunut äitiään järkkäämään hälle miehen. Tuksu oli viinassa ja pillereissään koko ajan, eikä ollut huolehtinut emännän velvollisuuksista.

      Ken kertoo, kuinka Tuksu ravintolaillan päätteeksi kaaduttuaan naamansa verille, väitti Emmanuelin lyöneen häntä. Jne. Varsin mielenkiintoinen artikkeli. Odotan vaan, että Madame näkee sen!”

      • KenManuel-pakeni-1

        Referaatti elokuun 2015 Hymyn paperiversion artikkelista, jossa Tukiaisen Suomeen houkuttelema Emmanuel kertoo karun tarinansa. Ref. osa 1 (3):

        Havaijilainen Emmanuel saapui Suomeen juhannuksen alla 19.6.2015.
        Tänne hänet oli houkutellut Johanna Tukiainen. Houkuttimena Tukiainen oli käyttänyt 10 vuoden takaisia kuvia itsestään ja Dolls-tanssijoistaan.

        Hän oli myös kertonut olevansa Suomen kuuluisimpia bisnesnaisia.

        Emmanuelin sisko oli katsellut Tukiais-videoita netistä ja varoitellut tätä lähtemästä. Kuitenkin lopulta Emmanuel oli suostunut lähtemään Helsinkiin, sillä Tukiainen oli luvannut maksaa hänen lentolippunsa. Näin tapahtui.

        Edelleen tiedetään, että persaukisen Johanna Tukiaisen äiti, Marja Tukiainen, maksoi nuo lentoliput. Äiti myös rahoitti uusien Ikea-mööpeleiden oston Albertinkadulle ennen Emmanuelin saapumista. Lisäksi Tukiaisen ryyppyjengiin kuuluvat Joel Tokoi ja Olli Loukola siivosivat Albertinkadun asuntoa pari päivää kesäkuun alkupuoliskolla.


      • KenManuel-pakeni-2
        KenManuel-pakeni-1 kirjoitti:

        Referaatti elokuun 2015 Hymyn paperiversion artikkelista, jossa Tukiaisen Suomeen houkuttelema Emmanuel kertoo karun tarinansa. Ref. osa 1 (3):

        Havaijilainen Emmanuel saapui Suomeen juhannuksen alla 19.6.2015.
        Tänne hänet oli houkutellut Johanna Tukiainen. Houkuttimena Tukiainen oli käyttänyt 10 vuoden takaisia kuvia itsestään ja Dolls-tanssijoistaan.

        Hän oli myös kertonut olevansa Suomen kuuluisimpia bisnesnaisia.

        Emmanuelin sisko oli katsellut Tukiais-videoita netistä ja varoitellut tätä lähtemästä. Kuitenkin lopulta Emmanuel oli suostunut lähtemään Helsinkiin, sillä Tukiainen oli luvannut maksaa hänen lentolippunsa. Näin tapahtui.

        Edelleen tiedetään, että persaukisen Johanna Tukiaisen äiti, Marja Tukiainen, maksoi nuo lentoliput. Äiti myös rahoitti uusien Ikea-mööpeleiden oston Albertinkadulle ennen Emmanuelin saapumista. Lisäksi Tukiaisen ryyppyjengiin kuuluvat Joel Tokoi ja Olli Loukola siivosivat Albertinkadun asuntoa pari päivää kesäkuun alkupuoliskolla.

        Ref. osa 2 (3):

        Nooh, tultuaan Helsinkiin Emmanuel pian huomasi, että Albertinkadun asunto oli kuin kaoottinen hollitupa. Asunnossa mm. ramppasi Tukiaisen ryyppyjengiläisiä, jotka myös möykkäsivät niin, ettei matkalainen voinut palautua pitkän matkansa rasituksista normaalisti.

        ”Pahinta oli, että asunnossa juotiin jatkuvasti”, Emmanuel kertoo.
        Hän toteaa, että Tukiainen oli koko ajan humalassa ja napsi jotain pillereitä.

        Ne muutamat kerrat, kun Emmanuel liikkui ulkona Tukiaisen kanssa, hävettivät häntä. Hän veti vaan lippalakkiaan syvemmälle päähän ja yritti pysytellä hieman erillään Tukiaisesta. Seiskan kuvaamaan videoon (29.6.) hän osallistui vastahakoisesti, lievän kiristämisen seurauksena.


      • KenManuel-pakeni-3
        KenManuel-pakeni-1 kirjoitti:

        Referaatti elokuun 2015 Hymyn paperiversion artikkelista, jossa Tukiaisen Suomeen houkuttelema Emmanuel kertoo karun tarinansa. Ref. osa 1 (3):

        Havaijilainen Emmanuel saapui Suomeen juhannuksen alla 19.6.2015.
        Tänne hänet oli houkutellut Johanna Tukiainen. Houkuttimena Tukiainen oli käyttänyt 10 vuoden takaisia kuvia itsestään ja Dolls-tanssijoistaan.

        Hän oli myös kertonut olevansa Suomen kuuluisimpia bisnesnaisia.

        Emmanuelin sisko oli katsellut Tukiais-videoita netistä ja varoitellut tätä lähtemästä. Kuitenkin lopulta Emmanuel oli suostunut lähtemään Helsinkiin, sillä Tukiainen oli luvannut maksaa hänen lentolippunsa. Näin tapahtui.

        Edelleen tiedetään, että persaukisen Johanna Tukiaisen äiti, Marja Tukiainen, maksoi nuo lentoliput. Äiti myös rahoitti uusien Ikea-mööpeleiden oston Albertinkadulle ennen Emmanuelin saapumista. Lisäksi Tukiaisen ryyppyjengiin kuuluvat Joel Tokoi ja Olli Loukola siivosivat Albertinkadun asuntoa pari päivää kesäkuun alkupuoliskolla.

        Ref. osa 3 (3):

        Ravintolassa alkoi se riita, joka johti heidät eri teille.
        Tukiaisen ja Emmanuelin pöytään oli tullut erilaista väkeä, ja eräs nainen oli jutellut pitkähkön ajan Emmanuelin kanssa. Tästä mustis Tukiainen ei pitänyt, eikä syntynyttä kireää ilmapiiriä helpottanut edes klubin vaihto.

        Uudesta mestasta Emmanuel meni kadulle odottelemaan Tukiaista ja asunnolle lähtöä. Tukiaista ei kuitenkaan kuulunut. Kohta Havaijin mies meni itsekseen asunnolle, jossa oli paikalla joku sinne väsähtänyt Tukiaisen ryyppyjengin jäsen. Tämä oli avannut oven. Kello on jotain yli keskiyön.

        Tukiainen saapui asunnolle joskus kello 05-06.
        Naama oli pahasti veressä, sillä hän oli kaatunut kadulla humalapäissään.

        Tukiainen ryhtyi raivoamaan Emmanuelille ja käski tämän ulos.
        Tämä olisi halunnutkin lähteä, mutta Tukiainen oli piilottanut matkalaukkunsa, joista toisessa oli hänen passinsa.

        Tukiainen oli myös yrittänyt pahoinpidellä Emmanuelin kasvoja raivokkailla kämmeniskuilla, joita ryydittivät terävin tekotimantein koristeltu puhelin. Tukiainen heitti Havaijin miehen lenkkarit asunnon 5. kerroksen ikkunasta pihalle.

        Tässä vaiheessa Emmanuel olisi halunnut soittaa poliisit, mutta Tukiainen ehti ensin. Poliiseille Tukiainen väitti Emmanuelin pahoinpidelleen hänet, mutta nämä eivät asiaa uskoneet – heidän kanta-asiakkaansa horinoihin on jo totuttu. Poliisit etsivät yhdessä Havaijin miehen kanssa tämän matkalaukut ja saattelivat tämän Helsinki-Vantaa –lentokentän hotelliin.

        Kuultuaan Albertinkadun karmeista tapahtumista joukko suomalaisia riensi Emmanuelin avuksi. He järjestivät tälle suomalaisen prepaid-liittymän ja kotimajoituksen. Myös lentolipun paluuaika vaihdettiin, ja nyt kaveri toipuu järkytyksestä kotonaan Havaijilla.


      • Turpavärkki

        Tukiaisen kuva, jonka perusteella hän on väittänyt Emmanuelin pahoinpidelleen häntä (kuva otettu 30.6.15?): http://aijaa.com/d7eDOC


      • Kadulla

      • Vuosisadan-rakkaustarina

        SeiskaLivestä eräs kertomus tapahtumien taustoista (20.7.2015):

        ”Johanna & Kemmanuel -- Totuus Johannan Kemmanuellista!

        Asia oli sovittu jo huhtikuun aikana puhelimitse Joni S:än [Joni Soilan, Seiskan vastaavan päätoimittajan] kanssa että Kirves tulee kustantamaan Kemman Suomeen ja joka olisi pidettävä salassa toki tietyn aikaa jota Johanna ei tietenkään malttanut tehdä.

        Ideana oli se että he rakastuisivat toisiinsa tulisesti, että myös aidosti ja näin olisin itsekin toivonut toki tapahtuvan! Lopullisena palkintona tästä olisi heille kummallekin ollut näin nykypuitteissa ottaen "Luxus-matka" Turkkiin ja jossa olisi sitten tehty syväluotaava haastattelu sekä heidän ensikohtaamisestaan ja rakastumisestaan ensisilmäyksellä.

        No kaikki tämä jäi kuitenkin heiltä tekemättä, Johannan oman tyhmyyden vuoksi ja sinne meni saman tien massiiviset kuvareportaasit tästäkin vuosi sadan rakkaustarinasta. Lypsykone tapettiin ennen aikojaan...

        Kaikki nämä olen omakohtaisesti kuullut! Seuraavassa blogissani totuuksia kuuluisasta Ruotsinpyhtään Absolutistasta ja tästä katkosta!"

        Lähde: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/TUKSUN-JA-EMMANUELIN-VUOSISADAN-RAKKAUSTARINA/1077880


      • Kenin-passi-piiloon

        Seiskan kommenttiosiossa Livekäyttäjä1866 kertoi:

        ”Kyllä se oli niin, että poliisit pakottivat sinut kertomaan minne laukut, passit jne. olit piilottanut: kellarin roskahuoneeseen! Joten poliisit pelastivat Kenin kynsistäsi ja jäteluolastasi.” (30.7.)


      • Passi-piiloon

        Livekäyttäjäxxxx Seiskan kommenttiosiossa 30.7.

        ”Eikä miesparka saanut avaimia kämppään edes koirien ulkoilutuksen ajaksi, ettei pääse vaan pakoon… Tuksu ja Marja alisti ja yritti pakottaa Emmanuelin pysymään Suomessa ja esiintymään sairaassa pelissä. Onneksi pääsi pois poliisien ja auttajien avulla!”


    • Halvin-lentolippu

      Tunkin äiti, Marja Tukiainen, maksoi toukokuussa 2015 Emmanuelin lentolipun Havaijilta Suomeen. Lippu varattiin Tukholman ebookersilta. Hinta oli 16 655 kruunua, eli 1760 euroa. Kuva tositteesta: http://i.imgur.com/B9BdgOD.jpg

      • Mikä-röyhkeys

      • Majoitusmesta

        Seiskan kommenteissa Livekäyttäjä1724 kertoi 4.8.15:

        ”Tunkki. Tämä sinun ja äitisi hankkima Emmanuel oli meillä yön, kun pääsi sinusta eroon. Halutako, että laitan muutaman kuvan esim. Hymyyn sinusta koirista ja asunnostasi.”


    • ihanankallista

      Alkaa oleen aikas epätoivoista tuo sulhasen metsästys. huhhuh miten kallista

      • Tunkin-feikkaus

    • Hymyn-artikkeli
    • Profiloituminen
      • Studiokuvako

        Siisti kuva Havaijin veikkosesta.


      • Siskon-etiäinen
        Studiokuvako kirjoitti:

        Siisti kuva Havaijin veikkosesta.

        Havaijilainen Emmanuel Pona: ”Minua varoitettiin Tuksusta!”

        Johanna Tukiaisen miesystävänä esitelty Emmanuel Pona sai lentävän lähdön Tuksun luota, ja jäi jumiin Suomeen. Nyt hän kertoo Hymyssä karmaisevat kokemuksensa.”

        Artikkeli 23.8. kuva: http://www.hymy.fi/uutiset/minua-varoitettiin-tuksusta


    • Näätärapo

      Tunkki paljasti SeiskaLiven kommenttiosiossa 19.10.2015:

      "Veijo haki Emmanuelin lentokentältä ja totesi "kuka ihmeen gigolo tuo on?" Sitä aiemmin olimme viettäneet juhannuksen yhdessä Veijon kanssa, kun hän totesi, että "olen liian kaunis hänelle." Siitä tulivat nämä koukerot suhteeseen yms. yms."
      --
      Eli: loviisalainen peräkammarinpoika Veijo Lalli joutui kustantamaan Tunkin Ikea-reissut ostoksineen kesäkuussa 2015, kun Tunkille kaavailtu oikea mies, havaijilainen Emmanuel, oli tulossa morsiamensa luo Albertin murjuun.

      Veijo joutui kuskailemaan Tunkkia sinne ja tänne hakemaan tämän Emmanuel-sulhasehdokkaankin Helsingin lentokentältä Albertin asunnolle.

      Kun suhde Emmanueliin sitten tyrehtyi nopeasti, niin myöhemmin syksyllä 2015 Tunkki ymmärsi Veijon lompsan päälle sen verran, että ui tämän elämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe