Lämmin sää saapui..

... vihdoinkin! :) Nauttikaamme..

127

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.riitä-päiväkakslämpöä

      Ei tullut kesää tänä vuonna.

      • Kyllähän se kesä nyt tuli! :)


    • samaamieltä

      nå jåå se on kese nyt!!!!!!

      • No ainakin jossainpäin Suomea nyt lämpöä riittää.. :)


    • Mites tää aloitus on jääny huomaamatta..

      Tuosta säästä..Vajaa kakskyt lämmintä,nii eipä riitä vielä mulle.Tänäänkin sit vielä kävi niin,että kun tälläsin itteni pihahommiin,niin aurinko karkas pilvien taakse. :( Et arvaa kuinka mua sitten otti paddiin..:/

      • No voi harmi ettei siellä ole hellettä.. Täällä missä minä asun, ( sinä tiedätkin..) niin on hellettä tällä viikolla piisannut, ihanaa! :) Toivon että Klaankin tulee sitä hellettä.


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        No voi harmi ettei siellä ole hellettä.. Täällä missä minä asun, ( sinä tiedätkin..) niin on hellettä tällä viikolla piisannut, ihanaa! :) Toivon että Klaankin tulee sitä hellettä.

        Nauti Kittie kesästä. :) Toivottavasti tännekki tulee kunnolla lämmintä. 25 astetta olis sopiva. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Nauti Kittie kesästä. :) Toivottavasti tännekki tulee kunnolla lämmintä. 25 astetta olis sopiva. :)

        Kyllä olen nauttinut, koiru myös.. :) Kiva kun vihdoinkin saa vähän rusketustakin.. :)


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        Kyllä olen nauttinut, koiru myös.. :) Kiva kun vihdoinkin saa vähän rusketustakin.. :)

        No tuota rusketusta minäki haluaisin..


      • Ota se murkku pois pöksyistäs..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tuota rusketusta minäki haluaisin..

        Kyllä sinä vielä saat rusketusta. :) En tiedä mitä tuo ukko taas sekoilee, mitä ihmeen sympatiaa?? Kunhan kirjoitellaan kesästä, ei se ole kiellettyä.. :D Jessus mikä idiootti vanha kääkkä!


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        Kyllä sinä vielä saat rusketusta. :) En tiedä mitä tuo ukko taas sekoilee, mitä ihmeen sympatiaa?? Kunhan kirjoitellaan kesästä, ei se ole kiellettyä.. :D Jessus mikä idiootti vanha kääkkä!

        Elä välitä..Hällä aamulääke ottamatta..;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Elä välitä..Hällä aamulääke ottamatta..;)

        Taidat olla oikeassa.. :D Sille pitäisi antaa kunnon rauhoittavat mömmöt, ettei se edes jaksaisi tulla palstalle..


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        Taidat olla oikeassa.. :D Sille pitäisi antaa kunnon rauhoittavat mömmöt, ettei se edes jaksaisi tulla palstalle..

        Voi Kittie..Onneks ei ollu kaffeekuppia just tässä.Olis kyllä näppiksellä kaikki. :D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi Kittie..Onneks ei ollu kaffeekuppia just tässä.Olis kyllä näppiksellä kaikki. :D

        Nauru piristää päivää.. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tuota rusketusta minäki haluaisin..

        Kyllä rusketusraidat naisella on jotain kamalan kivan näköistä.

        En mä semmoisia tietenkään oikeassa elämässä ole nähnyt, joku elokuva tais olla jossa semmoisia ihanuuksia vilahti:)


      • toljanter kirjoitti:

        Kyllä rusketusraidat naisella on jotain kamalan kivan näköistä.

        En mä semmoisia tietenkään oikeassa elämässä ole nähnyt, joku elokuva tais olla jossa semmoisia ihanuuksia vilahti:)

        No ne raidat ei todellakaa ole kivoja kahtella..Rusketuksen huono puoli,mut minkäs teet..:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ne raidat ei todellakaa ole kivoja kahtella..Rusketuksen huono puoli,mut minkäs teet..:)

        On ne kuules... Mutta mikä estää sua rusketukseen ilman rajoja;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ne raidat ei todellakaa ole kivoja kahtella..Rusketuksen huono puoli,mut minkäs teet..:)

        No ei ne raidat maailman loppu ole, en kyllä kehtaisi aurinkoa nudena ottaa.. :D


      • toljanter kirjoitti:

        On ne kuules... Mutta mikä estää sua rusketukseen ilman rajoja;)

        No eihän sitä loppujen lopuks mikää estä..


      • Kolmikymppinen_vaan
        toljanter kirjoitti:

        Kyllä rusketusraidat naisella on jotain kamalan kivan näköistä.

        En mä semmoisia tietenkään oikeassa elämässä ole nähnyt, joku elokuva tais olla jossa semmoisia ihanuuksia vilahti:)

        Kyl se vaan on niin et naisen kuuluu ottaa aurinkoo yläosattomis. Se on sit jäbäin oma vika jos antaa silmäin kuivuu päähän tai olo on muutoin vaikee... Ku sä tääl komentoo pidät niin annappas sellanen bulla jossa sä käsket yhtä kaunista neitoo ottamaan yläosan pois niinku heti...


      • olis_asiaa
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Kyl se vaan on niin et naisen kuuluu ottaa aurinkoo yläosattomis. Se on sit jäbäin oma vika jos antaa silmäin kuivuu päähän tai olo on muutoin vaikee... Ku sä tääl komentoo pidät niin annappas sellanen bulla jossa sä käsket yhtä kaunista neitoo ottamaan yläosan pois niinku heti...

        jäbä komppaa innokkaana. ku aurinkorasvaki levittyis sitte paremmin ;)


      • Nudistithoitoon
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Kyl se vaan on niin et naisen kuuluu ottaa aurinkoo yläosattomis. Se on sit jäbäin oma vika jos antaa silmäin kuivuu päähän tai olo on muutoin vaikee... Ku sä tääl komentoo pidät niin annappas sellanen bulla jossa sä käsket yhtä kaunista neitoo ottamaan yläosan pois niinku heti...

        Pullat on mahassas nisu-ukko. Pervoille on omat nakurantansa mee semmoseen tuijotteleen simät päästäs mutta muista laittaa pyyhe miniheppis peitoksi ettei tarvi hävetä.


      • Nudistithoitoon kirjoitti:

        Pullat on mahassas nisu-ukko. Pervoille on omat nakurantansa mee semmoseen tuijotteleen simät päästäs mutta muista laittaa pyyhe miniheppis peitoksi ettei tarvi hävetä.

        No kukin ottakoon aurinkoa miten tykkää.. :)


      • 1000kertaaYÖK
        olis_asiaa kirjoitti:

        jäbä komppaa innokkaana. ku aurinkorasvaki levittyis sitte paremmin ;)

        Hahaha ;DDD Olipa hauskaa ;)) Mokomat paskiaiset ;DDD


      • KuolaanKieliPitkällä
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Kyl se vaan on niin et naisen kuuluu ottaa aurinkoo yläosattomis. Se on sit jäbäin oma vika jos antaa silmäin kuivuu päähän tai olo on muutoin vaikee... Ku sä tääl komentoo pidät niin annappas sellanen bulla jossa sä käsket yhtä kaunista neitoo ottamaan yläosan pois niinku heti...

        No miten kävi ;-P


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        No ei ne raidat maailman loppu ole, en kyllä kehtaisi aurinkoa nudena ottaa.. :D

        No jos joku aukea paikka keskellä korpea..;)


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Kyl se vaan on niin et naisen kuuluu ottaa aurinkoo yläosattomis. Se on sit jäbäin oma vika jos antaa silmäin kuivuu päähän tai olo on muutoin vaikee... Ku sä tääl komentoo pidät niin annappas sellanen bulla jossa sä käsket yhtä kaunista neitoo ottamaan yläosan pois niinku heti...

        Ei muuta ku rintakarvat näkyviin ja kysyt ite..Tuskin sä äkkilähtöä saat. :))

        Miten mulle tulee väkisinki kuva Uuno Turhapurosta,ku se sillä resupaidalla keikisteli nuoren naisen edessä..:D

        En sit tarkota,että sä oisit ku Uuno. :))


      • 1000kertaaYÖK
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        No miten kävi ;-P

        Siis ihan oikeasti ;)) Voit vetää sun kielen sisälle, hahaha ;DDD Tipautin olkaimet, mutta en muuta ;DDD Mun onneksi joku henkilö A oli päiväunilla tai kardinaalikollegion kokouksessa ;))


      • Painuelokuvaan
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ei muuta ku rintakarvat näkyviin ja kysyt ite..Tuskin sä äkkilähtöä saat. :))

        Miten mulle tulee väkisinki kuva Uuno Turhapurosta,ku se sillä resupaidalla keikisteli nuoren naisen edessä..:D

        En sit tarkota,että sä oisit ku Uuno. :))

        No kyllä sää aika uunolta vaikutat kyllä


      • Painuelokuvaan kirjoitti:

        No kyllä sää aika uunolta vaikutat kyllä

        Ilopilleri tuli kirjoittamaan..


      • Lähiöntietotoimisto
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti ;)) Voit vetää sun kielen sisälle, hahaha ;DDD Tipautin olkaimet, mutta en muuta ;DDD Mun onneksi joku henkilö A oli päiväunilla tai kardinaalikollegion kokouksessa ;))

        Sua miss peggy tittelin voittanutta lähiöprinsessaa nyt ei varmaan muut himoitsiskaan kuin jotkut selibaatissa elävät kardinaalikollegiot.


      • Nudistithoitoon
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti ;)) Voit vetää sun kielen sisälle, hahaha ;DDD Tipautin olkaimet, mutta en muuta ;DDD Mun onneksi joku henkilö A oli päiväunilla tai kardinaalikollegion kokouksessa ;))

        Sua miss peggy tittelin voittanutta lähiöprinsessaa ei nyt varmaan muut himoitsiskaan kuin jotkut selibaatissa elävät kardinaalikollegiot.


      • pimpelipom24
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ilopilleri tuli kirjoittamaan..

        Ärsyttää tuommoinen kuolaaminen, vaikka olis luuseri niin ei sitä tarvi kuolata ja vonkua.


      • pimpelipom24 kirjoitti:

        Ärsyttää tuommoinen kuolaaminen, vaikka olis luuseri niin ei sitä tarvi kuolata ja vonkua.

        Öh anteeks,mutta kuka tässä nyt kuolaa jotakin?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No jos joku aukea paikka keskellä korpea..;)

        Äh, en kehtaisi, olen sen verran häveliäs.. :) Otan aurinkoa vain niukimmillaan bikineissä.


      • pimpelipom24
        tinttu-liina kirjoitti:

        Öh anteeks,mutta kuka tässä nyt kuolaa jotakin?

        Sori oikoluin juttus väärin enkä huomannu nimimerkkiäs kun oli niin kiire haukkua sitä palstan kuolaaja jätkää joka kuolaa perään täällä koko ajan se on nioin ärsyttävä tyyppi että se pitä ampua raketilla kuuhun vähintäänkin.

        Mutta se kuolaaja josta puhuit siis se "uuno" niin se sais painua takas jonnekkin leffaan mistä on karannut :D


      • Nudistitpervoilee
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti ;)) Voit vetää sun kielen sisälle, hahaha ;DDD Tipautin olkaimet, mutta en muuta ;DDD Mun onneksi joku henkilö A oli päiväunilla tai kardinaalikollegion kokouksessa ;))

        Sori mutta tuommoinen nudisti kiusaaminen vaan ei nyt ole hyvänmaun mukaista se kuuluu lähiöpubin seinäruusujen flirtti taktiikkaan. Sori jos pilkkasin liika kovasti takas kun ärsytti.


      • Nudistitpervotkiusaa
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti ;)) Voit vetää sun kielen sisälle, hahaha ;DDD Tipautin olkaimet, mutta en muuta ;DDD Mun onneksi joku henkilö A oli päiväunilla tai kardinaalikollegion kokouksessa ;))

        Varsinkin tuommoinen puutteessa elävien kiusaaminen ärsyttää. Eihän kukaan läskiporsaskaan lähetä afrikan nälkä puutteessa oleville kuvia melooneista ja maitohinkeistä kiusoitellaksean ilkeyttään. :-((


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        Äh, en kehtaisi, olen sen verran häveliäs.. :) Otan aurinkoa vain niukimmillaan bikineissä.

        Eihän siellä metän keskellä kukaan näe,vaikka ilman kuteita siellä oliski.Tuskin sitä tarvii kainostella,vaikka joku eläin vilkasee..Sekin kattoo kyl vaan kerran ja häipyy ikiajoiks. ;))))


      • pimpelipom24 kirjoitti:

        Sori oikoluin juttus väärin enkä huomannu nimimerkkiäs kun oli niin kiire haukkua sitä palstan kuolaaja jätkää joka kuolaa perään täällä koko ajan se on nioin ärsyttävä tyyppi että se pitä ampua raketilla kuuhun vähintäänkin.

        Mutta se kuolaaja josta puhuit siis se "uuno" niin se sais painua takas jonnekkin leffaan mistä on karannut :D

        :)))

        Se Uuno saa kyllä pysyäkki leffoissa. :P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eihän siellä metän keskellä kukaan näe,vaikka ilman kuteita siellä oliski.Tuskin sitä tarvii kainostella,vaikka joku eläin vilkasee..Sekin kattoo kyl vaan kerran ja häipyy ikiajoiks. ;))))

        No en tiedä.. :) Voisi ne eläimet säikähtää? :D


      • Kittiechi2 kirjoitti:

        No en tiedä.. :) Voisi ne eläimet säikähtää? :D

        No eikös se ole parempi,että ne metsän isoimmat eläimet säikähtää ja pakenee,kuin että ois toisinpäin.. :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No eikös se ole parempi,että ne metsän isoimmat eläimet säikähtää ja pakenee,kuin että ois toisinpäin.. :))

        Niin kai sitten! :D Viime kesänä uskalsin mennä yksin rannalle.. niin eiköhän nuoret pojat tuijottelleet perään.. Ehkä jatkossa suosin parveketta kotona.. :D


      • KuolaanKieliPitkällä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti ;)) Voit vetää sun kielen sisälle, hahaha ;DDD Tipautin olkaimet, mutta en muuta ;DDD Mun onneksi joku henkilö A oli päiväunilla tai kardinaalikollegion kokouksessa ;))

        Huomenna liityn seuraan ;-) Sadan metrin uinti. Sinä vedät selkää ja minä vaparia, että saan vähän tasoitusta. Jos voitan, niin lähteekö bikinin yläosa?


      • 1000kertaaYÖK
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Huomenna liityn seuraan ;-) Sadan metrin uinti. Sinä vedät selkää ja minä vaparia, että saan vähän tasoitusta. Jos voitan, niin lähteekö bikinin yläosa?

        Hahaha ;DDD Olet niiiiiiiiiin hävinnyt ;DDD Hmmm... Mullakin on sitten joitakin vaatimuksia sun suhteen ;))


      • KuolaanKieliPitkällä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Olet niiiiiiiiiin hävinnyt ;DDD Hmmm... Mullakin on sitten joitakin vaatimuksia sun suhteen ;))

        Kaikki käy. Voit olla huoleti ;-P


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No eikös se ole parempi,että ne metsän isoimmat eläimet säikähtää ja pakenee,kuin että ois toisinpäin.. :))

        Mä tiedän useita sellaisia syrjäisiäpaikkoja jonne ei varmaan kukaan eksy. Voisin viedä teidät sinne joku päivä hakemaan rajatonta rusketusta. Häivyn tietenkin heti ja tuun hakemaan vaikkapa 3 tunnin kuluttua. Eikö oliski hyvä diili...?


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti ;)) Voit vetää sun kielen sisälle, hahaha ;DDD Tipautin olkaimet, mutta en muuta ;DDD Mun onneksi joku henkilö A oli päiväunilla tai kardinaalikollegion kokouksessa ;))

        Johtuen ammattiini liittyvästä selibaatti-velvoitteesta joudun pidättäytymään tämän aihepiirin käsittelystä olosuhteiden pakosta.

        ämän tiedotteen minulle kirjoitti sihteerini.


      • toljanter kirjoitti:

        Mä tiedän useita sellaisia syrjäisiäpaikkoja jonne ei varmaan kukaan eksy. Voisin viedä teidät sinne joku päivä hakemaan rajatonta rusketusta. Häivyn tietenkin heti ja tuun hakemaan vaikkapa 3 tunnin kuluttua. Eikö oliski hyvä diili...?

        Sä voit jäädä jonnekki lähistölle vartioimaa ettei tuu karhuja..;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sä voit jäädä jonnekki lähistölle vartioimaa ettei tuu karhuja..;)

        Juu!!!!

        Ihanaa kun luotat siihen että en tuu kuikuileen peräänne... Toki oon luottamuksen arvoinen, ainaski uskoisin niin;)


      • toljanter kirjoitti:

        Juu!!!!

        Ihanaa kun luotat siihen että en tuu kuikuileen peräänne... Toki oon luottamuksen arvoinen, ainaski uskoisin niin;)

        Luotetaan me,kun siitä katos muute saisit kaks kärttystä naista kimppuus..;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Luotetaan me,kun siitä katos muute saisit kaks kärttystä naista kimppuus..;)

        No tiedän tuon kyllä sanomattakin. Joskus kyllä kiinostus jänniin asioihin saattaa olla riskin arvoinen;)


      • toljanter kirjoitti:

        No tiedän tuon kyllä sanomattakin. Joskus kyllä kiinostus jänniin asioihin saattaa olla riskin arvoinen;)

        Kiikareita ei sitten hyväksytä.;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiikareita ei sitten hyväksytä.;)

        Mitä mä semmosilla teen ku oon aika liki. Karhujen takia tieteski;)


      • Kolmikymppinen_vaan
        toljanter kirjoitti:

        Johtuen ammattiini liittyvästä selibaatti-velvoitteesta joudun pidättäytymään tämän aihepiirin käsittelystä olosuhteiden pakosta.

        ämän tiedotteen minulle kirjoitti sihteerini.

        Kohtuuden nimis sä olisit voinnu käyttää arvovaltaas eilen ku tääl kumminki naisten kans pelehdit. Ku kahden miehen maanittelul ei sit ollu toivottuu vaikutust. Et tilataas jo etukäteen uus samanmoinen bulla et minkä meidän kaunis päivänsäde täält näkee. Ku joka kerta ei viittis sotkee luurii aurinkorasvaan...


      • älämölöähölömö
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Kohtuuden nimis sä olisit voinnu käyttää arvovaltaas eilen ku tääl kumminki naisten kans pelehdit. Ku kahden miehen maanittelul ei sit ollu toivottuu vaikutust. Et tilataas jo etukäteen uus samanmoinen bulla et minkä meidän kaunis päivänsäde täält näkee. Ku joka kerta ei viittis sotkee luurii aurinkorasvaan...

        Mikä hemmetin bulla? pullaako tarkoitat pullaposki, nisu-ukko .


      • olis_asiaa
        toljanter kirjoitti:

        Johtuen ammattiini liittyvästä selibaatti-velvoitteesta joudun pidättäytymään tämän aihepiirin käsittelystä olosuhteiden pakosta.

        ämän tiedotteen minulle kirjoitti sihteerini.

        jäbällä olis toivomus sitte jatkobullasta. et siinä määrättäisiin jotenki siihen suuntaan et mitä kauniimpi nainen sitä asiallisempaa on antaa mies seuralaisten hieroa aurinkorasvaa myöski etupuolelle. ja lopuksi jos esittäisit jyrkän paheksunnan siitä et sellanen pajunvarren ohut tyttö juo vaan yrttiteetä eikä syö mitään :)


      • Voi kun jopa minun kyvyt naisten taivutteluun ovat vain rajalliset. Eilinen vahtireissukin oli yhtä tuskaa, pelon vallassa elin ja huomasin että kiikarikin tärisi käsissäni...


      • olis_asiaa
        toljanter kirjoitti:

        Voi kun jopa minun kyvyt naisten taivutteluun ovat vain rajalliset. Eilinen vahtireissukin oli yhtä tuskaa, pelon vallassa elin ja huomasin että kiikarikin tärisi käsissäni...

        paneppa toimeksi nyt vaan ku on sellanen pieni veto käynnissä ;) taivutella ei tarvi ku vaan käsket..


      • olis_asiaa kirjoitti:

        paneppa toimeksi nyt vaan ku on sellanen pieni veto käynnissä ;) taivutella ei tarvi ku vaan käsket..

        No ensinnäkin vedonlyönti on erittäin synnillistä toimintaa.

        Ja toiseksi: Naisen KÄSKEMINEN on pahin virhe mitä mies voi tehdä. Tuo asioitani hoitava sihteerini on tämän opettanut minulle tylyllä tavalla. Siinä paavin sana jää köykäiseksi:(


      • toljanter kirjoitti:

        Voi kun jopa minun kyvyt naisten taivutteluun ovat vain rajalliset. Eilinen vahtireissukin oli yhtä tuskaa, pelon vallassa elin ja huomasin että kiikarikin tärisi käsissäni...

        Mitäs sillä kiikarilla näit? ;) Ei meitä naisia tarvi pelätä..


      • Maisemat oli kyllä aivan ihanat;)


      • Nettiritarit
        olis_asiaa kirjoitti:

        paneppa toimeksi nyt vaan ku on sellanen pieni veto käynnissä ;) taivutella ei tarvi ku vaan käsket..

        Harvinaisen hyvin perusteltu vaatimus, mutta mistä hemmetin vedosta on kyse?


      • toljanter kirjoitti:

        Maisemat oli kyllä aivan ihanat;)

        :D ! No mehän ollaankin Tinttuliinan kannsa ihan valioyksilön naisia.. ;)


      • olis_asiaa
        Nettiritarit kirjoitti:

        Harvinaisen hyvin perusteltu vaatimus, mutta mistä hemmetin vedosta on kyse?

        et otetaan munasillaan aurinkoa ku hävittiin ;) vähä liian pitkä juttu et viittis juurta jaksain selittää ;)


      • Nettiritarit
        olis_asiaa kirjoitti:

        et otetaan munasillaan aurinkoa ku hävittiin ;) vähä liian pitkä juttu et viittis juurta jaksain selittää ;)

        Ajelkaa jätkät karvat pois uimarien tapaan ;) Hyvänä vinkkinä vaan.


      • olis_asiaa kirjoitti:

        et otetaan munasillaan aurinkoa ku hävittiin ;) vähä liian pitkä juttu et viittis juurta jaksain selittää ;)

        Jotenkin aavistinkin että nyt kävi niin että jäbät hävis vedon, harmi juttu...:)

        ps. Sori tuo hymiö, se oli vaan joteski pakko laittaa tuohon perään...


      • Kolmikymppinen_vaan
        toljanter kirjoitti:

        Jotenkin aavistinkin että nyt kävi niin että jäbät hävis vedon, harmi juttu...:)

        ps. Sori tuo hymiö, se oli vaan joteski pakko laittaa tuohon perään...

        No ku sä olisit ees jonkinlaista miesten välist myötätuntoo osoittanu niin ei tarvitsis täs ny kenenkään harmitella :(


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        No ku sä olisit ees jonkinlaista miesten välist myötätuntoo osoittanu niin ei tarvitsis täs ny kenenkään harmitella :(

        Työni luonne pakottaa minut sukupuolineutraaliksi kaikkia päätöksiä tehdessäni.

        Sori:)


      • toljanter kirjoitti:

        Voi kun jopa minun kyvyt naisten taivutteluun ovat vain rajalliset. Eilinen vahtireissukin oli yhtä tuskaa, pelon vallassa elin ja huomasin että kiikarikin tärisi käsissäni...

        Oliko lupa kiikareihin?!..no ei ollu..:)) Tuhmaa touhua..;)


      • Nettiritarit
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        No ku sä olisit ees jonkinlaista miesten välist myötätuntoo osoittanu niin ei tarvitsis täs ny kenenkään harmitella :(

        Keskittäkää jätkät ajatukset mummoihinne, kun hetki koittaa ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oliko lupa kiikareihin?!..no ei ollu..:)) Tuhmaa touhua..;)

        Et nyt tajunnut.Kiikari oli tieteski lintuja varten. Näin siellä pikkasenviherpeipon mitä ei oo nähty Suomessa ikinä. Eikä koko maailmassa!


      • toljanter kirjoitti:

        Et nyt tajunnut.Kiikari oli tieteski lintuja varten. Näin siellä pikkasenviherpeipon mitä ei oo nähty Suomessa ikinä. Eikä koko maailmassa!

        Juu ei varmaan ole nähty semmosta tipua..Surkeelöpinänkertoja olet...;)) Mä otin muutes susta kuvan salaa ku kävit puun takana..kaikki näkyy..;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu ei varmaan ole nähty semmosta tipua..Surkeelöpinänkertoja olet...;)) Mä otin muutes susta kuvan salaa ku kävit puun takana..kaikki näkyy..;)

        Ei oo tosi!

        Siis ilkosillaan oleva nainen tulee kuvaamaan lintubongaria pisulla. Tää on kyllä semmoista kamaa että 7-lehti haluaa sut heti jututeltavaksi. Jos meet niin mulle rahoista kuuluu vähintäänkin puolet!


      • toljanter kirjoitti:

        Ei oo tosi!

        Siis ilkosillaan oleva nainen tulee kuvaamaan lintubongaria pisulla. Tää on kyllä semmoista kamaa että 7-lehti haluaa sut heti jututeltavaksi. Jos meet niin mulle rahoista kuuluu vähintäänkin puolet!

        Juu mut ne haluaa sen kuvan sit lehteen..ookko varma että haluat?Sinuna kyl miettisin tuota tarkkaan..:))))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Juu mut ne haluaa sen kuvan sit lehteen..ookko varma että haluat?Sinuna kyl miettisin tuota tarkkaan..:))))))

        No ei siinä kuvassa kyllä mitään uutisaihetta oo, bongarilla on vaan pissahätä...

        En kyllä ymmärrä miksi piti tulla mua kyttäämään, teidän kuuliaista suojelijaanne:(


      • toljanter kirjoitti:

        No ei siinä kuvassa kyllä mitään uutisaihetta oo, bongarilla on vaan pissahätä...

        En kyllä ymmärrä miksi piti tulla mua kyttäämään, teidän kuuliaista suojelijaanne:(

        Joo..ei kyl uutisaihetta näkyny.Siks sanoinki et harkitse tarkkaan..:)))))))


      • Kolmikymppinen_vaan
        Nettiritarit kirjoitti:

        Keskittäkää jätkät ajatukset mummoihinne, kun hetki koittaa ;)

        Sä piruuttas jakelet neuvojas ku kumminki tiedät et siel sit ollaan koko aika peitset tanas ;)


      • 1000kertaaYÖK
        Nettiritarit kirjoitti:

        Harvinaisen hyvin perusteltu vaatimus, mutta mistä hemmetin vedosta on kyse?

        Oikeasti mua naurattaa ;DDD Mokomat jäbän paskiaiset väittivät mulle kivenkovaan, että henkilö A ihan varmasti käskee mua riisumaan bikinien yläosan ja minä sanoin vastaan, että henkilö A ei ikinä, koskaan, eikä milloinkaan ottaisi asiaan minkäänlaista kantaa. Jeeee... voitin vedon ;)) Mulla tulee olemaan tooooodella hauskaa seuraavana hellepäivänä, hahaha ;DDD


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Oikeasti mua naurattaa ;DDD Mokomat jäbän paskiaiset väittivät mulle kivenkovaan, että henkilö A ihan varmasti käskee mua riisumaan bikinien yläosan ja minä sanoin vastaan, että henkilö A ei ikinä, koskaan, eikä milloinkaan ottaisi asiaan minkäänlaista kantaa. Jeeee... voitin vedon ;)) Mulla tulee olemaan tooooodella hauskaa seuraavana hellepäivänä, hahaha ;DDD

        Ymmärsit selvästi jäbiä paremmin ammattiini liittyvät rajoitteet;)


      • Nettiritarit
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Oikeasti mua naurattaa ;DDD Mokomat jäbän paskiaiset väittivät mulle kivenkovaan, että henkilö A ihan varmasti käskee mua riisumaan bikinien yläosan ja minä sanoin vastaan, että henkilö A ei ikinä, koskaan, eikä milloinkaan ottaisi asiaan minkäänlaista kantaa. Jeeee... voitin vedon ;)) Mulla tulee olemaan tooooodella hauskaa seuraavana hellepäivänä, hahaha ;DDD

        Meneekö totaalisesti farssin puolelle, jos yritän tunkea mukaan? Olisi kiva nähdä sut ;)


      • olis_asiaa
        toljanter kirjoitti:

        Ymmärsit selvästi jäbiä paremmin ammattiini liittyvät rajoitteet;)

        mistä sitte johtuu et jonkinmoista tahallisuutta jäbä on kuitenki havaisevinaan ku sujuvasti juttu luistaa ilkosillaan olosta niinku tuossa yllä.. ?


      • olis_asiaa kirjoitti:

        mistä sitte johtuu et jonkinmoista tahallisuutta jäbä on kuitenki havaisevinaan ku sujuvasti juttu luistaa ilkosillaan olosta niinku tuossa yllä.. ?

        Viestisi johdosta pidin hätäkokouksen kollegoideni kanssa viime yönä.

        Päädyimme siihen että toimintani ei ole ollut tasapuolista. Tästä johtuen jäädytän veikkauksenne tuloksen. Lisäksi määrään henkilön B tästä päivästä lähtien ottamaan aurinkoa siten, että bikinien yläosan kiinnitysvaljaat (olkaimet taitaa olla virallinen nimi) tulee laskea alas. Kyseessä on kompromissi-ratkaisu.


      • Kolmikymppinen_vaan
        toljanter kirjoitti:

        Viestisi johdosta pidin hätäkokouksen kollegoideni kanssa viime yönä.

        Päädyimme siihen että toimintani ei ole ollut tasapuolista. Tästä johtuen jäädytän veikkauksenne tuloksen. Lisäksi määrään henkilön B tästä päivästä lähtien ottamaan aurinkoa siten, että bikinien yläosan kiinnitysvaljaat (olkaimet taitaa olla virallinen nimi) tulee laskea alas. Kyseessä on kompromissi-ratkaisu.

        No eipä tosta paljoo kostuttu :( Mut jos sä elokuuhun mennes saisit hiottuu vähä paremman päätöksen ku lomaki sit alkaa...


      • 1000kertaaYÖK
        Nettiritarit kirjoitti:

        Meneekö totaalisesti farssin puolelle, jos yritän tunkea mukaan? Olisi kiva nähdä sut ;)

        Hmmm... En oikeastaan muista sua enää ulkonäöltä, mutta jos näet minut jossakin, niin voithan tulla juttelemaan mun kanssa :DDD


      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        Viestisi johdosta pidin hätäkokouksen kollegoideni kanssa viime yönä.

        Päädyimme siihen että toimintani ei ole ollut tasapuolista. Tästä johtuen jäädytän veikkauksenne tuloksen. Lisäksi määrään henkilön B tästä päivästä lähtien ottamaan aurinkoa siten, että bikinien yläosan kiinnitysvaljaat (olkaimet taitaa olla virallinen nimi) tulee laskea alas. Kyseessä on kompromissi-ratkaisu.

        Kiinnitysvaljaat??? Whaaaat??? Siis ihan oikeasti ;)) Kokeile samaa repliikkiä sun vaimoon, naisystävään tai Giulia Farneseen, niin ihan varmasti sun korvat soi vielä viikonkin kuluttua ja bikinien räpläily jää sulta niiiiiiiiin siihen paikkaan ;DDD


      • Nettiritarit
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hmmm... En oikeastaan muista sua enää ulkonäöltä, mutta jos näet minut jossakin, niin voithan tulla juttelemaan mun kanssa :DDD

        No kun en ole nähnyt helmikuun jälkeen :(


      • olis_asiaa
        Nettiritarit kirjoitti:

        Meneekö totaalisesti farssin puolelle, jos yritän tunkea mukaan? Olisi kiva nähdä sut ;)

        jep. menee se. ainaki tappeluksi jollei sitte farssiksi :)


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Kiinnitysvaljaat??? Whaaaat??? Siis ihan oikeasti ;)) Kokeile samaa repliikkiä sun vaimoon, naisystävään tai Giulia Farneseen, niin ihan varmasti sun korvat soi vielä viikonkin kuluttua ja bikinien räpläily jää sulta niiiiiiiiin siihen paikkaan ;DDD

        No en kyllä tohdi kokeilla keneenkään heistä... Tämä virtuaalimaailma antaa hiukkasen lisää rohkeutta kommentteihin kun kukaan ei ole heti korville lyömässä:)


      • Nettiritarit
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hmmm... En oikeastaan muista sua enää ulkonäöltä, mutta jos näet minut jossakin, niin voithan tulla juttelemaan mun kanssa :DDD

        Tuota noin. Millaisia suunnitelmia sinulla on loppukesäksi? Oletko Kokkolassa? Töissä?


      • Kolmikymppinen_vaan
        Nettiritarit kirjoitti:

        Tuota noin. Millaisia suunnitelmia sinulla on loppukesäksi? Oletko Kokkolassa? Töissä?

        Mä ja toi toinen jäbä hengaillaan hänen kans ny ja loppukesäl et tiedoks vaan...


      • 1000kertaaYÖK
        Nettiritarit kirjoitti:

        Tuota noin. Millaisia suunnitelmia sinulla on loppukesäksi? Oletko Kokkolassa? Töissä?

        Kokkailen mun miehelle tooooosi ihmeellisiä sörsseleitä aina kun muistan, mutta oikeasti en ole ihan varma, että voinko laskea sitä mun työksi ;DDD Ensi kuussa opetan yhden jäbän uimaan ja korjaan toisen jäbän tekniikan kuntoon. Niin ja mun pitäisi lukea tenttiin :(((((


      • Nettiritarit
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Kokkailen mun miehelle tooooosi ihmeellisiä sörsseleitä aina kun muistan, mutta oikeasti en ole ihan varma, että voinko laskea sitä mun työksi ;DDD Ensi kuussa opetan yhden jäbän uimaan ja korjaan toisen jäbän tekniikan kuntoon. Niin ja mun pitäisi lukea tenttiin :(((((

        Mitä jos veisin sut kahville joku päivä?


      • 1000kertaaYÖK
        Nettiritarit kirjoitti:

        Mitä jos veisin sut kahville joku päivä?

        No way. Ei onnistu :(( Tooooodella ankara paavillinen bulla määräsi minut kotiarestiin tenttikirjojen kanssa, koska käyttäydyin eilen uhmakkaasti ja niskoitellen, vaikka kardinaalikollegio oli valvonut yön läpi mun bikiniongelmaa ratkoen :(( Kysy vaikka Toljanterilta, ellet mua usko :DDD


      • Nettiritarit
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        No way. Ei onnistu :(( Tooooodella ankara paavillinen bulla määräsi minut kotiarestiin tenttikirjojen kanssa, koska käyttäydyin eilen uhmakkaasti ja niskoitellen, vaikka kardinaalikollegio oli valvonut yön läpi mun bikiniongelmaa ratkoen :(( Kysy vaikka Toljanterilta, ellet mua usko :DDD

        Miten sut saa vakavoitumaan ;)


      • Kolmikymppinen_vaan
        Nettiritarit kirjoitti:

        Miten sut saa vakavoitumaan ;)

        Jos sä ton vokottelun lopetat hyvän sään aikana ku hän ei suhun kummiskaan lämpene.


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        No way. Ei onnistu :(( Tooooodella ankara paavillinen bulla määräsi minut kotiarestiin tenttikirjojen kanssa, koska käyttäydyin eilen uhmakkaasti ja niskoitellen, vaikka kardinaalikollegio oli valvonut yön läpi mun bikiniongelmaa ratkoen :(( Kysy vaikka Toljanterilta, ellet mua usko :DDD

        Luit rivien välistä ihan ansiokkaasti tuon kotiarestin suhteen, tenttikirjat kädessä sen hoidat!

        Nuo uimaopetusjutut ovat nyt myös tarkkailun alla. Koulutus on aihe jonka olen määritellyt kohdallasi tärkeimmäksi ja sitä häiritseviä tekijöitä seuraan tarkasti.

        ps. Se yöllinen kokous oli oikein mukava, ihanaa kirkon viiniä nautiskeltiin ja välillä keskityttiin tuohon todella vakavaan aiheeseen;)


      • Nettiritarit
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        No way. Ei onnistu :(( Tooooodella ankara paavillinen bulla määräsi minut kotiarestiin tenttikirjojen kanssa, koska käyttäydyin eilen uhmakkaasti ja niskoitellen, vaikka kardinaalikollegio oli valvonut yön läpi mun bikiniongelmaa ratkoen :(( Kysy vaikka Toljanterilta, ellet mua usko :DDD

        Suostu nyt silti ;) Olisi kiva nähdä sut kaunokainen ;)

        [email protected]


      • senkinpässi
        toljanter kirjoitti:

        Luit rivien välistä ihan ansiokkaasti tuon kotiarestin suhteen, tenttikirjat kädessä sen hoidat!

        Nuo uimaopetusjutut ovat nyt myös tarkkailun alla. Koulutus on aihe jonka olen määritellyt kohdallasi tärkeimmäksi ja sitä häiritseviä tekijöitä seuraan tarkasti.

        ps. Se yöllinen kokous oli oikein mukava, ihanaa kirkon viiniä nautiskeltiin ja välillä keskityttiin tuohon todella vakavaan aiheeseen;)

        mikä hihhuli susta on tullu vai oletko urkuri ehtoollisviinin kimpussa?


      • 1000kertaaYÖK
        Nettiritarit kirjoitti:

        Suostu nyt silti ;) Olisi kiva nähdä sut kaunokainen ;)

        [email protected]

        Eeeen... Mun on ihan pakko totella Toljanteria. Jos vastustelen hänen auktoriteettiaan, joudun mun loppuelämäksi luostariin ja avain heitetään Vatikaanin kaivoon :(( Oikeasti sunkin pitää varoa, koska Toljanter voi olla halutessaan t-o-d-e-l-l-a pelottava ://


      • Nettiritarit
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Eeeen... Mun on ihan pakko totella Toljanteria. Jos vastustelen hänen auktoriteettiaan, joudun mun loppuelämäksi luostariin ja avain heitetään Vatikaanin kaivoon :(( Oikeasti sunkin pitää varoa, koska Toljanter voi olla halutessaan t-o-d-e-l-l-a pelottava ://

        Sano suoraan vaan ettei kiinnosta. No laita silti tuosta toi sähköpostiosoite muistiin.


      • olis_asiaa
        Nettiritarit kirjoitti:

        Miten sut saa vakavoitumaan ;)

        tää saa ainaki jonku. jäbät kävi yksissä tuumin ostamassa sellaset oikein nätit bikinit joista turhat rimpsut puuttuu. myyjä tyttö oli vähä hölmönä ens alkuun ku katto et kummalle korstolle ne tulee mut oli sitte kumminki innokkaasti mukana ku selvis et ei kummallekkaan :)


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Eeeen... Mun on ihan pakko totella Toljanteria. Jos vastustelen hänen auktoriteettiaan, joudun mun loppuelämäksi luostariin ja avain heitetään Vatikaanin kaivoon :(( Oikeasti sunkin pitää varoa, koska Toljanter voi olla halutessaan t-o-d-e-l-l-a pelottava ://

        Öh nyt oot kyllä väärässä... Ei me nykyään langeteta elinkautisia, tommonen 20 vuoden luostarituomio on normaali pikku 'rötöksistä'. Eli avainta ei heitetä mihinkään vaan se on tallessa tallelokerossani.


      • Nettiritarit
        olis_asiaa kirjoitti:

        tää saa ainaki jonku. jäbät kävi yksissä tuumin ostamassa sellaset oikein nätit bikinit joista turhat rimpsut puuttuu. myyjä tyttö oli vähä hölmönä ens alkuun ku katto et kummalle korstolle ne tulee mut oli sitte kumminki innokkaasti mukana ku selvis et ei kummallekkaan :)

        Isottelun makua.


      • Muistin_virkistys
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Eeeen... Mun on ihan pakko totella Toljanteria. Jos vastustelen hänen auktoriteettiaan, joudun mun loppuelämäksi luostariin ja avain heitetään Vatikaanin kaivoon :(( Oikeasti sunkin pitää varoa, koska Toljanter voi olla halutessaan t-o-d-e-l-l-a pelottava ://

        Minua ei kiinnosta tippaakaan parikymppiset naiset. Yökkistä en ole ikään tavannut enkä tule tapaamaan. Itse asiassa en ole ihan varma onko tuo Yökkis mitä esittää olevansa vai onko kyseessä trollaus vaan.


      • Muistin_virkistys kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta tippaakaan parikymppiset naiset. Yökkistä en ole ikään tavannut enkä tule tapaamaan. Itse asiassa en ole ihan varma onko tuo Yökkis mitä esittää olevansa vai onko kyseessä trollaus vaan.

        Toljanter tarkoitti tällä, ettei ole ihastunut yökkikseen..


      • Kolmikymppinen_vaan
        toljanter kirjoitti:

        Öh nyt oot kyllä väärässä... Ei me nykyään langeteta elinkautisia, tommonen 20 vuoden luostarituomio on normaali pikku 'rötöksistä'. Eli avainta ei heitetä mihinkään vaan se on tallessa tallelokerossani.

        Mitäs jos sä hänen kiharapehkon säästät ennen ku tyrmään heität. Eikös noi nunnat oo tapana vetää puliks ku eihän sil tukal mitään tee siel kaavun alla? Mä taidan viel katuu sanojain... ;)


      • 1000kertaaYÖK
        Muistin_virkistys kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta tippaakaan parikymppiset naiset. Yökkistä en ole ikään tavannut enkä tule tapaamaan. Itse asiassa en ole ihan varma onko tuo Yökkis mitä esittää olevansa vai onko kyseessä trollaus vaan.

        Et ikinä arvaa, mitä tein :DDD Tulostin tuon sitaatin ja liimasin siihen sydämiä ja perhostarroja... Jeeeee... Lupaan katsoa sitä joka ilta ennen mun nukkumaanmenoa, niin sun ei tarvitse enää valvoa asian takia klo 00:02 :DDD


      • 1000kertaaYÖK
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Mitäs jos sä hänen kiharapehkon säästät ennen ku tyrmään heität. Eikös noi nunnat oo tapana vetää puliks ku eihän sil tukal mitään tee siel kaavun alla? Mä taidan viel katuu sanojain... ;)

        Hahaha ;DDD Kerjäät multa tukkapöllyä ;DDD


      • olis_asiaa
        Kittiechi2 kirjoitti:

        Toljanter tarkoitti tällä, ettei ole ihastunut yökkikseen..

        kait se meidän typykkä jää sitte ilman miestä.. ;)


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Mitäs jos sä hänen kiharapehkon säästät ennen ku tyrmään heität. Eikös noi nunnat oo tapana vetää puliks ku eihän sil tukal mitään tee siel kaavun alla? Mä taidan viel katuu sanojain... ;)

        Kyllä voin myöntyä myös tässä asiassa lievään liennytykseen. Tukasta lähtee tasan puoli mittaa pois ja sillä sitte mennään.

        Kiellän myös ehdotuksen tekijän rankaisemisen tukkapöllyllä syystä että... No en keksi perustelua, sanotaan että olen hyväsydämminen:)


      • Nettiritarit
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Eeeen... Mun on ihan pakko totella Toljanteria. Jos vastustelen hänen auktoriteettiaan, joudun mun loppuelämäksi luostariin ja avain heitetään Vatikaanin kaivoon :(( Oikeasti sunkin pitää varoa, koska Toljanter voi olla halutessaan t-o-d-e-l-l-a pelottava ://

        Näenkö sut, mikäli lähden tähän roolipeliin mukaan ;)


      • Kolmikymppinen_vaan
        toljanter kirjoitti:

        Kyllä voin myöntyä myös tässä asiassa lievään liennytykseen. Tukasta lähtee tasan puoli mittaa pois ja sillä sitte mennään.

        Kiellän myös ehdotuksen tekijän rankaisemisen tukkapöllyllä syystä että... No en keksi perustelua, sanotaan että olen hyväsydämminen:)

        No kyl mä vähä tahallaan yritän päästä käsikähmään jos rehellinen oon...


      • olis_asiaa
        Nettiritarit kirjoitti:

        Näenkö sut, mikäli lähden tähän roolipeliin mukaan ;)

        et näe ku ollaan ton toisen jäbän kans mustasukkasta sorttia. mut koitas piirittää esim tota tinttuliinaa. siinä voi olla hyvinki rempseä nainen. huomioi kuiteski ennenku alat et siihenki saatat tarvita toljanterin luvan :)


      • Sivusta_seurannut
        olis_asiaa kirjoitti:

        et näe ku ollaan ton toisen jäbän kans mustasukkasta sorttia. mut koitas piirittää esim tota tinttuliinaa. siinä voi olla hyvinki rempseä nainen. huomioi kuiteski ennenku alat et siihenki saatat tarvita toljanterin luvan :)

        Syyttä tappelette. Ei se porhoa ukkoaan jätä.


      • Nettiritarit
        olis_asiaa kirjoitti:

        et näe ku ollaan ton toisen jäbän kans mustasukkasta sorttia. mut koitas piirittää esim tota tinttuliinaa. siinä voi olla hyvinki rempseä nainen. huomioi kuiteski ennenku alat et siihenki saatat tarvita toljanterin luvan :)

        Vastasit kysymykseen, jota en tietääkseni sinulle esittänyt. Sinä et häntä omista, ei millään pahalla.


      • olis_asiaa
        Nettiritarit kirjoitti:

        Vastasit kysymykseen, jota en tietääkseni sinulle esittänyt. Sinä et häntä omista, ei millään pahalla.

        sen verran läheisissä väleissä kuiteski typykän kans ollaan et enään ei tarvi palstan kautta hänen perään huudella niinku eräät tekee.


      • Nettiritarit
        olis_asiaa kirjoitti:

        sen verran läheisissä väleissä kuiteski typykän kans ollaan et enään ei tarvi palstan kautta hänen perään huudella niinku eräät tekee.

        Pitkästi minulla on silti matkaa niihin satoihin viesteihin, joilla sinä ja kaverisi aloitte lääppiä kyseistä nimimerkkiä sen jälkeen, kun kuulitte puhuttavan hänen iästään ja kauneudestaan.


      • Kolmikymppinen_vaan
        Nettiritarit kirjoitti:

        Pitkästi minulla on silti matkaa niihin satoihin viesteihin, joilla sinä ja kaverisi aloitte lääppiä kyseistä nimimerkkiä sen jälkeen, kun kuulitte puhuttavan hänen iästään ja kauneudestaan.

        Sä sit vaan päältä kattelit...


      • olis_asiaa
        Nettiritarit kirjoitti:

        Pitkästi minulla on silti matkaa niihin satoihin viesteihin, joilla sinä ja kaverisi aloitte lääppiä kyseistä nimimerkkiä sen jälkeen, kun kuulitte puhuttavan hänen iästään ja kauneudestaan.

        ja nyt koitat sitte ite samaa? rullaappa sivua ylöspäin et löydät oman viestis 8.7. eikös sieltäki jonkinmoinen viittaus meidän typykän ulkonäköön löydy. koitas asettua jo vai jatketaanko juttua ilman yleisöä? seki käy.


      • Vanha_ruma_äijä

        Rauhoittukaa pojat. Tuskin se tyttönne toivoo että toisenne mukiloitte.


      • Vanha_ruma_äijä kirjoitti:

        Rauhoittukaa pojat. Tuskin se tyttönne toivoo että toisenne mukiloitte.

        Samaa mieltä! älkää nyt riidelkö yhden naisen takia..


    • Saisi_viilentyä

      Saisi nämä helteet jo hellittää. Kyllä se on niin että meille Pohjoismaiden asukkaille sellainen 15 astetta olisi sopiva. Tällaisilla helteillä vaan ihmiset juovat alkoholia ja tulee aviottomia lapsia.

      • Älä nyt! Helteitä ei ole pitkän aikaa ja kesä on muutenkin lyhyt.. Eli nautitaan kun kerrankin on lämmintä! :)


      • Yksi ainoa hellepäivä oli,niin saisi muka jo hellittää?! No kyllä se hellitti..:(

        Uskon kyllä,että suurin osa ihmisistä kyllä nauttii lämpimämmästä ilmasta kuin 15 astetta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Yksi ainoa hellepäivä oli,niin saisi muka jo hellittää?! No kyllä se hellitti..:(

        Uskon kyllä,että suurin osa ihmisistä kyllä nauttii lämpimämmästä ilmasta kuin 15 astetta.

        Kyllä varmaan nauttivat, siis helteistä. :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4269
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      236
      2100
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1550
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1367
    5. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      66
      1039
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1025
    7. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      242
      1023
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      135
      1021
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      898
    Aihe