Emppu jakaa Johannan kanssa kuvaamiaan videoita:

oodi22222

https://www.youtube.com/watch?v=UcpQDeV-d3c

Facebookiin Emppu lisäsi kyseisen videon 1.7. Miksi nyt? Onko video vastikään kuvattu? Tuskin.. Onko Joni tehnyt nyt jotain?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikä234

      Ei Jessus. Sekaisin kuin rikkinäinen käkikello. Kukkuu.

      • deeveri

        Jumankekka, ja tällekin pätkälle löytyi kommentaattoreita.


    • Tillintallintulkku

      Ja taas ollaan kännissä kuin käet. Ttu mitä juoppoja.

    • PrivateEye

      This video is private.

      Sorry about that.

      • oeoehehd

        No nyt kun Emppu piilotti videon yleisöltä niin referoin sen sisällön tähän:

        Tuksu ja Emppu-herhiläinen istuvat sohvalla ja ottavat lähifilmiä lärveistään. Johanna muikistelee suutaan ja selvästi hakee glamourisinta kuvakulmaa (ilmeisesti kuvaavat puhelimen etukameralla). Molemmat ovat tukevassa humalassa. Emppu alkaa ilkikurisesti puhua Jonista/"Jonille".

        EMPPU: "Moi Jonii. Mitä kuuluu? Kiitos samoin sulle. (Heheh) Johanna.."
        JOHANNA: "Joni, sä oot suurin paskanpuhuja jonka mä oon ikinä tavannu. Tai et oo suurin, et saa siitä meriittiä, sitähän sä haluat. Mä tiedän paljon pahempiakin (heheh)."

        Emppu hyrähtää hyväksyvästi Johannan palopuheelle ja näin video tulee päätökseensä.


    • Välienselvittelyä

      Joni V. täräytti Perse-Einaria nyrkillä päähän; siitä Perse-Einarin törinä 21.8. (7L):

      ”Hän jätti pysyvän pelkotilan minullle ja raiskasi KOTINI!

      Tämä Jühtaja VürtANen jätti minuun pysyvän trauman ja pelkotilat!!! Onneksi hän ei kajonnut lemmikkeihini sosiopaatilta kun voi odottaa mitä vaan!

      Täällä on eilen ollut poliisit klo 3.44-3.55 ja joille soitin klo 3.27.

      Jühtaja soitti poliiseille klo 3.58 ja VALEHTELI ETTÄ HE KÄSKIVÄT HÄNET MUKA ALAS MINÄ MENIN ALAS POLIISEJA VASTAAN!!!

      JOUDUT EDESVASTUUSEEN TÖRKEÄSTÄ VÄKIVALLAN TEOSTASI JA YRITIT MYÖS JOTAIN SEN JÄLKEEN ONNEKSI MINULLA OLI SIINÄ VAIHEESSA PUOLUSTAJA JA TODISTAJA JOKA NÄKI MYÖS TÄMÄN ETTÄ KÄVIT KIMPPUUNI RAIVON VALLASSA JA HAKKASIT MINUA KAKSI KERTAA OIKEAAN OHIMOON JA VASEMPAAN ETURAIVOONI! MINÄ SOITIN 112 KLO 3.27 JA POLIISIT OLIVAT TÄÄLLÄ KLO 3.44!

      SINÄ TULET MAKSAMAAN VALHETELUSTASI JA MINÄ OLEN KÄYNYT LÄÄKÄRILLÄ KLO 8.05-8.27 PAKE RAPORTTI ON TEHTY!

      TOIVOTTAVASTI OLET TYYTYVÄINEN ITSEESI JA MITÄ OLET TÄSTÄ MIELTÄ ITSE SINÄHÄN BLOKKKASIT MINUT KUN ET KESTÄNYT TOTUUKSIA!!!

      SEKSIÄ EN HARRASTAISI IKINÄ ENÄÄKANSSASI VAIKKA MAKSAISIT SIIITÄ MINULLE! .PISTE .PISTE xOxOxO Emppu

      VAIN ITKU JA SUURI SURU ON JÄLJELLÄ OLETKO TYYTYVÄINEN ROMANI HÄH???”

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe