Kookasta bi-ukkoseuraa - ja hakusessa top-tyyppi.

Kookas_on_mieluisin

Moi mies, olen pitkään kaivannut ja etsinytkin kaveria kookasta aikuista miesseuraa miel. 50 (yläikää vaikea määritellä jos muuten synkkaa jne. ja halua ja viriiliyttä miehellä) siis sinua joka kaipaat vastaavalla tavalla aikuista seuraa luottamuksella tietenkin molemminpuolisesti.

Olen itse aikuinen roteva ns. "btm"- mies ( btm = siis seksuaalisesti antautuvampi suhteessa) ja näin aktiivisempi ns. "panomies" tyyppinen eli "top"- kaveri on kaipaukseni kohteena, selkokielellä ilmaisten. Ei mitään "pervoiluja" siis erikoisuuksia en hae, vaan tavallista reilua normaalin tyyppistä seuraa jolla samaa kaipuuta.
Lähtökohtana ei ole seikkailullinen kohtaaminen vaan enemmänkin tutustuminen ja sen kautta edetä halutulla tavalla em. asioihinkin, molempien iloksi.
Itse asustan pks:lla ja lähialueet tässä tarkemmin määrittelemättä olisi helpoin tapa kohdata ja myös jatkoa ajatellen.
Mitäs sanot tästä?
Kirjoittele viestisi ja ajatuksesi ja edetään sen mukaan...

17

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddffgg

      Työnnä löylykauha perseeseen ääliö ja tukehu paskaas

      • PESE_SE_SIIS

        Hyi sua, pese jo kauhasi jos se on niin monissa aukoissa jo vieraillut!


    • sddffgg

      Työnnä löylykauha perseeseen

      • Kerro_avoimesti

        En saa siitä mitään ''henkistä'' en fyysistä, ja enkä omista kauhaa!
        Sulleko se tuotti onnen?


    • joojoo111

      Missä päin pks?

      • Kookas_on_mieluisin

        Moi, kysytkö "joojoo111" aloituksen tekstiin liittyen, vai löylytyskauhasta?
        Olen Hesassa jos aloitukseen viittaat. Miten siellä ja millainen mies olet?
        Palataan... :)
        2.


      • Kookasta-aikamiestä

        Sananmukaisesti aloitukseeni tarkentaen ja edelliseen; kiitos kommenteistanne, vaikka nyt vaikuttaa ettei vielä oikein sopivat ja kiinnostuneet/ kiinnostavat miehet ole tätä aloitustani huomanneet... Mutta kerrotun kaltaiset kaverit voivat ottaa yhteyttä / s-24 treffit-palstan kautta näin vihjeenä ilmaisten.
        Ihan aidosti siis, "feikit ja seikkailijat" älköön vaivautuko!

        Kookkaat aikamiehet kyllä, katsotaan jos löytyy yhteinen sävel!


    • Kesää_vielä_jäljellä

      Hmmm.. miten olisi, joko olet miettinyt rohkaistua rehti iso mies?`

    • iso-bi

      Niin ja mää seilaan Malkakosken ja Ylistaron seisakkeen ja Seinäjoen runkkupaikkojen väliä kiimaisena liki joka ehtoo, housut nilkoissa ja samalla isoa paksua runkaten ja kuppaihottumani voidellen! Välillä Vaasaa ja Kokkolan homohutsuja myöten!
      Sain saatana suukupan nieluuni jossain näissä paikoissa jos en Helsingin homomatkallani sitten kun siellä tuli kolattua muutamia homo-anuksia ja transujen hivi-perseitäkin ilman kumia saatana!
      Akkakin taisi saatana saada kupan isoon vittuunsa kun vuotaa visvaa jo!? Ja vasta 3-4kk kun kävin huorausreissulla! Takuu terve siis" tottakai jos niin haluat uskoa...

    • Aito-asia-tämäkin

      No niin, nyt olisi miesten vuoro vastailla ja kommetoida jollaisia tässä nyt peräänkuulutetaan!
      Rohkeasti kommenttia siis. Kesää on vielä jäljellä!

      • Kokemuksi

        Minä olen nuori poika ja haluja kaipaava miehistäkin. Kun ukot hakee viinapullon niin haluu tarjota kotonaan. Kokemuista naisista ei ole kun näyttelystä munaani. Kun saa humalaan haluu housut pois ja imeä. En halu imeä enkä pyllyyn, kyllä vanhat miehet halu työntää nuoren pyllyyn ja hieroa.Monta kertaa salaa perää antanut.


      • Mene_kasvamaan_vielä

        Hohohoh... olipa sekavaa kerrontaa oliko "kotoutuksessa" oleva "poika" asialla?


    • palaillaan_kun_löytyy

      Kyllä kiinnostaa siis oletko siis s24- treffit osastolla mukana bi vai hs -profiilissa?
      Olen käynyt joskus mielenkiinnosta ja siellä kolme "osastoa" ilmoitella ja hakeakin seuraa bi/hetero/ homosex ja jättää vistiä jne. Omaa ilmoitusta ei vielä ole tai kirjautumistakaan joka mahdollistaa sivujen tarkemman tutkinnan myös. Vietiä ei voi kai muuten laittaa jos ei sitten nikillä/ suomi24.fi joka sekin useimmiten tietääkseni tulee automaattisena ilmoitusesta.
      Missä niistä tarkemmin haen juuri sun tyyppistä seuraa ja olen kookas bi-ukko 50 .
      Mutta koitan katsella vielä jos löydyt!

    • Vahva_usko_löytyy_

      Elokuu ja minä olen viljaa...
      No päivitellään nyt tämä ja haku on siis edelleen voimassa, miehekkäille miehille ja asiallisessa mielessä edelleenkin!
      Huom. *Koodinaatit* yhteydenottoon löytyy ketjussa, kun olet tarkkaavainen... ;)

      Rohkaisen mielesi mies jolla on muitakin tavoitteita toiseen ihmiseen nähden kuin hätäiset pervoilut t. "runkkaaminen" tms. anonyymisti jossain "pussi päässä" tms.!

    • Elokuiset_hellepäivät

      Hmm... Ja asiaan kiitos jos on kommentoitavaa yms. ehdotusta ao. henkilöiltä tervetulleita.

      Ps. Kerro missä käyt (pks) ja liikut josta sua kookas aikamies voisi tavoittaa esim.?

    • Näin_on_oikeesti

      Nostetaan - autetaan miestä mäessä!
      Joku on jokaiselle se ainut ja oikea.

    • Yhteistä_vastuuta

      Asiaan kyllä, yhteisvastuun päivänä (19.8.) ja elokuun lopun helteet hellii ja antaa parastaan vielä kesän nimissä, annatko sinäkin?
      :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe