Radio Pookin paras juontaja mielestäsi ?

arifani

Minä tykkään että Ari Kettukangas on paras juontaja Pookissa. Missä on Ari kun ei ole ääntä kuulunut aikoihin? Ari osaa puhuttaa ihmiset "vauvasta vaariin" eikä ole ylimielinen. Huumoria löytyy myös ja innostusta tehtävään.

58

6035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arijamarja

      Ari on hyvä ja Marja Ollakka on myös pirtsakka ja kiva juontaja.

    • Pookiinkyllästyny

      Kaikki he ovat hyviä.Mutta en jaksa kuunnella Pookia kun muutama minnuutti tulee jotain ohjelmaa ja sitte MAINOKSET keskeytää. Joten olen siirtynyt Järviradion kuunteliaksi, siellä mainoksia tulee vain muutama päivässä.Sinne kylläkin soittaminen maksaa toista kymppiä minnuutti mutta en soittele kun kuuntelen.

    • ex.raahelainen

      Vieläkö se Pooki soitta Kake Randelinia yöt läppeensä vai joko levy kului puhki?

    • Joojojo

      En jaksanut kans kuunnella kuin muutaman lähetyksen. Kerrankin eräässä musiikkiohjelmassa esiintyi sana JOO laskujeni mukaan 84 kertaa! Se oli mulle liikaa.

    • pb1

      Paras on Ari Kettukangas!

      • pb1

        Miellyttävä, ystävällinen ja mukava.
        Ihana.....


    • pb1

      Paras on Ari Kettukangas. Hän on miellyttävä, ystävällinen ja mukava.
      Ihana ja häntä on mukava kuunnella.

      • ihanatonttu

        Joo, Ari on paras ! Huumorilla mennään, vaikka joskus vähän koliseekin..
        Ari passais myös joulupukiksi joulun ohjelmaan. Supliikkia ja taitoa puhuttaa lapsia ja aikuisia löytyy. EIKÖ VOIS JOSKUS PERJANTAISIN OLLA MYÖS ILTA " KUUNTELE ARIA"..


      • SupliikiaPöksyissä
        ihanatonttu kirjoitti:

        Joo, Ari on paras ! Huumorilla mennään, vaikka joskus vähän koliseekin..
        Ari passais myös joulupukiksi joulun ohjelmaan. Supliikkia ja taitoa puhuttaa lapsia ja aikuisia löytyy. EIKÖ VOIS JOSKUS PERJANTAISIN OLLA MYÖS ILTA " KUUNTELE ARIA"..

        hyvä pukkihan se Ari on! ei se jouvva mihkää "kuuntele Aria"-iltaohjelmaan perjantaisin ku pittää pukkeilla nii monessa osoitteesa!


    • kulukuri

      Kyllä Ari on ihan hyvä ja matkii hyvin esim. Severiä. Hyvä on myös Tomppa kempeleestä. Minun suurin suokkari on kyllä Pakosen Johanna mutta ei monesti jouda laulukeikoiltaan radioon.

    • 00000000000000

      kaisuuuuu...oi kaisuuuuu

    • bööki

      Kuka Kaisu? Ei tunnista sellaista juontajaa..

      • puskaradi

        Kuka Kaisu? Ei tunnista sellaista juontajaa..

        Kaisu Puuskajoki


    • pokkiflakkaa

      Ari on paras ja puolueeton. Paavolla menee usein kannanotoksi josta tulee läpi sen puoluekanta..joka ei ole journalistisesti korrektia. Samoin Paavolta jää taustat selvittämättä ja läpi menee ihan huuhaata..alloille

      • Anonyymi

        Arilta tulee useammin pientä heh heh persuilua.


    • juomarii
    • Kipu-Siskonen

      Veljensä Vili Kettukangas on myös miellyttävä ääninen ja naiseen menevä.

      • sind

        Serkkunsa Hannu Kettukangas eli Kettu-Hane on hyvä venyttelemään housujensa taskuja, humoristi ja menee naiseen kuin naiseen kuin kuuma naskali sulaan voihin, mutta on lestadiolainen :(
        Pyytää kuitenkin sununtisin anteeksi kaikkia niitä pikkuhousuja joita on viikon aikana naisilta riisuskellut sänkykamariäänellään kuiskutellen


    • puotihutsu

      Ehdottomasti Paavo Törmi Jattustelee puoti hutsujen aikaan somasti Kerää tyhmillä kysymyksillä ja kommenteilla minuutteja. Ja tyhmät tyrnäväläiset maksaa. Toisaalta sillä on se terapeuttinenki puoli. Maakunta on idiootteja täynnä

    • Sompala

      Kati on paras

    • natmiinatmii

      Kuka ei osannut sanoa torstai, puhui aina TOROSTAISTA? Kuka ajoi ylivieskassa talon seinään päissään?

      • VaiOlitkoSinäItse

        siinä tapauksessa olikin aimomäärin onnea


    • sixupdown

      Kuka lienee paras, mutta aamuisin on joku honottaja, joka joutaisi siirtää vaikka yöohjelmiin. On pilannut monta aamua, kun olen erehtynyt pujottelemaan kanavalle.

    • POOKIPASKAA

      POOKI ON TÄYS SONTATUNKIO JA MÄRÄNNYT PASKA JOSSA MURTEELLA LÄNKYTETÄÄN ETTÄ VOIDELLAANPAS TAAS LÄSKIMAHAN SISUKSIA TUOLLA KAHVILLA JA SOITETAANPA SITTE SENJÄLKEEN PARI HUMPPAA JA SIINÄPÄ SEN RADION TUOTOS ONKIN
      JOKA VRK SAMAA RIPULIA

      • Anonyymi

        Murteita tulisi käyttää enemmän radiossa, Pooki soittaa kotimaisen tanssimusiikin parhaat!


    • OisVihanenJuontaja

      O. Konu juontajaksi sinne, ku ee siitä omiin hommiinsa enää ole.
      Sitte ois aikaa kalastellakin, kun kävis nopeesti vaa välillä vetäsee parit spiikit raatiossa.

      • KunnonKalamies

        ihan säyseä lekurihan se Osmo on mitä nää höpiset?


    • Kuuntelija52

      Jep kyllä Ari on ehdottomasti paras, ainakin perjantai-illassa! Viikosta väsyneenä on mukava kuunnella jutustelua ja varsinkin Kirunan papan kertomaa....

      • laitahanlakki

        Kyllä yliveto oli torostaipaavo.


    • Suomiradio

      PAHIN on kuitenkin se Pookin talonmies, joka vähän väliä läähättää aamupäivää, keskipäivää, iltapäivää... Sama tyyppi toitottaa melkein kaikki tiedotteet ja tekee köyhimmille asiakkaille ns. mainokset. Kaipa Pookissa ajatellaan, että kuuntelijat joutavat kärsimään vastapainoksi mukavalle musiikille. Ilman musiikkia kanava joutuisi roskikseen.

    • Teeppojajakko

      Meitä keljuttaa, koska meitä ei soittettu Kulliksi.

    • khyllä

      Kati Jurkko ja Mika Kuki. Johanna Pakonen oli myös tosi hyvä.

    • Torostai

      Mikä muki? Nevö hööd.

    • tunkkejakaikki

      samanlaisia paskanjauhajia kaikki siinä lestaradiossa

    • MURREraatio

      POOKI ON JUNTTIRAATIO
      IHA PASKA
      HEINÄHATTUJEN MÖLÖTYSTÄ

    • Pirpanax1

      Paras juontaja on Ari Kettukangas. Häkkilän haastattelut ärsyttää jolloin kanava sulkeutuu. Törmin; rakastakaa toisianne on kans ällö joten suljen kanavan ennen kymmentä.

    • fokus

      Pookissa on myös oma aikavyöhyke! Keskipäivä alkoi klo 10 ja yhä toitottavat samaa klo 14. Heh!

    • sokeripalanenko

      Ei jaksa kuunnella, musiikki ihan karmeaa. Siinä ei juontajat paljon auta, jos musiikki on jotain lällyä suomihumppaa. Humpaksi siis lasken sekä varsinaisen humpan ja muun niinsanotun tanssimusiikin että noin 95 % suomenkielisestä nykymusiikista, mukaanlukien anttituiskut ym.

    • mari-irmeli

      Olen uusi Pookin kuuntelija. Olen yrittänyt saada uutta musiikkia Jorma Kalevin levyä: Olet nainen, mutta turhaan, ei ole onnistunut. Toivoisin, että suosittaisiin Pookissakin uuttakin musiikkia. Olen myös hieman pettynyt, kun ei johtoporras vastaa mitään viesteihin, kun ko. asiaa kyselin, että mikä siellä pätkii ?

    • Analismus

      Pookilla on varmaan eetterin tyhmimmät jutut ja paskin musiikki. Kuunteletteko te tosiaan sitä?

    • Suomiradio

      PAHIN on kuitenkin se Pookin talonmies, joka vähän väliä läähättää aamupäivää, keskipäivää, iltapäivää... Sama tyyppi toitottaa melkein kaikki tiedotteet ja tekee köyhimmille asiakkaille ns. mainokset. Kaipa Pookissa ajatellaan, että kuuntelijat joutavat kärsimään vastapainoksi mukavalle musiikille. Ilman musiikkia kanava joutuisi roskikseen.

    • KäjetTaskuissa

      Kettu-Hane-vainaa oli paras.

    • Katinkka

      Ari Kettukangas.

    • Pookiauki

      Ari on paras!!!
      Minua ärsyttää Marja Ollakan tapa muunnella ääntään ja venyttää sanoja. Toinen naisjuontaja on parempi.

    • Regiba

      Paras juontaja on Ari Kettukangas Pookissa, hyvää tilanne komiikkaa

    • Anonyymi

      kettukangas kehnoin.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti parhaat toimittajat ovat Kati ja Mika,
      heillä on järkeä päässä.
      Kettukangasta ei kuunnella meillä.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Kati Jurkko,toivoisin että olisi enemmän äänessä.

    • Anonyymi

      Tomppa on paras.

      • Anonyymi

        Ari on hyvä mutta joskus liikaa puujalkavitsejä ja pitää malttaa kuunnella mitä vastapuolella on asiaa. Huumoria tarvitaan ja joskus voisi olla joku teema minkä äärellä keskusteltaisiin.
        Kovin maistissa olevia ja jankkaavia soittajia ei jaksaisi kuunnella ja vaikka firmalle rahaa tuovatkin niin lasku voi olla heille liian iso..


    • Anonyymi

      Pooki paikallista ratiota tulee kuunneltua, varsinkin autossa.
      Ke, to, pe ja la iltaisin tulee ohjelmia joihin saapi soittaa kuuntelijat. Ihmettelen millä varoin ne samat ihimeiset rimpauttaa joka ilta useinkin. Kallis minuuttitaksa, liki 4 e ja puhuvat kymmenenkin min.
      Tullee niille toisilleen joka ilta terviisiä lähettäville kyllä mojovat puhelulaskut.

    • Anonyymi

      Lestojen ja persupökäleitten kanava.

      • Anonyymi

        Oletko syönyt koskaan porkkanoita?sinun kannattas!


      • Anonyymi

        Jota ei varmaan tämä "viisas" kommentoija kuuntele 👍😊


    • Anonyymi

      Kiitos hyvästä musiikista Ari Kettukangas hyvästä juonnoista, huumorista musiikista! Soittele lisää Hannu Paloa! Hyvää musiikkia näin sunnuntai aamuun! Esa

    • Anonyymi

      Suosivat samoja artisteja (syrjii toisia jos ei itse hyödy heistä)

    • Anonyymi

      Pooki päällä iliman rilliä ja saunaa.Paras paikallisratio,tuliko Oululaisittain sanosinko Raumalaisittai vai ihan Norsk! Kaikin puolin best.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe