älä milloinkaan elä oinaan kanssa

oinaidenluonne

oinaiden tulisi olla tuomittuja yksinäisyyteen. niin itsekkäitä ja ilkeitä ihmisiä he ovat. tunnen paljon oinaita joten pakko se on alkaa uskoa että he on pahoja ihmisiä. kun vielä muiden kokemukset asian vahvistaa. mutta ei siinä mitään, voi perästäkin joskus kuulua jotain.

10

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DiipaDaapajöööö

      Sähän olet itse ihan vihaa ja katkeruutta täynnä. Oinaat ovat käsittääkseni tempperamenttisia, mutta myöskin uskollisia ja parhaimmillaan rakasvavia ja huoltapitäviä.

      Oman käsityksen mukaan ne ihmiset, jotka luulevat horoskoopin kertovan jotain ihmisestä, elävät jossain todellisuuden ulkopuolella. Toki jos on lapsesta asti antanut horoskooppien luokitella omaa identiteettiä, niin kai sitä sitten ikään kuin aivopesee itsensä sellaiseksi mitä hourupäät kirjoittelee.

      Oon ite oinas ja elänyt pitkässä parisuhteessa kaksosen kanssa. Joskus ollut parisuhteessa myös vaa'an kanssa ja sen tasapainoinen luonne tuli esiin kun ensimmäisen kerran kuristi minua. Oli noin muutenkin aika epätasapainoinen ihminen.

    • minunkokemus

      Ei vaakaa pidetäkään tasapainoisena luonteena. Vaaka pyrkii tasapainoon ja vaakana tasapainoittelee.
      Oinasnaisia en tunne, mutta muutaman oinasmiehen kylläkin.
      Kaikki olleet samanlaisia. Erittäin tempperamenttisia, aloitekykyisiä ja aikaansaavia. Tekevät äkkipikaisia harkitsemattomia päätöksiä joita sitten katuvat myöhemmin. Oinaat ovat kiinnostavia ja hurmaavia. Ihastuvat helposti ja ovat uskottomia. Osaavat piilottaa jälkensä ja naisia on joka sormelle jokaisella mantereella. He ovat itseään täynnä ja arvostavat vain itseään. Oinaan kanssa ei elämästä tule tylsää ja hänen kanssaan saa varmasti kärsimystä elämäänsä.

    • tehoämmä

      No minäpä voin oinasnaisena väittää olevani oikein hyvä ihminen. Ei tartte yleistää tollalailla!

    • oikku4

      Olen oinasmies ja en todellakaan ole ilkeä ja jos oinasta loukataan saavat tuntea piston sielussaan. onko se muka ilkeyttä jos sanoo suorarat sanat loukanneelle henkilölle, mielestäni olen oikein symppis oinasmies ja kyllä ihailijoitakin löytyy,miksi oinaan pitäisi olla tuomittu yksinäisyyteen. eiköhän jokainen merkistä huolimatta kaipaa rakkautta. oinas voi tuntua hankalalta,mutta eiköhän oinaskin ole ihan rakastettava. mielestäni oinas ei ole ilkeä, se on ennemmin skorpioni ja kauris . ennemmin ne saisi tuomita yksinäisyyteen.

    • masa37

      Olen ollut kahden oinasihmisen(miehen ja naisen) kanssa tekemisissä ja molemmat ovat saaneet mut ihan rikki henkisesti.Valehtelemalla,kieroilemalla ym.Tästä lähin kun tutustun uuteen ihmiseen otan selville ettei ole oinas, niden kanssa en halua olla missään tekemisissä enää.

    • Tulisielut

      Riippuu siitä,onko Maaliskuun vai Huhtikuun Oinas :)
      Maaliskk Oinaat on rauhallisia,leppoisia,huumorintajuisia,kilttejä...mutta Huhtikk :((((( ovat ilkeitä,hermoheikkoja,kuumakalleja,vittuilun MM tasoa,
      no tämä on vain minun kokemus muutamista elämän varrella tutuiksi tulleista Oikuista. En yleistä missään nimessä.

    • jousimiesnainen83

      Oinaan kanssa yhteiseloa jo 11v ja voin sanoa että parempaa miestä olekaan. Miehen pitääkin olla jämy ja tietää mitä tahtoo. Luotettava ja reilu . Tempperamenttia tietenkin on mutta yleensä leppyy nopeasti.

    • vaakmies67

      Kaverini on oinas (huhtikuu) ja parempaa kaveria en ole tavannut, enkä tapaa. Olen tuntenut vuosikymmenet. On lojaali ja avulias, räjähtelee toki välistä kovastikin, mutta tulivuori sammuu pian. Kerta kaikkiaan loistava tyyppi ja horoskooppi.

    • Pässinpää84

      Väärin. Olen huhtikuun oinasnainen, enkä ole ilkeä tai paha. Raivostun tietenkin sekunneissa, jos joku alkaa vittuilemaan, mutta muuten olen hyvinkin kiltti, herttainen ja ystävällinen muille ihmisille. Ihan parhautta on seurustella toisen oinaan kanssa. Ei käy elämä tylsäksi. :D

    • Olenitsekauris

      Miksi arvostelet ihmisiä horoskoopin perusteella?


      Tunnen pari oinasta ja molemmat ihania ihmisiä, itsepäisiä vain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1476
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1265
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1194
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe