Miten lisää tilaa puhelimeen ja kuvat SD-kortille?

Helppiämulle

Mulla on Samsung galaxy Core plus, niin miten saan lisää tilaa puhelimeen? Olen yrittänyt sitä *#9900# mutta ei sekään paljoa tuonut lisää :0!
Miten saan myös whatsapp kuvat muistikortille? Itse ottamat kuvat on muistikortilla mutta wa:n kuvia en osaa laittaa:( Jos joku voisi auttaa niin kiitos! :)

12

3653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainoakeino

      Hankkimalla parempi puhelin.

      • tietämätön1234

        Mitä lähtisit suosittelemaan?


      • parempaaeiole
        tietämätön1234 kirjoitti:

        Mitä lähtisit suosittelemaan?

        One Plus 300 euron hintaluokassa.


      • kukahänon

        Kuka Kannyman?


      • Kännymanille
        kukahänon kirjoitti:

        Kuka Kannyman?

        Oletko huomannut miten tapanasi on pilata joka ikinen viestiketju? Aloittajat kysyvät jotain ja sinä spämmäät omaa mantraasi, joka ei useinkaan liity asiaan milläänlailla.

        Nyt herätys Kännyman ja mene ulos nauttimaan elämästä.


      • kukahänon
        Kännymanille kirjoitti:

        Oletko huomannut miten tapanasi on pilata joka ikinen viestiketju? Aloittajat kysyvät jotain ja sinä spämmäät omaa mantraasi, joka ei useinkaan liity asiaan milläänlailla.

        Nyt herätys Kännyman ja mene ulos nauttimaan elämästä.

        En minä niitä pilaa. Te pilaatte ne mielenvikaisilla viesteilänne:D Näette jatkuvasti harhoja. Pian varmaankin luulette että Timo Soini on suomen presidentti:D:D


    • buzz1

      Yksi keino on yhdistää puhelin piuhalla tietokoneeseen ja sitten resurssienhallinnan kautta siirtää ne kuvat puhelimen muistista muistikortille. Kysy joltakin nörttikaverilta neuvoa tarkemmin :)

      • buzz1

        Kannattaa myös poistaa kaikki sellaiset sovellukset mitä ei tule käytettyä. Vievät turhaan tilaa sieltä puhelimen muistista. Jos ei kertakaikkiaan muu auta niin varmuuskopioi kaikki tärkeät tiedostot talteen ja palauta sen jälkeen luuri tehdas asetuksille. Hankala vähän näin etänä neuvoa mutta jospa se joku nörttikaveri neuvoisi tosiaankin :)


      • eihelppohomma
        buzz1 kirjoitti:

        Kannattaa myös poistaa kaikki sellaiset sovellukset mitä ei tule käytettyä. Vievät turhaan tilaa sieltä puhelimen muistista. Jos ei kertakaikkiaan muu auta niin varmuuskopioi kaikki tärkeät tiedostot talteen ja palauta sen jälkeen luuri tehdas asetuksille. Hankala vähän näin etänä neuvoa mutta jospa se joku nörttikaveri neuvoisi tosiaankin :)

        Eipä niitä Samsungin roskasovelluksia niin vaan poisteta:D


    • Minkä kokonen sd kortti olet hommannut 8gb suosittelen

      • Aloottaja

        Mulla on 16 gb että olis kiva sinne saada ne whatsapp kuvat suoraan ym


      • kylläjaei123
        Aloottaja kirjoitti:

        Mulla on 16 gb että olis kiva sinne saada ne whatsapp kuvat suoraan ym

        Ei niitä oikein saa sinne ellei Whatsapin asetuksissa ole sellaista määrityskohtaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe