Laurean tuloksia?

pääpotassa

Kellään tullut laurean tuloksia? Terveydehoitajaks ja sairaanhoitajaks oon hakenu, ja tuntuu et kaikist muist paikoist on jo tulokset tullu paitsi sieltä :(

49

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • damnnnn

      Ei ole tullut laurean tuloksia.. Ja kaikissa muissa mulla lukee "ET SAANUT OPISKELUPAIKKAA. EI KUTSUTTU VALINTAKOKEESEEN", en ilmeisesti päässyt mihinkään. :(

    • PERUUNTUNUT

      Täällä on sellanen tilanne, että kahdessa ensimmäisessä hakukohteessa lukee "OPISKELIJAVALINTA KESKEN" ja kolmessa seuraavassa "PERUUNTUNUT". Mitäköhän tuo peruuntunut mahtaa tarkoittaa?

      • damnnnn

        Oot päässy johki ylempään vaihtoehtoon. :)


      • pääpotassa

        Kuulostais siltä että oot päässy jompaankumpaan kahdesta ekasta. Onnea.


      • Hylsyä

        Kaikkiin kolmeen kouluihin luki opintopolussa "et saanut koulupaikka. Valintakoe hylätty". Ei voi minkään. Vaikken ole edes käynyt kun yhdessä koulussa testeissä. Sillä kai ei merkitystä


    • Cantwait

      Joo ei näy eikä kuulu, sairaanhoitaja linjan vastauksia odottelen :(

      • pääpotassa

        Vois jo alkaa tulla ne tulokset, pää räjähtää...


      • Cantwait

        No sanos muuta, päivitän koko aja opintopolkuu :D


    • Heiheiiiiii

      Tradenomista myös ei tullu

    • Dreamcometrue

      Hei! Ite haken myös terveydenhoitajaksi ja sh:ksi. Ykkösenä laurea th ja valinta kesken. Metropolia th toisena ja varasijalla pitkällä ollaan

    • Raleniusralle

      Nyt oli tullu laurean liiketalous. Varasija 21, huokaus :-(

      • 664443

        Onko? En uskalla kattoa :(( Monimuoto vai päivä?


      • Raleniusralle
        664443 kirjoitti:

        Onko? En uskalla kattoa :(( Monimuoto vai päivä?

        Päivä


    • Miimamii

      Sosionomin tulokset tullu, sisällä ollaan:) :)

    • jonottaja

      Tradenomi monimuoto myös tullut, ja varasijalle jäin sielläkin ...TTU!! :X Numero on alle 10, harmittaa vielä enemmän jos ja kun en pääse tuonnekaan kun johonkin Haaga-Heliaan jossa sija 50 paremmalla puolella ja tiedän ettei mitään mahiksia.

    • Moiheii123

      Hain hyvinkään laurealle mulla luke vieläki kesken onks joku muu saanut sieltä jotain?

      • Moiiiheii123

        Siis liiketalous


      • Odottavanaikaonpitkä

        Ei mulle ainakaan oo tullut edelleenkään mitään :(


      • Moiiheii123

        Samaa ei vieläkä


      • Odottavanaikaonpitkä

        Johan ne antaa odotuttaa... Moneltahan vois ajatella, että ne huomenna näkyis?


      • Moiiheii124
        Odottavanaikaonpitkä kirjoitti:

        Johan ne antaa odotuttaa... Moneltahan vois ajatella, että ne huomenna näkyis?

        Mä varmaan soitaan ammulla jos sillonkaan näky. En taju miks ne tekee näin huh!!


      • Moiiheii123

        Siis jos ei näky *
        Onks muuten ykkös vaihtoehtona sulla Hyvinkään laurea?


      • Odottavanaikaonpitkä
        Moiiheii123 kirjoitti:

        Siis jos ei näky *
        Onks muuten ykkös vaihtoehtona sulla Hyvinkään laurea?

        Sanos muuta! Ärsyttää kun muut jo hehkuttaa koulupaikkojaan ja ite et tiedä, että onko mitään toivoa päästä vai ei. Hmmph.

        On joo ykkös vaihtoehtona. Sullakin?


      • Moiiheii123
        Odottavanaikaonpitkä kirjoitti:

        Sanos muuta! Ärsyttää kun muut jo hehkuttaa koulupaikkojaan ja ite et tiedä, että onko mitään toivoa päästä vai ei. Hmmph.

        On joo ykkös vaihtoehtona. Sullakin?

        Niin oikesti aaggrrhh !! Ja mulla kans ykkös vaihtoehtona toivotavasti päästän oikesti ku odotetiin niin paljon :D mä on espoosta vielä haha


      • Odottavanaikaonpitkä
        Moiiheii123 kirjoitti:

        Niin oikesti aaggrrhh !! Ja mulla kans ykkös vaihtoehtona toivotavasti päästän oikesti ku odotetiin niin paljon :D mä on espoosta vielä haha

        Pidän sulle peukkuja! Kerro heti ku saat tulokset :D


      • Moiiheii123
        Odottavanaikaonpitkä kirjoitti:

        Pidän sulle peukkuja! Kerro heti ku saat tulokset :D

        En oo saanut paikka.


      • Odottavanaikaonpitkä

        Mulla lukee että pääsykoe hylätty...


      • Moiiheii123
        Odottavanaikaonpitkä kirjoitti:

        Mulla lukee että pääsykoe hylätty...

        Siis samaa mulla miks hylätty en tajuny sitä huh

        Ja mitä sä nyt teet? Haet sä avoin vai mitä?


      • Odottavanaikaonpitkä

        Joo en kans tajuu, mitä se hylätty meinaa... Laitoin hakutoimistoonkin sähköpostia ja kysyin asiasta, mutta ei oo mitään vastausta kuulunu.

        Meinasin et haen sit syyshaussa uudestaan, et kun mulla on kuitenkin kaks duunipaikkaa ja sillai nii yritän sit syksyllä uusiks. Mitäs ite meinasit?


      • Moiiheii123

        Jos saat vastaus niin kerro mulle kans mitä ne iha tarkoitta tolla haha.

        Mä haen kans syyshuassa ja vielä mietin että meen avoimen amk:n.
        Kaikki on niin sekaisin (siis mä on en tie mitä teen ku ei oo kiin paljon tietoa tästä) en kestä:( olisi hyvä saada heti paikka mut iha sama.


      • Odottavanaikaonpitkä
        Moiiheii123 kirjoitti:

        Jos saat vastaus niin kerro mulle kans mitä ne iha tarkoitta tolla haha.

        Mä haen kans syyshuassa ja vielä mietin että meen avoimen amk:n.
        Kaikki on niin sekaisin (siis mä on en tie mitä teen ku ei oo kiin paljon tietoa tästä) en kestä:( olisi hyvä saada heti paikka mut iha sama.

        Kuulemma sitä, että ei oo saanut siitä kokeesta vaadittavaa vähimmäis määrää, eli 10 pistettä. Että hyvinpä meni sitten :D

        Voi hitsi :( mutta toi avoin amk kuulostaa hyvältä suunnitelmalta ja sitten syksyllä uusi yritys!


      • Moiiheii123

        Ahaan aika hyvin menni sit hahah

        Niin mä haen sinne, minne sä ajot hakea?


    • Moiiheiiii1123

      Heii vastakaa

      • terkkari

        Laurean terkkari on tullut.


      • Moiiheii123

        Mulla vieläki näky kesken


      • Moiiheii123

        Ei ku sori en huomany terkkari


    • Sisälläää

      Laurean sairaanhoitaja sisäänpääsy näkyi jo aamulla opintopolussa. Kirjeitä tms. ei oo tullut, mutta sisällä ollaan opintopolun mukaan.

    • utelias-90

      Moro, hain tietojenkäsittelyn monimuotolinjalle ja olen nyt 9. varasijalla. Tieto ilmeisesti julkaistiin tänään. Onko minulla mahdollisuuksia päästä tällaiseltä varasijalta Laureaan?

      • Laureaan

        Moi, vähän vaikealta kuulostaa kun noista monimuodoista harva tiputtaa itseään, mutta ei kannata luovuttaa! Paljon sulla pistemäärä? 67,5 tais olla alin millä pääsi, mulla oli 82 vaikka luulin että meni penkin alle.


    • kmat

      Hyvinkää laurean tradenomi päivätoteutus ja boom siellä ollaa! :)

      • jee22556

        minä myös! mutta tuleeko niistä pääsykokeista vielä joku kirje mistä näkyy pisteet? kun tuli vaan hyväksymiskirje..olisi kiva tietää miten meni


      • jee22556

        hahaa heti reissusta palanneena en tajunnut kääntää ympäri kun oli niin mitättömän näköinen paperi :DD


    • Dreamcometrue

      Täällä kans ykkönen ja kakkonen th ja sh loput. Pääsin otaniemeen sh. Ja varasijoilla tikkurilaan alkupäässä, ja th Otaniemi 21varasija. Onko mulla mitään mahiksia enää th:ksi?? :D milläköhän sijoilta on päässyt vielä sisään..

      • laurealainen

        No worry. Ota sh-paikka, suorita ekat 30 op niin sen jälkeen saat hakee sisäistä siirtoa. Siirtohaut on joulukuussa ja toukokuussa. Ne ilmoitetaan Laurean sisäisillä sivuilla sitten. Meidän ryhmästä siirtyi pari kaveria jo ekan syksyn joulukuussa terkkareiksi.


    • Laurea_sh

      Pääsin sh-linjalle Otaniemeen, mitä hainkin! :D Tulokset tuli eilen 2.7. opintopolkuun ja spostiin, tänään nettipostiin pisterajat ym. Tsemppiä kaikille, syksyllä uus haku jos nyt ei lykästänyt!

      • ZingZing

        Mä en saanu mitään pisterajoja, pelkän viestin et postia tulossa ja sisällä ollaan. Mitenhän iso ryhmä meitä mahtaa olla? :)


      • Dreamcometrue

        Jeesh! Mäkin otin nyt paikan vastaan otaniemeen sh ;D onkohan ketään muita jotka kulkee täältä idästä päin sinne espooseen ?! :D ja Eiks 50 päässyt sisälle??


    • Dreamcometrue

      Laurealainen, kiitos vinkistä ;) miten tuo siirtohakutoimii? Pitääkö taas lukee johonkin pääsykokeisiin, vai? ;D

    • Nipaa

      Heip! Onko ketään tulossa Tikkurilaan enkunkieliselle sosionomipuolelle? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe