Sauna ja kävely seuraa

miesjärvenpäästä

Heips tytöt ja naiset. Olen raavas 49 vuotias Järvenpääsä asuva sinkku mies. Minä etsin 18 vuotiasta-65 vuotiasta naista sauna seuraksi ja kävely lenkeily seuraksi. Toivoo nimim. mies järvenpäästä. Ota yhteyttä, [email protected]

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ABC-kirja

      Toivottavasti se nainen on äidinkielenopettaja.

      • Lisään

        Se nainen saa olla myöskin opettajakin muta haluaisin että se nainen olisi katseen kestävä eikä hänelä olisi lapsia koska ei minullakaan ole. Laittakaa sähkö postia minulle niin teen sitten valintani vastausten perusteella ja voit kysyä myöskin minulta jotakin. T. mies järvenpäästä.


      • eiummarra

        minä en kyllä käsitä miehiä. en sitten ollenkaan. jos haet kävely-/saunaseuraa niin mitä merkitystä sillä on onko naisella lapsia vai ei? ei se niitä lapsia sinne saunaan mukaan tuo, tai kävelyllekään todennäköisesti. jos oikeasti etsii jotain seksiseuraa, tai vakavampaakin, niin miksei sitä voi vaan sanoa. miksei asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä.


      • Jormafani

        Kiitos päivän parhaista nauruista.


    • sesamamies

      No sitten lisään vielä että haenkin oikeestaan seksi seuraa kaiken ikäisistä naikkosista. Ylä ikä rajalla ei ole niin nuukaakaan jos muuten luistaa.
      Sauna ja kävelykään ei ole välttämätöntä.

      • Herra_47

        Eikä sen tarvitse olla nainen, mieskin kelpaa.


    • Miesjärvenpäästä

      En ole saanut mitän muuta kun pila vastauksia ja minule tulee paha mieli kun ei ole tullu vastauskia. Minä voin kokeilla siten näin että etsin myöskin 18 vuotiaits-30vuotiaita poitsuja muta myöskin naiset mieluummin voivat kirjoitta minulle jorma.hyttinen(miukumauku) hotmail.comT. nimim. Mies järvenpäästä

    • Herra_47

      Toivottavasti on raitis, mutta viinaa saa kyllä ottaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe