Mies puunaa autoansa

hinkuti

Kumppanini puunaa jatkuvasti autoansa. Hän irrottaa kylkilistatkin ja pesee niiden alta. Hän tekee aivan täydellisen työn (pien -raudanpoistotkin omilla erikoisaineillaan). On perehtynyt aiheeseen netin kautta ja tilaa myös aineet sieltä. Viime kesänä hän viikon putkeen jynssäsi mökillä autoansa. Olimme mattopyykillä ja minä pesin kaikki asuntomme matot yksin ja hän hinkkasi sillä välin autoansa. Onko se auto todella niin tärkeä? Minä kun olin kerran hänen kyydissään ja vahingossa tehnyt jalallani kuraisen jäljen sadekelillä hänen autonsa hanskalokeron kanteen niin hän huusi, että enkö lainkaan kunnioita hänen omaisuuttaan! Sanoin, että en minä tahalteni ja että voin kyllä pyyhkiä sen pois.

14

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • novoihelekkari

      Varovasti niiden jalkojen kanssa.

    • eitahrantahraa

      Eiköhän se mennyt vaihtoon, sen jalanjälkesi myötä?

    • Marga-Reeta

      Ihminen voi olla todellakin niin outo, että rakastuu autoonsa, niin että hän tehnyt siitä lähes rakastajattarensa. Kyllä tällaistakin muotoa seksuaaliteetissa ja uskonnollisissa toiminnoissa on. Auto edustaa hänelle jotain pyhää, johon hän uskollisuutensa ja palvelunhalunsa johtaa. Joku vie jumalille uhreja, kumartuu jumalpatsaiden eteen ja kokee hurmoksellisuutta.
      Auto on hänen jumalansa. Todellisesti. Konkreettisesti. Pakkomielteisesti.
      Olet valinnut perin epäkelvon kavaljeerin, joka on ollut varattu mies... autojumalattarelle.
      Itse en todellakaan kauan katsoisi, koska en haluaisi olla kakkonen, hävitäkseni elottomalle esineelle.
      Minusta miehen voisi jättää ihan hyvällä omallatunnolla. Tuskin siitä kukaan tuomitsee, päinvastoin, luulenpa että monet taputtavat käsiään ja nyökkäävät hyväksyvästi viisaalle ratkaisulle.

    • Sigmund Freud varmaan sanoisi, että kyse on jostain korviketoiminnasta.

      • 7167

        Mitäs Freud sanoisi naisesta joka patistaa miestään auton pesuun ja puhdistukseen ulkoa ja sisältä? Eivät riitä kevät- ja syyspesut vahauksineen.
        Ko. nainen painosti vuosikaudet autonvaihtoon jota minä jarruttelin. Tein ennakkoon pienet korjaukset ennen häiriöitä. Tein kerran koneremontin. Edes se, että tein kerran korin pohjatyöt ja lankoni tuttava ruiskutti menopelin kaveriltani saamilla 2-komponentti automaaleilla, ei riittänyt.
        47:n vuoden aikana vain kerran olen joutunut tekemään tien päällä pienen korjauksen kun flektin hihna hajotessaan silppusi sytysjohdot.

        Auton "jatkohengitys" on ollut minulle terapiaa. Nämä nykyiset värkit eivät anna siihen mahdollisuutta. Olen ostanut eurooppalaiset, keskiluokkaiset, bensamoottoriset värkit uusina.
        Ajanut 14 - 17 vuotta ja myynyt suoraan jollekin yksityiselle.
        Tämän viimeisen kanssa vaimo ei ole hurpattanut. Kyse on vm. -98, 1,8l bensavärkistä. Kaksi vuosipesua ja satunnainen sisätilojen raivaus on nyt riittänyt.
        Kyse lienee jostakin mentaalihäiriöstä mutta nyt 67v nainen on asettunut.


    • drpjillmm

      Joillekin pako huonosta suhteesta on netti, harrasteet, seksi, pelaaminen tms. Tuo tuntuu jo häiritsevän normaalia elämäänne niin kannattaiskos asiasta keskustella?

    • bmwajamiseniloa

      Jenkeissä oli tutkimus jossa todettiin että suurinosa miehistä rakastaa autoansa enemmän kuin vaimoansa. Eli täysin normaalia toimintaa. Eli älä mene miehen ja auton väliin. Ja seksiä kuuluu harrastaa aamuin illoin mutta kun osalle naisista se on vaan täysin mahdotonta.

    • hyväähuomentaaaaaaa

      Tuskin tässä mistään rakkaudesta ole tai ei ainakaan siitä että miehesi rakastaisi autoaan enemmän kuin sinua. Anna ukkelin touhuta auton kimpussa äläkä välitä jos hän vähän töksäyttää jostain tahrasta.

    • sdfafggfafdfdaffadfda
    • Ellinen

      Kyllä nyt kannattaa lähteä autokauppaan ja sanoa siellä että joko auto lähtee tai sinä lähdet!

    • lolololololo

      Ukko saa lähteä, hiplatkoon peltilehmää sitten tarpeekseen.

    • Eiphaasiasiis

      No onhan niitä pahempiakin harrastuksia!

    • Elähänny

      Elä nyt ja anna toistenki elää!!

    • mekkk

      Parivuotta kun oltiin mm rallia katoomassa jyväskylän seudulla niin nuoruuden kaveri kysyi että koska olet auton vahannut niin totesin että mitä sen ja nuoruudessa puunattiin mutta ei enää. Kerroin että noissa autopesukoissa on peruohjelmassa sellainen kuumavaha ja se saa muutaman tonniin käyttöautoon rittää ja ei ole romuja aikaa puunata. Jos olisi joku hieno mersu vaikka niin toinen juttu mutta kun ajelee noilla 5 tonnin käyttöautoilla niin en niitä vahaile ja puunaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3654
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      577
      3425
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3279
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      50
      2141
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2061
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1918
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      152
      1599
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1341
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe