Tanssimme Iskelmäfestareilla 2015 Himoksella

Iskelmähullu

Moro Kati!
Piti nyt sit kuitenkin kirjoittaa 2. kerran tämä sama, kun jäi yhteystieto pois :) . Kokeilen nyt tätäkin foorumia sinun löytämiseksi joko niin, että satut lukemaan tätä palstaa taikka sitten joku tuttusi, joka tunnistaa sinut tästä: Kertokaa Katille tästä, please!!!
Lyhyesti:Tanssimme Himoksen Iskelmäfestareilla siinä isossa tanssiteltassa joka ilta 25.-27. kesäkuuta 2015 eli viime viikolla! Harmikseni hukkasin sinut la 27.6. ennen kuin kerkesin numeroni antaa/kysyä sinun numeroasi. Kaipuu ja ikävä jäi :( . Kerroit olevasi vanhempi, kuin ulkokuori antaa olettaa; 30 Vee. Minä kun oletin lähempänä kahta kymmentä. (No, se ei ole vika vaan iso plussa sinulle!) Olet hiljattain valmistunut maskeeraajaksi ja asut Vantaalla. Olit pukeutunut kivasti kullanväriseen pikkutakkiin ja mustaan hameeseen, käsilaukkukin sinulla oli - tietysti :) .Hiuksista ja meikistä jne. näki, että itsestä huolehtiminen ja huoliteltu ulkönäkö ovat sinulle tärkeitä ja siinä onnistut! Hyvä! Minä taasen jo lievästi harmaantuva Ville, Orivedeltä, eri kuosissa joka ilta - joka kerroin olevani liikkeellä nyt toista kertaa saman yhteistyökumppanin kanssa. Minua ja sinua molempia yhdistää tanssiharrastus ja hauskanpito. Kymppitanssistakin puhuimme. Nostin sinut ilmaan tanssikappaleiden välillä - olin kovasti innostunut tästä tuttavuudesta ja olin koko lauantain ja sunnuntain siksi ihan "pää pilvissä". Ethän epäröi ottaa yhteyttä, jos tämän viestin näet/saat; oli tuo viestisi sitten positiivinen taikka negatiivinen. Kiitoksia sinulle jo etukäteen! Huom! Tässä on vielä useampi viikko kesälomaa eli mahdollisuus tapaamiseen vielä olisi...taikka ainakin aikaa tekstailla/E-mailailla.
t:Ville ([email protected])

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xhjknbddhj

      Oliko sun katilla minkä väriset hiukset?

      • Iskelmähullu

        Vaaleat, takaa pystyyn kiharretut. Silmät ehkä ruskeat - en ole varma, ei siinä tanssiteltan pimeydessä kovin tarkasti nähnyt. Alkuperäinen, oikea hiusten väri saattaisi olla ruskea...jotenkin jäi sellainen vaikutelma, että Kati olisi alun perin brunetti?!? No, eipä tuolla minulle väliä.
        Kiitoksia tästä - mukavaa, että joku osoittaa kiinnostusta tähän dilemmaan :).


      • Xhjknfhllvf

        Voi kun tuntomerkit olisivat muuten sopineet erääseen katiin paitsi toi hiustenväri..


      • Iskelmähullu

        Annas olla...kirjoitinkohan nyt ihan tarkasti tämän: Siis hiukset eivät olleet aivan vaaleat, vaan ehkä jollain tavalla värjätyt tai peräti luonnollisen väriset eli sanoisko kellertävän suuntaan menevät. Ja tuo kiharrus "pystysuuntaan" kuten sanoin oli ilmeisesti tehty lämpöraudalla kiharrin pystysuunnassa kihartaen. En minä osaa noita termejä :( . Ja oletukseni näin jälkeenpäin oli, että saattaisi olla alun perin brunetti. Tiedä sitten tuosta. Mutta jos tiedät tuon naisen ja epäilet vielä asiaa, niin otapas kapula kouraan ja soita hänelle. Tekstailkaa sitten mun sähköpostiin; vastaan varmasti ja annan kännynumeron...kyl se siitä sitten selviää, onko kyse samasta naisesta?!? Oletan, että jos hän tuon alkuperäisen viestini lukee, hän kyllä tunnistaa ja muistaa kenestä on kyse - siis jos tämä menee kohdilleen?!? Mut kiitos tästä!
        t:Ville :)


      • Xhjkduikggk

        Voih..
        Tarkasti kuvailit tuota katia.
        Jos vaan olisi ollut mustat hiukset niin olisin voinut olla avuksi. Harmillista kun ei tärpännyt.
        Laita uus viestiketju minkä aiheeksi-> KATI ISKELMÄFESTARIT.,
        Ihmiset välillä googlailee omalla nimellään. Ainakin itse teen näin ja onpa tärpännytkin jokusen kerran..


      • Iskelmähullu
        Xhjkduikggk kirjoitti:

        Voih..
        Tarkasti kuvailit tuota katia.
        Jos vaan olisi ollut mustat hiukset niin olisin voinut olla avuksi. Harmillista kun ei tärpännyt.
        Laita uus viestiketju minkä aiheeksi-> KATI ISKELMÄFESTARIT.,
        Ihmiset välillä googlailee omalla nimellään. Ainakin itse teen näin ja onpa tärpännytkin jokusen kerran..

        Ok, tarvii yrittää tuolla tavalla. Kiitos vihjeestä - mulla kun ei tuota naamakirjaa ole enkä aio sitä myöskään hankkia :) . Ei kun "tulta päin". Hyvää kesää sinulle ja oikein paljon kiitoksia myötäelämisessä!


      • Iskelmähullu
        Xhjkduikggk kirjoitti:

        Voih..
        Tarkasti kuvailit tuota katia.
        Jos vaan olisi ollut mustat hiukset niin olisin voinut olla avuksi. Harmillista kun ei tärpännyt.
        Laita uus viestiketju minkä aiheeksi-> KATI ISKELMÄFESTARIT.,
        Ihmiset välillä googlailee omalla nimellään. Ainakin itse teen näin ja onpa tärpännytkin jokusen kerran..

        Uskomatonta, mutta totta; tuo etsimäni Kati nyt sitten löytyi! Hänet minulle löysi tuo yksi The Professional Make-up Artist of Finlandin opettajista! Olin hakuammunnalla sinne laittanut sähköpostia. Siinä meni aikaa, mutta viime maanantaina tuo opettaja ilmoitti minulle tuon Katin E-mailosoitteen...ja niinhän tuolla täydellisellä nimellä sitten tutu kasvot löytyivät face bookista, hienoa!! Laitoin hänelle heti e-mailia ja nyt sitten odottelen suurella mielenkiinnolla josko tuo Kati uskaltaisi vaikkapa vastata?!? Kiitos kaikille minua tässä etsinnässä auttaneille :) !!!
        t:Iskelmähullu, Ville Orivedeltä.


      • Xhjkfhjkbcx

        Oi kun kiva kuulla!
        Ihanaa kun make upin tytsy lähti mukaan etsintöihisi!!


    • Hihhihhih

      Toivottavasti löydät Katin, tunne molemminpuolista. - Iskelmäfestareiden jälkeen elämään käveli elämäni mies <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe