Sosiaalidemokratia mennyttä

tievossaoli

Prohvessoorit kirjootti aamun lehessä et demukat on aurinkolaskupuolue.Koko euroopassa sama suunta. Vasemmistopuolueet ja "euro-Soinit" vallanneet demareiden apajat. No heippa sit Rinne & kumppanit !

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskondemuihin

      Kyllä demukat joutaakin mennä, jos niitä ei tarvita. Eihän puolueen olemassaolo ole itsetarkoitus. Kaikki merkit kuitenkin viittaa, että työtä tekevän, vähävaraisen ihmisen puoluetta vielä tarvitaan. Näyttää siltä, että persuista ei sen korvaajaksi ole.

    • onnoitaentisiä

      Niin se kepukin piti olla auringonlaskun puolue, mutta kuinkas siinä sitten kävikään ?

      • juttaatarvis

        Soini / Persut ovat vakiinnuttaneet kokonsa n. 17 % puolueena. Demarit tippuu sinne pienpuolueiden sekaan 10 % kieppeille. Vasemmistoliitto ja Vihreaät kasvattavat kokonsa 12-15 % :iin. Se niistä demareista.


    • gjfgjrgj

      Luvut on aina liikkuvia, mikään ei pysy paikallaan, katsotaan nyt hieman kun nykyinen hallitus panee "tuulemaan", voi tulla laskua hallituspuolueiden kannatukseenkin.
      Persut ei taida vielä uutena puolueena tietää, tätä politiikan realiteettia.

      • yksipohjoiss.kannattaja

        Enpä kanna huolta noista muista, kunhan KTP; n kannatus jo nyt alkaisi nousemaan, ja alkaahan se, kun toiset töppäilevät alvariinsa.
        Terve tuloa KTP: n.


      • lelupuolue
        yksipohjoiss.kannattaja kirjoitti:

        Enpä kanna huolta noista muista, kunhan KTP; n kannatus jo nyt alkaisi nousemaan, ja alkaahan se, kun toiset töppäilevät alvariinsa.
        Terve tuloa KTP: n.

        Niin kannatus nousisi sieltä 0,02 prosentista 0,023 prosenttiin, se olisi jo teillä ilon aihe. Elätte kyllä ihan omassa "totuudessa" ei sinne ole halukkaita, tapahtuu mitä tahansa.


      • hyväälomaa
        lelupuolue kirjoitti:

        Niin kannatus nousisi sieltä 0,02 prosentista 0,023 prosenttiin, se olisi jo teillä ilon aihe. Elätte kyllä ihan omassa "totuudessa" ei sinne ole halukkaita, tapahtuu mitä tahansa.

        Onko K.Nurmikumpu ansaitulla kesälomalla ko ei tekstejä oo tänne tullu ? Ihmiset kaipailee jo uskon vahvistusta.


      • turpa...koon
        hyväälomaa kirjoitti:

        Onko K.Nurmikumpu ansaitulla kesälomalla ko ei tekstejä oo tänne tullu ? Ihmiset kaipailee jo uskon vahvistusta.

        Antasit Kaarlon olla.


      • antaisimeidänollajo
        turpa...koon kirjoitti:

        Antasit Kaarlon olla.

        Antaako hän meidän olla ?


      • oikeusjatotuus

        Demarithan vaativat tai ainakin yksi huutelija K. Nurmikummulta "turpaa tukkoon". Siellä vaalipaneelissa vuonna 2007. Nyt ei kutsuttu ollenkaan paneeliin. Joku vihreä nainen Pelkosenniemeltä kutsuttiin, mutta syntyperäiset ihmiset K. Nurmikumpu ja O. Harjula ohitettiin julmasti törkeästi?

        Johtuiko Kemijärven Yrittäjät mistä tämä teidän toiminta? Oletteko tasapuolisesti Kemijärven asialla? Tämäkö on teidän käsitys tasapuolisuudesta, että kutsutte paneeliin ketä haluatte ja oikein isot mainoskuvat kaikista, mutta ei KEMIJÄRVEN OMAT SYNTYPERÄISET EHDOKKAAT?!


      • hyväälomaa
        hyväälomaa kirjoitti:

        Onko K.Nurmikumpu ansaitulla kesälomalla ko ei tekstejä oo tänne tullu ? Ihmiset kaipailee jo uskon vahvistusta.

        Jokainen saa lomalla olla, jos haluaa, kommunistikin.


      • HÖHÖHÖT
        oikeusjatotuus kirjoitti:

        Demarithan vaativat tai ainakin yksi huutelija K. Nurmikummulta "turpaa tukkoon". Siellä vaalipaneelissa vuonna 2007. Nyt ei kutsuttu ollenkaan paneeliin. Joku vihreä nainen Pelkosenniemeltä kutsuttiin, mutta syntyperäiset ihmiset K. Nurmikumpu ja O. Harjula ohitettiin julmasti törkeästi?

        Johtuiko Kemijärven Yrittäjät mistä tämä teidän toiminta? Oletteko tasapuolisesti Kemijärven asialla? Tämäkö on teidän käsitys tasapuolisuudesta, että kutsutte paneeliin ketä haluatte ja oikein isot mainoskuvat kaikista, mutta ei KEMIJÄRVEN OMAT SYNTYPERÄISET EHDOKKAAT?!

        JOKA VANHOJA MUISTELEE SITÄ TIKULLA ELIMEEN.


      • monetvieläpuolust.vanhaa

        Nämä nykyajan höpinöitsijät kaipaavat siihen aikaan, kun nouseva porvaristo - kapitalistit ottivat vallan feodaaliajan kartanoherroilta, -ja muka he julistivat työläisten kanssa olevansa veljiä keskenään...
        Tosin se aika on kaukaista historiaa, ja nyt pamlataan jo vähitellen yhä terävämmin sosialismin puolesta, mikä on lähitukevaisuutta koko ihmiskunnalla, ennen korkean vaiheen kommunismia.


      • sullejamullejotainuutta
        hyväälomaa kirjoitti:

        Onko K.Nurmikumpu ansaitulla kesälomalla ko ei tekstejä oo tänne tullu ? Ihmiset kaipailee jo uskon vahvistusta.

        Ehkä on tai ei ole... jotain muutosta sentään ilmassa heijastuu näissä loruiluissa.
        Luottaisipa he sananlaskuun: jota eniten parjataan, häntä myös paljon rakastetaan, vaan en oleta., että juuri häntä moni oikeasti kaipailee?


      • eienäämonikaankaipaa

        ...nimittäin tannerilaisia oikeistolaisia sosialidemokraatteja.


      • harmajapääkaarlo
        antaisimeidänollajo kirjoitti:

        Antaako hän meidän olla ?

        -En anna! -Sillä porvarillisen demokratiankin oikeudessa on ainakin vielä oikeus ottaa - ASAILLISESTI KANTAA, -johon olen aina pyrkinyt, -ja pysytellyt, -nyt olen opiskellut, -lukemalla eri kannanottoja, eri palstoilta.

        Kaarlo N... Kemijärvi


      • tuossasenähtiin
        harmajapääkaarlo kirjoitti:

        -En anna! -Sillä porvarillisen demokratiankin oikeudessa on ainakin vielä oikeus ottaa - ASAILLISESTI KANTAA, -johon olen aina pyrkinyt, -ja pysytellyt, -nyt olen opiskellut, -lukemalla eri kannanottoja, eri palstoilta.

        Kaarlo N... Kemijärvi

        On se kumma kuinka komukalle kelpaa kaikki oikeudet tässä yhteikunnassa jota niin ankarasti vastustaa.
        On kyllä halveksittava asia.


      • to.tuus
        oikeusjatotuus kirjoitti:

        Demarithan vaativat tai ainakin yksi huutelija K. Nurmikummulta "turpaa tukkoon". Siellä vaalipaneelissa vuonna 2007. Nyt ei kutsuttu ollenkaan paneeliin. Joku vihreä nainen Pelkosenniemeltä kutsuttiin, mutta syntyperäiset ihmiset K. Nurmikumpu ja O. Harjula ohitettiin julmasti törkeästi?

        Johtuiko Kemijärven Yrittäjät mistä tämä teidän toiminta? Oletteko tasapuolisesti Kemijärven asialla? Tämäkö on teidän käsitys tasapuolisuudesta, että kutsutte paneeliin ketä haluatte ja oikein isot mainoskuvat kaikista, mutta ei KEMIJÄRVEN OMAT SYNTYPERÄISET EHDOKKAAT?!

        Joka halveksii syntyperäläisiä, halveksii itseään; siksi kutsuu vieraat jotta voi näyttää olevansa muuta kuin mitä on. Ehkä ymmärtävät kemijärveläisen ihmisen pienuuden'; siksi vaikea kutsua paikallista koska 'ei näyttää siltä että se kykenee enempään, ja se saa olla parempi'. Itsetuntokysmys, ja kateus.
        Kemijärven Yrittäjät eivät nouse elleivät tunnusta omaa pienuuttaan.
        Saattaa myös olla että ovat niin poliittisesti sitoutuneet, joka on suuri virhe. Ei yrittämistä politikalla viedä eteenpäin. Ja pelkäävät muiden vievän ansiot.


      • junatoi
        to.tuus kirjoitti:

        Joka halveksii syntyperäläisiä, halveksii itseään; siksi kutsuu vieraat jotta voi näyttää olevansa muuta kuin mitä on. Ehkä ymmärtävät kemijärveläisen ihmisen pienuuden'; siksi vaikea kutsua paikallista koska 'ei näyttää siltä että se kykenee enempään, ja se saa olla parempi'. Itsetuntokysmys, ja kateus.
        Kemijärven Yrittäjät eivät nouse elleivät tunnusta omaa pienuuttaan.
        Saattaa myös olla että ovat niin poliittisesti sitoutuneet, joka on suuri virhe. Ei yrittämistä politikalla viedä eteenpäin. Ja pelkäävät muiden vievän ansiot.

        Mikä tämä Kemijärvi olisi, jos tämä syntyperäisten varassa eläisi Nälänhätä olisi kova, Sopplassa ei asuisi ketään. Kerkelän Antilta jonotettas tinkimaitoa.
        Ei ole synti syntyä Kemijärvellä, mutta vähän sais hävetä.
        Itse olen asunut yli 50 vuotta täällä, enkä vieläkään ole kotiutunut. Siis tuo kotouttaminen on epäonnistunut.
        Me muualta tulleet pidämme täällä pyörät pyörimässä.


      • tyhjänhöpisijät

        Niin jos tuo synteperäisyyden esimerkki on tuo Nurmikumpu, niin nälkään olisi täällä jo kuoltu, ilman muualta tulleita. Tyhjän höpötys, sekö on syntyperäisyyden esimerkki ?


      • toverillistakesää
        harmajapääkaarlo kirjoitti:

        -En anna! -Sillä porvarillisen demokratiankin oikeudessa on ainakin vielä oikeus ottaa - ASAILLISESTI KANTAA, -johon olen aina pyrkinyt, -ja pysytellyt, -nyt olen opiskellut, -lukemalla eri kannanottoja, eri palstoilta.

        Kaarlo N... Kemijärvi

        Onneksi Nurmikumpu palasi lomalta. Tuli asiallista eloa tällekki sivustolle. Sananvapaus kukkikoon vaikka joku demukka yritti tukkia suuta.


      • arvon.suunsoitot
        tyhjänhöpisijät kirjoitti:

        Niin jos tuo synteperäisyyden esimerkki on tuo Nurmikumpu, niin nälkään olisi täällä jo kuoltu, ilman muualta tulleita. Tyhjän höpötys, sekö on syntyperäisyyden esimerkki ?

        Nurmikumpu on työläinen.,tehnyt työtä elääkseen! Oletteko kaikki muut?


      • skp.maalaisliitonsaavut
        tuossasenähtiin kirjoitti:

        On se kumma kuinka komukalle kelpaa kaikki oikeudet tässä yhteikunnassa jota niin ankarasti vastustaa.
        On kyllä halveksittava asia.

        SKP/SKDL - Maalaisliitto ne aikanaan luokkataistelulla porvariyhteiskunnalta tavalliselle kansalle l-taisteli toisen maailmansodan jälkeen, -kelpaa ne, mutta niitä ei enää yönmustat hyväksy jokaiselle, eli ei kansan valtaosalle... Niitäpä olette nauttineet, ja pieni joukko edelleen saa erilasina kultasien käden puristetuksi yms. tulonsiirtoina, kansan hyvinvointiin kuuluvista varoista.


      • harmajaapääkaarlo
        toverillistakesää kirjoitti:

        Onneksi Nurmikumpu palasi lomalta. Tuli asiallista eloa tällekki sivustolle. Sananvapaus kukkikoon vaikka joku demukka yritti tukkia suuta.

        Nyt on ns. piru merrassa, eikä suuri hauki, sillä on monet vastaukseni jääneet lähtemättä, joten nytkö ne tosissaan alkavat panemaan sen tukkoon, mihin kerran yksi demari huusi aloituksen?


      • harmajapääkaarlo
        junatoi kirjoitti:

        Mikä tämä Kemijärvi olisi, jos tämä syntyperäisten varassa eläisi Nälänhätä olisi kova, Sopplassa ei asuisi ketään. Kerkelän Antilta jonotettas tinkimaitoa.
        Ei ole synti syntyä Kemijärvellä, mutta vähän sais hävetä.
        Itse olen asunut yli 50 vuotta täällä, enkä vieläkään ole kotiutunut. Siis tuo kotouttaminen on epäonnistunut.
        Me muualta tulleet pidämme täällä pyörät pyörimässä.

        Jaa, että vain 50 vuota? Kun olen syntynyt täällä välirauhaksi sanotun sotien välisen tauon aikana, 5.5.1940. 75 v. 2. kk. sitten evakkoperheen kuopukseksi...

        Kyllä tämän rakkaan kotiseudun on autioinut ihan muut vallanpitäjät, kuin työväenluokan johtama valta. Työväenluokka kun ei oe valassa, vaan hajallaan kuin hunttisen eväät... -Porvaristo se "tappoi" talonpoikia demarien kanssa, -ja nyt se sitten jatkuu kautta Suomen näillä pakotteilla, että olkaa lystisiä omassa ylevyydessä. -Vastavoima on nousussa...

        -Soppelan kansakoulussa syntyneenä proletaarina edustan työtä - pääomaa vastaan. Juuret ovat talonpoikaistossa, aina talvisodan alkuun asti, tosin siinä vaiheissa muihin äidin kohdussa...

        -Olen usein leikkisästi sanonnut: -"siksi olen näin "viisas", kun kanakoulussa aloitin äidin ulkopuolella elämäni"..., -Etten esim. ole demareihin liittynyt ja en vasureihin, ja en persuihin, -vaan, -no olen mitä olen, ja en muuksi haluakaan...

        Kaarlo Nurmikumpu
        Kemijärvi


      • harmajapääkaarlo

        Anteeksi -me. Soppelalaiset, -tuli kirjainpako ja sanasta "kanakoulussa",,,
        tietenkin tarkoitan; -kansakoulussa.
        Soppelassa syntynyt:
        Kaarlo N... Kemijärvi


      • turpatukkoon
        harmajapääkaarlo kirjoitti:

        Jaa, että vain 50 vuota? Kun olen syntynyt täällä välirauhaksi sanotun sotien välisen tauon aikana, 5.5.1940. 75 v. 2. kk. sitten evakkoperheen kuopukseksi...

        Kyllä tämän rakkaan kotiseudun on autioinut ihan muut vallanpitäjät, kuin työväenluokan johtama valta. Työväenluokka kun ei oe valassa, vaan hajallaan kuin hunttisen eväät... -Porvaristo se "tappoi" talonpoikia demarien kanssa, -ja nyt se sitten jatkuu kautta Suomen näillä pakotteilla, että olkaa lystisiä omassa ylevyydessä. -Vastavoima on nousussa...

        -Soppelan kansakoulussa syntyneenä proletaarina edustan työtä - pääomaa vastaan. Juuret ovat talonpoikaistossa, aina talvisodan alkuun asti, tosin siinä vaiheissa muihin äidin kohdussa...

        -Olen usein leikkisästi sanonnut: -"siksi olen näin "viisas", kun kanakoulussa aloitin äidin ulkopuolella elämäni"..., -Etten esim. ole demareihin liittynyt ja en vasureihin, ja en persuihin, -vaan, -no olen mitä olen, ja en muuksi haluakaan...

        Kaarlo Nurmikumpu
        Kemijärvi

        Miten luulisit itsellesi käyneen , jos olisit Neuvostoliitossa, taikka Pohjois-Koreassa ja olisit yhtä jyrkästi erimieltä, kuin vallaassaolijat?
        Maksaisko ne sinulle eläkettä, asuntotukea ja toimeentulotukea?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe