pissat housuun

Mistä mahtaa johtua et saan mielihyvää housuun pissaamisesta(Varsinkin yleisellä paikalla)???tykkään myös käyttää tiukkoja farkkuja... Onko muilla samanlaisia fetissejä,vai oonko ainut??(Joo tiedän et oon pervo,ja tietyllä tapaa sairas,mut minkäs teet...)

11

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pausedupipi

      Samantapaista, joo. Ajelen aina jonnekin sopivan päivämatkan päähän ja joskus yövynkin matkalla. Laitan peruukin ja aurinkolasit ettei varmasti kukaan tunne ja lähden kaupungille lyhyessä hameessa, joskus ilman pikkuhousuja joskus pikkuhousut päällä ja annan pissat valua niin, että jotkut näkevät. Ihan julkisella paikalla.

      • Ja_mälli_lentää

        Toi on tosi kiihottavaa, sattuisimpa joskus paikalle.


    • tyttöpoika

      Heiiii, hienoa! Mä taas oon koukussa latex-sukkahousuihin. Puen ne jalkaan farkkujen alle. Sit lähden shoppaikemaan, ja kun alkaa pissattaa niin ekaks pidättelen. Mut sit ei enää pysty ja annan kuuman pissan valua valtoimenaan kumihousuihin. Kotona riisuessa on sit myös pakko runkata lisäksi. Tätä voi muunnella sillä tavalla, että joskus laitan lisäksi siveysvyön tai pepputapin tai molemmat.

      • PeeXn

        Täähän on melkein kun minun itseni kirjoittama. Itse kanssa hankin latex sukkikset juuri kiinnostuksesta pissaamiseen julkisella paikalla, ilman että kukaan huomaisi märkiä housuja. Noi lisävarusteet tosin mulla on jäänyt kokeilematta. Näin kesällä tää juttu tahtoo jäädä mutta talven tullen taas varmasti kiinnostus herää uudelleen.


      • rukat

        Me taas käytetään rukan sadehousuja väärinpäin jalassa ja annetaan pisujen tulla niihin. Ei verkkarit mökillä kastu ja ei tarvi ravata huussissa kaiken aikaa. Ainoastaan saappaat tai lenkkarit kastuu, mut eipä toi ole haitannut!


    • dogwalker

      Koiran kanssa iltalenkille niin, että pidättelen viimeiseen saakka. Sitten lenkille. Housuun menee varmasti.

    • Uuuuuuhj

      Aaahaasahaajhaahhahhh. Työntäkää nyt jo löylykauha perseeseen.

      • sittenvasta

        Työnsin, mutta en saa sitä pois. Vaimo sanoi, että olisi pitänyt työntää varsi edellä. (olis sanonut ajoissa! )


    • Tossa ois videoo,jossa mä PISSAAN HOUSUUN!!!Jalassa on mun lempparifarkut tosi tiukat onlyn autolowit.Lähin vielä ton jälkeen kaupungille kävelylle,ja voi niitä ihmisten katseita... http://youtu.be/YV78Ss_5sYE .Katsokaa,ja kommentoikaa!!!

      • fsdkfjdsk

        olisit edes pieraissut.


    • pisuhousu

      tykkään kans pissailla housuun julkisesti. samoin vaippaan joka vuotaa yli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe