Miksi te karavaanarit olette lihavia?

eikö_maistu_kuntoilu

Onko se sitä samaa kaljanjuontia ja rasvansyöntiä vuodesta toiseen?

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siksipäsiksi

      No siksi tietysti kun me karavaanarit nautitaan täysillä elämästä, oluesta ja grillikyljyksistä.

    • Lihavia_ollaan

      Paino 62 kg. Täytynee vähentää oluen ja makkaran kulutusta...

      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        Oletko sinäkin kilpapyöräilijä , niin kuin minä olen


      • Rullaa
        Reinohöpöttäjä_Joksu kirjoitti:

        Oletko sinäkin kilpapyöräilijä , niin kuin minä olen

        Kuulutko sinäkin Oriveden palvelutalon vammaispyöräilijöihin?


      • Reinohöpöttäjä_Joksu

        En , Kaikki sen tietävät että olen Niuvansairaalan huvitoimikunnan puheenjohtaja


      • Joksu_Fanclub

        No se olikin hyvin tarkennettu Reinohöpöttäjä Joksulta. Uskomme kyllä sinua, ethän sinä valehtele edes yöllä.


      • Joksu_Fanclub

        Hyvä Joksu. Alatko taas jo selviämään. Ota Kullia lisää kiduksiisi.


      • Reinohöpöttäjä_Joksu

    • Reinohöpöttäjä_joksu

      Olen öisin vähän sekaisin,Reino tulee mieleen se on on se Reino.

      • Joksu_Kysyy

        Mitä pahaa minun kilpapyöräilyssäni oikein teitä naurattaa


    • ex-caravan..4...6

      Ketjun aloittajalle on syytä vastata.

      Väittää karavaanareita lihaviksi ei aivan pidä paikkaansa. Karavaanarinaiset kyllä ovat harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta lihavia.

      Karavaanarimiehille on ominaista, että heillä on parta tai viikset ja että he haisevat oluelle. Lihavia he eivät suinkaan ole siinä määrin kuin karavaanarinaiset.

      • Kaikkien.Kaveri

        Paljon tuollainen käytetty keskihintainen karavaanari maksaa? Joko rumatikillä tai ilman. Keskihintainen siis. Lahoja ei huomioida. Uutta karavaanaria ei ole mahdollista ostaa, johtuen määräaikaisesta työsuhteesta.


      • Kaikkien.Kaveri
        Kaikkien.Kaveri kirjoitti:

        Paljon tuollainen käytetty keskihintainen karavaanari maksaa? Joko rumatikillä tai ilman. Keskihintainen siis. Lahoja ei huomioida. Uutta karavaanaria ei ole mahdollista ostaa, johtuen määräaikaisesta työsuhteesta.

        Uudet maksavat toistasataa tuhatta. Niihin ei missään tapauksessa ole varaa. Tarkentaisin vielä, että Fiatin koneella oleva voisi kiinostaa.


    • Alpina

      Se on niin kuin tapsan faija sanoi. LIHAKSET SAA TREENAAMALLA JA KUNNON MAHA SE ON JOS JOKU ELINTASOA .

    • Siiderivalaita

      Uutena kiertävänä karavaanarina on myös ihmetellyt miksi ovat melko lihavia. Varsinkin nuoret naiset juovat siidereitä melkein koko ajan, johtuukohan siitä?

      • Tyäeläkeläinen

        Kulli viina ei lihota,on hyväevästä naukailla


      • Tyäeläkeläinen
        Tyäeläkeläinen kirjoitti:

        Kulli viina ei lihota,on hyväevästä naukailla

        Kyllä munat näyttä laihalla isommalta.Trffeiillä pitäis olla vanhaan malliin parinvaihtoo ja jutustella enemmän Rumatikistä.


      • 43t4t4
        Tyäeläkeläinen kirjoitti:

        Kyllä munat näyttä laihalla isommalta.Trffeiillä pitäis olla vanhaan malliin parinvaihtoo ja jutustella enemmän Rumatikistä.

        Tämä yksi paska vääntää täällä taas 8 nimimerkillä sontaa toisten luettavaksi. Se pitäisi taas saada homojen pariin viikoksi niin rauhoittuisi.


      • Palstavahtijoksu
        43t4t4 kirjoitti:

        Tämä yksi paska vääntää täällä taas 8 nimimerkillä sontaa toisten luettavaksi. Se pitäisi taas saada homojen pariin viikoksi niin rauhoittuisi.

        Sateenkaariporukkaaa Reinoni kanssa ollaan,öisin vaan teille Reinostani on on se niin Reino.Rumatikki ei niin ,mielessäni se on paremmin tuo Reino on se Reino.


    • Palstavahtijoksu

      Vähän tässä lämmittelen öisiä Reinohöpötyksiä,on se Reino on on Reino se on Reino,yöllä lisää Reinosta

      • Toistelua

        Pöpireino (http://urly.fi/bKz) jokinen on oikein otettu Reino-nimestään. Se reppanahan hokee tuota Reinoaan jo yötäpäivää!


      • ReinohöpöttäjäJoksu

        Miksi ollaan lihavia,? On paska puhetta, jos syön Kuopion roskapöntöistä jätteitä, niin ei ne lihota, Ja ajan Fiatin reuhullani , rumatikki pitää löytämäni nakin palaset kylmänä. Se ei naurata


      • Joksu_Kysyy

    • Kysynvaan

      Tuo "Jok" nimimerkissäsi "Joksu" on ihan selvää pässinlihaa, sehän on lyhenne jokisesta, mutta mitä tarkoittaa tuo loppuosa "su"?
      Voisitko pöpireino (http://urly.fi/bKz) jokinen ystävällisesti suomentaa sen meille?

      • PalstavahtiJoksu

        Uuvahdin tovin . Nyt jatkan Reino höpinöitäni,
        On se Reino , Reino se on On se Reino


    • Rumatikki.syypää

      Lihavuus johtuu pitkälti siitä, että karavaanariin on hommattu rumatikki. Sillä sitten grillaillaan etuteltassa rasvaista ruokaa.

    • goksoi

      Aiheen aloittaja kateellinen ja tullut trollaaman tänne siitä.

    • Tyäeläkeläinen

      Ei Rumatikki mikään köyhien värkki ole meilläkin on rahoja pankissa.Onko palstavahtijoksu jo tänään kaivannut Reinoaan?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1690
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1329
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1075
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      5
      1009
    Aihe