Bikeworld Vantaa, ammattitaidoton henkilökunta.

TyytymätönAsiakas

Olen yrittänyt jo muutaman kuukauden saada vaihdettua yamaha xt 125x kevarini bikeworldillä olevaan honda varadero xl 125 kevariin. Ensin minulle tarjottiin punaista eeroa, mutta siinä välissä kun annoin heille vasta tarjouksen he möivät kyseisen pyörän jollekkin toiselle asiakkaalle vaikka olimme sopineet kokeilu päivän. Tämän jälkeen he tarjosivat vähän uudempaa hopeista eeroa, joka on ollut myynnissä jo n. 2vuotta. He pyysivät välirahaa 790€, joten annoin annoin vasta tarjouksena 750€ sekä takalaukkua kaupanpäälle. Seuraavana päivänä Olli Lehto (myyjä jonka kanssa olin koittanut saada kauppoja aikaiseksi) ilmoitti että minun kevarini hinta taso olikin alempi kuin oli ajatellut, joten hän perui tarjouksensa. Lähetin myymäläpäälikölle asiallisen sähköpostiviestin, vastineeksi sain vastineeksi vain pelkkiä selityksiä. Myönnyin lopulta heidän tarjoamaansa 790€ välirahaan, jotta saisin asian päätökseen. Heti seuraavan aamuna luin sähköpostiani jossa kerrotaan, että he hyväksyvät tarjouksen. Siis mitä helvettiä?! Oliko minun pettymykseni ja paskamaisen kohtelun syynä vain se, että tarjosin 40€ vähemmä kuin he?!
Kehotan teistä jokaista, ÄLKÄÄ OLKO MISSÄÄN TEKEMISISSÄ KYSEISEN LIIKKEEN KANSSA! Kohtelu on epäkunnioitettavaa, kaupan käynti hidasta ja takkuista ja työntekijät kehnoakin surkeampia. Olkaa tarkkoina oikeuksistanne kaupankäynnissä ja etsikää onko yrityksellä mitään lupauksia.

16

2371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hondawasaki

      Ota suikkiin tai pebaan niiltä. Saat tonnisen Hondan viikkorahoillasi. Punaisen.

    • Eijonnenäin

      Siis teit monta kuukautta kauppaa alle tonnin välirahasta. Lopulta pääsitte yhteisymmärrykseen kaupan ehdoista mutta siitä huolimatta pahoitit mielesi?
      Tee jatkossa niin että laita boikottiin kaikki puodit ja yritykset joista saat huonoa palvelua. Väitän että nälkä ja kylmä tulee jossain vaiheessa.

    • aikapoika73

      Jotenkin uskoisin että jos pikkupojat lähettelee noita paljonks kulkee ym. sähköposteja. Niin niiden perusteella sitä ei varmaan vielä sille finninaamalle varata millään tavalla. Varsinkin jos jostain tonnin risasta käydään kaksi kuukautta sähköpostikirjeenvaihtoa. Olen pari pyörää ostanut Ollilta, ihan ilman sähköpostimaratoonia, palvelu on ollut erinomaista kuten myös pyörät !

    • Hondamänijo

      Aloittaja taitaa olla aloitteleva homo?

      • suonikas

        miten sen pystyy alotelemaan jos vaan tykkää tytöistä


      • ropper

        Ollaan tehty noin 6 huoltoa meidän 2 pyörään. 1 mennyt nappiin. kauheeta sekoilua joka asiassa . asiakas palvelu alaaste luokkaa.


    • Myyjä_ja_ostaja

      Myyjä myi sen pyörän asiakkaalle, joka tuli sen ostamaan. Yllättävän moni kauppias myy tavaraa maksavalle asiakkaalle. Eritoten kun toinen asiakas ( sinä ) on pelkästään aikeissa ostaa, eikä kauppa ole vielä tehty.

      Kauppias ei elä kaupanteolla, vaan katteella. Siis sisäänostohinnan ja ulosmyyntihinnan välisellä erotuksella. Ja jos kyseessä on vanha vaihto vanhaan, jossa väliraha on reilusti alle tonnin, niin ei yksikään kauppias juokse ympyrää riemusta.
      Minä taannoin vaihdoin pyörää ja välirahaksi sovittiin 12´000 €. Käytännössä kaupan toteuttaminen kesti viikon, mutta mitään hankaluutta ei ollut. Kauppa sovittiin puhelimessa kun eri paikkakunnilla olimme. Vein vanhan pyörän viikon kuluttua ja toin uuden pois.

    • realisti_2016

      Potentiaaliset asiakkaat ensin, muutamasta kympistä itkevät eivät ole tosiostajia...

    • eienääbwstä

      No muistelkaas omia ensikauppojanne. Nuorelle henkilölle se muutaman satasen väliraha on iso. Ennen vanhaan tuo 800€ oli 5000mk. Aika moni teki aikoinaan kauppoja pienemmilläkin välirahoilla.

      Tottahan se on, ettei varsinkaan Bike Worldissa olla kovin kiinnostuneita pikkurahoista. Olen tavannut paljon parempia myyjiä muualla.

      En pidä 60v ukkona BW:n tyylistä: "Montakos Herra Johtajalle tänään laitetaan" kukin tyylillään ja kukin tekee kauppansa missä tekee

      • Honda1100CB

        Mene kääkkä bingoon. Tossa ijässä rollaatoriiskin tarvii jo jarrut ja nastagummit. Ja omaishoitajan syöttöletkuinee.
        BW on hyvä kauppa.


      • papparainenkolmiosta

        No mehän noita mopokauppoja pidämme ostovoimallamme yllä, että patalaiskalla pullasukupolvellakin säilyy palvelut lähellä eikä kaikkia hankintoja tarvitse hoitaa nettikaupoista ulkomailta 2 viikon viiveellä. Tulet huomaamaan kun me papparaiset oikeasti jäämme rasvaamaan rollaattoreitamme. Ja viettämään kolllmiopäiviä...

        Jos tyydyt BW:n tasoiseen palveluun niin hyvä. Silloin ei VIELÄ ole paremmasta kokemusta.


    • JJ6543

      Ollin kanssa tehty pyöräkaupat. Ei mitään ongelmia, kaikki meni miten sovittiin.
      Palvelu ollut aina kohdallaan Ollin kanssa asioidessa.

    • fghjkk

      Että ihan kaupat onnistu , aika suoritus , olisiko kaverin provo.

    • St1300

      Ilmoittelevat BikeWorldissa ostavansa pyöriä suoraan. No, tarjosin sinne erittäin siistiä heidän edustamaansa Hondaa pienillä kilsoilla. Itse pyytävät vastaavista n5500-5990€ , mutta tarjosivat vain 2000€ suoralla ostolla. Soitin samantien Aarbikeen ja sovimme kaupan hintaan 3500€, joten ei ole ihme että Sipoossa pyöriä myydään ja ostetaan. Palvelussakin Aarbike voitti 100-0.

    • worldass

      Heh , juu ihmettelin kans aikoinaan kun myivät sipooseen pyöriään jälleenmyytäväksi , omaa oksaansa sahasivat ,tainnu senmyötä käytettyjen myynti sakata noissa kehä3-myymälöissä ja vähän kauempanakin, ei noista kivipalatseista kannata ostaa ja maksaa maltaita , yksityiseltä parhaat kaupat , kaikki nuo maksaa myydessä huonosti.

      • HyväHintaLaatuSuhde

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.com/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.com/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe