miten sisustaa pieni huone parilla kamalla

haisulii

siis kun mä oon nyt yrittäny soveltaa mun huoneen kanssa jo vuoden, enkä oo löytäny sopivaa ratkasua. Voitteko auttaaa ?? ku mua ärsyttää, 1, mun sänky ei mahu sillee semmoseen välikköön jolloin olisi paljon tilaa, 2, mulla pitää olla mun peilipöytä ja hiustenlaittokamat valmiina aamulla ja sit se on ihan hirveen näkönen se pöytä aina eikä siinä oo laatikoita... 3. Mulla on vaaterekki joka on niin vammanen että se ei sovi sillee sen ominaisuuksien vuoksi mun huoneeseen ja kukaan ei suostu vaihtamaan isompaa huonetta tohon toisiks pienempään.. ku äiti ja mun 16v veli nukkuu isoimmissa huoneissa ja minä nukun keskikokoisessa ja toinen veli on pienimmässä ja ahtaimmassa huoneessa . nii miten saisin mun veljen kanssa vaihettua huoneita ilman että sitä pitää miettiä 2kk voitteko autaa mua sisustamaan ja antamaan vinkkejä tohon?

2

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siisteyttä

      Kannattaa keskittyä äitisi kanssa kokonaan siihen että saatte nykyisen huoneesi asumiskelpoiseksi. Veljesi tuskin aikookaan vaihtaa huonetta jos sitä on vatvottu jo noin kauan :/

      Mahtuisiko sänkysi alle sellaisia isoja laatikoita joihin voisit laittaa vaatteesi vaaterekistä? Jos pääsisit korvaamaan sen edes jotenkin ja haluisit että joku vaate on esillä niin pystyt ostamaan vaatetorson sitä varten, tai laittamaan koukkuja seinälle mihin asetella lempivaatteesi. Ei viesi paljon tilaa.

      Kaikista ihanteellisin ratkaisu tällä hetkellä olisi ehkä ostaa uusi kapeampi sänky, ellet voisi vaihtaa pienempään sänkyyn jonkin kanssa siellä. Saattaisit tosin tarvita isomman jo parin vuoden päästä..

      Peilipöytä.. Voi olla ettei auta kuin ostaa uusi sopivan kokoinen ja käytännöllisempi nykyisen tilalle, ellei ole mahdollista porata sopivaa seinää että sinne voitaisiin laittaa seinähylly tavaroillesi. Ihan ekaksi kannattaa kumminkin kokeilla tarkkaa organisointia - putsata ihan kaikki tälläytymis-tarvikkeesi, mitä säilytät meikkipöydällä. Heitä vanhentuneet pois ja siirrä käyttämättömät vaikka wc:n puolelle pois jaloista. Ne mitä taas käytät joka päivä voisit etsiä yhden tai pari tosi kaunista pussukkaa, iltalaukkua, purkkia tai laatikkoa, kaulakoruille taas voit laittaa seinänaulakon taikka porata pienet nätit nupit seinälle.

      http://andrevei.blogspot.fi/2013/06/meikkien-organisointi.html

      • Hyviä neuvoja mielestäni.
        Minusta kannattaa siitä vaaterekistä päästä eroon vaikka siten, että siihen välikköön saisi joitain laatikoita tms. Osta jostain halpamyymälästä laatikoita ja tuunaa ne esim. beigellä tms. rauhallisella värillä ja laita kaikki mitä et joka päivä tarvitse niihin. Kannelliset nätit laatikot ovat hyviä. Käytä se hankala tila vaikka tavaroiden säilytykseen. Vaaterekistä kun siirrät vaatteet sinne ja turhat meikkikamat myös, tulee jo paljon kivampi huone sinulle. Ole iloinen, että joku nurkka on sinulla käytössä. Pääkaupunkiseudulla olisi ihan ylellisyyttä jollekin.'Tsempillä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe