Lainauksia

Otsikko: tissu on paska tissu on homo
Nimimerkki: tissuonpaskatissuonhomo
Aika: 1.7.2015 09:26
Viesti:
"tissu on paska!

tissu on homo!

tissu on paska!

tissu on homo!"

Vastaukset.
Nimimerkki:mömökitfe
Aika: 1.7.2015 09:43
Viesti:
"Kita kiinni! jne jne..."

Nimimerkki: sarvijaakko_vihdistä
Aika: 1.7.2015 11:36
Viesti:
"Pitää paikkansa. Tissu on todellakin paska, homo myös."

Miten nuokin pitäisi tulkita,,,? Voi luoja jos olette ihan aikusten aikuisia niin sääliksi käy,,,:)
Ja huomautus että pikkusen oletta ö-mappiluokassa tai latvapeevitosessa tiedä sitte kummassa luultavasti molemmissa.
Ei nyt kyllä ihan vakuuta tuo juttu ette voi olla noin lapsenmielisiä vai mitä?

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veikka_veikkaaja

      Ehkä se pitäisi tulkita siten, että homon maineen saa laittamalla oman perseen kuvan näytille alkoholipalstalle, sheivaamalla säärikarvojaan, ruiskuttamalla botoxia naamaan ja käyttämällä korvakoruja oikean puoleisessa korvassa.

      Paskan maineen saavuttaa sitävastoin olemalla luokattoman huono luotsi sensuroimalla sattumanvaraisesti viestejä ja spämmäämällä itse palstalle samanaikaisesti paskaa.

      Tämä on vain minun veikkaukseni.

      • No niin niin mutta pelfietä nyt on käyttänyt jo kaikki minä vaan satuin keksimään sen ensin,,, sheivaus oli minusta hauska juttu kun olitta kiinnostunut minun sääristä ja mitä tulee botoxiin niin käyn piikillä vain kerran kuukaudessa.
        Sitte, ettekö erota oikeaa vasemmasta minulla on kaksi timanttia vasemmassa korvassa ja ne oli lahja karaatteja löytyy. Olen hieman allerginen feikkikoruille ja ihan fyysisesti.


      • ExtissuTheOne kirjoitti:

        No niin niin mutta pelfietä nyt on käyttänyt jo kaikki minä vaan satuin keksimään sen ensin,,, sheivaus oli minusta hauska juttu kun olitta kiinnostunut minun sääristä ja mitä tulee botoxiin niin käyn piikillä vain kerran kuukaudessa.
        Sitte, ettekö erota oikeaa vasemmasta minulla on kaksi timanttia vasemmassa korvassa ja ne oli lahja karaatteja löytyy. Olen hieman allerginen feikkikoruille ja ihan fyysisesti.

        Lisään vielä että mitä tulee homon maineeseen niin, otan sen hyvin vakavasti kun anonyymit pellet sitä suomi24:ssa toitottaa. :)


      • jatkatvalehtelua
        ExtissuTheOne kirjoitti:

        No niin niin mutta pelfietä nyt on käyttänyt jo kaikki minä vaan satuin keksimään sen ensin,,, sheivaus oli minusta hauska juttu kun olitta kiinnostunut minun sääristä ja mitä tulee botoxiin niin käyn piikillä vain kerran kuukaudessa.
        Sitte, ettekö erota oikeaa vasemmasta minulla on kaksi timanttia vasemmassa korvassa ja ne oli lahja karaatteja löytyy. Olen hieman allerginen feikkikoruille ja ihan fyysisesti.

        Taas valehtelet. Sinulla oli roinaa oikeanpuoleisessa korvassasi, kun laitoit kuvan murjotusta naamastasi nimellä "Joskus_luotsi".


      • jatkatvalehtelua kirjoitti:

        Taas valehtelet. Sinulla oli roinaa oikeanpuoleisessa korvassasi, kun laitoit kuvan murjotusta naamastasi nimellä "Joskus_luotsi".

        Semmosta se on,,,
        http://aijaa.com/RG6nHq


      • jatkatvalehtelua kirjoitti:

        Taas valehtelet. Sinulla oli roinaa oikeanpuoleisessa korvassasi, kun laitoit kuvan murjotusta naamastasi nimellä "Joskus_luotsi".

        Muistatko kuka minun naaman murjo nyt ei tule mieleen?


      • jatkatvalehtelua
        ExtissuTheOne kirjoitti:

        Semmosta se on,,,
        http://aijaa.com/RG6nHq

        Laittamassasi kuvassa on jokin huonon hiuslaadun omaava nainen. Eipä taida olla sinun homonaamasi siinä kuvassa.

        Olet valehtelija ja valehtelijan kanssa ei ole mielekästä keskustella, joten ajanhaaskuu loppuu omalta osaltani tähän.

        Voit jatkaa lässytystäsi sivupersooniesi kanssa.


      • jatkatvalehtelua kirjoitti:

        Laittamassasi kuvassa on jokin huonon hiuslaadun omaava nainen. Eipä taida olla sinun homonaamasi siinä kuvassa.

        Olet valehtelija ja valehtelijan kanssa ei ole mielekästä keskustella, joten ajanhaaskuu loppuu omalta osaltani tähän.

        Voit jatkaa lässytystäsi sivupersooniesi kanssa.

        Juu pitäisi käydä suihkussa tai,,, oikeastaan saunan vois laittaa,,,
        Yleensä en vastaa noihin homottelu viesteihin mutta tehdään vähän poikkeusta.
        Arvostan erittäin paljon mielipiteitäsi ja koska tämän viestin kuiten luet, niin,,,
        No,,, älä haaskaa aikaasi kun et tätä lue,,, :) Arvaas kuka osui oikeaan yea se olen mä extissu. :)


      • jatkatvalehtelua kirjoitti:

        Laittamassasi kuvassa on jokin huonon hiuslaadun omaava nainen. Eipä taida olla sinun homonaamasi siinä kuvassa.

        Olet valehtelija ja valehtelijan kanssa ei ole mielekästä keskustella, joten ajanhaaskuu loppuu omalta osaltani tähän.

        Voit jatkaa lässytystäsi sivupersooniesi kanssa.

        Ai niin osta kompassi.


      • Anonyymi
        ExtissuTheOne kirjoitti:

        Muistatko kuka minun naaman murjo nyt ei tule mieleen?

        Ottamatta nyt kantaa murjottuun naamaan, mutta ettekö te kaikki kolme sopineet riitanne jo vuosia sitten? Tehän julkaisitte yhteiskuvannekin todisteena sovusta:

        https://aijaa.com/l3oyJX

        Ensimmäinen kerta, kun näin Tissun hymyilevän! ^^


      • Anonyymi

        Täytyy muistaa, että kun Ex-Tissuttelija oli sheriffinä palstalla, täällä oli samaan aikaan myös muitakin, esim. Makelampp. Muita en muista, mutta niitä kyllä oli, varsinkin luotsi-sekoilun aikaan ja Tissun sekä Sepon vihaama Kylmis kieltäytyi toimesta.

        -Palstan pitkämuisti


    • ovipönkkä-

      Miksi, Tissu, yritit valehdella, että et ole ollut moneen kuukauteen palstalla ja
      että se pyssyvideon tissu oli feikkitissu?

      Ja eikö oliskin mageet semmoset löylykauha -korvikset? Lisäksi voisit myös käyttää hyväksi laajoja suhteitasi ja tehdä jotain tuolle kidalle, koska hiiren skrollaus-sormi tulee kipeäksi.

      Auta Tissu!

    • En ole julkaissut pyssyvideota. :)
      No,,, kehitän tuonne seiskalle juttua eli vähän aikaa poijes täältä,,,
      See'ya

      • Mitä tulee kidalle niin,,, antakaa sen nauttia spämmäämisestä muuhun siitä ei ole.


      • Kokenut______urologi

        Vittu mikä valehteleva paska!


      • Anonyymi

        Tisu oli jäätävän huono mode.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tisu oli jäätävän huono mode.

        Vielä huonompi valehtelija, josta on todisteena oma tekemänsä video ja se todellakin riehuu pyssyn kanssa, vaikka tuossa yllä väittääkin toista.

        http://aijaa.com/WzItym


    • Anonyymi

      Kylmis...we all love you♥️

      • Anonyymi

        Kylmis on väittänyt, että Tissu itse on floodannut noita viestejä, jotta Tissua kritisoivat ihmiset näyttäisivät pelkiltä häiriköiltä.

        t. Akat ja Kristian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis on väittänyt, että Tissu itse on floodannut noita viestejä, jotta Tissua kritisoivat ihmiset näyttäisivät pelkiltä häiriköiltä.

        t. Akat ja Kristian

        LOL! ei tuon tajuamiseen tarvitse olla mikään shakkimestari/ydinfyysikko.

        t. Kismakorva


      • Anonyymi

        Kylmistä on aivan turha vetää tähän farssiin. Feikit kyllä tyydyttää tarpeenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis on väittänyt, että Tissu itse on floodannut noita viestejä, jotta Tissua kritisoivat ihmiset näyttäisivät pelkiltä häiriköiltä.

        t. Akat ja Kristian

        Kylmis, joka on miltei poikkeuksetta oikeassa, on tuossa asiassa väärässä. Tisu on omahyväinen ja tyhmä narsisti eikä narsisti koskaan kritisoi itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis, joka on miltei poikkeuksetta oikeassa, on tuossa asiassa väärässä. Tisu on omahyväinen ja tyhmä narsisti eikä narsisti koskaan kritisoi itseään.

        1. No ei tietenkään Kylmis voi ikinä olla väärässä, kun sen väitteet ovat aina pelkkiä "teorioita ja veikkauksia".

        2. Kyllä itseään täynnä oleva Tissu "kritisoi" itseään ala-arvoisesti, koska toiminta tukee sen agendaa saada itsensä näyttämään muita paremmalta.

        -Akat ja Kristian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis, joka on miltei poikkeuksetta oikeassa, on tuossa asiassa väärässä. Tisu on omahyväinen ja tyhmä narsisti eikä narsisti koskaan kritisoi itseään.

        Hep! Kerran Kylmis luuli olevansa vääräasä, mutta silloin erehtyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis on väittänyt, että Tissu itse on floodannut noita viestejä, jotta Tissua kritisoivat ihmiset näyttäisivät pelkiltä häiriköiltä.

        t. Akat ja Kristian

        Akat ja Kristian 🤣

        Buahhhahhaaaa

        -Palstan pitkämuisti


    • Anonyymi

      Kuumottaa vähän kun käyn nykyään tappi sijoitettuna paikalleen töissä, kunnes kmies n löystynyt. Asd

      • Anonyymi

        Olet sitten kuin tissu eli tissuttelet.


    • Anonyymi

      Viikonloppu alkaa, kaadan kiljua kurkkuun.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä kylmis rentoutuu bentsot kielen alla tinneriä sniffaten autuaan hiljaisuuden laskeutuessa sileisiin elottomiin aivokudoksiin, jotka muistuttavat jäkälää metsurin pesemättömässä peräpäässä, josta kylmis sentään jaksaa unelmoida kuolan valuessa hiljalleen leukapielistä ja tinnerin kostuttamista laajentuneista sieraimista kaiken yllä leijuvan sonnan tuoksun kruunatessa illan tunnelman

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos lopetat valheiden levittämisen minusta, annan tikkarin.

        Nautitaan mielummin yhdessä hyvästä musiikista:
        https://www.youtube.com/watch?v=DjNcWp3F848

        Mielipiteitä? Toki on kyllä coveri.

        Sivistynyt maailma pienikalloittuu huolestuttavalla vauhdilla, puhumattakaan Islamin leviämisestä samalla. Kaikista pahinta tässä on se, että jokainen litran aivoilla varustettu uros, esim. Tissu, pitää itseään Allahista seuraavana, mutta silti on täysin ansiotyöhön kykenemätön.

        Me isokalloiset joudumme elättämään tätä Tissumaista saastaa, mutta kuinka kauan menee, että pienen Suomen sosiaalinen tukiverkko pettää liiallisen kuormituksen takia?

        Pienikalloisia Tissuja tulvii tasaisena virtana loisimaan myös Suomeen ja kun tukiverkko pettää, pääsee Helvetti valloilleen.


    • Anonyymi

      Käsittämättömät hajusaasteet tunkevat ulos pakaroiden välisestä kuopasta kulahtaneiden farkkujen repeytyessä lastin romahtamisen seurauksena. Kiimahuuto kaikuu taas yössä ja saa onton kuminan sen toistuessa hiljaa neukkukuution seiniltä.

    • Anonyymi

      Kylmis unelmoi käyvänä ansiotöissä.
      Muurahaisten laskemista kesäisin ja kärpästen kasvattamista betonikorsussa ei liene lasketa palkkatyöksi. Oikeisiin töihin siloaivoa ei päästetä

      • Anonyymi

        Tissu on ylentänyt itsensä jumalaksi omassa mielikuvitusmaailmassaan ja pitää meitä kaikkia muita "taviksena", kuten omalla videollaankin itse kertoo. Tässä ketjussa postattu video on viihdyttävä, mutta säälittävällä tavalla kertoo siitä, kuinka sairaalloiseksi patologisesti narsistisen erakon ego voi kasvaa yksinäisyydessä.

        Ainoa parannuskeino enää on eutanasia, mutta Suomi kuuluu niihin maihin, jotka eivät hyväksy armomurhaa. Ainakaan toistaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissu on ylentänyt itsensä jumalaksi omassa mielikuvitusmaailmassaan ja pitää meitä kaikkia muita "taviksena", kuten omalla videollaankin itse kertoo. Tässä ketjussa postattu video on viihdyttävä, mutta säälittävällä tavalla kertoo siitä, kuinka sairaalloiseksi patologisesti narsistisen erakon ego voi kasvaa yksinäisyydessä.

        Ainoa parannuskeino enää on eutanasia, mutta Suomi kuuluu niihin maihin, jotka eivät hyväksy armomurhaa. Ainakaan toistaiseksi.

        Tyrmäävää analyysiä itse palstan ainoasta kuninkaasta, Tissusta. Oletko kuullut sanonnan: "Kyllä koira koiran tunnistaa" ? Toki irlanninkielellä sanonta ei onnu niin pahasti: "Takes one to know one".

        Kylmis ilmiselvästi luuli olevansa parempi kuin Tissu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissu on ylentänyt itsensä jumalaksi omassa mielikuvitusmaailmassaan ja pitää meitä kaikkia muita "taviksena", kuten omalla videollaankin itse kertoo. Tässä ketjussa postattu video on viihdyttävä, mutta säälittävällä tavalla kertoo siitä, kuinka sairaalloiseksi patologisesti narsistisen erakon ego voi kasvaa yksinäisyydessä.

        Ainoa parannuskeino enää on eutanasia, mutta Suomi kuuluu niihin maihin, jotka eivät hyväksy armomurhaa. Ainakaan toistaiseksi.

        Kylmis luulee olevansa jotain, vaikka Keijon oma SUKULAISENSA teki herjaavan biisin tyypin saunailloista.

        TODISTE:
        https://www.youtube.com/watch?v=2o6YFyxhjlA&list=PLf6w50jht0f4J0yLi_B8S3Zb55rniOZxk&index=3


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1868
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1808
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1791
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1125
    Aihe