Onko ketään valittu jo HAMKiin tai TAMKiin?

Jännää1

Onko HAMKiin tai TAMKiin päässeitä tai varasijalle päässeitä? Erityisesti Terkka ja sairaanhoitaja linja kiinnostaa. Näkyykö varasijat jo opintopolussa??? Tsemppiä kaikille!

12

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiefwifef42

      Hain HAMKiin kuudentena vaihtoehtona ja "pääsin" varasijalle... hyvin kauas pääsystä... :D

      Laureaa odotellessa...

      • Jännää1

        Hei! Tuliko sinulle tieto sähköpostilla vai katsoitko opintopolusta tuloksen (näkyikö siellä opintopolussa jo kaikki varasijat)? Minulla luki että opiskelijavalinta vielä kesken siinä ylhäällä mutta jotain varasijalla 120 tms. Että jeejee..
        Tsemppiä sinulle laurean tuloksien kanssa!


    • lol.festio

      Kyllä korkeakouluun menevän tulisi osata edes auttavasti kirjoittaa suomen kieltä oikein.

    • Ikionnellinen

      Itselle tuli tänää klo 12 jälkeen tieto, että pääsin ykkösvaihtoehtoon eli TAMK:iin sairaanhoitaja puolelle.

    • tamkkiin

      Tuli tieto hyväksynnässtä tamkin insinöörikoulutukseen! :D

      • resssaaja

        Saitko silti spostiin opintopolusta vahvistuksen? Itselle ei ole tullut mitään vaikka opintopolussa lukee että pitäis tulla automaattisesti :o


      • bios

        Itse bongasin tänään Opintopolusta tiedon pääsystä Tamkin bioanalytiikkaan, mutta mitään sähköposteja en ole löytänyt edes roskapostikansiosta. Vainoharhattaa.. :D


      • hddfdff
        resssaaja kirjoitti:

        Saitko silti spostiin opintopolusta vahvistuksen? Itselle ei ole tullut mitään vaikka opintopolussa lukee että pitäis tulla automaattisesti :o

        Ei oo tainnut kellekään tulla ilmoituksia, tuo järjestelmä on niin tukossa :D lähteeköhän niitä sitten perjantaina massoittain liikkeelle..


    • Tamk2015

      Minä pääsin Tamk röntgenhoitaja-koulutukseen :) 3.7 oli se päivä, jolloin viimeistään tieto opiskelupaikoista, joten ensin varmasti täällä opintopolussa tiedot, sitten sähköposti ja kirjeposti. Itse ainakin vastaanotin jo opiskelupaikan, tosin ehdollisena.

    • samulipamuli

      Pääsin HAMKiin raksapuolelle.
      Opintopolussa lukee että paikka on vastaanotettu, mitään sähköpostia ei ole tullut.
      Olisi ihan kiva saada jollain lapulla, että voisi kiikuttaa pomolle ja kertoa mihin voi sen tunkkinsa työntää...

      • 11111111111111

        Jos raksapuolelle menet opiskelemaan, niin sulle työnnellään ahteriin ihan ittelles...: )


    • varasijalainen

      HEI! todennäköisesti kaikki lappuset ja nämä tulee huomenna 3.7 tai ensi viikon alussa :) itsekkin tässä odottelen HAMKista tietoja vaikka opintopolussa lukeekin että olen varasijalla ja aika alkupäässä. HAMK ei lähetä sähköposteja vaan uutinen tulee perus postina kotiovellesi. TAMK mahdollisesti lähettää joitakin vastauksia sähköpostitse, ainakin näin minulle ilmoitettiin että en ole kutsuttu pääsykokeisiin.
      Ei hätää kaikki kyllä järjestyy ja jos ongelmia tulee vastaan niin HAKIJAPALVELUIHIN SOITTOJA VAAN.
      Onnittelut teille kaikille jotka saitte paikan ja tsemppi teille jotka odotatte varasijalta sydän kurkussa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe