Farmasian tulokset 2015

vielävähäntoivoo

Hei! Alkaako jo niitä vastauksia tulee? Tosi moni on näköjään varasijalla. Itse vielä odottelen :(

30

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vgffvnxcfbrd4

      Itsellä lukee vielä kesken, kun kaikkia muita ei tarkistettu. Kuopioon farmasiaan hain ja yhteispisteitä 81p, koepisteitä (skaala) noin 26p. Onko kukaan päässyt alhaisemmilla pisteillä sisään? Tietäis vähän niin ei tarvi enää tuota jännitellä.

      • SisäänVaan

        Pääsin sisään yhteispisteillä 12,95 66=78,95p. farmaseutiksi Kuopioon, eli kyllä noilla pääsee kirkkaasti ;)


      • Jepjepeitääl

        Noilla pisteillä teiän ois pitäny hakee jo lääkikseen ;) Helposti sisällä!


    • ghfhgf

      Itse 35 skaalattua pistettä. 11 varasija proviisoriin, pääsin farmasiaan :D

      • Eikainoinpaljon

        Ja viime vuonnahan skaalatut pisteet oli 28p ni pääs proviisoriks vaan koepisteillä!? Siis älytön nousu rajoissa.... Yli 7p!? Painukaa nyt kaikki lääkärit sinne lääkikseen!! Vai oonko ihan väärässä?!


      • Eikääääää

        Älytöntä jos tosiaan noin korkea raja :/


      • mitäsnutwkt

        Tosin yksi tossa toisessa ketjussa hehkuttaa päässeensä proviisoriksi 25 raakapisteellä, joka skaalattuna 35. Että kumpaahan uskois?


    • dsagfdgbv

      Totta on.. En halua lääkäriksi.

    • ddsgffffffffffffjh

      Ketuttaa jos jää muutamasti pisteestä kiinni. mutta onneksi voi hakea, kun opiskelee farmasiaa :)

    • vielävähäntoivoo

      Mulla on helsinkiin 48.75 pistettä, riitääköhän?

    • Itkenykokopäivän

      32 varasijalla, onkohan pientäkään mahdollisimuutta päästä farmaseutiksi kuopioon?

      • vielävähäntoivoo

        Musta tuntuu et voit päästä.. tuskin ne lääkikseen hakijat ottaa vastaan ne paikat jos ne oikeesti haluaa sinne lääkikseen..


      • Itkenytkokopäivän

        Kiitos kun annat vielä toivoa! :)


      • EiVieläHanskojaTiskiin

        Älä missään nimessä menetä toivoa ennen kuin vasta 12.8 jolloin tulee viimeiset varasijatiedot! Kuopion farmasia on monella useaan paikkaan hakeneella vasta siellä listan viimeisenä, ja kun listan maksimaalinen koko on tänä vuonna kasvanut, voi hyvinkin epätoivoisilta kuulostavilta varasijoilta päästä sisään. Esim. 1. lääkis, 2. proviisori Hki, 3. proviisori Kuopio, 4. farmaseutti Hki, 5. farmaseutti Kuopio.


      • hajjaijaa

        Paljonko sait raakapisteitä "itkenytkokopäivän"? Paljonko on lähtöpisteitä? Kyllä sulla toivoa vielä on! ;) Pidetään peukut pystyssä!


      • Itkenytkokopäivän

        Haen pelkästään pääsykokeella koska lähtöpisteitä liian vähän, noin 40 muistaakseni ja 14 raakapistettä eli skaalattuna 19,6


    • Hhhjhdksksbjsbsb

      Mitä tarkottaa kun mulla lukee ainakin opintopolulla että valinta vielä kesken mutta näkyy kuitenkin että olen 35 varasijalla? Eikö siis nämä tulokset ole vielä lopullisia?

      • vielävähäntoivoo

        Haitko vain yhteen paikkaan?


      • Hshshsg

        Hain vain proviisoriksi ja farmaseutiksi ja siis olen farmaseutiksi 35 varasijalla


      • dndfh

        Kaikkien koulujen tuloksia ei ole syötetty vielä järjestelmään, joten ei edes voi olla lopullinen tulos (ellei ole hyväksytty johonkin). Ne on lopulliset vasta 3.7.


    • Hshshgsjsbbs

      Mulla lukee opintopolulla että valinta vielä kesken mutta näkyy kuitenkin millä varasijalla olen eli siis tarkoittaako tuo että nämä eivät ole lopullisia tuloksia?

    • tuloksistaonnellinen

      Mulla skaalattuja pisteitä pääsykokeesta 38,85 ja ylioppilaskokeen lähtöpisteitä 57 ja pääsin proviisoriksi Kuopioon!

      • Kuopioon15

        Whaat?? Oikeesti, yhteispisteitä 95,85? Mulla on sitä enemmän vaikka sain kokeesta vain 31, luulin ett ei mahiksia proviisoriks... jännittää


      • Ahdistavaaa

        Paitsi että taisitkin päästä koepisteillä sisään, joten tuskin nuo yhteispisteet ois riittäny...äääh


      • Aaergh

        Mie pääsin yhteispisteillä 98,20 (jos oon oikein laskenu). Pelkillä pääsykoepisteillä en kyllä mitenkään oo voinu päästä :D


    • toiveikasvarasijalla

      Onko kuka hakenut proviisoriksi kuopioon ja helsinkiin ja päässyt jo kuopioon?

    • opiskelijavalinnsrr44

      Mulla lukee että opiskelijavalinta lopullinen. Otin Kuopion farmasian paikan vastaan. Sain 24p skaalattuna ja yhteispistemäärä 78. Vieläkin epäilyttää että sainko oikeasti tuon opiskelupaikan mutta pakko kai se on uskoa vaikka tuntuu uskomattomalta. Töitä oon tehnyt paikan eteen tosi paljon joten ansaittu on! Niitä aloituspaikkojahan Kuopioon oli 140. Tuntuu oudoolta että varasijalta 30 tulis porukkaa sisään kouluun.

    • miimiendkkd

      Noniin, mulla yhteispisteitä melkein 100, riitti Kuopiion proviisoriks mutta se ei ollut mun ykkösvaihtoehto, joten joku muu sitten sai "mun" paikan. Tavallaan harmittaa, farmasia/proviisori olis ollut ihan kiva ala. Onnea kaikille jotka pääsivät nyt opiskelemaan ja muille huimastu tsemppiä ens vuoteen!

    • Väärävalinta

      Ei ehkä liity aiheeseen, mutta osaako joku sanoa minkälaiset mahdollisuudet on päästä ensi vuonna 2016 farmaseutiksi opiskelemaan Kuopioon, kun nyt tunaroin ja otin toisen alan paikan vastaan (oli siis ylempi vaihtoehto)? Nyt alkavia opintoja ei ehkä huvita opiskella. Lähtöpisteet minulla kuitenkin ovat melko hyvät 73, jos nykyinen systeemi säilyy ensi vuonna. Tänä vuonna kokeesta sain pisteitä luokkaa 30. Kiintiöt vain huolestuttavat, että onko paikkoja enää vaihtaville näissä kandipohjaisissa koulutuksissa. Kiitoksia, jos joku ystävällinen vastaa.

    • yrjösy

      mikähän varasija "menossa" kuopiossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe