Mitä mä teen? Apua!

Giiirl997

Haluaisin kuulla teidän mielipiteenne parista asiasta.
(Nimet ovat keksittyjä: ex: juuso ja nykyinen: jere)
Eli tutustuin jereen Facebookissa kun olin muuttanut uuteen kaupunkiin ja jeren jotenki tunsin, saman harrastuksen kautta. Seurustelin silloin jeren kaverin juuson kanssa ja meillä meni hyvin. Vaikka juuso asuikin toisella puolella suomea nähtiin silti useasti.
Nyt alkaa itse tarina. Nähtiin jeren kanssa ekan kerran enkä tuntenut häneen yhtään vetoa ihastumisessa, koska olin juuson kanssa, enkä halunnut pettää juusoa. Toisella kerralla kun näimme jeren kanssa niin hän alkoi ehdotella halaamista kun lähti pois, ei siinä mitään iha normaali hali oli ja sitten se lähti. Seuraavalla viikolla olin juuson luona, puhuin hänelle tapahtuneesta ja hän sanoi et hali on iha ok mut ei mitään enempää.
Parin kuukauden päästä....
Olin nähny jeren kanssa muutaman kerran ja hän oli kertonut minulle että tykkää musta ja et mun pitää jättää juuso, että juusolla on toinen yms.
No minähän jätin juuson koska jere pakotti, en tiedä millai hän sen teki nyt niin siinä vain kävi. Kadun edelleen sitä vaikka siitä on jo melkein 3vuotta aikaa, mutta mä ja juuso ollaa silti kavereita jutellaa ja nähdään välillä. Jere ei halua että olisin juuson kanssa missään tekemisissä. Jerellä on pakkomielle manipuloida ihmisiä niinku hän teki minulle, ja sillä tavalla hän sai minut kun lohdutti minua eron jälkeen. Ollaan oltu vähän yli 2vuotta yhdessä Jeren kanssa ja meillä menee hyvin, välillä jutteleb Juuson kanssa ja se on Jerelle ongelma hän ei halua että olen vieläkään missään tekemisissä juuson kaa.
Meillä on ollut monta isoa riitaa Jeren kaa hän on jättänyt mut oven väliin ja kaikkea sellaista ja oon sanonu että jos hän ei lopeta sitä niin mun pitää jättää sut. Hän o myös hakannut mua ja monet tietääkin siitä ja kysyy miksi olen vielä hänen kanssaan yhdessä, välillä mietin sitä itsekin mutta kun oikeasti jotain rakastaa nii siinä on se syy. Olen juuson kaa nähny pari kertaa ja tunteet nousee pintaan. Ja oon miettiny mitä teen oikeesti..
Jätänkö juuson vaikka rakastan sitä, vai jatkanko sen kaa vaik se onki väkivaltainen ja pakottaja. Jere on ehdottanu että ne juuson kanssa sopis tän jutun ku jere ei halua olla kenenkään kanssa välirikossa. Mutta ne asiat missä pyydän teiltä apua ovat tässä:
Jätänkö Juuson?
Palaanko Jeren kanssa yhteen?
Millai saan Juusosta pois väkivaltaisuuden?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Giiiiirl97

      Ja olen kuullut että juusolla on töissä juttua yjden naisen kanssa mitä mä teen? Ja oon itekki nähny että niillä on juttua... :(

    • Kylläpä on ristiriitainen tilanne.
      Sinun pitää kuunnella sydäntäsi ja ajatella itseäsi eikä niitä miehiä.
      Minun mielestä Jere teki sinulle vääryyttä estämällä olemasta Juusosi kanssa.
      Älä missään nimessä ole väkivaltaisen ihmisen kanssa jos et halua turpiisi.
      Väkivalta ei lopu koskaan ken siihen turvautuu.
      Jos minä olisin sinä niin jättäisin kummatkin ja jatkaisin elämääni ilman noin suurta draamaa koska et selviä siitä ehjin nahoin.
      Sinä näyttelet pääosaa roolissasi jonka voit muuttaa .
      Vai viekö tunteet sinua kun olet vielä nuori.
      Rakkaus sokaisee !

    • Juusto_vai_Jefe

      Kerroit että Jere on sua hakannut ja jättänyt oven väliin mutta silti väität Juusoa väkivaltaiseksi? Tais olla potaskaa koko juttu? Jätä kumpikin luuseri. Jos sua joku hakkaa parisuhteessa niin jätä se jäteläjä heti.

      • Giiiiiirl997

        Eikäää mulla meni nimet tossa lopussa väärin :(
        "Jätänkö jeren vaikka rakastan sitä, vai jatkanko sen kaa vaik se onki väkivaltainen ja pakottaja. Juuso on ehdottanu että ne jeren kanssa sopis tän jutun ku juuso ei halua olla kenenkään kanssa välirikossa. Mutta ne asiat missä pyydän teiltä apua ovat tässä:

        Jätänkö Jeren?

        Palaanko Juuson kanssa yhteen?

        Millai saan Jerestä pois väkivaltaisuuden?"
        ^tossa korjaus tekstiin.


    • ödokiokple

      Jätä Juusi. Älä palaa yhteen Jeren kanssa. Ja sinä et saa väkivaltaisuutta pois yhtään kenestäkään. Se saattaa joskus aikanaan lähteä, jos ihminen itse hakee ongelmaansa ammattiapua, mutta sinun painostuksesta haettu hoitokaan ei auttaisi mitään.

      Eli opettele olemaan itsenäisesti, ja jonain päivänä tapaat sitten uuden mukavan miehen, ilman mitään sotkuja.

    • Yksmielipide

      Siis Jere on jättänyt sut oven väliin ja hakannut sua. Jere on väkivaltainen. Sitä et saa hänestä pois millään. Väkivaltaisuus vain pahenee ajan myötä. Lopulta voit vammautua ja kuolla.

      Mutta onko Juuso oikeasti väkivaltainen, mitä vakivaltaista Juuso on tehnyt? Keneltä kuulit, että Juusolla on toinen nainen ja juttua töissä yhden naisen kanssa - Jereltä? Älä usko mitään, mitä Jere sanoo.

      Miksi palaisit vielä Jeren kanssa yhteen?

      Haluaako Juuso vielä sinut?

      Käytätkö huumeita voi miten olet noin sekaisin? Mene hoitoon, todella tarkoitan että vaikutat olevan hoidon tarpeessa. Kaikella hyvällä, toivottavasti saat elämäsi selvitetyksi.

    • eijaksaymmärtää

      Ota kuule Jukkis.

    • Samajuttu

      Mul on samanlainen tilanne ku alottajallaki, joten et oo yksin tän asian kaa. Tiedän kui rasittavaa olla väkivaltasen kaa yhdes vaikka ei haluaiskaan. Se on vaan niin hullu :(
      Oon ite aina ihan panikissa et mitä se seuraavaks tekee mulle. Ja exän kanssa olen hyvissä väleissä.. ja tahtoisin exän takas mut en uskalla tehdä mitään. Ja mä en käytä ainakaa huumeita enkä usko et alottajakaan. Tsemppiä sulle

      • Giiirl997

        Kiva ku on joku joka ymmärtää mua tän asian kaa. Tsemit sullekki ja joo en käytä huumeita :D


      • Giiirl997 kirjoitti:

        Kiva ku on joku joka ymmärtää mua tän asian kaa. Tsemit sullekki ja joo en käytä huumeita :D

        Vastailet sitten itse itsellesi.


    • Marga-Reeta

      Tärkein asia on lopettaa suhde hakkaavaan Jereen. Ihan riippumatta siitä,mitkä ovat tunteesi Juusoon.
      Sinun on eroteltava nyt eri asiat. Olet sitonut ongelmavyyhden yhdeksi kimpuksi, Jeret, Juusot, ystävyydet, ym.
      Sinuna ratkaisisin näin: eroaminen hakkaavasta miehestä. Yksin asumaan ja vahvistumaan. Jos siltä näyttäisi, että Juuso olisi vielä kiinnostunut seurustelemaan ja hän tekisi aloitteen, voisin harkita seurustelua. Jereen katkaisisin välit täysin. On Jeren ja Juuson asia, mitkä heidän välinsä olisivat.
      Kaikkein paras ratkaisu olisi unohtaa molemmat miehetja keskittyä täysin uusiin kuvioihin.

    • Kilttis

      Tyypillinen tarina että nainen jättää hyvän miehen ja ottaa toisen miehen tilalle jok aonkin väkivaltainen ja ei osaa erota.
      Toki sinun pitää jatkaa väkivaltaisen kanssa seurustelua koska olet nainen, heikko etkä osaa tehdä itse järkeviä päätöksiä. Tai sitten haet ammattiapua jostain joka kertoo sinulle kannattaako väkivaltaisen miehen kanssa seurustella.

    • sdfsdfsfa

      Teillä menee hyvin, mitä nyt välillä mies manipuloi ja hakkaa, niinkö? Melko outo määritelmä hyvälle suhteelle nykyään. Tuommoset Jeret pellolle ja äkkiä, ennen kuin käy huonommin. Mikä suomalaisessa kasvatuksessa on pielessä, kun nuorilla naisilla ei ole mitään tajua hyvästä ja normaalista suhteesta, eikä yhtään itsekunnioitusta?

    • Ocnfkjvk

      Palaa jerenkaa

    • No tämähän on nyt taas keksitty juttu ja luultavasti vielä miehen keksimä, että saisi haukut naisen päälle ja ihan älyvapaa muutenkin.

      "Nähtiin jeren kanssa ekan kerran enkä tuntenut häneen yhtään vetoa ihastumisessa, koska olin juuson kanssa, enkä halunnut pettää juusoa"

      Mitä helv? "En tuntenut yhtään vetoa ihastumisessa, koska olin juuson kanssa"????????

      "No minähän jätin juuson koska jere pakotti, en tiedä millai hän sen teki nyt niin siinä vain kävi"

      Pakotti?? "Niin siinä vain kävi" niinhän se naisilla vain käy, ei mitään omaa vastuuta.

      "Jätänkö juuson vaikka rakastan sitä, vai jatkanko sen kaa vaik se onki väkivaltainen ja pakottaja"

      Eikös se ollut Jere, jonka kanssa sinä olit ja oli väkivaltainen pakottaja?

    • Kannattaa jättää se jos yhtää siltä tuntuu koska sä et hyödy siit yhtää et se vaa hakkaa sua ja pakottaa tekee kaikkee.
      Jos oikeesti rakastat sitä ja jätät sen ni sä pääset siit erosta aikanaan yli.
      Löydät kyl paremman

    • ohjuksensuunta

      Pilaa elämäsi. Sitähän teet parhaillasi. Eikö sinulla ole vanhempia jotka voisivat jutella kanssasi? Onnea vaan loppuelämääsi, joka ei taida päättyä onnellisesti. Ihmisiä ei kai saisi sanoa tyhmäksi, mutta minä sanon sinua tyhmäksi. Valitse tuhosi suunta ja tuhoa itsesi.

    • Sirkkuiines

      Vaikka Juusoa ei olisi olemassakaan, jätä Jere. Mitä sinä manipuloivalla ja hakkaavalla miehellä teet? Eikä ole sinun vika, että hakkaa. Jättäminen on vaikeaa, koska jokaisessa ihmisessä on hyviä puolia ja hänen kanssaan on viettänyt onnellisia hetkiä. Joskus jättäminen on kuitenkin hyvä teko myös jätetylle. Maailmassa riittää miehiä, sinullekin - sitten kun olet pistänyt elämäsi järjestykseen. Kuulostat muiden pompoteltavalta reppanalta, jolla ei ole omaa tahtoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe