Jonkun tytön mielipidettä kaipaisin :)

717

Jos joltain saisi järkevän vastauksen, kun ihastukseni yleensä vilkuilee/ tuijottaa minua ja hymyilee yms, mutta ei koskaan juttele mulle... onko hän ihastunut minuun vai tekeekö hän sitä tahallaan?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gaggeli

      ömm en tiiä mut voit mennä ite juttelee sille tai tuijottaa ite ja ku se poika huomaa sen nii hymyilet vaa ja annat sen huomata et tykkäät siitä ja hos et kasvotusten viitti mennä juttelee nii laita wapissa vaikka viestiä tai jtn

    • gurlll

      Voi olla mutta kannattaa ottaa selvää ei sitä ikinä tiedä:D

    • Fjfjfo

      Ooks se ihastus tyttö vai poika?

      • 717

        Tyttö


    • Tyttö15yo

      No ittellä ainaki tapana aina tuijottaa ihastusta kun se "ei huomaa" :D. Ja jutteleen en oo rohjennu mennä koska oon tosi ujo, että kannattaa laittaa sille jotai viestiä/mennä juttelee iha kasvokkai, ehkä seki on kiinnostunu :).

    • jhijh

      Voi ollakin :D Osa tytöistä on niin ujoja ettei uskalla mennä puhumaan ihastukselleen suoraan

    • zjixdyzlof

      Kannattaa tuijottaa sitä silmiin ja hymyillä :) sen silmistä nimittäin näkee inls se oikeesti kiinnostunut ja jos se vastaa sun hymyy nii tiiät et se ainaki haluu olla sun kamu ;)

    • sjaskl

      Ainaki mä ku oon ihastunu teen koko ajan noin^^
      Mutta jos se tyttö on ihastunu, mee juttelee sille. Se ei varmaan uskalla.

    • 12t.yttö

      Mä oon aina melkee semmone kuka juttelee kaikille mut ihastukselle noups en ikinä varmaa uskaltais alottaa puhumista mut jos se kysyis ulos nii 0.0 kyl vastaisin juu ja mä ainakin tuijaan sitä sillon ku se ei huomaa ^^

    • tällänentyttönen

      Mulla ja mun ihastuksel oli koko viime vuosi koulus sellast tuijotteluu kunnes toine kerto tykkäävänsä. Met rohkeesti puhuu vaa nii mäki trin

    • Tyttö98

      Mikäli tyttö useasti vilkuilee JA hymyilee, niin uskoisin ettei tee sitä vahingossa. Jos vain katsoo eikä hymyile niin luultavasti vain katselee ympärilleen ja ns vahingossa jää kattomaan sua.
      Yleensä tytöt vaan vilkuilee ja hymyilee, koska ei uskalla/viitsi/kehtaa tulla puhumaan. Moni myös toivoo pojan tekevän aloitteen, joten suosittelen että menet juttelemaan sille tytölle:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe